Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4169

1. Kiitokset+mutta+taidan+siirtää+kappaleen+kuuntelua+viikolla.Nyt+alkoi+meinaan+talviloma+ja+olen+suunnitellut+tekeväni+kaksi+liikuntasuoritusta+päivässä+kahdella+välipäivällä+eli+huomisesta+ensi+sunnuntaihin+14+suoritetta.+Vaatii+hieman+voimaannutavampaa+musiikkia+että+jaksaa.Lisäksi+ensi+viikolla+treffit+joten+parempi+jättää+vielä+sylipaikka+vapaaksi+ettei+tule+edes+teoreettista+tilannetta+jossa+joutuisi+käyttämään+valinnanvapauslauseketta.Hyvää+viikonoppua+myös+sinne+suuntaan.
  2. Muistelisin+että+minulle+oli+tuo+joku+syys-tai+lokakuinen+torstai+aikana+jolloin+vielä+asiat+liikkuivat+lennättimellä+tai+huoltoaseman+nurkkapöydissä.Yleensä+tuossa+iässä+tuntuu+että+tavallaan+kaikki+on+nähty+ja+elämällä+ei+ole+enää+mitään+annettavaa+vaan+elämä+on+aikalailla+enää+sitä+lopun+odottelua.++Tämä+osuu+vielä+aikaan+jolloin+kumppani,+perhe,+työnantaja+sekä+yhteiskunta+odottavat+että+olet+kaikkein+vireimmilläsi+tai+pystyisit+antamaan+kaikkein+parhaimman+tuotoksen+ympäristöön+vaikka+itsestä+tuntuu+että+paras+on+miehestä+jo+ulosmitattu+aikoja+sitten.Muutama+asia+jotka+helpottavat+toimintaa+miesten+kanssa.+Ensinnäkin,+älä+koskaan,+ikinä+eikä+milloinkaan+aloita+lausetta+sanalla+osaatko.+Jos+et+halua+kuulla+sanaa+tietysti+niin+unohda+myös+sana+osaatko.+Mies+on+tuossa+vaiheessa+taas+saavuttanut+nuoruuden+"minä+itse+moodin".+Sitä+ei+ole+syytä+kyseenalaistaa.+Toinen+juttu+on+että+älä+siivoa+jos+et+tiedä+mitä+olet+tekemässä.+Jos+uistimet+roikkuvat+kirjahyllyssä+niin+siihen+on+syynsä.+Voit+tietysti+varovasti+asiasta+vihjaista+että+kalavarusteet+olisi+hyvä+olla+samassa+paikassa+mutta+älä+erittele+uistimia.Kolmas+kohta+on+että+hellitä+itsekin+hieman.+Unohda+se+miestä+kahlitseva+mikromanagerointi+ja+siirry+tehtävätaktiseen+luottamusta+kasvattavaan+tasaveroiseen+parisuhteeseen.+Jos+sanot+miehelle+että+siivoaisitko+tallin+niin+älä+kerro+täsmällisesti+miten+se+pitää+tehdä+ja+milloin+vaan+luota+että+mies+itse+keksii+siihen+parhaat+työkalut+ja+ajankohdan.Viimeisenä,+tue+häntä+haaveissa+sillä+hän+ajattelee+sinua.+Jos+hän+haluaa+moottoripyörän+tai+veneen+niin+hän+ei+halua+elää+nuoruutta+uudelleen+irtautuen+arjesta+vaan+haluaa+vielä+tuntea+kätesi+hänen+ympärillään+kallistaessa+kaarteessa+tai+katsella+sinua+bikineissä+kannella+ristiaallokon+hyväillessä+veneen+keulaa.
  3. Ei+nyt+ehkä+saisi+selittää+mutta+jos+tuon+olisin+otsikoinut+niin+sen+nimi+olisi+ollut+treffeillä+tai+treffeille.Siinä+nuo+kolme+ensimmäistä+riviä+yrittävät+kuvata+niitä+toiveita+joita+treffeille+mentäessä+muodostuu.+Odotukset+kohoavat+ja+sitä+myöten+nainen+nousee+jalustalle++tai+sitten+mies+hänet+sinne+kohottaa.Viimeisillä+kahdella+rivillä+yritän+kuvata+treffien+alkua+jolloin+molemmat+yrittävät+antaa+itsestään+mahdollisimman+edullisen+kuvan.+Kuitenkin+sillä+erolla+että+naisella+on+se+makea+tilanne+että+hän+päättää+jatkosta.Sitä+en+tietenkään+voi+tietää+ajatteleeko+naiset+tilanteesta+jotenkin+päinvastoin+mutta+vähän+hassulta+tuo+skenaario+jotenkin+tuntuu.