suutelu + kielikoru ?

...

mitä palautetta olette saaneet poikaystäviltänne jos naisella on lävistys kielessä? ja tuottaako ongelmia suudellessa?

7

3858

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobell

Ei tuota minkäänlaisia ongelmia parantuneena, ja parantumisvaiheessahan suutelua tulisikin välttää.. :) Itse olen saanut vaan positiivista palautetta korusta, mutta toki löytyy ihmisiä jotka ei siitä tykkää ollenkaan..

• Lizzie

Poikaystava tykkasi, ja niin tykkaan minakin. Suutelemisen kanssa ei ollut vaikeuksia. Mutta kannattaa ehdottomasti odottaa etta se paranee kokonaan, ettei se paase sitten tulehtumaan!

• Pimu

Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???

• ...
        Pimu kirjoitti:

Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???

siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...

• no huhhuh
        ... kirjoitti:

siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...

Alkoholia ei todellakaan kannata mennä juomaan ennenkuin kieliläväri on kunnolla parantunu.

Kaikkien muiden syiden lisäksi vielä tämä; saatat humalassa puraista kielikorua, mikä on muuten alkuvaiheessa ennen varsinaiseen koruun vaihtoa, pidempi. Hampaita saattaa haljeta ja mikä pahinta, kielilävistys revetä. Jos on valmis ottamaan lävistyksen ja haluaa että se paranee kauniin ja siistin näköiseksi niin kyllä mun mielestä pitäs olla valmis myös hoitamaan lävistys kuntoon.

Mulla on ollut kielilävistys nyt 3 vuotta, ja alun hyvän hoitamisen jälkeen ei onneks ole ollut ongelmia :) suosittelen kyllä, vastuuntuntoisille. Hyvää uutta vuotta!

• Anonyymi

Mun tyttöystävä on haluamassa kielikorua ja mietin että hankaloittaako se suutelua ?

• Todennäköisesti hankaloittaa. Se koru kilahtelee suudellessa tytön ja sinun hampaisiin, kun pyöritätte kieliänne toistenne suussa. Mutta onhan se toisaalta pikanttia taustamusiikkia ja tehostetta tuossa toiminnassa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      95
      2980
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      95
      2455
    3. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      39
      2265
    4. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      78
      2247
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      7
      1856
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      13
      1496
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      83
      1287
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1190
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      69
      1107
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      119
      1064
    Aihe