Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3983
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+toi+lakko+minuunkaan+vaikuta.+Teollisuus+saa+mennä+puolestani+lakkoon+sillä+en+minäkään+kaipaa+kahden+kerroksen+työmarkkinoita.+Tuo+ruokahuolto+on+kyllä+asia+joka+olisi+pitänyt+rajata+ulos+lakon+piiristä.+Aika+pahaksi+meinaa+mennä+kun+yrittäjät+poistavat+ay-tilitykset+ja+kokoomuksen+puolelta+on+vaadittu+jo+yleissitovuuden+poistoa.
Rauhaisaa+sunnuntaipäivän+eloa,+salilla+käyty+ja+sen+jälkeen+uimassa.+Ylen+toimittaja+oli+metoon+hengessä+käynyt+tuhoamassa+Akun+suunnitelmat+Enklannin+maalla+mutta+siellä+tuskin+ketään+kiinnostaa+kun+on+Brexit+ja+Englannin+valioliiga+on+todella+tasainen.
Ehkä+sellainen+kysymys+että+kun+olette+ulkona+niin+näettekö+ympärillänne+tilanteita+tai+hetkiä+jotka+saavat+ajattelemaan+että+elämän+kohokohdat+on+jo+takana?+Tänään+itselle+tuli+sellainen+olo+kun+pikkutyttö+juoksi+kaupassa+päin+jalkaa.+Sitä+jäi+miettimään+aikaa+kun+omat+olivat+pieniä+ja+varhaismiehisyyteni+ihastuksen+kohde+tuli+mieleen+kun+näin+nuoria+kulkevan+käsi+kädessä;+viimeistään+siinä+vaiheessa+tajusin+kaartuvani+elämässäni+loppusuoralle+kun+eläkeläisten+puolueen+toimija+tuli+keskustelemaan+ja+kehoitti+liittymään+jäseneksi+vaikka+ei+olisikaan+vielä+eläkkeellä.
21.10.2018 20:23
Eilen+lapset+tuli+antamaan+hyvän+yön+halauksen+ja+viime+maanantaina+työkaveri+halasi+kun+tulin+takaisin+työkomennukselta.
Parisuhdepotentiaalisista+jos+puhutaan+niin+muistelen+että+muutama+vuosi+sitten+halasin+naista+oliskohan+ollut+kolmansien+treffien+päätteeksi.+Sen+jälkeen+ei+kuulunut+mitään.+Siitä+opin+ettei+saa+kiiruhtaa+näissä+asioissa.
21.10.2018 18:14
En+tiedä+mikä+tuossa+sitten+on+tuon+ulkomaan+tuoman+statuksen+merkitys+sillä+ainakin+ruska-aikaan+Lapissa+ja+hiihtokaudella+hiihtokeskuksissa+Suomalaista+miestäkin+saattaa+onnistaa.+En+osaa+varmaksi+sanoa+mutta+näin+isot+pojat+ovat+kertoneet.
Toinen+paikka+on+kuulemma+nuo+porauslautat+jotka+seilaavat+kotiSuomen+ja+Tukholman+väliä.+Ennen+sieltä+haettiin+halpaa+voita,+sitten+viinaa+ja+nyt+sitten+taas+jotakin+muuta.
Minusta+tuo+sekstailu+matkalla+on+jotenkin+yliarvostettua,+Kyllähän+sitä+nyt+ehtii+hankailla+vastakkain+muutenkin+mutta+museokierrokset+ja+tapahtumat+alkavat+aina+ajallaan+ja+niitä+elämyksiä+pääsee+harvoin+kokemaan.+Toki+en+tiedä+olisiko+itsellänikään+eroottisia+ajatuksia+ja+olisi+käynyt+jossakin+urheilutapahtumassa,+ww2-ajan+tuhoamisleireillä+saati+että+olisi+kierrellyt+kuusi+tuntia+ostoskeskusten+laatoituksia.
21.10.2018 17:55
Se+on+sitten+eri+juttu+jos+tämä+ei+ole+ainutkertainen+tapahtuma.+Mutta+jos+nyt+homma+rauhoittui+tällä+niin+uskoisin+että+ihan+ok+tuomio.
21.10.2018 17:35
Tuossa+nyt+ei+tullut+eron+syytä+esille+joten+voi+myös+olla+että+miehellä+kilahti+kun+ero+sitten+tuli+pyytämättä+ja+yllättäen+kuten+entisen+pääministerin+faksi.
Aika+kaukana+jännämiehestä+jos+vaan+viestejä+lähetti+eikä+käynyt+ovien+takana+sekä+lopetti+kun+määrättiin+lähestymiskielto.+Korvaussummat+minusta+aika+alhaiset+mutta+jos+tosiaan+tajusi+että+läikähti+yli+ja+aikanaan+lopetti+niin+kyllähän+sakoilla+pitäisi+päästä.+Tohon+kun+lyötäisiin+vankeusrangaistus+niin+sitä+ei+tiedä+kuinka+katkera+kaveri+kävelisi+sitten+portista+vapauteen.
21.10.2018 14:53
Pitääpä+testata+jos+eteen+sattuu.+Harvakseen+tulee+munkkeja+syötyä,+jos+vieraita+tulossa+niin+sitten+voi+pöytään+ostaa.
21.10.2018 14:23
Sapiskaa+siis.+Kääntäjä+ei+halunnut+millään+uskoa.
21.10.2018 14:08
Sapuskaa+piti+kirjoittamani.
21.10.2018 14:07
Olipa+hieno+tarina+ja+toivottavasti+jatkuu+samanlaisena+eteenkin+päin.+Aika+lailla+tulisi+"sapuskaa"+minulle+joka+on+tottunut+tekemään+myös+noita+keittiöhommia.
21.10.2018 14:06
Onhan+tuollainen+syrjintä+väärin+mutta+hieman+myös+ihmettelen+tuota+tapaa+tuoda+asia+esille.+Mikä+tarve+oli+tuoda+tuo+keskustelu+näkyviin+koska+kyllähän+vanha+totuus+on+että+ensin+ammutaan+viestintuoja.+Nyt+promoottori+joka+yritti+saada+heille+pöytää+saa+kaiken+niskaansa.
20.10.2018 17:24
Itse+olen+hahmottanut+jännämiehen+mieheksi+joka+vie+kanssaihmisistä+ilon.+Tämän+jännämiehen+vaikeuskerrointa+lisää+se+mihin+elämänalueeseen+se+kohdistuu+ja+kuinka+moneen+ihmiseen.
Esim,+töissä+näitä+kyllä+löytyy+aika+helpostikin.+Tullaan+arvostelemaan+muiden+työskentelyä+ja+sitä+kautta+korostetaan+omaa+osaamista.+Jos+työ+ei+ole+elämän+keskiössä+niin+nämä+voi+sivuuttaa+tai+jos+tympäisee+niin+yleensä+jännämiestä+vastaan+saa+helposti+tuen.
Perhe-elämässä+tämä+on+huomattavasti+vaikeampaa+koska+pari-+ja+perhesuhde+ovat+usein+siinä+elämän+keskiössä+ja+tilanne+on+haastava+myös+siinä+mielessä+että+siinä+ollaan+sana-sanaa+vastaan.
Varoa,+ehkä,+välittää+kyllä.++Jos+lähdet+parisuhteeseen+tai+menet+työpaikkaan+niin+itse+sen+päätät+miten+siihen+karuselliin+menet+mukaan.+Avoimin+mielin+jossa+lähtökohta+on+se+että+kaikki+ovat+syyttömiä+kunnes+toisin+todistetaan+tai+siihen+malliin+jossa+kaikki+ovat+syyllisiä.++Harvemmin+nämä+jännät+(tässä+termi+tarkoittaa+negatiivisia)+piirteet+heti+nousevat+pintaan+joten+ainakin+se+verran+olisi+kohtuullista+välittää+että+ottaa+asian+esille+jotta+toisella+on+mahdollisuus+korjata+käytöksensä.+
Minusta+välittämisen+voi+huoleta+lopettaa+kahdessa+kohtaa;+1.+jännämies+ei+halua+ulkopuolista+apua+jos+keskustelu+ei+auta.+2.+Väkivalta.
