Ja hyvä niin, onhan tätä saamarin savottaa jo kestänytkin, ei tarttis ihan näin pitkälle venyttää. Pelaajatkin varmaan haluais pitää snadisti lomaa, kun uuteen kauteen valmistautuminen alkaa yleensä heinä-elo taitteessa. Nyt jää monilla lomat minimiin ja se varmasti tulee näkymään tulevan kauden mittaan.
Onko arvauksia potkupallon EM-kisojen loppuottelun tuloksesta? Itselle matsi on mysteeri, lähtökohtaisesti sanoisin, että Espanja vie miten haluaa, mutta hyvänä päivän Englanti voi vastaiskupelillään kepittää kenet tahansa, ainakin jos Pickford on mies paikallaan.
Sinällään olen kantani valinnut jo alkusarjojen alkukierroksilla, löin huimat 2 euroa vetoa Espanjan mestaruuden puolesta 😂
Loppu tulee
53
448
Vastaukset
- Anonyymi
Espanja voittaa.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Siltä se ennakolta vaikuttaisi, kieltämättä. Mutta...
Näin, hienoa! Espanja Euroopan mestari :)
Anonyymi kirjoitti:
Näin, hienoa! Espanja Euroopan mestari :)
Paras voittakoon ja voittikin? No tällä kertaa voi sanoa niin, että paras todellakin voitti, olkoonkin että joku katkera tulee tilittämään Cucurellan oletetusta käsivirheestä, jota ei tuomittu. No syy ei ole pelaajan eikä tuomarin, vaan ympäripyöreiden sääntöpykälien, ne kun antoivat ko. tilanteessa mahdollisuuden tuomita tai olla tuomitsematta.
- Anonyymi
Kannatan Englantia edelleen. Mutta en ole fanaattinen asian suhteen. Paras voittakoon!!!
Jalkapalloromantikko mussa toivoo, että Englanti voittaa, mutta kattotaan. Ja parashan ei aina voita näissä peleissä...
Tänäänkös se pelataan?
Mä toivon Englannille voittoa. Vaikka toisaalta yks ja sama...🙄
Hollanti, Ranska, eikä Tanska sitä voita, niin yks lysti🙄
Mutta onhan se totta, että väsynyttä touhua on. Oikeastaan änärinkin loppupelit oli niin väsynyttä haahuilua loppujen lopuksi, että on tuosta se kiima kaukana. Rahsmiehet ja naiset hsluaa repiä urheilijoista kaiken..Saahsn ne miljoonia, mutta sitten noi pelimäärät menee ihan överiks... mieti änärikin...82 peliä kauteen, plus loppumähinät... se on about 100-120 peliä kauteen. Siihen treenit ja muut päälle, niin ei siinä ole mitään järkeä...
Eikä jalishommat ole sen fiksumpia...näky jo näissäkin kisoissa, että parempi säästellä...Nythän toi on käynnissä. Jalkapalloromanttikko minussakin haluaisi Englannin voittavan, mutta jää nähtäväksi. Tosin ei ole niin tarkkaa, nautin myös Espanjan voitosta.
On, kaudet on ihan liian pitkiä ja pelejä on aivan liikaa. Puolet peleistä on sellaisia pakkopelejä, että ne on vaan tahkottava kun rahatahot niin haluaa. Ja maksaahan ne kyllä hyvää palkkaa pelaajille, ei siinä.Disseisback kirjoitti:
Ainiin se veto... saatko voitosta jopa vitosen? 😄
Joo, jotain sellaista, olisko ollut 7 euroa ja killingit päälle. Varaan heti Espanjan matkan jos voitan 😂
Nythän toi on käynnissä. Jalkapalloromanttikko minussakin haluaisi Englannin voittavan, mutta jää nähtäväksi. Tosin ei ole niin tarkkaa, nautin myös Espanjan voitosta.
On, kaudet on ihan liian pitkiä ja pelejä on aivan liikaa. Puolet peleistä on sellaisia pakkopelejä, että ne on vaan tahkottava kun rahatahot niin haluaa. Ja maksaahan ne kyllä hyvää palkkaa pelaajille, ei siinä.En periaatteestakaan katso. Katson huomenissa tuloksen, se riittää.
Olkoot tämä "hiljaisen miehen, hiljainen mielenosoitus!" 😤
Rahamiehet ja naiset urheilussa on jees... mutta itse urheilun pitäisi sanella säännöt. Ei raha voi vain sitä sanella. 🤨
Minä ja monet muut "penkkiurheilijat" ne hynät sinne tuodaan...mutta pitää arvostaa oikeaa asiaa...minusta. 🙂
Ehkä jätän ensi änärifinaalitkin katsomatta, tuli ne ilmaisilta kanavilta tai ei...
Haluan merkityksellisiä taisteluita, en selviytymistä. 🙂randombypasser kirjoitti:
Joo, jotain sellaista, olisko ollut 7 euroa ja killingit päälle. Varaan heti Espanjan matkan jos voitan 😂
Aika kovsn kertoimen olet jostain löytänyt. 😄
Kyllähän tuo voitto pitää laittaa oitis haisemaan, jos tulee. 😁Disseisback kirjoitti:
En periaatteestakaan katso. Katson huomenissa tuloksen, se riittää.
Olkoot tämä "hiljaisen miehen, hiljainen mielenosoitus!" 😤
Rahamiehet ja naiset urheilussa on jees... mutta itse urheilun pitäisi sanella säännöt. Ei raha voi vain sitä sanella. 🤨
Minä ja monet muut "penkkiurheilijat" ne hynät sinne tuodaan...mutta pitää arvostaa oikeaa asiaa...minusta. 🙂
Ehkä jätän ensi änärifinaalitkin katsomatta, tuli ne ilmaisilta kanavilta tai ei...
