Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3987
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Syyttää+aina+voi+mutta+jos+laki+nyt+ei+ole+muuttunut+niin+tuomiota+nainen+ei+voi+saada+miehen+raiskauksesta.+Raiskauksen+tunnusmerkistö+käsittää+sukuelimen+väkisin+tunkemisen+uhriin.+Ilmeisesti+sitten+tulkitaan+ettei+naisella+tällaista+välineistöä+ole+käytössään+vaikka+voisin+esittää+erilaisia+näkökulmia+jos+vastentahtoisesti+jonkun+kamelinvarvas+huuhtelisi+plakkia+minun+viisaudenhampaastani.
08.01.2019 21:17
Visassa+majuri;+reservissä+telaketjuja+ei+tarvitse+asetella.
08.01.2019 21:00
Piiri+pieni+pyörii+Sysmän+ympärillä+ja+ytimessä.
08.01.2019 20:53
Menet+sen+verran+taaksepäin+että+löydät+paikan+kaiteesta+johon+kiinnitit+rakkauden+lukon.+Muistelet+sitä+hetkeä+kävellessäsi+takaisin+muurin+luo.
Muurin+kohdalla+tajuat+että+muuri+ei+itsekseen+kasva+vaan+sitä+pitää+kasvattaa.+Jos+jotain+pitää+kasvattaa+sen+pystyy+myös+purkamaan.+
Eli+ei+muuta+kuin+käärit+hiat+ja+piikkaat+muurin+pois+silmistä.+Lopuksi+harjaat+palaset+ettet+sinä+tai+joku+muu+niihin+kompastu+tai+saa+pintanaarmuja.
08.01.2019 17:44
En+usko+että+potkuja+tulee.+Kaksi+s-kirjainta;+sukupuoli+ja+Sysmä.+Ensimmäisellä+tarkoitan+sitä+että+tämän+asian+noustua+esille+Sysmässä+ei+todellakaan+haluta+ottaa+riskiä+että+rehtori+erotettaisiin+ilman+selkeää+rikosta+tai+rikkomusta.+Äkkiä+voisi+nousta+puheet+ja+kantelut+siitä+että+todellinen+syy+erottamiselle+olisi+rehtorin+sukupuoli.
Toinen+asia+on+että+Sysmän+kokoisessa+paikassa,+kuten+jutussa+viitattiin,+on+aina+vaikuttajia+sekä+politiikan+että+yrityselämän+paikoilla+ja+he+hyvin+pitkälle+myös+taustavaikuttavat+tällaisten+valintojen+kuten+koulun+rehtorin+takana.+Eli+kyllä+rehtorilla+on+ilmeisesti+aika+vankka+selkänoja+takanaan.+Tuskin+olisi+muuten+uskaltanut+tällaista+tekstiä+lasketella.
Itse+veikkaan+että+tähän+Sysmässä+reagoidaan+jotenkin.+Joko+palkataan+vaikka+uusi+kuraattori+ja+kerrotaan+yleisölle+että+muutos+alkaa+tästä.+Toinen+vaihtoehto+on+että+Sysmään+tulee+kohta+joku+johtajatason+paikka+kunnallishallintoon+ja+siihen+tätä+rehtoria+suostutellaan+hakemaan++Yllättäen+hän+tulee+itselleen+räätälöityyn+paikkaan+valituksi+ja+eroaa+rehtorin+virastaan.+Eliitti+taas+valitsee+uuden+rehtorin+ja+homma+jatkuu.
08.01.2019 17:21
Luonto+ja+pitkät+matkat+hoitaa;+niin+sairaudet+kuin+orastavat+parisuhteet.
08.01.2019 16:44
Ei+sitä+nyt+joulun+aikaan+viitsi+ilkeillä;+eikä+kyllä+muutenkaan.+Vahva+epäilys+on+että+itse+mahdollisuuteni+töppäsin.+Molemmat+kyllä+sen+oloisia+että+eivät+suinkaan+missään+juoksennelleen+vaan+tulivat+ehkä+siihen+tulokseen+että+parempi+yksin+kun+en+osoittanut+riittävää+kiinnostusta.+
No+toiselta+tuli+kahvikutsu+ja+voipi+olla+että+kahvilla+käydään+mutta+eiköhän+se+siinä+sitten+ollut.+
Ainahan+sanotaan+että+tytöt+vaistomaisesti+etsivät+miehiä+jotka+muistuttavat+isäänsä.+Tytär+tuossa+kertoili+että+hän+ei+oikein+ymmärrä+miehiä.+Hän+yritti+vaikka+miten+vinkata+nykyiselle+kumppanille+että+olisi+kiinnostunut+mutta+millään+ei+ollut+mennyt+kaaliin.+Piti+sitten+mennä+ottamaan+ihan+kädestä+kiinni+ja+kertoa+että+tykkää+siitä.
08.01.2019 16:43
1. Puoli+vuosisataa+on+lähellä;+oinas+tai+mikä+pässi+se+nyt+siinä+maaliskuun+lopulla+on.
2. 175+on+ollut+pituutta+jo+jonkun+aikaa+ja+paino+siinä+80-85+kg
3. Sairaanhoitaja
4. Eivät+ole+ainakaan+ääneen+sanoneet
5. Lasten+kaverit+on+joskus+kysyneet+onko+isäsi+etelä-euroopasta+ja+että+olen+vihaisen+näköinen.
6.+++Kyrö+nyt+luennassa,+lempparia+en+osaa+nimetä
7. Tosi-tv:t+menee+tuohon+Englannin+valioliigan+seuraamisen+puolelle.
8. Jos+nenälleen+kaatuu+niin+eteenpäin+on+menty.
07.01.2019 22:23
Mun+puolesta+voi+olla+kunnollinen+tai+vähempi+kunnollinen+ja+voi++tulla+joko+tarjolle+tai+tyrkylle+kunhan+kertoo+ihan+selkeästi+mikä+on+homman+nimi.+Minä+olen+meinaan+ihan+urvelo+tajuamaan+sanatonta+viestintää.+
Tuossa+meinaan+tuli+viestinä+joulun+toivotus.+Numero+vaikutti+oudolta+mutta+onneksi+watsuppi+joten+kuvasta+selvisi.+Oli+meinaan+nainen+joka+lupaili+ottaa+yhteyttä+kunhan+väsymys+ja+flunssan+oireet+helpottaa.+En+tiedä+oliko+jälkitautiakin+vai+kroonista+väsymystä+mutta+tuohon+meni+hieman+vajaa+puolitoista+vuotta.+Kolmet+treffit+ehdittiin+ja+viimeisellä+kerralla+vielä+erottiin+niin+että+en+kätellyt+enää+suorin+käsin.+Vähän+oli+suunnitelmissa+josko+olisi+neljännellä+uskaltanut+jo+yrittää+läväyttää+huulet+yksiin;+en+oikeasti+tiedä+olisinko+uskaltanut,+mutta+ajatuksena+oli+aika+kuumottava.+En+tiedä+mutta+vahva+epäilys+hiipi+jälkeenpäin+että+olisinko+voinut+paremmin+antaa+ymmärtää+että+olisin+ollut+kiinnostunut+hänestä+ihmisyyden+lisäksi+myös+naisena.
Tuo+aika+viestien+väliltä+voi+ehkä+tuntua+pitkältä+mutta+maapallon+historiassa+ja+minun+pariutumis+seremonioissa+melko+lyhyt+aika.+Syksyllä+eräs++nainen+kyseli+kuulumisia+vaikka+edellisestä+yhteydenotosta+oli+vettä+joissa+ehtinyt+valua+muutama+kuutio;+välissä+kuitenkin+neljä+vuotta.+Kyllähän+tuo+erotessa+katsoi+silmiin+ja+totesi+että+hän+arvostaa+jos+mies+vähän+piirittää.+No+oli+lähdössä+työreissulle+ja+totesi+että+soittaa+kun+palaa.+Unohti+vissiin+kellokortin+leimata.
Taidan+sujutella+loppuelämän+niin+että+olen+vain+tarjolla+ja+odotan+että+se+tyrkky+nainen+istuu+syliin,+kiertää+kädet+kaulalle,+suutelee+ja+sanoo+että+sinä+olet+nyt+minun+mies.+En+ole+helppo+mutta+varma+tapaus.
07.01.2019 21:44
Vanhin+tyttö+muutti+jo+poikakaverinsa+kanssa+yhteen+eli+hyvässä+tuurissa+kyse+voi+olla+kuukausista.
06.01.2019 21:30
Ilman+muuta+olisi+pitänyt+nimetä.+Varsinkin+jos+tykkää+kävellä+näppiksellä.
Meillä+oli+kissa+joka+oli+sellainen+vanhan+liiton+kaveri.+Ei+niin+hirveän+läheisriippuvainen+mutta+aina+oli+portailla+hiiriä,+rottia,+oravia+tai+rusakonpoikasia+ettei+vaan+perhe+joudu+kärsimään+nälkää.
06.01.2019 19:49
Pidetään+mielessä+kun+saavutan+tuon+pappa-statuksen.
06.01.2019 19:26
Ehkä+pessimistiset+tunteet+helpommin+kuin+positiiviset,+negatiiviset+olen+pyrkinyt+hautaamaan.+Raja+menee+siinä+jos+en+keksi+faktapohjaista+ratkaisua+niin+menee+tunnemailmaan.
Olen+kysynyt+ja+ymmärrettävyyden+todennäköisyys+on+kääntäen+verrannollinen+vastauksen+pituuteen.+
Nuorena+luulin,+nykyään+olen+katsonut+parhaaksi+varmistaa+monesta+vinkkelistä.
06.01.2019 19:24
Tämäkään+ei+varmasti+ole+ihan+yksiselitteinen+juttu+keneen+kustannusten+nousu+kohdistuu.+Jos+ajat+autolla,+tupakoit+etkä+sylje+lasiin+niin+varmasti+joka+vuosi+kustannukset+nousee.+
Hyvin+pitkälle+nämä+on+myös+arvovalintajuttuja.+Esimerkiksi+nythän+nostettiin+päiväkotien+työntekijöiden+palkkoja.+Mistä+nämä+kustannukset+otetaan?+Nostetaanko+päivähoitomaksuja+ja+jos+nostetaan+niin+miten;+maksaako+rikkaat+ruhteessa+enemmän?+Vai+nostetaanko+kunnallisveroa+eli+kaikki+maksaa?
Jos+polttoaineen+hintaa+nostetaan+ja+osa+tuotoista+käytetään+vaikka+joukoliikenteen+kehittämiseen+niin+minä+maksan+että+ruuhkaSuomen+linja-autoyhtiöt+pystyvät+tarjoamaan+matkustajille+alempia+lippuja.+Eli+kyllähän+joillakin+voi+kustannukset+vaikka+halventua.
06.01.2019 17:05
Ei+tarvi+kuin+parta+ajaa+ja+vaihtaa+lyhyemmät+kalsarit.+Sitten+kun+tarjoaa+ruokaa+harmiksen+resepteillä+niin+mammathan+rupeaa+viskoon+stringejä+ihan+sakeanaan.
06.01.2019 16:27
Kyllähän+suorat+kustannukset+pitäisi+olla+helposti+selvitettävissä+valtion+budjeteista;+toki+kyllähän+niitä+voidaan+jakaa+sopivasti+myös+eri+momenteille+mutta+noin+periaatteessa+pitäisi+olla+avointa+tietoa.+Epäsuorat+ja+kerrannaisvaikutukset+onkin+sitten+tosiaan+oma+mailmansa.+Vähän+minkä+puolueen+kommentteja+lukee+niin+toisten+mielessä+nämä+pistävät+kotomaan+polvilleen+parissa+vuodessa+ja+toisten+mielestä+kerrannaiset+voi+kuitalla+kerrosaterian+hinnalla.+
Osa+on+suoraan+rahallista+menetystä+ja+osa+sitten+imagotappiota.+Ehkä+jotakin+osviittaa+saattaa+tulla+kun+Brexit+on+ollut+jonkin+aikaa+voimassa+ja+jos+Britit+vaalilupausten+mukaan+tiukentavat+maahanmuutto+politiikkaansa.+
Kun+nyt+otit+nuo+sairaan-/lähihoitajat+esimerkiksi+niin+veikkaisin+että+nämä+ovat+niitä+jotka+kyllä+tänne+jäävät.+Ensin+opiskelet+uuden+kielen+jonka+jälkeen+opiskelet+vaikka+tämän+uuden+ammatin+niin+voisin+kuvitella+että+tämä+maa+näyttää+ihan+hienolta+paikalta+aloittaa+uusi+elämä.+Se+että+mies+istuu+bussissa+jalat+hiukan+leveämmällä+jotteivat+kulkuset+hikoa+ei+ehkä+ihmisestä+näytä+ainakaan+niin+isolta+asialta+että+sitä+kannattaisi+käsitellä+ajankohtaisohjelmissa+jos+olet+nähnyt+miten+naapuriheimon+miehet+on+poistaneet+oman+kylän+kartalta+ja+vieneet+siskot+mukanaan.
Enemmän+olen+huolissani+että+tämä+kantaväestön+porukka+karkaa+ulkomaille+koska+heidän+mielestään+palkka+ei+ole+täällä+kohdallaan.+Eli+pikkuhiljaa+tänne+jäävät+muualtatulleet,+pienellä+palkalla+töitä+kiitollisena+tekevät+sekä+korkeastikoulutetut+jotka+katsovat+uran+olevan+tärkeämpi+kuin+työstä+saatava+korvaus.
06.01.2019 16:24
No+ei+tässä+sitten+mitään+hätää+ole+jos+ei+pappaiässä+tuon+komeampi+tarvi+olla+että+naisille+riittää.
06.01.2019 15:07
Jep,+veti+kyllä+artikkelit+aika+hiljaiseksi.+Tosin+olen+kyllä+sitä+mieltä+että+asiat+ovat+osittain+menneet+eteenpäin+nuorten+ansiosta+jotka+ennakkoluulottomasti+kulkevat+katselemassa+naapuruston+tonttia.+Esim+entisen+Jugoslavian+maissa+vanhempi+sukupolvi+keskustelee+enemmän+tähtäin+läpi+epäluuloisena+kun+nuoret+tapaavat+toisiaan+festareilla.+Sama+ilmiö+alkaa+nostamaan+päätään+myös+Israelissa+ja+muualla+lähi-idässä.+Toivotaan+parasta.
Mitä+summiin+tulee+niin+jos+puolimiljoonaa+saa+ja+täällä+elää+50+vuotta+niin+siitä+taitaa+tulla+kymppitonni+vuoteen.+Eli+reilu+830+eurolla+kuukausi.+Ainakaan+mitään+isoja+kulutusjuhlia+en+niillä+viettäisi.+Enemmän+ehkä+kritiikkisi+onkin+tarkoitettu+siihen+suuntaan+että+kun+kotimaassa+työttömiä+ja+köyhiä+vastikkeellisuuteen+niin+vaikuttaa+että+tämä+raha+tulee+toisille+kuin+tarjottimelle,+en+tiedä+pitääkö+paikkansa.
Mitä+tuohon+köyhyyteen+tulee+niin+ennen+keskituloinen+pärjäsi+ihan+hyvin+mutta+nyt+alkaa+jo+olla+tilanne+jossa+yksi+työ+ei+enää+elätä.+Tuossa+juuri+katselin+laskuja+ja+huomasin+että+vaikka+olen+säästänyt+sähkössä+ja+vedessä+niin+maksut+yhä+kasvavat+sillä+perusmaksuja+hinataan+aina+vain+ylemmäs.+Tätä+menoa+yhä+useampi+tulee+tarvitsemaan+yhteiskunnan+turvaverkkoja.
06.01.2019 14:50
Todennäköisesti+näin+käy,+mutta+ensimmäinen+aloite+on+tultava+naiselta.+Tämän+päätin+tuossa+kun+perinteistä+kymppiä+hiihtelin.
06.01.2019 13:38
Ajattelin+lopettaa+kyselemästä+naisia+treffeille.+En+kuitenkaan+aloita+kyselemään+miehiäkään+vaan+jos+vaikka+loppuvuoden+odottaisi+naisten+aloitteita.
06.01.2019 12:45
157 / 200