Vapaa kuvaus

Aloituksia

941

Kommenttia

3911

1. Uusi natsi- merkki julkistettu !

Varokaa toverit näyttämästä enää julkisesti tätä käsimerkkiä: https://www.hs.fi/nyt/art-2000006261511.html Selvästihän
    Salaliittoteoria
    6
    186
  2. Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?

Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen. Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valt
    Alanya
    9
    184
  3. Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?

Näistä ei paljoa puhuta. Monet häpeävät ja ottavat osasyyn omille harteilleen. Sitähän se ei koskaan ole. Kuitenkin valt
    Alanya
    9
    184
  4. Oletteko joutuneet ryöstön kohteeksi Alanyassa?

Alanya
    9
    184
  5. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos
    Ydinvoima
    11
    182
  6. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ajattelin näin hieman ydinvoiman vastaisena sorvata lauseen joka sovittelevasti koskettaisi hieman kaikkia asiaa kiinnos
    Ydinvoima
    11
    182
  7. Ydinvoima hyvä, onnettomuus paha?

Ydinvoima
    11
    182
  8. Atomin Paluu- elokuva.

Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd
    Ydinvoima
    3
    182
  9. Atomin Paluu- elokuva.

Se on Arto Laurin mukaan maailmalla laajimmin levinnyt suomalainen elokuva. Oli tai ei niin se pitää nähdä oli sitten yd
    Ydinvoima
    3
    182
  10. Atomin Paluu- elokuva.

Ydinvoima
    3
    182
  11. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    182
  12. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Toistakymmentä vuotta sitten olin parin tyttäreni kanssa Pattayalla 3 x. Ekalla kerralla minulla oli Soneran liittymä jo
    Pattaya
    17
    182
  13. Puhelut Thaimaasta Suomeen.

Pattaya
    17
    182
  14. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    181
  15. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

No vitsi tietysti mutta sen suuntaisen vastauksen sain eräältä kommunistilta kirjoittamaani aloitukseen. Hän kertoi että
    Pattaya
    15
    181
  16. Trump osallisena Thaimaassa käytävään ihmiskauppaan?

Pattaya
    15
    181
  17. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.
    Ydinvoima
    3
    181
  18. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Tämä hauska uutinen on luettavissa Kauppalehdessä 31.10.2019. Alalinnkki löytyy myös Iltalehden sivulta.
    Ydinvoima
    3
    181
  19. Hakkerit pakottivat ydinvoimalan alasajoon !

Ydinvoima
    3
    181
  20. Turkissa ei ensimmäistäkään Koronavirus tapausta!

Matkustaminen sinne ja takaisin on täysin turvallista; katsokaa karttaa: https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5b9d7857
    Turkki
    3
    181