Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ykköskohta ei toimi. Itsellä kun on pieni niin sen jos losauttaa vartta myöten niin sillä on juuri tuo vaikutus. Eikä siitä nyt hirveästi ole kiitosta tullut.
Minulle varmasti käy niin että nainen siirtyy kohtaan neljä kun minä olen vielä kohdassa kolme. Siinä on kliimaksi kaukana kun nainen on vaihtanut asentoa ja odottelee pakarat pystyssä kun minä vielä nytkyttelen ilmaa toisella puolen sänkyä.
Lopputulos on sitten se että molemmat hommaa kohdan kaksi muut metodit netistä ja me jatkamme vain ystävinä.
04.05.2023 17:41
No nuo sovellukset taitaa olla ihan perusjuttuja jo parisuhdetta tai kevyempää toimintaa hakiessa.
Ihan vaan jäin miettimään noita perusteita väitteelle että jos mies ei löydä kumppania niin vika on miehessä.
04.05.2023 16:59
Nykyään tuntuu olevan aika paljon mainoksia jotka ovat jotenkin "väärin" kuvattu tai kirjoitettu. Mieleen tulee viime päivinä netissä kiertänyt Sakon ammusmainos.
Siinä on laatikko näytillä ja ilmoitettu hinta 79,90e. Alle laitettu 1,60e/hlö.
En kyllä usko että kaikki olisivat puhtaita vahinkoja vaan laitettu sellaisenaan menemään kun tiedetään että mainoksen levikki hoituu kuin itsestään.
04.05.2023 16:32
Tuli ehkä laitettua turhan kulmikas kommentti, pahoittelut siitä. Olisi pitänyt enemmän avata näkökulmaani.
Sillä tästä "...usein se vika on niissä miehissä heissä itsessään..." olen kyllä eri mieltä.
Kumppanin voi löytää toki harrastuksista, työpaikalta jne mutta siellä ollaan jo tuttuja eli kyseessä vähän kuin täsmähankinta. Sitten on tanssipaikat ja ravintolat joissa tutustutaan mutta sielläkin se määrä on rajallinen. Yleisin tapa , ainakin korona-aikana, lienee erillaiset deittisovellukset. Tunnetuin lienee Tinder jossa käyttäjiä on 70% miehiä. Eli miltei yksi nainen ja kolme miestä.
Jos nyt sanoisi että isommassa kaupungissa nainen saisi vaikka pari sataa tykkäystä niin en usko että treffeille pääsemisen este on asenteet tai käytökset vaan se että suurin osa laitetaan rastilla roskikseen eikä edes pääse juttusille.
04.05.2023 13:20
Itse liittäisin ammattikouluihin teknikkolinjan. Vuosi yhteistä opetusta jonka jälkeen ne jotka haluavat pelkän ammattitutkinnon niin ammattiaineiden kimppuun ja teknikkolinja jatkaa yleissivistävien sekä ammattiaineiden kimpussa.
Minusta ei ole oleellista onko laaja yleissivistys tai kapealta sektorilta syvää osaamista vaan se miten asian ilmentää. Nuorempana treffeille tuli nainen joka käytti tätä vähän kuin lyömäaseena. Varmasti oli lukenut ja osaava ihminen, en minä sillä, mutta kun tuntui että se oli valjastettu pistämään miehet koron alle. No hänestä meillä ei ollut kemiaa ja täytyy sanoa että olin samaa mieltä vaikka minusta kemia ei yleensä näin nopeasti ilmene.
Onhan tietysti yleissivistyksellä paikkansa jos vaikka katsotaan uutisia yhdessä. Ei eduskunnan valiokuntia nyt tarvi tietää mutta hyvä jos tietää mikä ero on oppositiopuolueilla ja hallituspuolueilla. Sitten taas kiinnostus ja intohimo asioihin ja ilmiöihin kovastikin kompensoivat yleisisvistyksen mahdollisia aukkoja. Jos osaa piirtää ja nauttii siitä niin ei se minun silmissä teoksen arvoa vähennä jos toinen nyt ei osaa kaikkia taiteen aikakausia mainita.
Itsekkin kovasti pidän luonnossa olemisesta ja vaeltamisesta vaikka en kaikkia luonnon ihmeitä tunnista.
03.05.2023 22:07
Vaaka näytti enää 83,5 kg
03.05.2023 21:31
Jos muistelen niitä naisia joissa minä olen ollut yhdistävä tekijä niin syyt jonka vuoksi en ole päässyt siihen asti (tai oikeammin ehkä mihinkään asti) olivat lyhyys ja työttömyys. Sinun mielestä olen siis vialinen koska olen vain 175 cm pitkä eikä ollut voimassaolevaa työsopimusta.
03.05.2023 21:25
Enpä tuota nyt kutsuisi ihan termillä huithapelius.
Olet joustanut ja tukenut sekä kantanut vastuuta. Jos tuohon nyt pyrkii elämää muokkaamaan keveämmäksi niin minusta se on ihan fiksua akkujen lataamista. Pitää huolehtia myös itsestään että jaksaa myös muista huolehtia.
Niin ja ei mulla ilmeisesti sano munuaiset poks. Otettiin uudet kokeet sen jälkeen kun lääkäri määräsi lisäämään juomisen määrää. Oli vain kaveri päässyt hieman kuivumaan kun ei nesteyttänyt itseään tarpeeksi.
03.05.2023 20:54
Vaimo lähti toisen matkaan kera ikuisen rakkauden
02.05.2023 21:29
Minusta tämä kyllä tuntuu turhan pitkältäkin ajalta. Ei se tuntunut lyhyeltä silloinkaan kun verikokeiden kautta nousi epäilys että munuaiset sanoo poks. Piti vain hoitaa käytännön asiat niin että perikunnalla on helpompaa jatkaa jos kaikkein pahin olisi edessä.
Elo tuntuu kuin korona-aikana valmistuneella metallialan ammattilaisella. Tiedän miltä hyvä hitsisauma näyttää, tiedän miten se onnistunut hitsisauma tehdään mutta en osaa hitsata.
Ei varmaan ole kenellekkään yllätys että jos halutaan antaa otsikolle "kevyttä ja kivaa" kasvot niin minun naama ei siellä komeilisi. Itselle tuo perinteinen kaava ammatti ja vakityöpaikka, vaimo kera ikuisen rakkauden sekä kirmaavat lapset omakotitalon takapihalla olivat niitä joita kohdin lähdettiin elämää rakentamaan.
Ne minä saavutin ja niistä ajoista olen äärimmäisen onnellinen sekä syvästi kiitollinen.
Elämäni hitsausteknisissä piirrustuksissa ei vain oltu määritelty kohtaa jossa minulla on työ, lapset lähteneet kotoa ja olen yksin talossa.
Kevyttä ja kivaa taitaa olla minulle tekemätön paikka mutta oli Pikku-pirpanalta sen verran puhutteleva aloitus että jos tuntuu että itsellä elon päiviä olisi tuhlattavaksi asti niin voisi pyrkiä vaikka tasolle keskiraskasta ja ei aina niin totista.
02.05.2023 16:11
Tuossa alkukeväästä toivoin mielessäni vappua jossa lämpimänä kevätiltana istun rantakalliolla katselemassa miten minulle tuntematon lintu uiskentelee kohti läheistä saarta.
Sylissä minulla on nainen jota kohtaan tunnen jo voimakkaita ihastumisen tunteita. Juomme pahvimukeista simaa ja kuuntelemme kun taustalla tanssilavalta kaikuu Matin ja Tepon kappale kato vaan.
Muutenhan tuo toiveideni vappu osuu paitsi....
lähden kohta räntäsateessa pyöräilemään kohti työmaata jossa katselen miten leikkuuneste huuhtoo alumiinin kappaleita säiliöön.
Tyhjässä hallin nurkassa juon peltimukista kahvia ja nieleksin pettymyksen kyyneliä kun radiosta kuuluu Kirkan äänellä sanat "niin paljon se sattuu kun nään kodin tyhjäksi jääneen"
Rauhaisaa vappua kaikille. Jos pidätte vappupuheita niin sijoittakaa alku ja loppu mahdollisimman lähelle toisiaan.
30.04.2023 20:31
En sen paremmin tunne noita kuninkaallisten valta-asemia ja miten vahvasti nuo ovat edustuksellisia mutta itselle tuli heti mieleen tuosta uutisesta meidän valtiopäämiehemme.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015101820532262
Kaikki kunnia maanläheisyydelle mutta itsellä arvostuksessa ohi menee Theresa May joka otti pääministerin paikan Cameronin erottua eu-äänestyksen jälkeen. Todelista vastuunkantoa kahtia jakautuneesta kansasta.
29.04.2023 19:59
Eihän nuo helposti silmiin osu paitsi tietysti jos minunkin kenkien vieressä on kengät joissa on kunnon piikkikorot.
Katsoisin kyllä että myös minulla on jonkinlainen moraalinen vastuu selvittää elämäntilanteeni sillä tarkkuudella että tänne tullessaan osaa ottaa huomioon että osa tyttöjen tavaroista on vielä täällä.
29.04.2023 19:29
Ihan tuohon termiin tonkiminen niin minusta se on pitkälti mielentila jossa pyritään havainnoilla saamaan joko vahtus tai kumoaminen omille toiveille tai peloille. Sanotaan että treffaan naista ja muutamien treffien jälkeen hän tulee luokseni kahville. Jos on mustasukkainen tapaus tai ihan vaan pelkää sitoutumista niin tuskin kuitenkaan alkaa kaappeja heti tonkimaan. Saattaa kuitenkin havainnoida että vaatenaulakossa on takki jossa napitus osoittaa sen naisten takiksi. Samoin kenkätelineestä löytyy kaksi paria pieniä lenkkareita ja saattaa myös ihmetellä miksi minulla on mausteita niin paljon kun treffeillä olen todennut tekeväni vähämausteista ruokaa.
Kotiin ajaessa laskee nämä yhteen ja päätyy tulokseen että en ole eksästä päässyt irti joten pistää viestin jossa toteaa ettei meillä ole kemiaa. Itse jään tilannetta ihmettelemään koska en ymmärrä että vanhemman tytön takki sekä nuoremman lenkkarit tulkittiin eksän tavaroiksi. Mausteetkin on tyttöjen jäljiltä kun pitävät mausteisemmasta ruuasta.
Siinä vaiheessa kun ollaan suhteessa jossa molemmilla on omat kämpät niin silloin itse lähden siitä että toisen kodissa kaikki on yksityistä mitä ei toisin ole ilmaistu. Omassa kotona yleensä on ollut tapana kerran opastaa ja todeta että sieltä löytyy jatkossakin jos tarve on. Esim jos on halunnut suihkuun niin olen kertonut mistä pyyhkeet löytyy mutta tiedostaa ettei jatkossa samaa asiaa enää tarvi kysyä. Samalla toivon sen otettavan epäsuorana vihjauksena että haluan jatkossakin että on täällä kanssani.
Kun ollaan yhdessä asuttu niin ei meillä mitään omaa yksityisyyttä ole erikseen sovittu. Esimerkiksi kirjeposti ennen koski lähinnä laskuja ja kun meillä tulotkin tuli samalle tilille niin kyllä laskut voi avata kumpi vaan, oli vaikka sähköliittymä kumman nimissä tahansa.
Jos oli tietokone niin silloin kysyttiin lupa jos se oli jäänyt päälle. Lähinnä ettei tuhonnut vaikka toisen kouluhommia. Puhelimista sen verran että kun ekan kerran menin yhteen niin oli vielä lankapuhelin joten ei siinä yksityisyydestä ollut tietoa.
Käytäntö, osaaminen ja kiinnostus on ne jotka on rajat määritelleet. Ei minua ole kiinnostanut vaimon virkkuukoukut kun en osaa niillä mitään tehdä. Samin talon katto ja välikatto ovat jääneet minun yksityiseksi alueeksi vaikka olen kysynyt kiinnostaisiko toista lähteä katolle lumen pudotukseen tai tarkistamaan välikatolta eristeiden kuivuus. Itse olen saanut niitä alueita hallita.
29.04.2023 15:38
Joo siis tarkoitin ne jotka on pelanneet aikanaan TPS:n paidassa. Olisi ollut mielenkiintoista katsoa onko meillä sama näkemys. Pistän nyt oman listan alle.
1 German Titov, olisi paremmin noussut Turussa suuren yleisön tietoon jos S.Koivu ei olisi pelannut samaan aikaan.
2 Salak, oli aikanaan enemmän kuin puoli joukkuetta.
3-5 Näitä en osaa laittaa järjestykseen mutta minusta Tallinder, Sweatt ja Perrin (vaikka jotenkin Perrin ehkä menisi enemmän Jypin miehenä)
27.04.2023 23:53
Sama kuin Kärppien viivelähtö.
27.04.2023 23:10
Ketkä on TPS:n parhaat ulkomaalaispelaajat kautta aikojen? Siis jääkiekosta puhuttaessa, TPS on kuitenkin yleisseura.
27.04.2023 23:08
Taas se tylsä kahvakiekko on sitten voimissaan.
27.04.2023 22:38
Palautuksia tuli noin 500e. En nyt tiedä kohteliko hyvin vai huonosti mutta kun tuota ilmoitusta tarkastin niin ainakin oikein.
Tuossa kun katselin palkkakuitista vähennyksiä niin löytyy veronpidätystä, eläkemaksua, sv-päivärahamaksua sekä työttömyysvakuutusmaksua. Nopeasti ynnätessä tänään kun menen iltavuoroon niin 8-tunnin työpäivästä reilu kaksi tuntia menee valtiolle ja loput saan pitää.
Välillä tuntuu että verotusvuodet ei aina ole kohtuullisia mutta kun pyöräilee lastentarhan tai koulun ohi sekä tietää että pienen matkan päässä on paloasema niin hetken tuntuu että voisi se parin tunnin työpanos turhempaankin mennä.
27.04.2023 12:26
Mitä ensiapukursseilla olen kuunnellut ihmisiä niin monella on juuri näin käynyt. Vasta kolaripaikalta lähdettyä on päässyt itku tai joku jopa oksentanut tai kädet alkaneet täristä niin ettei ajamisesta ole tullut mitään.
Hyvä ne tunteet on käsitellä. Ihmisillä vain on erilaisia keinoja niistä selviämiseen. Se ettei tunteista puhu vaan kanavoi ne esim tekemisen kautta ei aina tarkoita negatiivisia asioita. Itse kanavoin eron jälkeiset negatiiviset tunteet likuntaan.
27.04.2023 12:00
14 / 180