Haluan merkityksellisiä taisteluita, en selviytymistä. 🙂No eihän näitä onneksi ole pakko katsoa, ei olla pohjois-Koreassa 😂
Se on vaan pakko hyväksyä, että raha liikuttaa maapalloa. Ja myös jalkapalloa, ei siitä mihinkään pääse. Sitten voi tietty äänestää silmillään, mutta liian moni äänestää silmillään toiseen suuntaan, ei tule muutosta.Disseisback kirjoitti:
Aika kovsn kertoimen olet jostain löytänyt. 😄
Kyllähän tuo voitto pitää laittaa oitis haisemaan, jos tulee. 😁Se oli silloin alkukierroksilla, silloin vielä Ranska, Englanti ja Saksa olivat ne suursuosikit. Mutta kun kattoi ne pari ekaa kierrosta, niin Espanja erottui edukseen kirkkaasti, kertoimet ei seuranneet vielä perässä.
Mutta on tässä Englannillakin mahdollisuutensa, se on pirun kova paletti mitä Southgate voi työntää vaihdossa kentälle. Siksi se mm. Toneytä, Watkinsia ja Palmeria säästelee, siinä on voittavaa pelaamista heittää kentälle ja peli voi muuttua heti.randombypasser kirjoitti:
No eihän näitä onneksi ole pakko katsoa, ei olla pohjois-Koreassa 😂
Se on vaan pakko hyväksyä, että raha liikuttaa maapalloa. Ja myös jalkapalloa, ei siitä mihinkään pääse. Sitten voi tietty äänestää silmillään, mutta liian moni äänestää silmillään toiseen suuntaan, ei tule muutosta.No mä alan pikkuhiljaa uskomaan siihen, että ihmisten käyttäytyminen voi muuttaa asioits maailmassa.
Jotenkin mainontakin joutuu elämään ihan uusien haasteiden edessä kokoajan. Enää sellainen pakkotuuttaus ei toimi...🤔
Jotenkin huomaan, että joku Venäjä voi vielä vaikuttaa kansalaisten ajatteluun, mutta ei toi toimi täällä lännessä.
Katsoin jonkun dokkarin osittain Itä-saksasta... siellä yritettiin saada yksi Itä-saksalainen jslkspallojoukkuen voittamattomaksi yhdessä lännen kanssa...omat fznitkin rupes mellakoimaan. Pelaajia loikkas ja kohta muuri murtuikin...
Ihmiset kyllä miettii... ei liian kausn voi pajunköyttä syöttää...🤔randombypasser kirjoitti:
Se oli silloin alkukierroksilla, silloin vielä Ranska, Englanti ja Saksa olivat ne suursuosikit. Mutta kun kattoi ne pari ekaa kierrosta, niin Espanja erottui edukseen kirkkaasti, kertoimet ei seuranneet vielä perässä.
Mutta on tässä Englannillakin mahdollisuutensa, se on pirun kova paletti mitä Southgate voi työntää vaihdossa kentälle. Siksi se mm. Toneytä, Watkinsia ja Palmeria säästelee, siinä on voittavaa pelaamista heittää kentälle ja peli voi muuttua heti.No mä kuuntelin urheilucastia ja Seppänen puhui jostain 2,5 kertoimesta... mutta lie sit odotellut onnensa ohi. 😁
Disseisback kirjoitti:
No mä alan pikkuhiljaa uskomaan siihen, että ihmisten käyttäytyminen voi muuttaa asioits maailmassa.
Jotenkin mainontakin joutuu elämään ihan uusien haasteiden edessä kokoajan. Enää sellainen pakkotuuttaus ei toimi...🤔
Jotenkin huomaan, että joku Venäjä voi vielä vaikuttaa kansalaisten ajatteluun, mutta ei toi toimi täällä lännessä.
Katsoin jonkun dokkarin osittain Itä-saksasta... siellä yritettiin saada yksi Itä-saksalainen jslkspallojoukkuen voittamattomaksi yhdessä lännen kanssa...omat fznitkin rupes mellakoimaan. Pelaajia loikkas ja kohta muuri murtuikin...
Ihmiset kyllä miettii... ei liian kausn voi pajunköyttä syöttää...🤔No onhan se noinkin, mutta koska raha ratkaisee, pitäisi riittävän monen äänestää jaloillaan niin sarjapelien kuin isojen kisojenkin kohdalla. Se onnistuu vanhoilta parroilta, mutta aina on uusi nuori sukupolvi joka ei ole vielä ehtinyt tympääntyä. Ja niin rahaa tulee, ei tarvitse muuttaa mitään.
Disseisback kirjoitti:
No mä kuuntelin urheilucastia ja Seppänen puhui jostain 2,5 kertoimesta... mutta lie sit odotellut onnensa ohi. 😁
Joo, ihan alussa sai hyviä kertomia, mutta kun pelit eteni, alkoi numerot tippumaan. Mutta vastaa se riskiä, alussa ei vielä tiedä keillä peli kulkee ja keillä ei. Ja olen ihan tyytyväinen, vaikka Englanti voittais, pari euroa sinne tänne 😁
No onhan se noinkin, mutta koska raha ratkaisee, pitäisi riittävän monen äänestää jaloillaan niin sarjapelien kuin isojen kisojenkin kohdalla. Se onnistuu vanhoilta parroilta, mutta aina on uusi nuori sukupolvi joka ei ole vielä ehtinyt tympääntyä. Ja niin rahaa tulee, ei tarvitse muuttaa mitään.
Oikeastaan uskon jopa toistepäin tuon...
Me vahat parrathan mylvitään hypeä...mutta nuoremmat näkee sen väsyneisyyden...ja ne äänestää jaloillaan. Myö vanhat pierut vaan uskotaan mitä on koettu...lisää tätä...randombypasser kirjoitti:
Joo, ihan alussa sai hyviä kertomia, mutta kun pelit eteni, alkoi numerot tippumaan. Mutta vastaa se riskiä, alussa ei vielä tiedä keillä peli kulkee ja keillä ei. Ja olen ihan tyytyväinen, vaikka Englanti voittais, pari euroa sinne tänne 😁
No tuolla sun kertoimellakin joku tonni tai pari tuntuis kivasti jo....😁
Joillakin on ammatikseen aikaa noitakin seurata. 😁
Tonni ei tunnu missään, mutta 2,9 tai yli kertoimella voi jo voitosta viettää kuukauden siestaa. 😁Disseisback kirjoitti:
Oikeastaan uskon jopa toistepäin tuon...