20.10.2018 16:57
Kyllähän+keitot+hyviä+on;+enempi+menee+tuonne+makkara-,+herne-+ja+jauhelihakeitto+linjalle,+niitä+kun+tekee+enempi+niin+voi+syödä+toisenkin+päivän..+Joskus+myös+tuollainen+kevyempi+soppa+on+paikallaan.+Varsinkin+talvella+jossakin+laavulla+kun+kaatelee+termosastiasta+ääntä+kohti+niin+kyllä+maistuu.
20.10.2018 16:08
"ujona+miehenä""vastata+flirttiini+"-mellä+taitaa+olla+hieman+eri+näkemys+termistä+ujo.
Samaa+mieltä+olen+kyllä+siitä+että+tuskin+naiset+vaativat+ulkonäöllisesti+kympin+miestä.+mutta+jos+sinä+et+ollut+kympin+mies+ja+silti+vain+osa+naisista+lähestyi+niin+en+minä+nyt+oiein+tuosta+uskaltaisi+mitään+päätellä.+Tuon+perusteella+naiset+baariin+lähtiessä+etsisi+ensisijaisesti+jotakin+ulkonäöllisesti+kutosen+tai+seiskan+miehiä+tai+koska+en+pidä+ihmisten+numeroinnista+niin+käytän+termiä+tavis.+
Vaikea+uskoa+että+ennen+baariin+lähtiessä+parin+viinilasin+voimalla+ja+ykköset+yllä+naiset+toteavat+lähtevänsä+liikkeelle+katsomaan+taviksia+miehiä+vaan+eiköhän+sanamuodot+ole+tyyliin+"komeita+kolleja"
Ilmoittakaahan+kun+selviää+että+mpu+on+kunnossa.
20.10.2018 13:54
"läheisyydestä...........ei+ollut+tietoakaan.+Miehen+läheisyys+ärsytti..........",+en+nyt+tuon+perusteella+osaa+sanoa+mitään+fiksua+mutta+veikkaisin+että+asioista+olisi+joskus+voinut+myös+keskustella.++Vähän+tuota+olen+aina+ihmetellyt+että+on+ongelma+jos+mies+ei+väitä+vastaan.+Jos+minä+miehenä+sanoisin+naiselle+että+me+tarvitaan+lumilinko+ja+hän+toteaa+että+niin+tarvitaan+niin+en+minä+nyt+näe+siinä+isoa+ongelmaa.+
Minulle+ehkä+eniten+ajatuksia+herätti+teksti+"Ehkä+rakkaus+onkin+tätä?"+Onko+ne+odotukset+kuitenkin+parisuhteeseen+jo+niin+kovat+että+sitä+rakkautta+ei+enää+tunnisteta+eikä+sille+anneta+mahdollisuutta+kehittyä+vaan+rakkauden+on+jo+ensi+treffeillä+liikahdettava+kuin+hauki+rannasta.
20.10.2018 13:10
Vaikea+sanoa,+itse+olen+ollut+siinä+käsityksessä+että+tämä+on+kulu+jota+ei+koskaan+budjetoitu.+Eli+tämä+kustannus+on+hoidettu+ottamalla+lisävelkaa.+Ilman+tätä+valtion+velka+olisi+jonkin+verran+pienempi+ja+niitä+korkoja+nyt+sitten+maksellaan.
19.10.2018 20:10
No+tietysti+jos+nuoria+miehiä+tulee+muualtakin+niin+vaikeuttaahan+se+Suomimiehen+emännän+löytämistä+toki+mutta+se+että+motiivi+työnteon+tekemiseen+loppuisi+tuohon+on+minusta+hieman+liioiteltua.+Pakolaisiin+menee+rahaa+vuositasolla+noin+1+miljardi+ja+kun+sitä+vertaaa+julkistalouden+kokonaismenoihin+jotka+ovat+jossakin+120+miljardin+kieppeillä+niin+siitä+voisi+miettiä+suhdetta.+Jos+teet+töitä+kaksi+tuntia+niin+siitä+ajasta+minuutti+menee+pakolaisille.+Toki+kyllä+sille+miljardille+löytyisi+varmaan+muutakin+käyttöä.+Nykyään+kun+vielä+on+tilanne+jossa+naisiakin+verotetaan+niin+tuohon+yhteiseen+pottiin+nämäkin+kerätään.
