Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

14

1. Anni+alkoi+hymyillä+entistä+aurinkoisemmin+ja+sanoi:+Olen+mä+jo+jotai+semmosta+arvannukki.+On+sun+silmät+seurannu+mua+melko+kiinteesti+jo+pitemmän+aikaa!+En+oo+kyl+tähän+asti+rohkassu+sua.+Mut+nyt+kun+tunnustit+ni+eiköhän+asiat+lähe+rullaa!En+ollut+uskoa+korviani+kuullessani+tämän.+Olin+ajatellut+ettei+Anni+minusta+välitä+tippaakaan+kun+olen+jo+aika+paljon+vanhempikin.+Mutta+minullahan+on+sitten+toivoa!+Silittelin+Annin+kädenselkämyksen+pehmeätä+ihoa+ja+jatkoin:+Olen+tosiaan+ihaillut+sun+kaunista+vartaloo+siitä+asti+ku+tulit+sijaiseks!+Oon+miettiny+miltähän+tuntuis+suudella+sua!+Hämmästyin+omaa+uskaliaisuuttani+mutta+tyttö+ei+ollut+moksiskaan+vaan+vastasi:+Kohtahan+tuo+nähdään!+Ja+kurottui+puoleeni+sulkien+silmänsä+ja+raottaen+huuliaan.Tuokin+ele+meni+melkein+vastaanottokykyni+yli.+Olin+sentään+sen+verran+tolkuissani,+että+lähestyin+tytön+punaisia+kosteita+huulia+ja+painoin+huuleni+niitä+vasten.+Ne+tuntuivat+lämpimiltä+ja+pehmeiltä.+Jenna+imaisi+alahuultani+ja+näykkäisi+sitä+hampaillaan.+Tästä+seurauksena+tunsin+koko+vartalossani+sähköimpulsseilta+tuntuvia+väristyksiä.+Uskalsin+hiukan+kurottaa+kieltäni+tytön+huulten+väliin,+ja+Jenna+imaisi+oitis+senkin+suuhunsa.+Kun+olimme+tällä+tavoin+suudelleet+tovin,+kahvihuoneen+ovi+avautui+ja+eräs+vanhempi+naistyöntekijä+käveli+sisään.+Hän+ehti+varmaankin+huomata,+mitä+oli+meneillään.Irrottauduimme+heti+toisistamme+ja+olimme+kuin+emme+olisi+mitään+tehneet,+mutta+nainen+oli+jo+ehtinyt+huomata+pussailumme.+Näin+sivusilmällä+miten+hän+pyöritteli+silmiään+paheksuvasti+ennen+kuin+tokaisi:+Vai+tällasta+peliä+täällä+pidetään!+Tämän+jälkeen+hän+marssi+mielenosoituksellisesti+ovesta,+ja+jäimme+kahden.+Vilkaisimme+toisiimme+ja+purskahdimme+nauramaan.+Hyvä+juttu,+ainakaan+Jenna+ei+ollut+liikaa+järkyttynyt+tuosta!+Päinvastoin,+pian+hän+ehdotti:+Eiköhän+jatketa,+jäi+kesken!+Otin+tytön+pään+käsieni+väliin+ja+suutelimme+entistä+kiihkeämmin.+Tutkailimme+kielellä+toisen+suun+joka+sopukan,+ja+kätemmekin+harhailivat+toisen+vartalolla+etsien+parhaita+paikkoja.+Ja+niitähän+löytyi!+Hyväilin+Jennan+niskaa+ja+selkää,+hän+puolestaan+rintaani+ja+vatsaani.+Nautiskelimme+hyvän+aikaa+tällä+tavalla.+Mahdollinen+uuden+kiinnijäämisen+uhka+vain+kiihotti.Lopulta+irrottauduimme+toisistamme+ja+kahvitaukokin+oli+lopussa.+Loppupäivän+työskentelimme+kumpikin+tahoillamme.+Kun+astuin+työpäivän+päätteeksi+ulos,+näin+yllätyksekseni+Annin+odottamassa+minua.+-+Hei,+mä+aattelin+että+ehkä+voitas+illalla+tavata.+Tuu+vaik+mun+kämpille+jos+sulle+käy!+Anni+sanoin+hymyillen.+-+Tuota,+juu,+kyllähän+se+käy...+vastasin+ja+tunsin+miten+pulssini+kiihtyi.Valmistauduin+kotona+huolellisesti+ja+puin+puhtaat+t-paidan+ja+farkut+sekä+suihkautin+kainaloihin+deodoranttia.+Kävellessäni+lyhyen+matkan+Annin+asunnolle+tuntuivat+jalkani+jotenkin+veteliltä.+Raput+ylös+ja+soitin+ovikelloa.+Anni+tuli+heti+avaamaan.+Silmäni+pyöristyivät,+kun+näin+miten+hän+oli+pukeutunut:+ihonmyötäinen+niukka+musta+toppi+ja+reiden+puoliväliin+ulottuva+farkku+minihame!+Hän+oli+meikannutkin,+kulmakarvat+ja+silmäluomet+hohtivat+tumman+violetteina+ja+huulet+kirkkaan+punaisina.+Tuijotin+häntä+kai+aika+kiinteästi,+koska+hän+lopulta+nauroi+ja+vetäisi+minut+kynnyksen+yli+sisään.Siinä+ei+sitten+monta+sanaa+ehditty+vaihtaa+ennenkuin+alkoi+tapahtua.+Anni+tarttui+paitani+helmaan+ja+vetäisi+sen+nopeasti+pääni+yli+pois.+Hän+katseli+nauraen+paljasta+yläruumistani:+-+Hei+sullahan+on+komeet+lihakset!+Ja+rintakarvatkin+noin+pitkät!+Tässä+vaiheessa+minulla+alkoi+tapahtua+alempana+ja+siellä+tuntui+jo+painetta.+Anni+varmaan+arvasi+asian,+koska+jatkoi:+-+Musta+täällä+on+liian+kuuma,+eiköhän+vähennetä+vaatteita!+Minä+olin+oitis+valmis+ja+riisuin+kengät+ja+sukat+ja+asettelin+ne+naulakkoon.+Sitten+riisuin+farkut+ja+viikkasin+ne+siististi+tuolin+selustalle.+Nyt+ylläni+oli+pelkät+bokserit,+ja+niissä+näkyi+selvä+pullotus.+Annin+katse+hakeutui+sinne,+ja+hän+sanoi+hymyillen:+-+Katos+vaa,+tuo+taitaa+haluta+väljemmälle!+Samalla+hän+riisui+toppinsa+ja+paljasti+ihanat+puolipallorintansa,+joiden+nännit+hehkuivat+punaisina.+-+Mä+haluun+että+sä+otat+multa+tän+minarin!+Anni+käski.+Ja+minähän+tottelin+mielihyvin.+Vedin+minihameen+vyötäröltä+nilkkoihin,+ja+näin+että+alla+ei+ollut+mitään!