suutelu + kielikoru ?

...

mitä palautetta olette saaneet poikaystäviltänne jos naisella on lävistys kielessä? ja tuottaako ongelmia suudellessa?

7

4016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Isobell

      Ei tuota minkäänlaisia ongelmia parantuneena, ja parantumisvaiheessahan suutelua tulisikin välttää.. :) Itse olen saanut vaan positiivista palautetta korusta, mutta toki löytyy ihmisiä jotka ei siitä tykkää ollenkaan..

    • Lizzie

      Poikaystava tykkasi, ja niin tykkaan minakin. Suutelemisen kanssa ei ollut vaikeuksia. Mutta kannattaa ehdottomasti odottaa etta se paranee kokonaan, ettei se paase sitten tulehtumaan!

      • Pimu

        Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

        Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

        Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???


      • ...
        Pimu kirjoitti:

        Mitäs sitte tota niin..mulla ei oo jätkää, joten tota suuteluprobleemaa tuskin tulee,=D

        Mutta mitä ku mä poltan?ni onko pakko olla polttamatta ja juomatta sen aikaa kun se lävistys paranee?

        Ku on uusivuosiki tulossa..tai sit pitää siirtää ton korun otto uuden vuoden jälkipuolella vai??onko kukaan polttanu sen aikaa ku se paranee ???

        siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...


      • no huhhuh
        ... kirjoitti:

        siis eihän siinä pakko oo tupakoimatta olla,täytyy vaan joka tupakointikerran jälkeen muistaa desinfioida suu.eikä juomattakaan tarvi olla(kokemuksen syvä rintaääni),kyllä kaverinikin polttivat vaikka oli vasta paranemassa,ja juominen vaan helpottaa oloa/kipua.
        turhaa siirrät sitä ottamista,siitä vaan meet napauttaan sen kielees=) mulla ei ees turvonnu koska join vettä kokoajan...

        Alkoholia ei todellakaan kannata mennä juomaan ennenkuin kieliläväri on kunnolla parantunu.

        Kaikkien muiden syiden lisäksi vielä tämä; saatat humalassa puraista kielikorua, mikä on muuten alkuvaiheessa ennen varsinaiseen koruun vaihtoa, pidempi. Hampaita saattaa haljeta ja mikä pahinta, kielilävistys revetä. Jos on valmis ottamaan lävistyksen ja haluaa että se paranee kauniin ja siistin näköiseksi niin kyllä mun mielestä pitäs olla valmis myös hoitamaan lävistys kuntoon.

        Mulla on ollut kielilävistys nyt 3 vuotta, ja alun hyvän hoitamisen jälkeen ei onneks ole ollut ongelmia :) suosittelen kyllä, vastuuntuntoisille. Hyvää uutta vuotta!


    • Anonyymi

      Mun tyttöystävä on haluamassa kielikorua ja mietin että hankaloittaako se suutelua ?

      • Todennäköisesti hankaloittaa. Se koru kilahtelee suudellessa tytön ja sinun hampaisiin, kun pyöritätte kieliänne toistenne suussa. Mutta onhan se toisaalta pikanttia taustamusiikkia ja tehostetta tuossa toiminnassa!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe