Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. Ykköskohta ei toimi. Itsellä kun on pieni niin sen jos losauttaa vartta myöten niin sillä on juuri tuo vaikutus. Eikä siitä nyt hirveästi ole kiitosta tullut.

Minulle varmasti käy niin että nainen siirtyy kohtaan neljä kun minä olen vielä kohdassa kolme. Siinä on kliimaksi kaukana kun nainen on vaihtanut asentoa ja odottelee pakarat pystyssä kun minä vielä nytkyttelen ilmaa toisella puolen sänkyä.

Lopputulos on sitten se että molemmat hommaa kohdan kaksi muut metodit netistä ja me jatkamme vain ystävinä.
  2. Ihan tuohon termiin tonkiminen niin minusta se on pitkälti mielentila jossa pyritään havainnoilla saamaan joko vahtus tai kumoaminen omille toiveille tai peloille. Sanotaan että treffaan naista ja muutamien treffien jälkeen hän tulee luokseni kahville. Jos on mustasukkainen tapaus tai ihan vaan pelkää sitoutumista niin tuskin kuitenkaan alkaa kaappeja heti tonkimaan. Saattaa kuitenkin havainnoida että vaatenaulakossa on takki jossa napitus osoittaa sen naisten takiksi. Samoin kenkätelineestä löytyy kaksi paria pieniä lenkkareita ja saattaa myös ihmetellä miksi minulla on mausteita niin paljon kun treffeillä olen todennut tekeväni vähämausteista ruokaa.
    Kotiin ajaessa laskee nämä yhteen ja päätyy tulokseen että en ole eksästä päässyt irti joten pistää viestin jossa toteaa ettei meillä ole kemiaa. Itse jään tilannetta ihmettelemään koska en ymmärrä että vanhemman tytön takki sekä nuoremman lenkkarit tulkittiin eksän tavaroiksi. Mausteetkin on tyttöjen jäljiltä kun pitävät mausteisemmasta ruuasta.

Siinä vaiheessa kun ollaan suhteessa jossa molemmilla on omat kämpät niin silloin itse lähden siitä että toisen kodissa kaikki on yksityistä mitä ei toisin ole ilmaistu. Omassa kotona yleensä on ollut tapana kerran opastaa ja todeta että sieltä löytyy jatkossakin jos tarve on. Esim jos on halunnut suihkuun niin olen kertonut mistä pyyhkeet löytyy mutta tiedostaa ettei jatkossa samaa asiaa enää tarvi kysyä. Samalla toivon sen otettavan epäsuorana vihjauksena että haluan jatkossakin että on täällä kanssani.

Kun ollaan yhdessä asuttu niin ei meillä mitään omaa yksityisyyttä ole erikseen sovittu. Esimerkiksi kirjeposti ennen koski lähinnä laskuja ja kun meillä tulotkin tuli samalle tilille niin kyllä laskut voi avata kumpi vaan, oli vaikka sähköliittymä kumman nimissä tahansa.
    Jos oli tietokone niin silloin kysyttiin lupa jos se oli jäänyt päälle. Lähinnä ettei tuhonnut vaikka toisen kouluhommia. Puhelimista sen verran että kun ekan kerran menin yhteen niin oli vielä lankapuhelin joten ei siinä yksityisyydestä ollut tietoa.

Käytäntö, osaaminen ja kiinnostus on ne jotka on rajat määritelleet. Ei minua ole kiinnostanut vaimon virkkuukoukut kun en osaa niillä mitään tehdä. Samin talon katto ja välikatto ovat jääneet minun yksityiseksi alueeksi vaikka olen kysynyt kiinnostaisiko toista lähteä katolle lumen pudotukseen tai tarkistamaan välikatolta eristeiden kuivuus. Itse olen saanut niitä alueita hallita.
  3. Joo siis tarkoitin ne jotka on pelanneet aikanaan TPS:n paidassa. Olisi ollut mielenkiintoista katsoa onko meillä sama näkemys. Pistän nyt oman listan alle.

1 German Titov, olisi paremmin noussut Turussa suuren yleisön tietoon jos S.Koivu ei olisi pelannut samaan aikaan.
    2 Salak, oli aikanaan enemmän kuin puoli joukkuetta.
    3-5 Näitä en osaa laittaa järjestykseen mutta minusta Tallinder, Sweatt ja Perrin (vaikka jotenkin Perrin ehkä menisi enemmän Jypin miehenä)