Me vahat parrathan mylvitään hypeä...mutta nuoremmat näkee sen väsyneisyyden...ja ne äänestää jaloillaan. Myö vanhat pierut vaan uskotaan mitä on koettu...lisää tätä...Mä sanoisin edelleen toisinpäin. Me vanhat jarrut on nähty toisenlaistakin peliä ja nyt on tarjolla ei-stana-hyökätä-ettei-mene-omiin palloa. Junnut ei ole nähneet kuin tätä jarrupalloa, ellei nyt sitten tuubista ole katsoneet miten joskus pelattiin. Niinpä junnut ei edes tiedä paremmasta, siinä missä jarruilla on siitä ihan omakohtaisia livemuistoja.
Disseisback kirjoitti:
No tuolla sun kertoimellakin joku tonni tai pari tuntuis kivasti jo....😁
Joillakin on ammatikseen aikaa noitakin seurata. 😁
Tonni ei tunnu missään, mutta 2,9 tai yli kertoimella voi jo voitosta viettää kuukauden siestaa. 😁No se kerroin kyllä kuvaa sen panoksen menettämisen riskiä ihan hyvin, vaikkei aukottomasti, niin jotain tonnia en laittaisi kiinni mihinkään vetoon ellei tilillä olisi jonkun sataa miljoonaa. Mulle sopii nää parin euron kuhan-löin-vetoa hommelit, isommilla rahoilla menee vaan kuuppa sekasin 😂
Mä sanoisin edelleen toisinpäin. Me vanhat jarrut on nähty toisenlaistakin peliä ja nyt on tarjolla ei-stana-hyökätä-ettei-mene-omiin palloa. Junnut ei ole nähneet kuin tätä jarrupalloa, ellei nyt sitten tuubista ole katsoneet miten joskus pelattiin. Niinpä junnut ei edes tiedä paremmasta, siinä missä jarruilla on siitä ihan omakohtaisia livemuistoja.
No siis kyllähän seurajoukkueissa pelatessa ainakin jäkiksessä tulee niitä hurlumhei-pelejä ja pistetään vähän kikkaakin. Että sieltä ne nuoretkin näkee, mitä peli voi antaa. :o)
No se kerroin kyllä kuvaa sen panoksen menettämisen riskiä ihan hyvin, vaikkei aukottomasti, niin jotain tonnia en laittaisi kiinni mihinkään vetoon ellei tilillä olisi jonkun sataa miljoonaa. Mulle sopii nää parin euron kuhan-löin-vetoa hommelit, isommilla rahoilla menee vaan kuuppa sekasin 😂
Mua kiinnostais ihan perehtyä johonkin lajiin ja sarjaan, sekä kaikenlaisiin erikoisvetoihin, että vois saada pikkuhiljaa sellaisen kunnon kassan ihan voittamalla ja sitten voisi vetää sellaisia tonnin betsejä, jos osuu, niin meen Damiin haistelee persereikiä tuhannen päissään, tai sit en. :oD
Disseisback kirjoitti:
No siis kyllähän seurajoukkueissa pelatessa ainakin jäkiksessä tulee niitä hurlumhei-pelejä ja pistetään vähän kikkaakin. Että sieltä ne nuoretkin näkee, mitä peli voi antaa. :o)
Tulee kyllä, se on totta. Mutta ehkä kuitenkin valtaosa peleistä on sitä varmistelua, eikä siinä mitään pahaa ole, liigapaikka on aika arvokas noin kassavirran kannalta. Mutta jotenkin sitä toivoisi, että olisi enemmän kiihkeän hyökkäävää peliä, luotetaan maalivahtiin ja puolustukseen ja tähdätään siihen, että vaikka omissa soi, soi naapurin katiskassa vielä enemmän.
Äskettäisissä kisoissa Albania, Georgia, Itävalta ja jossain määrin Sveitsikin pelasivat sillä mentaliteetilla, ehkä olosuhteiden pakostakin, mutta olihan ne viihdyttäviä pelejä. Espanjakin meni samaan suuntaan, mutta kun taitoa on niin pirusti, on varaa myös pelata tikitakaa ja pelata hitaita hyökkäyksiä.Disseisback kirjoitti:
Mua kiinnostais ihan perehtyä johonkin lajiin ja sarjaan, sekä kaikenlaisiin erikoisvetoihin, että vois saada pikkuhiljaa sellaisen kunnon kassan ihan voittamalla ja sitten voisi vetää sellaisia tonnin betsejä, jos osuu, niin meen Damiin haistelee persereikiä tuhannen päissään, tai sit en. :oD
No eihän se vaadi kuin tekemistä. Valkkaat lajin ja sarjan/t josta löytyy paljon vetovaihtoehtoja ja sitten valkkaat pari-kolme eri vedonvälittäjää joiden kautta lyöt vetoja. Yleensä Veikkaus on ihan hanurista kertoimissa, mutta mm. kotimaisissa alasarjojen futisvedoissa Veikkaukselta löytyy usein parhaat kertoimet, ainakin jos ehtii ajoissa eikä vasta pelipäivänä. En siis mitenkään harrasta pelejä, olen vain kaverilta kuullut 😂
Mutta en mä silti vetäis tonnin hupivetoja ilman sadan miljoonan kassaa 😁randombypasser kirjoitti:
Tulee kyllä, se on totta. Mutta ehkä kuitenkin valtaosa peleistä on sitä varmistelua, eikä siinä mitään pahaa ole, liigapaikka on aika arvokas noin kassavirran kannalta. Mutta jotenkin sitä toivoisi, että olisi enemmän kiihkeän hyökkäävää peliä, luotetaan maalivahtiin ja puolustukseen ja tähdätään siihen, että vaikka omissa soi, soi naapurin katiskassa vielä enemmän.
Äskettäisissä kisoissa Albania, Georgia, Itävalta ja jossain määrin Sveitsikin pelasivat sillä mentaliteetilla, ehkä olosuhteiden pakostakin, mutta olihan ne viihdyttäviä pelejä. Espanjakin meni samaan suuntaan, mutta kun taitoa on niin pirusti, on varaa myös pelata tikitakaa ja pelata hitaita hyökkäyksiä.No änärissä vissiin ne bisnesmiehet on tajunneet, että välttämättä se mestaruuskaan ei ole se tärkein homma, eikä menestys silleen ole ihan se tärkein, mutta se pelin viihdyttävyys, henkilöpalvonta jne...esimerkkinä vaikka Toronto.... Siis siitä on tehty jo sellainen sirkus, että faneja löytyy ympäri maapalloa ja todellisuudessa ne ei oo tuolla kultapoikaporukalla päässyt kuin kakkoskierrokselle kerran. Mutta varmasti hynää tulee ovista ja ikkunoista. :oD
No eihän se vaadi kuin tekemistä. Valkkaat lajin ja sarjan/t josta löytyy paljon vetovaihtoehtoja ja sitten valkkaat pari-kolme eri vedonvälittäjää joiden kautta lyöt vetoja. Yleensä Veikkaus on ihan hanurista kertoimissa, mutta mm. kotimaisissa alasarjojen futisvedoissa Veikkaukselta löytyy usein parhaat kertoimet, ainakin jos ehtii ajoissa eikä vasta pelipäivänä. En siis mitenkään harrasta pelejä, olen vain kaverilta kuullut 😂
Mutta en mä silti vetäis tonnin hupivetoja ilman sadan miljoonan kassaa 😁Kyllä mä ehkä voiosin joskus koittaa, jos mun pelitilillä ois vaikka 5 tonttua. :oD Joku 2,5 kertoimella olisi kiva jo tonnilla voittaa... sit vois vaan sen 1,5 tonttua vetää viikonlopussa sileeks. :oD
Disseisback kirjoitti:
No änärissä vissiin ne bisnesmiehet on tajunneet, että välttämättä se mestaruuskaan ei ole se tärkein homma, eikä menestys silleen ole ihan se tärkein, mutta se pelin viihdyttävyys, henkilöpalvonta jne...esimerkkinä vaikka Toronto.... Siis siitä on tehty jo sellainen sirkus, että faneja löytyy ympäri maapalloa ja todellisuudessa ne ei oo tuolla kultapoikaporukalla päässyt kuin kakkoskierrokselle kerran. Mutta varmasti hynää tulee ovista ja ikkunoista. :oD
Hupaisaahan tässä on se, että Jenkeissä änäri on b-luokan saippuaopperaa, MLB:ssä ja NBA:ssa liikkuu isot rahat. En nyt muista mikä se ero oli, mutta mennään siis luokkaan kymmeniä kertoja enemmän. Markkasenkin kohdalla on puhuttu yli 40 miljoonan taalan vuosipalkasta jos seura vaihtuu, kertoo hyvin kokoluokkaerosta. McDavid, absoluuttisesti tämän hetken paras änärissä vetää reilun neljänneksen Latelle mahdollisesta palkasta. NHL on nappikauppaa, pohjimmiltaan. Tarunhohtoinen, mutta ei taloudellisesti.
Disseisback kirjoitti:
Kyllä mä ehkä voiosin joskus koittaa, jos mun pelitilillä ois vaikka 5 tonttua. :oD Joku 2,5 kertoimella olisi kiva jo tonnilla voittaa... sit vois vaan sen 1,5 tonttua vetää viikonlopussa sileeks. :oD
Kukin tavallaan, tottakai 😁
Mä en vetäis viiden tontun tililläkään kovin kummoisia vetoja, on sen verran tullut pelailtua, että on huomannut kuinka hataralla pohjalla ne itse arvioidut todennäköisyydet ja keskimäärin saavutettava voitto ovat. Ei vaan toimi, ellei seuraa sitä sarjaa tosissaan mistä vetoa lyö, menee arvailuksi väistämättä ja yhtä hyvin voi laiskasti vain lotota 😂
Siksi pysyn parin euron hupivedoissa, niin ei ketuta vaikka tulisi (tuleekin) tukkaan 😉
Viimeisen 12kk aikana on tullut vedettyä vajaa 4 tonnia ja siitä persnettoa vajaa 150€, sisään laitettu rahaa vajaa 200€, pelitilillä vajaa 100€. Osuu prikulleen peliyhtiön antamaan haarukkaan eli olen hippusen liian hyvä, en tuota enkä ota, huono asiakas 😂randombypasser kirjoitti:
Hupaisaahan tässä on se, että Jenkeissä änäri on b-luokan saippuaopperaa, MLB:ssä ja NBA:ssa liikkuu isot rahat. En nyt muista mikä se ero oli, mutta mennään siis luokkaan kymmeniä kertoja enemmän. Markkasenkin kohdalla on puhuttu yli 40 miljoonan taalan vuosipalkasta jos seura vaihtuu, kertoo hyvin kokoluokkaerosta. McDavid, absoluuttisesti tämän hetken paras änärissä vetää reilun neljänneksen Latelle mahdollisesta palkasta. NHL on nappikauppaa, pohjimmiltaan. Tarunhohtoinen, mutta ei taloudellisesti.
Joo, no se jenkkien pesis se vasta onkin ihan toinen laji. Se joku Jaappanilainen äijä tais tehdä 10 vuoden sopparin ja saa vissiin jonkun 700 miljoonan dollarin sopparin, että se vois vaikka sen jälkeen ostaa Oilerssin kaikkine Mcdavideineen. :oD
Disseisback kirjoitti:
Joo, no se jenkkien pesis se vasta onkin ihan toinen laji. Se joku Jaappanilainen äijä tais tehdä 10 vuoden sopparin ja saa vissiin jonkun 700 miljoonan dollarin sopparin, että se vois vaikka sen jälkeen ostaa Oilerssin kaikkine Mcdavideineen. :oD
Jotain sellasta joo. Ihan älyttömät palkkiot, jätkät tekee 10v sopparin ja voi ostaa parit Nokiat jos sattuu huvittamaan. En pysty käsittämään, liian isoja numeroita 😂
Kukin tavallaan, tottakai 😁
Mä en vetäis viiden tontun tililläkään kovin kummoisia vetoja, on sen verran tullut pelailtua, että on huomannut kuinka hataralla pohjalla ne itse arvioidut todennäköisyydet ja keskimäärin saavutettava voitto ovat. Ei vaan toimi, ellei seuraa sitä sarjaa tosissaan mistä vetoa lyö, menee arvailuksi väistämättä ja yhtä hyvin voi laiskasti vain lotota 😂
Siksi pysyn parin euron hupivedoissa, niin ei ketuta vaikka tulisi (tuleekin) tukkaan 😉
Viimeisen 12kk aikana on tullut vedettyä vajaa 4 tonnia ja siitä persnettoa vajaa 150€, sisään laitettu rahaa vajaa 200€, pelitilillä vajaa 100€. Osuu prikulleen peliyhtiön antamaan haarukkaan eli olen hippusen liian hyvä, en tuota enkä ota, huono asiakas 😂No mä joskus tuossa jalista sen verran veikkailin, että katsoin ihan veikkauksen niistä tuloslistoista ja sarjataulukosta, sekä katsoin milloin edellinen peli ja miten se meni. Sitten laitoin kotijoukkueelle -1 ja tasapeli, sitten kolme samanlaista ja euron panos...noin 4 kertoimellisiä... se on aika varmana 80 euroa. Sitten kun oli pesää sen verran, niin 5 panoksella jne. Kyllä mä jotain hiihtolomamökkiä sain vuokralle, mutta mulla oli silloin aika lailla pieni budjetti muuten ja muksut vei sen verran, että joku 500 auroa lähti käyttöön nopeesti. Pitäis vaan jaksaa paneutua ja keskittyä. Kyllä sieltä aika hyvin sais rahaa....
Joskus osu silmään jonkun selkeesti ammattipelurin lappu, kun niitä voittoja mainostettiin. 25 euron panos, 5 änäripeliä niillä tasoituksilla ja joku 75 000€;n voitto....Lähtiköhän Veholta mersu sit? :oDrandombypasser kirjoitti:
Jotain sellasta joo. Ihan älyttömät palkkiot, jätkät tekee 10v sopparin ja voi ostaa parit Nokiat jos sattuu huvittamaan. En pysty käsittämään, liian isoja numeroita 😂
Mäkin voisin jo käyttää kalua mailana tuohon hintaan. :oD
Disseisback kirjoitti:
No mä joskus tuossa jalista sen verran veikkailin, että katsoin ihan veikkauksen niistä tuloslistoista ja sarjataulukosta, sekä katsoin milloin edellinen peli ja miten se meni. Sitten laitoin kotijoukkueelle -1 ja tasapeli, sitten kolme samanlaista ja euron panos...noin 4 kertoimellisiä... se on aika varmana 80 euroa. Sitten kun oli pesää sen verran, niin 5 panoksella jne. Kyllä mä jotain hiihtolomamökkiä sain vuokralle, mutta mulla oli silloin aika lailla pieni budjetti muuten ja muksut vei sen verran, että joku 500 auroa lähti käyttöön nopeesti. Pitäis vaan jaksaa paneutua ja keskittyä. Kyllä sieltä aika hyvin sais rahaa....
Joskus osu silmään jonkun selkeesti ammattipelurin lappu, kun niitä voittoja mainostettiin. 25 euron panos, 5 änäripeliä niillä tasoituksilla ja joku 75 000€;n voitto....Lähtiköhän Veholta mersu sit? :oDJos keskittyy, niin aika paljon on mahdollista. Mä kun pelaan lähinnä viihteeksi, niin ei ole niin väliä voittaako vai häviääkö. Ja kun tiedän, että 12kk jänteellä pystyn tällä arvailulla pelaamaan suunnilleen plus miinus nollan, niin ihan sama 😂
Toki tiedän, että jos yhtään jaksaisin hommaan panostaa, olisi kohtuulliset mahdollisuudet plussaan, enemmän tai vähemmän, luultavasti vähemmän, mutta plussaan. Liikaa vaivaa suhteessa tuottopotentiaaliin, paremmin tienaan nykyisessä duunissani tekemällä ekstraa😁Disseisback kirjoitti:
Mäkin voisin jo käyttää kalua mailana tuohon hintaan. :oD
Mulla ei ole niin kovaa meisseliä, että sillä kannattaisi pelata 😂
- Anonyymi
Vitsin hullu. Tolla 2 eurolla joku eläisi monta vuotta ja sä haaskat sen uhkapeliin.
>simiti<- Anonyymi
Kun on niin hiton varakas, ettei tiedä mihin rahansa laittaa...
Kerran yllätyin. Olin kännissä laittanut pitkävetoa ja voitin 250€. Tosin olisin voinut hävitäkkin ja olisin yhä autuaan tietämätön häviöstäni.
En suosittele kenellekään ökyilyä, mutta onhan se joskus kivaa laittaa muutama euro ökyilyyn. Jos ei muuta, niin tekee vaikka sitten vähän parempaa ruokaa.
Kyllä. Olen tietoinen ettei kaikilla ole edes sitä muutamaa euroa ylimääräistä. Siitä voitte syyttää oikeistoa ja sen osaamattomuutta taloudessa ja hallinnossa.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kerran yllätyin. Olin kännissä laittanut pitkävetoa ja voitin 250€. Tosin olisin voinut hävitäkkin ja olisin yhä autuaan tietämätön häviöstäni.
En suosittele kenellekään ökyilyä, mutta onhan se joskus kivaa laittaa muutama euro ökyilyyn. Jos ei muuta, niin tekee vaikka sitten vähän parempaa ruokaa.
Kyllä. Olen tietoinen ettei kaikilla ole edes sitä muutamaa euroa ylimääräistä. Siitä voitte syyttää oikeistoa ja sen osaamattomuutta taloudessa ja hallinnossa.
>simiti<Nää on mulle hupivetoja, lisämaustetta peleihin. Ja toki niihin on varaa, mutta tietty sosialistisella ajattelulla kannattaisi nekin rahat antaa vaikka Pelastusarmeijalle.
- Anonyymi
Nää on mulle hupivetoja, lisämaustetta peleihin. Ja toki niihin on varaa, mutta tietty sosialistisella ajattelulla kannattaisi nekin rahat antaa vaikka Pelastusarmeijalle.
Höpö höpö. Ne menisi vain hallinnolisiin kuluihin. Mutta jos voitat pelistä sen 7€ niin voi sitä riemua.
Sitäpaitsi sillä saa 15 pussia makaronia.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ne menisi vain hallinnolisiin kuluihin. Mutta jos voitat pelistä sen 7€ niin voi sitä riemua.
Sitäpaitsi sillä saa 15 pussia makaronia.
>simiti<No sosialistinenkin hallintorakenne maksaa jotain ja jonkun nekin viulut on maksettava, niin miksei, jos se rakenne tuottaa muilla euroilla hyvää?
Muistaakseni Pyllyn Marasta makarooninyytti maksaa nykyään 0,59€, niin ei ihan 15 säkkiä irtoa 7 eurolla. Paitsi ehkä alesta.
Hyvä että mainitsit, en ole katsonut näitä otteluita lainkaan, finaalin voin katsoa, tai osan siitä. Jalkapallo on varsin tylsä laji katsella. Viimeksi katselin näitä varmaan 90-luvulla.
Tylsä ja tylsä. Se riippuu pitkälti siitä, millaisista asioista pitää. Jos haluaa nopeaa sählinkiä, niin jääkiekko on hyvä laji, hitaamman shakkipelin toive taas sataa suoraan jalkapallon laariin. Valinta- tai asennoitumiskysymyksiä vain.
Tylsä ja tylsä. Se riippuu pitkälti siitä, millaisista asioista pitää. Jos haluaa nopeaa sählinkiä, niin jääkiekko on hyvä laji, hitaamman shakkipelin toive taas sataa suoraan jalkapallon laariin. Valinta- tai asennoitumiskysymyksiä vain.
Niin, kyllähän se tempo siinä pelissä ratkaisee, jääkiekossa tulee yleensä selvästi enemmän maaleja per ottelu kuin jalkapallossa. Tosin minä en ole mikään penkkiurheilija, joten nämä menee kyllä vähän ohi minulta muutenkin. Kannattaa ehkä mieluummin itse harrastaa urheilua, kuin katsella telkkarista, niin saa enemmän hyötyä. Eikä tietenkään tarvitse olla mikään ammattilainen. Sinkut-palstan väestä saadaan pelaajia jalkapallo-otteluun vaikka, mutta minä en kyllä tule maalivahdiksi.
m36-intj kirjoitti:
Niin, kyllähän se tempo siinä pelissä ratkaisee, jääkiekossa tulee yleensä selvästi enemmän maaleja per ottelu kuin jalkapallossa. Tosin minä en ole mikään penkkiurheilija, joten nämä menee kyllä vähän ohi minulta muutenkin. Kannattaa ehkä mieluummin itse harrastaa urheilua, kuin katsella telkkarista, niin saa enemmän hyötyä. Eikä tietenkään tarvitse olla mikään ammattilainen. Sinkut-palstan väestä saadaan pelaajia jalkapallo-otteluun vaikka, mutta minä en kyllä tule maalivahdiksi.
Niin, tempo toki tekee asiasta yleisellä tasolla viihdyttävän, mutta sitten on ne toisetkin näkökulmat. Ja kyllähän vauhdikas potkupallopeli on ilo silmälle, niin ei voi mitenkään väheksyä tempon merkitystä.
Jos tulis Sinkkulan potkupallopelit, niin mä voisin ihan mennä maaliin, vaikka lähinnä olen palloillut alemman keskikentän vapaassa roolissa. Mutta aiempien porukoiden höntsäpeleissä oli lähinnä kiertävät molarit ja siihenkin paikkaan tuli kotiuduttua, vaikka mistään laadusta kyllä on turha puhua, lähinnä oli muutaman kymmentä kiloa liikkuvaa lihaa pallon ja maalin välissä, useimmiten väärässä paikassa.
Itsellä loppui kisojen katsominen siihen kun Espanjan puolusta torjui Saksalaisen laukauksen kädellään eikä siitä uskallettu viheltää pilkkua.
Hyvä näissä kisoissa on se että turhanpäiväinen pronssipeli on jätetty pois.
Kohta sitten alkaa Pariisin viiden renkaan kisat.Oikein mitään vastaiskupeliähän ei Englannilta nähty, olisi pitänyt olla sitä varten varmaan vähän erilaisia ukkoja hyökkäyksessä ja sitten mielellään alempana useammin pallonriistoihin pystyviä pelaajia. Nyt sinänsä nimekäs, maineikas ja seurajoukkueissaan hyvin pätenyt hyökkäysnelikko sai hyvin vähän aikaan.
Vastaiskuihin perustavat joukkueet harvoin voittavat sarjoja, mutta hyvin lähelle saattavat päästä. Lyhyessä turnauksessa taktiikalla kuitenkin on mahdollista voittaa.
Yli 90% joukkueista oli kuitenkin järjestänyt itsensä lomalle jo ennen eilistä. Eiköhän Real Madridilla ja Manchester Cityllä ym. loppumattoman rahan seuroilla ole varaa pitää päteviä tuuraajia näille finalisteille.Ei nähty, mutta siinä on Southgatella peiliin katsomisen paikka, materiaali olisi antanut myöten vaikka mihin. Itse olisin Southgaten sijassa vaihtanut nyt vaihtamansa kolmikon jo paljon aiemmin kentälle ja koko revohkan yhdellä kertaa, mutta olisiko sillä koko pelin kuva muuttunut, jää puhtaasti arvailujen varaan.
Kun puhutaan turnauksista, on aika turha verrata pidempiin sarjoihin, semminkin kun nyt nähdyt joukkueet koostuvat useiden seurojen ja useiden erilaisten pelitapojen pelaajista. Turnauksia voi hyvinkin voittaa puolustamalla ja panostamalla vastaiskuihin, sarjapelit ovat ihan oma maailmansa.
Tyypillisesti ei ole. Tyypillisesti parhaille pelaajille maksetaan ruhtinaallisesti ja heidän oletetaan olevan käytössä viimeistään viimeisessä kautta edeltävässä harjoitusmatsissa. Tästä poikkeuksena viimeisen kymmenen tms. vuoden aikana Messi, Mbappe, Neymar ja Ronaldo. Muut tekevät mitä palkanmaksaja sanoo tai itsekvät ja tekevät. Voi miettiä sitä, että jos tyypillisesti kesäloma alkaa noin suunnilleen touko-kesäkuun taitteessa ja nyt vedetään hiukan pelaajasta riippuen 30-45 päivää sen päälle, niin ihan terveellä pohjalla ei homma enää ole. Asiaa voi miettiä siltä kantilta, että koska olet niin hyvä, vuosilomasi puolitetaan, saat 3 päivää talvilomaa ja 2 viikkoa kesälomaa. Happy happy, joy joy?randombypasser kirjoitti:
Ei nähty, mutta siinä on Southgatella peiliin katsomisen paikka, materiaali olisi antanut myöten vaikka mihin. Itse olisin Southgaten sijassa vaihtanut nyt vaihtamansa kolmikon jo paljon aiemmin kentälle ja koko revohkan yhdellä kertaa, mutta olisiko sillä koko pelin kuva muuttunut, jää puhtaasti arvailujen varaan.
Kun puhutaan turnauksista, on aika turha verrata pidempiin sarjoihin, semminkin kun nyt nähdyt joukkueet koostuvat useiden seurojen ja useiden erilaisten pelitapojen pelaajista. Turnauksia voi hyvinkin voittaa puolustamalla ja panostamalla vastaiskuihin, sarjapelit ovat ihan oma maailmansa.
Tyypillisesti ei ole. Tyypillisesti parhaille pelaajille maksetaan ruhtinaallisesti ja heidän oletetaan olevan käytössä viimeistään viimeisessä kautta edeltävässä harjoitusmatsissa. Tästä poikkeuksena viimeisen kymmenen tms. vuoden aikana Messi, Mbappe, Neymar ja Ronaldo. Muut tekevät mitä palkanmaksaja sanoo tai itsekvät ja tekevät. Voi miettiä sitä, että jos tyypillisesti kesäloma alkaa noin suunnilleen touko-kesäkuun taitteessa ja nyt vedetään hiukan pelaajasta riippuen 30-45 päivää sen päälle, niin ihan terveellä pohjalla ei homma enää ole. Asiaa voi miettiä siltä kantilta, että koska olet niin hyvä, vuosilomasi puolitetaan, saat 3 päivää talvilomaa ja 2 viikkoa kesälomaa. Happy happy, joy joy?Joko Kane, Foden ja Bellingham olivat paskoja, tai eivät vaan pysty pelaamaan yhdessä. Ja kritiikiä olisi varmasti tullut, jos tuosta porukasta olisi useampi penkitetty avauksesta. Varsinaisesti kukaan kisojen "yseistä" ei onnistunut erityisen hyvin, mistä osoituksena, että kisojen tähdistöjoukkueessakin oli hyökkäystriona Williams, Yamal ja Musiala, joista kukaan ei mikään sentteri.
Joo, seurajoukkueet vähän pelillisesti kärsii, kun niiden parhaat ei saa kunnon lepotaukoa, mutta MM- ja EM-kisat tuo lajille ja heidän pelaajilleen myös paljon näkyvyyttä, jota olisi vaikea ostaa millään rahalla.
Suurin hupi jalkapalloturnauksiin liittyen löytyy Argentiinasta. Ranskalaiset suivaantuneet, kun argentiinalaiset laulavat, että ranskalaisjoukkue näyttää ihan afrikkalaisjoukkueelta. (Mustavalkovastaanottimien aikana Ranskan joukkueesta korkeintaan 1-2 saattoi erottua muita tummempina, mutta nykyjoukkueessa on just päinvastoin.) Anteeksipyyntöjä ja muita katumusharjoituksia vaaditaan. Ja Argentiinan presidentti Milei lataa takaisin, että pitäkää Ranskan kolonialistisiat turpanne kiinni :D
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000010572811.htmlscrg kirjoitti:
Joko Kane, Foden ja Bellingham olivat paskoja, tai eivät vaan pysty pelaamaan yhdessä. Ja kritiikiä olisi varmasti tullut, jos tuosta porukasta olisi useampi penkitetty avauksesta. Varsinaisesti kukaan kisojen "yseistä" ei onnistunut erityisen hyvin, mistä osoituksena, että kisojen tähdistöjoukkueessakin oli hyökkäystriona Williams, Yamal ja Musiala, joista kukaan ei mikään sentteri.
Joo, seurajoukkueet vähän pelillisesti kärsii, kun niiden parhaat ei saa kunnon lepotaukoa, mutta MM- ja EM-kisat tuo lajille ja heidän pelaajilleen myös paljon näkyvyyttä, jota olisi vaikea ostaa millään rahalla.
Suurin hupi jalkapalloturnauksiin liittyen löytyy Argentiinasta. Ranskalaiset suivaantuneet, kun argentiinalaiset laulavat, että ranskalaisjoukkue näyttää ihan afrikkalaisjoukkueelta. (Mustavalkovastaanottimien aikana Ranskan joukkueesta korkeintaan 1-2 saattoi erottua muita tummempina, mutta nykyjoukkueessa on just päinvastoin.) Anteeksipyyntöjä ja muita katumusharjoituksia vaaditaan. Ja Argentiinan presidentti Milei lataa takaisin, että pitäkää Ranskan kolonialistisiat turpanne kiinni :D
https://www.is.fi/jalkapallo/art-2000010572811.htmlMä jotenkin luulen, että valittu pelitapa (mikähän se sitten oli...) ei sopinut mainitsemiesi veijarien laittamiseksi yhtä aikaa kärkeen tai oikeammin ehkä hyökkäysvastuuseen keskikaistalla. Toki saattoi niill eyhdessä osua paskemmat 45 päivää vai mitä ne kisat nyt kestikään, joitain välähdyksiä lukuunottamatta.
Toi kritiikin pelko on varmaan yksi aika iso syy, miksi aloittava kokoonpano oli betonoitu ja siihen koskettu hyökkääjien osalta. Toisaalta ainakin Bellinghamin ego on sitä luokkaa, että sisäistäkin rähinää olisi syntynyt, Kanesta ja Fodenista en osaa sanoa.
Juu, kyllä se haittaa niitä pelaajia jotka kisoissa olivat. Mun mielestä ylipäänsä pelejä on kaudessa liikaa, niin sarjojen ja turnausten muodossa, kuin myös niiden päälle maajoukkueiden tarpeet. Liika on liikaa, mutta kukaan ei tietenkään suostu luopumaan saavuttamastaan edusta (=raha), vaan kaikki vaativat toisia osapuolia vähentämään pelejä.
No olihan toi nykyisellä mielensäpahoittamisen aikakaudella aika huti Argentiinan joukkueelta, vaikka rehellisyyden nimissä totta toinen puoli. Jos Agrentiinan pelaajat olisivat ivanneet Ranskan joukkuetta kalkkinaamojen luotsaamaksi kehäraakiksi, olisivat jotkut muut vetäneet herneen nenään. Mutta ihan viihdyttävä jälkipeli tuosta kyllä syntyi ja seuraavissa MM:ssä jos nuo kaksi kohtaavat, voi savu nousta pukukopeista matsin alla 😂randombypasser kirjoitti:
Mä jotenkin luulen, että valittu pelitapa (mikähän se sitten oli...) ei sopinut mainitsemiesi veijarien laittamiseksi yhtä aikaa kärkeen tai oikeammin ehkä hyökkäysvastuuseen keskikaistalla. Toki saattoi niill eyhdessä osua paskemmat 45 päivää vai mitä ne kisat nyt kestikään, joitain välähdyksiä lukuunottamatta.
Toi kritiikin pelko on varmaan yksi aika iso syy, miksi aloittava kokoonpano oli betonoitu ja siihen koskettu hyökkääjien osalta. Toisaalta ainakin Bellinghamin ego on sitä luokkaa, että sisäistäkin rähinää olisi syntynyt, Kanesta ja Fodenista en osaa sanoa.
Juu, kyllä se haittaa niitä pelaajia jotka kisoissa olivat. Mun mielestä ylipäänsä pelejä on kaudessa liikaa, niin sarjojen ja turnausten muodossa, kuin myös niiden päälle maajoukkueiden tarpeet. Liika on liikaa, mutta kukaan ei tietenkään suostu luopumaan saavuttamastaan edusta (=raha), vaan kaikki vaativat toisia osapuolia vähentämään pelejä.
No olihan toi nykyisellä mielensäpahoittamisen aikakaudella aika huti Argentiinan joukkueelta, vaikka rehellisyyden nimissä totta toinen puoli. Jos Agrentiinan pelaajat olisivat ivanneet Ranskan joukkuetta kalkkinaamojen luotsaamaksi kehäraakiksi, olisivat jotkut muut vetäneet herneen nenään. Mutta ihan viihdyttävä jälkipeli tuosta kyllä syntyi ja seuraavissa MM:ssä jos nuo kaksi kohtaavat, voi savu nousta pukukopeista matsin alla 😂Suurin osa Ranskan pelaajista on syntynyt Ranskassa. Tarkistin. Mutta niiden vanhemmat tosiaan ovat kuka mistäkin: Guadaloupelta, Haitista, Ranskan Guyanasta, Libanonista, Algeriasta, Portugalista, Senegalista ja sitten useampia Kongosta, Malista ja Kamerunista ja jopa Ranskasta.
Allons, enfants de la patrie! Eespäin isänmaan lapset
Englannissa pelaavat argentiinalaiset joutuvat selittelemään. Noh, jotain sitä joutaa kymmenien miljoonien palkkansa eteen tekemään, muutakin kuin potkimaan palloa.
Mutta Ranskassahan tuo aihe on poliittisesti kuuma. Le Penin puolueen parlamenttivaalien kakkoskierroksen häviö tuli kuitenkin 37% kannatuksella.scrg kirjoitti:
Suurin osa Ranskan pelaajista on syntynyt Ranskassa. Tarkistin. Mutta niiden vanhemmat tosiaan ovat kuka mistäkin: Guadaloupelta, Haitista, Ranskan Guyanasta, Libanonista, Algeriasta, Portugalista, Senegalista ja sitten useampia Kongosta, Malista ja Kamerunista ja jopa Ranskasta.
Allons, enfants de la patrie! Eespäin isänmaan lapset
Englannissa pelaavat argentiinalaiset joutuvat selittelemään. Noh, jotain sitä joutaa kymmenien miljoonien palkkansa eteen tekemään, muutakin kuin potkimaan palloa.
Mutta Ranskassahan tuo aihe on poliittisesti kuuma. Le Penin puolueen parlamenttivaalien kakkoskierroksen häviö tuli kuitenkin 37% kannatuksella.Juu, mulla toi oli valmiiksi tiedossa että ovat pääosin paljasjalkaisia fransmanneja. Eikä värillä ole siinä mielessä, kunhan pelaa hyvin. Jotenkin tuntuu oudolta, että joukkueen tähdet voivat olla eri värisiä, jotain toisen-kolmannen-neljännen polven natiiveja ja kun menee hyvin, kaikki hehkuttavat, mutta kun ei mene hyvin, yhtäkkiä se väri onkin iso asia. Vaikka olis neljännen polven sen maan kansalainen tms. SItkeessä on.
Ranskan sisäpoliittinen tilanne on mielenkiintoinen. Arvailen helvetillisiä lähivuosia sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1363492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382743Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302535Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .402496Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631212485- 1161875
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3151557Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741498Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3141394- 661258