Mitkä mahdollisuudet on työttömän sinkun työllistyä?
Kysytäänkö rekrytöinti tilaisuudessa seurustelusuhteita jne.
Vähän pelottaa kun olen työtön ja pitäisi välttämättä saada työtä.
Työllistyykö Sinkku
9
<50
Vastaukset 9
- soveltuvuuskoe
Minä en palkkaisi, jos on perheellisiäkin.
- kllk
Perhesuhdetta kysytään koska heitä kiinnostaa että oletko jatkuvasti pois koska lapsi on kipeä. Muutoin ei läheisemmin saa kysellä eikä heitä kiinnostakaan.
Nuorelta mieheltä kysytään että onko asevelvollisuus suoritettu, siis into tai sivari. Sekin siksi että onko hän lähiaikoina lähdössä kuitenkin pois. Muutoin ei työnantajaa kiinnosta oletko sivari vai reservin vänrikki - ei.saa.kysyä
Ei minulta ainakaan ole koskaan kysytty työhaastattelussa perhesuhteista, seurustelusta tms.
Ehkä lisääntymisikäisiltä naisilta kysellään useammin. Lain mukaan ei seurustelusta/perhesuhteista tai lastenhankintasuunnitelmista saisi kysyä. - Sinkkumies--
Kyllä ne kysyy ootko sinkku. Monta kertaa minulta kysytty. Olin kyllä seurakunnan venekuskina pari kuukautta viime kesänä, kuskasin teinejä saareen rippileirille ja tein myös kaikenlaisia korjaushommia mutta sitten vaan kyllästyin koska työajat oli huonot.
- Ujk
Minä olen varmastikin tämän palstan määritelmän mukaan HC-atm mutta töitä on aina riittänyt eikä minulta olla siviiliasioita työhaastattelussa udeltu. Olen nykyisessä työpaikassani ollut jo 15v.
Voi olla että jossain pikkupaikkakunnalla jossa kaikki tuntee toisensa ei kaikkien tietämään outoa hiipparia oteta töihin mutta kuka käskee asua jossain peräkylässä? Ei välttämättä kysytä, mutta usein hakulomakkeissa on sille varattu paikka. Voi kai sen jättää täyttämättä jos ei halua kertoa. Jos et halua kertoa niin älä kerro, mutta jos työnantaja ei sinua palkkaa niin ei se sitten palkkaa.
Joskus se kannattaa ottaa esillekin. Jos vaikka työ on reissutyötä asiakkaiden kohteissa niin sinkkuhan on hyvä valinta jos ammatillinen osaaminen riittää.Sinkut ovat juoppoja, joten rokulipäiviä on työsuhteessa tiedossa. Mikäli hakee sinkkuna työtä, täytyy korostaa erittäin pitkälle mennyttä sitoutumisen astetta johonkin muuhun tahoon, kuten vaikkapa urheilu-, maanpuolustus- taikka metsästysseuraan. Kaikki säännöllinen osallistuminen ei kuitenkaan ole mainittavan arvoista, kuten esimerkiksi uskollinen osanotto pub-visailuun, sillä se ei riitä vakuuttamaan työantajaa kyvystäsi sitoutua työelämän vaatimuksiin. Sama koskee myös jäsenyyttäsi kirjakerhossa, parempi jättää sellainen mainitsematta kokonaan, kuten myös muutkin yksikseen tehtävät touhuilut. Sen sijaan sinun tulee korostaa aktiivisuuttasi ja tervehenkistä sosiaalista osallistumista yhteiseen toimintaan.
Sinkussa on epäilyttävää juurikin hänen yksinäinen elämisensä. Mitä yksinäisyyden muuri taakseen kätkeekään? Kenties hän on mahdollisen juoppoutensa ohella myös namusetä, itsensäpaljastelija, varas, mielisairas, valehtelija, pyromaani ja ylipäätään joukkoon sopimaton.
Sinkku voi saada työtä, mutta hänen on vakuutettava olevansa sosiaalisesti samalla toiminnallisella tasolla kuin muutkin ovat, vaikka hänellä ei puolisoa olekaan.- 11111111145
Täyttä p*skaa, mutta haistoinkin jonkunlaisen trollauksen hajun.
Sinkut saa työtä ihan siinä missä muutkin.
- munat_on
Sosiaalisesti samalla tasolla ja ehkäpä älyllisesti. Helwetw mikä rasti btw.
Työelämä vaatii olemaa kastraatti estro- lauma-mekko-sössönsössö ?
Yllätyskerroin 0%. Walitettawasti. Folks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2903007Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1521236- 2101191
- 841183
- 881164
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051070- 65882
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25785- 71757
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59647