Ei+tämä+toki+minunkaan+oikeustajuun+ihan+mahdu+että+mailmalta+välittyy+kuvia+naisista+ja+lapsista+keskellä+konfliktia++kun+samalla+ostarilla+kultaketjuin+verhoillut+harmaantuvat+ibad-teinit+kulkevat+porukoissa+sellaisella+uholla+että+vanhempi+väestö+ovat+alkaneet+pelätä+omaa+turvallisuuttaan.+Tilanne+nyt+vain+on+tämä+ja+sen+kanssa+pitää+elää.+Jos+naiset+nyt+sitten+päättävät+että+he+haluavat+kumppaniksi+ulkomaalaisen+niin+sittenhän+se+menee+niin.+Toki+jos+aikaisempia+ketjuja+tulkitsee+niin+kyllähän+Suomalainenkin+mies+on+arvossaan,+ei+tarvi+olla+edes+nuori+kunhan+on+syntynyt+parikymmentä+vuotta+myöhemmin+kuin+nainen.
Olisi+tietysti+lohduttavaa+jos+osaisin+jotakin+sanoa+meidän+setämiesten+puolustukseksi+mutta+enpä+oikein+muuta+osaa+sanoa+kuin+että+tehkää+parhaanne+ja+toivokaa+että+se+emäntä+löytyy.+Kun+yksinäisenä+sitten+poistutte+ajasta+ikuisuuteen+voitte+ainakin+rauhassa+kuunnella+hiekan+ropinaa+arkun+päällä+papin+sanoessa+puoliääneen;+ei+siitä+mitään+tullut,+mutta+yrittämisestä+se+ei+ainakaan+jäänyt+kiinni.
18.10.2018 23:39
Itse+olen+kyllä+sen+verran+yksinkertainen+tapaus+että+en+pysty,+enkä+edes+halua+noita+kahta+erottaa.+Itse+näen+niin+että+jos+haluan+naisen+kanssa+olla+niin+minun+tehtäväni+juurikin+on+laskea+ne+suojaukset+ja+tarjota+toiselle+rakkauteni,+kuihtuva+fysiikkani+sekä+pitkä+vikalista.+Se+on+sitten+naisen+asia+miten+merkitykselliseksi+hän+tämän+kokee.+Minä+en+pysty+hänen+puolestaan+asiaa+päättämään.+
Jos+nainen+sitten+aikanaan+haluaa+suudella+kanssani+ja+vaihtaa+kanssani+sanat+"rakastan+sinua"+(toki+niin+ettei+muut+huomaa+sillä+kellä+onni+on+se+onnen+kätkeköön),+Niin+voin+lähteä+siitä+olettamuksesta+että+hänellä+oli+elämässä+vielä+tilaa+minullekin+ja+lähdetään+sitten+rakentamaan+yhteistä+eloa.+
Toki+kuten+molemmat+taidettiin+todeta+niin+tasapaino+asiassa+kuitenkin+on+tärkeä+koska+pelkästään+toisen+kuormittaminen+johtaa+kyllä+ajan+myötä+parisuhteen+tuhoon,+mutta+jos+nainen+ei+koe+edes+tarpeelliseksi+tarjota+elämäänsä+yhdeksi+kehittyväksi+niin+aika+heikko+siitä+on+edes+lähteä+ponnistamaan.
18.10.2018 20:46
Tehtävä+nyt+on+ehkä+hieman+vahva+ilmaus+tähän+mutta+kyllä+minulla+on+ollut+hyvin+vahva+ja+harras+toive+siitä+että+voisin+olla+naiselle+niin+tärkeä+ja+rakas+että+pystyisin+tarjoamaan+hänelle+merkityksellisen+ja+tasapainoisen+elämän.+
Jos+naisella+sitten+ajatusmailma+kulkeekin+latua+jossa+peruslähtökohta+onkin+että+hänen+tehtävä+ei+ole+tarjota+minun+elämälleni+merkitystä+niin+aika+tasapainottomassa+tilassa+ollaan.
Minulle+ainakin+parisuhteen+keskiössä+on+ajatus+että+molempien+"tehtävä"+on+parantaa+myös+toisen+ja+sitäkautta+yhteistä+elämää.
17.10.2018 23:40
Osittain+kyllä+ymmärrän+tämän+ajatuksen+siltä+kantilta+että+se+raha+siellä+pankissa+ei+sillä+tavalla+mieltä+lämmitä+kuin+jos+siitä+pääsisi+nauttimaan+rakkaansa+kanssa.+Mukavampi+se+olisi+lähteä+vaikka+veneilemään+jos+olisi+toinen+rinnalla.+Ei+se+veneen+osto+vaan+siitä+saatu+jaettu+ilo;+edellyttää+tietysti+että+nainen+nauttii+veneilystä.+
Sanoisin+kuitenkin+että+ei+tähän+naista+tarvitse;+käy+vaikka+kaupassa+ja+ostaa+takkeja+tai+ruokaa+kodittomille+tai+lahjoittaa+rahaa+vaikka+löytöeläinkodille+tai+ensi-ja+turvakodeille+tms.+Kyllä+sille+rahalle+saa+iloa+muutenkin+kuin+naisen+kautta.+
Enkä+minä+nyt+oikeastaan+edes+toivo+että+naiset+alkaisivat+miehiä+motivoimaan.+Yle+tuossa+julkaisi+artikkelin+jossa+meikattu+naistutkija+syyllisti+kouluttamattomia+tai+matalasti+koulutettuja+nuoria+miehiä+siitä+että+nämä+eivät+ole+kiinnostuneita+ilmastonmuutoksesta.+Kun+tiedetään+että+näillä+nuorilla+matalasti+koulutetuilla+miehillä+on+keskimäärin+suurempi+riski+kokea+syrjäytymistä,+yksinäisyyttä+ja+huono-osaisuutta+niin+kuinka+palkitsevaa+näiden+elämänlaadun+kannalta+on+että+heille+tullaan+kuittaamaan+tyyliin+"teille+lähiruokaa+on+kylän+grilli".+
Kyllä+siinä+sekä+motivaatio+sekä+naisten-+että+ilmastonmuutos+motiiveja+kohtaan+on+aika+matala.
17.10.2018 23:13
Tuoli+nyt+pitää+ainakin+olla+mukava+ja+siinä+olisi+hyvä+olla+paljon+säätömahdollisuuksia+oikean+ergonomian+varmistamiseksi.+Siihen+kaveriksi+satulatuoli+ja+jumppapallo+niin+pysyy+ranka+ruodussa.+Työpöytä+sitten+säädettävä;+mieluusti+mallia+sähköpöytä+joka+mahdollistaa+työskentelyn+myös+seisten;+istuminen+kuulemma+tappaa.+
Näyttöihin+kannattaa+panostaa+ja+sijoittaa+oikealle+etäisyydelle+siten+että+katsoo+hieman+alaviistoon.+Lisäksi+näppäimistö+ja+hiiret+valitaan+ergonomia+edellä.+Huone+näyttää+huomattavasti+kodikkaammalta+kun+sitä+ei+katele+kivun+ja+puutuneiden+jäsenten+kanssa.
Vieraille+sitten+sohva+,+pari+tuolia+ja+kahvipöytä.+Jos+tilaa+on+niin+kahvinkeitin+ja+mahdollinen+jääkaappi+sitten+häivytetään+johonkin+nurkkaan.
Yksi+sisustuksellinen+elementti+joka+tuli+mieleen+on+sellainen+että+laittaa+lattialle+puunrungon+ja+isoja+kasveja+siihen+ympärille+sekä+yksi+käärme+sinne+vapaaksi+luikertelemaan;+joku+pieni+kuristajakäärme+josta+ei+ole+vaaraa+niin+ei+olisi+niin+yksinäinen+olo+mutta+isompaa+työtähäiritsevää+melua+ei+kumppani+aiheuttaisi.
17.10.2018 19:37
165 / 200