Miksi maanantaina kiukuttaa?

Palstalla ollaan taas ärripörrejä ja -mörrejä!

Mikä siinä maanantaissa kiukuttaa?

Silmien välissä kurttu, niskavillat pörhällään ja kiukkutakku takaraivolla.

Saa sanoa. Tämä on huonon mielen purkuketju.

(Joo joo, mutta sitä ei, ettei ole saanut .illua, koska se on jo kuultu selviövaihtoehtona,
täten käymättä enää edes varasyyksi).

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovastiyritin

      Ei tullut pillua viime viikonloppuna.

      • Kiellettiinkö sinua juuri. Ei sitä tarvinnut ilmoittaa!


    • helmiä_sioille

      Ei mikään. Aattelin kohta katsoa leffan ja välttää uutisia... :)

    • Nooh, asiat ei aina ole helppoa. Pahamurina saattaa johtua vapaan loppumisesta, ei siitä, kykenikö laittaan siitintä emättimeen.

      • Noin groteskeja sanoja ei sovi käyttää -vaikkakin muuten asiaa.


    • wanhaämmä

      Ei kiukuta, ei kiukuta yhtään!! :D

      Viikko alkaa huippu fiiliksillä kun käy vetämässä kunnon treenit ennen töihin menoa! Ja toiset illalla töiden jälkeen!

      Lallati-lallallaa... :D

      • et.halua.treeneihin

        ja vielä iloisempi olisit ja taitais jäädä treenit vähemmälle kun sinulla olisi oma mies ja treenien tilalle tulisi vaaka mambo touhut ja hemmottelisit miehesi pilalle


    • Varmaan johtuu kuukautisista. Seitsemän päivän sykli. Naisia kiukuttaa kun on kuukautiset, kun ei ole kuukautisia, kuukautiset ovat tulossa tai menossa.

      • Mitenkä sulla on nyt sitten tilanne?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitenkä sulla on nyt sitten tilanne?

        Mä otan osaa hyvin empaattisesti tähän tunteiden vuoristorataan. Solidaarisesti vaikkapa työnnän tamponin sieraimeen.


      • scrg kirjoitti:

        Mä otan osaa hyvin empaattisesti tähän tunteiden vuoristorataan. Solidaarisesti vaikkapa työnnän tamponin sieraimeen.

        Jaha. Se vaikuttaa hyvältä.


      • pihallatipunen

        Mua nauratti tää koska itsellä monesti on noin 😁


      • pihallatipunen kirjoitti:

        Mua nauratti tää koska itsellä monesti on noin 😁

        Ei se ole hyvä, että miehellä roikkuu naru väärästä paikasta.


    • Normisettiä

      Kuka kiukkuaa? En mä aineskaan. Jopa mun pikkutyttökin on nyt iloinen oma itsensä, vaikka yksi naispuoleisten elämän merkkipaaluista pätkähti ilmetä ykskaks. No iskä kauppaan ja tyttö suihkuun.

      Siitäkin selvittiin ja tuolla jo touhottaa reipas tyttölapsikin jo omiaan.
      On se reipas tyttö. 😍❤️

      • Nyt sulla on isänä tosi paikka kyseessä; pysy tahdikkaana.


      • Hyvämaanantaisiis
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nyt sulla on isänä tosi paikka kyseessä; pysy tahdikkaana.

        Hoidettu jo. Ja mallikkaasti onnistui. Syötiin jo yhdessä pöydässä ja touhuilee huolettomasti omiaan rallatellen, eli kaikki hyvin.

        Minusta aika huikeaa, kun tuli kertomaan, vaikka nolottikin vähän. Urhea tyttö. Mutta kertoo myös meidän hyvistä väleistä. Olen oikeastaan aika otettu. 😊


      • Hyvämaanantaisiis kirjoitti:

        Hoidettu jo. Ja mallikkaasti onnistui. Syötiin jo yhdessä pöydässä ja touhuilee huolettomasti omiaan rallatellen, eli kaikki hyvin.

        Minusta aika huikeaa, kun tuli kertomaan, vaikka nolottikin vähän. Urhea tyttö. Mutta kertoo myös meidän hyvistä väleistä. Olen oikeastaan aika otettu. 😊

        Noh...sulla on ollut harvinainen isätytär-hetki. Nainen pitää yleensä pienestä naisesta alkaen ne hyvin omina asioinaan. : )

        Kohta sulla on haikea olo ku isin pikku tyttö alkaa olla aikuinen.


      • Allways
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Noh...sulla on ollut harvinainen isätytär-hetki. Nainen pitää yleensä pienestä naisesta alkaen ne hyvin omina asioinaan. : )

        Kohta sulla on haikea olo ku isin pikku tyttö alkaa olla aikuinen.

        Se on minun pikkutyttö, vaikka ajelis rollaattorilla. 😝❤️


      • Takareisivieläjumissa

        No enköhän tulisi vävynkin kanssa toimeen. Kiva vaan kun touhuilevat oman elämänsä eteen.... siis poitsukin.

        Se rassasi viimekesänä ukkinsa kanssa niitten vanhaa saabbia ja nytkin rassaa kaasaris puhtaaksi. Koittaa saada sitä toimimaan. Tunti sitten kyräili vielä tyttöystävänsä kanssa huoneessaan.

        Kyllä tässä kelpaa kuule kinttuaan jumpata. 😊


      • Takareisivieläjumissa kirjoitti:

        No enköhän tulisi vävynkin kanssa toimeen. Kiva vaan kun touhuilevat oman elämänsä eteen.... siis poitsukin.

        Se rassasi viimekesänä ukkinsa kanssa niitten vanhaa saabbia ja nytkin rassaa kaasaris puhtaaksi. Koittaa saada sitä toimimaan. Tunti sitten kyräili vielä tyttöystävänsä kanssa huoneessaan.

        Kyllä tässä kelpaa kuule kinttuaan jumpata. 😊

        Älä ala kuulostaa vaarilta! :'D

        Kintut suoraks, sun valvovaa silmää tarvitaan teinien kanssa

        (naurua)


      • NaineRuutunTakana
        Takareisivieläjumissa kirjoitti:

        No enköhän tulisi vävynkin kanssa toimeen. Kiva vaan kun touhuilevat oman elämänsä eteen.... siis poitsukin.

        Se rassasi viimekesänä ukkinsa kanssa niitten vanhaa saabbia ja nytkin rassaa kaasaris puhtaaksi. Koittaa saada sitä toimimaan. Tunti sitten kyräili vielä tyttöystävänsä kanssa huoneessaan.

        Kyllä tässä kelpaa kuule kinttuaan jumpata. 😊

        Oih eikai siella itse dishhhhhidenttt vaan huutele puskista hih;)
        Koska tuoda minulle kukkia ja suklaa taas?


      • NaineRuutunTakana kirjoitti:

        Oih eikai siella itse dishhhhhidenttt vaan huutele puskista hih;)
        Koska tuoda minulle kukkia ja suklaa taas?

        Ei. Keskustelen Bradley Cooperin kanssa.


      • Terveisiäsinnekin
        NaineRuutunTakana kirjoitti:

        Oih eikai siella itse dishhhhhidenttt vaan huutele puskista hih;)
        Koska tuoda minulle kukkia ja suklaa taas?

        Hommaa vaan oma nikki ja uudelleen ja uudelleen se norovirus...


      • Easylivingkuitenkin
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Älä ala kuulostaa vaarilta! :'D

        Kintut suoraks, sun valvovaa silmää tarvitaan teinien kanssa

        (naurua)

        Njääh.... ei jaksa vippailla niitten perässä, kyllä ne tulee sit kyselemään, kun jotain tarttevat. 😀


      • Easylivingkuitenkin kirjoitti:

        Njääh.... ei jaksa vippailla niitten perässä, kyllä ne tulee sit kyselemään, kun jotain tarttevat. 😀

        Miniäehdokas ei kyllä vielä saa jäädä yökylään, ties mitä...

        Ei, ei.

        Tai sitten nukut retkipatjalla oven takana. Korva kiinni ovessa.
        Tarkkana nyt isukki, mä en ainakaan sais sielulle hetken rauhaa. ; )


      • Simpsoneitakatson
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Miniäehdokas ei kyllä vielä saa jäädä yökylään, ties mitä...

        Ei, ei.

        Tai sitten nukut retkipatjalla oven takana. Korva kiinni ovessa.
        Tarkkana nyt isukki, mä en ainakaan sais sielulle hetken rauhaa. ; )

        Miniäkokelas läksi jo kotiinsa. Ja kiltisti toivotteli heipat tänne sohvallekin.

        Ei noita tartte vahdata. Kelpo mukeroita ovat.... tai teinejä. 😃👌

        Mun mielenkiinto on jännittäen odottaa, että mitä niistä tulee isona. 🤔 Poitsusta vois tulla lekuri. On sen verran tarkka tyyppi. Neitistä kyllä en tiedä? Joku personaltraineri? Jumppaope? Loikkii kaikenmaailman voltteja ja backflippejä yms. 😃


      • Simpsoneitakatson kirjoitti:

        Miniäkokelas läksi jo kotiinsa. Ja kiltisti toivotteli heipat tänne sohvallekin.

        Ei noita tartte vahdata. Kelpo mukeroita ovat.... tai teinejä. 😃👌

        Mun mielenkiinto on jännittäen odottaa, että mitä niistä tulee isona. 🤔 Poitsusta vois tulla lekuri. On sen verran tarkka tyyppi. Neitistä kyllä en tiedä? Joku personaltraineri? Jumppaope? Loikkii kaikenmaailman voltteja ja backflippejä yms. 😃

        Juu. Eihän niitä lapsosia oikein vois lasikuvussa pitää vaiks tahtois...

        Heistä voi tulla kannustuksella ihan mitä vaan, taivas rajana. Pääasia ettei kukaan homekorva pääse sanomaan, että et sä tuossa onnistu...niin ei ala sitten uskomaan niin. Pitää sanoa, että kyllä pystyt jos itse haluat. No sun lapsilta ei kannustusta tule puuttumaan, oot niin osallistuva, että pittää ihan ihmetellä. Kymmenen pistettä Pönttö-tätiltä (kesällä sanottiin tätiks, vieläkin kiehuttaa...! : )


      • Eivoevalittoo
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu. Eihän niitä lapsosia oikein vois lasikuvussa pitää vaiks tahtois...

        Heistä voi tulla kannustuksella ihan mitä vaan, taivas rajana. Pääasia ettei kukaan homekorva pääse sanomaan, että et sä tuossa onnistu...niin ei ala sitten uskomaan niin. Pitää sanoa, että kyllä pystyt jos itse haluat. No sun lapsilta ei kannustusta tule puuttumaan, oot niin osallistuva, että pittää ihan ihmetellä. Kymmenen pistettä Pönttö-tätiltä (kesällä sanottiin tätiks, vieläkin kiehuttaa...! : )

        No jännittäen odotan... 😛

        Nyt tuloopi äksmänejä kutoselta... eilen hulkki, tänään äksmänejä... voi tätä marvelin mäiskettä.

        Tosiaan loistonaanantai. 😀👌


      • KöyhältäVaikuttaa
        Terveisiäsinnekin kirjoitti:

        Hommaa vaan oma nikki ja uudelleen ja uudelleen se norovirus...

        Sinä se vaan et elämällesi mitään muuta keksi, kun päivystät täällä avauksia 24/7.
        No onhan se hyvä, että joku asia tuo sisältöä muuten tyhjään elämään.


      • Luuhuuseri
        KöyhältäVaikuttaa kirjoitti:

        Sinä se vaan et elämällesi mitään muuta keksi, kun päivystät täällä avauksia 24/7.
        No onhan se hyvä, että joku asia tuo sisältöä muuten tyhjään elämään.

        Ja sinä vänkkeri seuraat mun kirjoituksia!


    • AsianVierestä
    • räksräksvaan

      Aivan samalla lailla harmis tänne oksentelee ja hakee provoillaan huomiota joka päivä. Mutta se on enemmänkin räksytystä ja ulinaa kuin murinaa.

      • Harmisko? Eihän se kiukkua. Ehkä vain yhden kerran olen nähnyt ja silloinkin taisi olla kipeänä rassukka... ...


      • poiuytrew
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Harmisko? Eihän se kiukkua. Ehkä vain yhden kerran olen nähnyt ja silloinkin taisi olla kipeänä rassukka... ...

        Palstan pahin provoilija.


      • poiuytrew kirjoitti:

        Palstan pahin provoilija.

        Minusta hän on nakero <3


      • feikkiäpukkaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta hän on nakero <3

        Taidat olla saman henkilön, tai jonkun muun ätmin, feikkiprofiili.


    • jalkasienionvaarallinen

      Itse olen mörri ja kiukkuinen joka päivä....

      • Ei kannattaisi. Alkaa käymään pumpun päälle. Rentoudu, hartiat alas ja kieli ulos, noin :P


      • jalkasienionvaarallinen

        Noh, se on vain onneksi oma ongelma....


    • AsianVierestä

      Väsymys voisi tuottaa ärtymystä. Esimerkiksi jos olisi odottanut naiselta jotain vastausta:)

      • Heh, mitäh..hemmettiä (naurua)

        Siellähän se oli heti kello yhden jälkeen. Päivällä.


      • AsianVierestä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Heh, mitäh..hemmettiä (naurua)

        Siellähän se oli heti kello yhden jälkeen. Päivällä.

        Nii oli, en nukkunut pätkääkään kun odotin sitä, heh heh.
        No, noin herkkää vastausta kyllä kannatti odottaa. Tuli kyllä sellainen olo että taidan ottaa sut syliin ilman housuja ja läpsäistä tanakammin vasempaan kankkuun, lähtee noi enimmät herkkyydet perskele!!!
        Tuossa iässä ja vielä herkkä, piiskaa piiskaa.


      • AsianVierestä kirjoitti:

        Nii oli, en nukkunut pätkääkään kun odotin sitä, heh heh.
        No, noin herkkää vastausta kyllä kannatti odottaa. Tuli kyllä sellainen olo että taidan ottaa sut syliin ilman housuja ja läpsäistä tanakammin vasempaan kankkuun, lähtee noi enimmät herkkyydet perskele!!!
        Tuossa iässä ja vielä herkkä, piiskaa piiskaa.

        Hah hah, mikä sinua nyt vaivaa? :'D Tässähän nolostuupi jos et lopeta.


    • Naisten vika; ei saa rauhassa olla pahalla päällä.
      Aamulla olin aikaisin töissä ja väsytti eikä huoltofirma ollut käynyt. Kolasin sitten pihan ja kovasti oli naisväki ilahtunut ja mielissään kolatusta ja hiekoitetusta urasta. Toki miehetkin mutta sitä ei niin näkyvästi näytetty.
      Ruokatunnin jälkeen alkoi väsyttääntosissaan ja meinasin keittää kahvit mutta yksi nainen oli jo keittänyt ja kaatoi minullekin. Iltapäivällä katselin kun nainen veti pumppukärryillä painavaa lavaa. Käskin lopettaa ja hain trukin ja vein sillä. Kovasti hymyili.

      Salilla jäi viimeinen toisto maastavedosta vajaaksi mutta ennen noitumista tuli yksi puolituttu nainen juttelemaan ja kyselemään kannattaako täällä salilla käydä. Oli ottanut yhden kuukauden kokeeksi.

      Kaupassa ei kassalla ollut muita joten pakatessa rupesi vielä myyjäkin siinä ilmoja kyselemään.

      En varmasti kyllä tänään lähde ladulle, vaikka miten heikko olisi liuku ja miten liukas pito niin varmaan joku nainen tulisi kysymään että tiedätkö miten saisi vähän luistoa lisää. Jään kotiin.

      • (naurua rullalle kerien) :'D

        Ei sitä mahda akkojen kanssa mittään, ei siunaamaan rauhaa. Miesparka, työnnetään sinut mancave iin :D


      • Näytät vaan kieltä, jos tollasia tulee kyselemään...


    • En tiiä, jotenkin on itelläkin kiukkunen fiilis...hiukan ärsyttää tämä suomi 24 poistelu touhu...ketjuja on rasittavaa lukea, kun joka välistä melkeen uupuu viestit...😤

      • Joo. Täällä oli aistittavissa hiljaista murinaa...

        Poistattelu on kyllä mennyt ääriajattelun puolelle. Kaikki kiva lähtee...vähän kun parkaisee, nii vips!

        Vaan se kun on maanantai...

        Mä en nyt itse niinkään, mutta sitten loppuviikosta varmasti kyllä :D


      • Minäkin olen ihmettellyt sitä - miksi jostain poistetaan tekstejä. Itseltäkin yksi vastaus sinulle oli tässä jostain ketjusta poistettu. En ymmärtänyt oikein sitä, mikä siellä oli sääntöjen vastaista.

        Oikeastaan joskus maanantai on kiva päivä, sillä silloin tapaa tuttuja yliopistolla, joka ei ole auki sunnuntaisin kuin ravintola Carelian osalta. Jos on myös yliopiston kirjastoon oikeuttava sisäänpääsylupa niin saattaisi tavata sunnuntaina tuttuja kirjastossa. Oikeastaan monesti maanantai on kiva viikon aloitus ja odottaa innolla kaikkena muuna kuin mörrimöykkynä tulevaa viikkoa. Mitähän tämäkin viikko tuo tullessaan?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minäkin olen ihmettellyt sitä - miksi jostain poistetaan tekstejä. Itseltäkin yksi vastaus sinulle oli tässä jostain ketjusta poistettu. En ymmärtänyt oikein sitä, mikä siellä oli sääntöjen vastaista.

        Oikeastaan joskus maanantai on kiva päivä, sillä silloin tapaa tuttuja yliopistolla, joka ei ole auki sunnuntaisin kuin ravintola Carelian osalta. Jos on myös yliopiston kirjastoon oikeuttava sisäänpääsylupa niin saattaisi tavata sunnuntaina tuttuja kirjastossa. Oikeastaan monesti maanantai on kiva viikon aloitus ja odottaa innolla kaikkena muuna kuin mörrimöykkynä tulevaa viikkoa. Mitähän tämäkin viikko tuo tullessaan?

        Huomasin, että jos oikeasta tekoälypoistosta/robotista on kyse, se ei yksittäisestä/epämääräisestä sanasta tykkää. Muuhun poistamiseen en sano enää mitään...Mutta minulla on siihen kyllä kantani.

        Jees, toivottaan, että viikosta tulis hyvä. Taidan tästä kohta siirtyä muihin puuhiin, kivaa iltaa tänne : )


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Huomasin, että jos oikeasta tekoälypoistosta/robotista on kyse, se ei yksittäisestä/epämääräisestä sanasta tykkää. Muuhun poistamiseen en sano enää mitään...Mutta minulla on siihen kyllä kantani.

        Jees, toivottaan, että viikosta tulis hyvä. Taidan tästä kohta siirtyä muihin puuhiin, kivaa iltaa tänne : )

        Hyvää yötä sinne! Kiitos, että nostat aloituksillasi selvästi palstan tasoa! ;) :)


    • viisvee

      hyvä aloitus, pyhä ja maanantai ovat kuin taantuma joka ärsyttää,

    • Se kiukuttaa, että alkoi arki maanantaina. Yliopiston tentti ei mennyt hyvin ja sain hylätyn, sillä en vastanut kaikkiin kysymyksiin luovuttaen tentin huonosti lukeneena. Viikonloppuna minulla oli synttärit luonani, jossa oli hauskaa kahdeksan vieraan kanssa. Yksi perui tulonsa, mutta tänään koitti arki ja pettymys tentissä johon ei ollut hyvin lukenut. Lisäksi ärsyttää se, että astioita ei voi tiskata vaan putkimies laittaa lavuaarin alle puuttuvan osan vasta keskiviikkona tai torstaina. Viikolla pitäisi tehdä töitä ja sunnuntai on minulla sabatti sekä yleinen vapaapäivä, jolloin ei juuri töitä tehdä. Maanantai ärsyttää erityisesti lepopäivän jälkeen.

      Sunnuntaina juhlitaan jälkikäteen synttäreitä kavereitten kanssa, mutta maanantaina petytään tentissä ja siinä, että putkimies ei korjakaan vielä vikaa, kun ei ole sopivaa osaa. :(

      • misspönttöuuni

        No sulla oli ainakin syitä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe