Nettitiedustelu

Yön jälkeen kun avaatte netin, niin mitä katsotte ensimmäiseksi?

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä-selvä

      Katson pornoa

      • Tämä vastaus oli odotettavissa


      • Tämä-selvä
        pujotteIija kirjoitti:

        Tämä vastaus oli odotettavissa

        Enpäs katsokkaan. See olikin vitsi. En katso pornoa ollenkaan.


    • mummowainaa

      Uutiset. Hyvä varautua etukäteen, jos työmatkalla on venäläisten tiesulkuja.

      • Käyt ilmeisesti Venäjällä töissä?


      • mummowainaa
        pujotteIija kirjoitti:

        Käyt ilmeisesti Venäjällä töissä?

        En toivottavasti koskaan.


      • mummowainaa kirjoitti:

        En toivottavasti koskaan.

        Missä sitten mahdollisesti sulkevat teitä?
        Vai kuljetko Venäjältä Suomeen?


      • mummowainaa
        pujotteIija kirjoitti:

        Missä sitten mahdollisesti sulkevat teitä?
        Vai kuljetko Venäjältä Suomeen?

        Ei niistä koskaan tiedä mitä keksivät.. Tupsahtivat pirut Krimillekin ihan vihreinä miehinä.


    • Ensin tulee katsottua yle:n uutiset ja sitten maikkarin uutiset. Niillä se päivä sitten käynnistyy.

      • Ekaks tulee katottua NHL-tulokset, maikkarin uutiset katson myös


    • Vakiintunut tapa on katsoa s-posti ja kaikki viestit ensin. Siitä eteenpäin päivitän kalenteria, nettilehdet, uutiset, pankkiasiat ja laskujen maksut (jos sattuu ole maan).
      Sama kaava toistuu päivittäin. Tässä on nyt 6 sivulehteä avoinna.

      • Sähköpostin minäkin aika nopeasti, ja samalla maikkarin uutiset


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sähköpostin minäkin aika nopeasti, ja samalla maikkarin uutiset

        Juu, ne s-postin viestit pitää katsoa ensimmäisenä ja vastata, jos on tarvetta. Unohdin mainita, että taustalla soi yleensä joku nettiradio. Kun kyllästyn, vaihdan kanavaa. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Juu, ne s-postin viestit pitää katsoa ensimmäisenä ja vastata, jos on tarvetta. Unohdin mainita, että taustalla soi yleensä joku nettiradio. Kun kyllästyn, vaihdan kanavaa. :)

        Pitää kattoa onko naisilta tullut viestejä, siis minun, yleensä ei ole :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Pitää kattoa onko naisilta tullut viestejä, siis minun, yleensä ei ole :D

        Heh! Mulle tulee yleensä vaan työ- ja asiaviestejä. Puuttuu tuo jännitysmomentti kokonaan. Ei haittaa. Näin on ihan hyvä. :D


      • tosi..typy kirjoitti:

        Heh! Mulle tulee yleensä vaan työ- ja asiaviestejä. Puuttuu tuo jännitysmomentti kokonaan. Ei haittaa. Näin on ihan hyvä. :D

        Mulla on 2 sähköpostia joita aktiivisesti käytän, toiseen olen yrittänyt keskittää asiaviestit, sinnekin vaan joskus roskaposti löytää tiensä


      • Mulla on yhdeksän sivulehteä: kaksi säälehteä, kirjasto, äänikirja, imdb, iltapulu, yks nettikauppa, ILpääkirjoitus, tämä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on yhdeksän sivulehteä: kaksi säälehteä, kirjasto, äänikirja, imdb, iltapulu, yks nettikauppa, ILpääkirjoitus, tämä.

        Iltapulua tulee aika usein kateltua


      • pujotteIija kirjoitti:

        Iltapulua tulee aika usein kateltua

        Tänään ei tuu mitään. Emmerdalen lähetysaikaakin olivat vaihtaneet. Möks..😣


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mulla on 2 sähköpostia joita aktiivisesti käytän, toiseen olen yrittänyt keskittää asiaviestit, sinnekin vaan joskus roskaposti löytää tiensä

        Mullakin on useampia s-posteja, menee vähän aikaa, jotta kaikki tulee käytyä.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mulla on yhdeksän sivulehteä: kaksi säälehteä, kirjasto, äänikirja, imdb, iltapulu, yks nettikauppa, ILpääkirjoitus, tämä.

        Sinäkin siis ns. "multitaskaat", eli teet montaa asiaa samaan aikaa. Mulla tämä on vakio. :)


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tänään ei tuu mitään. Emmerdalen lähetysaikaakin olivat vaihtaneet. Möks..😣

        Mitään ei ehtis kattoakaan, kun sinkkumiehen pitää lähteä naisiin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Mitään ei ehtis kattoakaan, kun sinkkumiehen pitää lähteä naisiin

        Ettäkö ihan monikossa..ohho.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ettäkö ihan monikossa..ohho.

        Juu, rankkaa on, mutta ei auta valittaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juu, rankkaa on, mutta ei auta valittaa

        Naiseen meneminen kuulostais tosin aika erikoiselta. Puhumattakaan mieheen menemisestä..🤔


    • maiju345

      Tavallisesti ensiksi katson autiota hiekkarantaa.

      • Mullakin on hiekkaranta, mutta siinä tassuttelee mun edesmennyt koira.


      • Ai netistä?
        Vai ikkunasta?
        Suomessa ei nyt taida hiekkarantaa nähdä?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mullakin on hiekkaranta, mutta siinä tassuttelee mun edesmennyt koira.

        Siinä on edessä mun tekemä hiekkakak..taideteos.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ai netistä?
        Vai ikkunasta?
        Suomessa ei nyt taida hiekkarantaa nähdä?

        Mikä sullon taustakuvana?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mikä sullon taustakuvana?

        Sinistä on, ei mitään kuvaa


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sinistä on, ei mitään kuvaa

        Linerin peppukuva kuitenkin..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Linerin peppukuva kuitenkin..

        Se ois kyllä kieltämättä upea


    • naisihminen

      Nolo sanoa, mutta katson ekana aamulla sängyssä instagramin, onko tullut uusia tykkäyksiä tai kommentteja. Harrastan valokuvausta siis, en siis ota juurikaan selfieitä tms. En kuitenkaan välitä instagramin yksityisviestitoiminnasta. Siihen en välitä ottaa viestejä. Facebook on sitä varten, läheisimmille tutuille.

      • Facebook on joskus ollut harkinnassa, ei kuitenkaan ole tullut liityttyä


    • No jos nimenomaan netin ihmeellisestä maailmasta puhutaan, niin ensimmäiseksi varmaankin s-postit ja mitä muuta sattuun netin kautta kännykän aloitusnäytössä vilkkumaan.

      Varsinaisesti pöytäkoneella varmaankin ensimmäinen asia on pistää jokin nettiradio pyörimään, taikka youtubesta jotain musiikkia.

      • Juutuuppi mullakin ahkerassa käytössä, nettiradio ei ollenkaan


    • selväjuttu

      Suomi24 sinkut tietysti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe