nazi

Aloituksia
941
Kommenttia
3911
Uusi natsi- merkki julkistettu !
Varokaa toverit näyttämästä enää julkisesti tätä käsimerkkiä: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006261511.html Selvästihän6186Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?
Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen. Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valt9184Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?
Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen. Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valt9184Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?
Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen. Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valt9184Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?
Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos11182Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?
Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos11182Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?
Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos11182Atomin Paluu- elokuva.
Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd3182Atomin Paluu- elokuva.
Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd3182Atomin Paluu- elokuva.
Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd3182Puhelut Thaimaasta Suomeen.
Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo17182Puhelut Thaimaasta Suomeen.
Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo17182Puhelut Thaimaasta Suomeen.
Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo17182Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?
No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että15181Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?
No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että15181Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?
No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että15181Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !
Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.3181Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !
Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.3181Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !
Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.3181Turkissa ei ensimmäistäkään Koronavirus tapausta!
Matkustaminen sinne ja takaisin on täysin turvallista; katsokaa karttaa: https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5b9d78573181