Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3983

1. Eipä+toi+lakko+minuunkaan+vaikuta.+Teollisuus+saa+mennä+puolestani+lakkoon+sillä+en+minäkään+kaipaa+kahden+kerroksen+työmarkkinoita.+Tuo+ruokahuolto+on+kyllä+asia+joka+olisi+pitänyt+rajata+ulos+lakon+piiristä.+Aika+pahaksi+meinaa+mennä+kun+yrittäjät+poistavat+ay-tilitykset+ja+kokoomuksen+puolelta+on+vaadittu+jo+yleissitovuuden+poistoa.Rauhaisaa+sunnuntaipäivän+eloa,+salilla+käyty+ja+sen+jälkeen+uimassa.+Ylen+toimittaja+oli+metoon+hengessä+käynyt+tuhoamassa+Akun+suunnitelmat+Enklannin+maalla+mutta+siellä+tuskin+ketään+kiinnostaa+kun+on+Brexit+ja+Englannin+valioliiga+on+todella+tasainen.Ehkä+sellainen+kysymys+että+kun+olette+ulkona+niin+näettekö+ympärillänne+tilanteita+tai+hetkiä+jotka+saavat+ajattelemaan+että+elämän+kohokohdat+on+jo+takana?+Tänään+itselle+tuli+sellainen+olo+kun+pikkutyttö+juoksi+kaupassa+päin+jalkaa.+Sitä+jäi+miettimään+aikaa+kun+omat+olivat+pieniä+ja+varhaismiehisyyteni+ihastuksen+kohde+tuli+mieleen+kun+näin+nuoria+kulkevan+käsi+kädessä;+viimeistään+siinä+vaiheessa+tajusin+kaartuvani+elämässäni+loppusuoralle+kun+eläkeläisten+puolueen+toimija+tuli+keskustelemaan+ja+kehoitti+liittymään+jäseneksi+vaikka+ei+olisikaan+vielä+eläkkeellä.
  2. No+tietysti+jos+nuoria+miehiä+tulee+muualtakin+niin+vaikeuttaahan+se+Suomimiehen+emännän+löytämistä+toki+mutta+se+että+motiivi+työnteon+tekemiseen+loppuisi+tuohon+on+minusta+hieman+liioiteltua.+Pakolaisiin+menee+rahaa+vuositasolla+noin+1+miljardi+ja+kun+sitä+vertaaa+julkistalouden+kokonaismenoihin+jotka+ovat+jossakin+120+miljardin+kieppeillä+niin+siitä+voisi+miettiä+suhdetta.+Jos+teet+töitä+kaksi+tuntia+niin+siitä+ajasta+minuutti+menee+pakolaisille.+Toki+kyllä+sille+miljardille+löytyisi+varmaan+muutakin+käyttöä.+Nykyään+kun+vielä+on+tilanne+jossa+naisiakin+verotetaan+niin+tuohon+yhteiseen+pottiin+nämäkin+kerätään.Ei+tämä+toki+minunkaan+oikeustajuun+ihan+mahdu+että+mailmalta+välittyy+kuvia+naisista+ja+lapsista+keskellä+konfliktia++kun+samalla+ostarilla+kultaketjuin+verhoillut+harmaantuvat+ibad-teinit+kulkevat+porukoissa+sellaisella+uholla+että+vanhempi+väestö+ovat+alkaneet+pelätä+omaa+turvallisuuttaan.+Tilanne+nyt+vain+on+tämä+ja+sen+kanssa+pitää+elää.+Jos+naiset+nyt+sitten+päättävät+että+he+haluavat+kumppaniksi+ulkomaalaisen+niin+sittenhän+se+menee+niin.+Toki+jos+aikaisempia+ketjuja+tulkitsee+niin+kyllähän+Suomalainenkin+mies+on+arvossaan,+ei+tarvi+olla+edes+nuori+kunhan+on+syntynyt+parikymmentä+vuotta+myöhemmin+kuin+nainen.Olisi+tietysti+lohduttavaa+jos+osaisin+jotakin+sanoa+meidän+setämiesten+puolustukseksi+mutta+enpä+oikein+muuta+osaa+sanoa+kuin+että+tehkää+parhaanne+ja+toivokaa+että+se+emäntä+löytyy.+Kun+yksinäisenä+sitten+poistutte+ajasta+ikuisuuteen+voitte+ainakin+rauhassa+kuunnella+hiekan+ropinaa+arkun+päällä+papin+sanoessa+puoliääneen;+ei+siitä+mitään+tullut,+mutta+yrittämisestä+se+ei+ainakaan+jäänyt+kiinni.
  3. Itse+olen+kyllä+sen+verran+yksinkertainen+tapaus+että+en+pysty,+enkä+edes+halua+noita+kahta+erottaa.+Itse+näen+niin+että+jos+haluan+naisen+kanssa+olla+niin+minun+tehtäväni+juurikin+on+laskea+ne+suojaukset+ja+tarjota+toiselle+rakkauteni,+kuihtuva+fysiikkani+sekä+pitkä+vikalista.+Se+on+sitten+naisen+asia+miten+merkitykselliseksi+hän+tämän+kokee.+Minä+en+pysty+hänen+puolestaan+asiaa+päättämään.+Jos+nainen+sitten+aikanaan+haluaa+suudella+kanssani+ja+vaihtaa+kanssani+sanat+"rakastan+sinua"+(toki+niin+ettei+muut+huomaa+sillä+kellä+onni+on+se+onnen+kätkeköön),+Niin+voin+lähteä+siitä+olettamuksesta+että+hänellä+oli+elämässä+vielä+tilaa+minullekin+ja+lähdetään+sitten+rakentamaan+yhteistä+eloa.+Toki+kuten+molemmat+taidettiin+todeta+niin+tasapaino+asiassa+kuitenkin+on+tärkeä+koska+pelkästään+toisen+kuormittaminen+johtaa+kyllä+ajan+myötä+parisuhteen+tuhoon,+mutta+jos+nainen+ei+koe+edes+tarpeelliseksi+tarjota+elämäänsä+yhdeksi+kehittyväksi+niin+aika+heikko+siitä+on+edes+lähteä+ponnistamaan.