Hyvää keskiviikkoa

Iltaa. Pikaisesti vilkaisin kirjoituksia, en huomannut mitään järisyttävää.

Minä aloitan järkyttävällä tapahtumalla. Pitäkää penkeistänne kiinni.

Tyttäreni kihlattu on astunut palvelukseen! APUA! Miten tyttöni nyt pärjää? 🤣

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kihlattu, eikö sitä ensin seurustella?
      Miltä se sinusta nyt kihlaus tuntuu ja onnittelut.

• Noh minä en edes ole kihloissa mutta lapset kertoo meidän sitoutuneisuudesta kun taas en ole halunnut mennä naimisiin kun ollut suhteen alku niin epävarmaa mutta kohta 16vuoden jälkeen kyllä me naimisiin menosta keretty puhumaan.😁

• Siis tyttösi, joka on toisen vastuulla, miltä se tuntuu. Onko minkalainen puoliso?

• valtakunta kirjoitti:

Siis tyttösi, joka on toisen vastuulla, miltä se tuntuu. Onko minkalainen puoliso?

Tyttäreni ei ole kenenkään vastuulla. Hän aikuisena tekee omat ratkaisut sekä osaa huolehtia itsestään.

Aloitukseni oli tarkoitus olla kevyttä huumoria.

Onhan nyt vuosi 2019, onhan?

• TimoSimilä kirjoitti:

Tyttäreni ei ole kenenkään vastuulla. Hän aikuisena tekee omat ratkaisut sekä osaa huolehtia itsestään.

Hassua isäni huolehtii viekin minusta ja se on kiva kun kyselee vointeja ja saaan kuulla saarnojakin ja myös mieskin saa opastusta. Isäni onkin niin tunnollinen.😁

• TimoSimilä kirjoitti:

Ehkä kuintenkin pohjana minulla on isäni oli yksinhuoltaja.

• TimoSimilä kirjoitti:

En kyllä tule luottamaan puolisoon ennen kuin näen sen olevan sopiva niin huonoja vaihtoehtoja on. Kyllä kyllä kuin kirkossa isät luovuttaa tyttären puolisolle kuin vanha rituaali hyvin koskettavaa.

• valtakunta kirjoitti:

Hassua isäni huolehtii viekin minusta ja se on kiva kun kyselee vointeja ja saaan kuulla saarnojakin ja myös mieskin saa opastusta. Isäni onkin niin tunnollinen.😁

Meidän isien ytimessä vain on se suojeluvaisto.

• valtakunta kirjoitti:

Ehkä kuintenkin pohjana minulla on isäni oli yksinhuoltaja.

Harvinaista, mutta ei tavatonta. Isäni oli myös nuorimmaisen yh

• TimoSimilä kirjoitti:

Niin minäkin nuorimmainen olin ja isä yh silloin äitini erosi kun olin 4v ja vein 2vuotta sisaren menessään ja salaa lähti. Rohmahdushan isälle tuli, asunto alta pois ja sisaren luona alkuun asuttiin hetken.

• TimoSimilä kirjoitti:

En sisäänsä usko koskaan kenenkään pystyvän huolehtivan itsestään 100%. Aina on yhteiskunta tukena. Yksinää kukaan ei kehity hurjana vaan yhdessä ja vanhuus on kaikilla heikoin kohta.

• "Sotalesket" pärjää, kun käsittää että tilanne on väliaikaista. Se voi tehä hyvääkin olla vähän erillään...siinäpä sen sitten näkee kuinka ikävä tulee ja kuinka pärjät ominnokkineenkin. Ihan hyvä testikin...

• yksmiesvaan

Eiköhän jo tinder kovassa käytössä

• toisen.kainalossa.jo

totta ja on jo uuden kainalossa tai kainaloissa ja sanoo soittaessa ettei kiiru lomille

• Siitä kannattaa lähteä että eiköhän molemmat pärjää. Onko muuten pitkä matka palveluspaikkakunnalle? Jos lähellä on niin jatkuvasti näkyy lomilla.

Sinullakin sitten appena on hyvä jutun juuri kun havia kittaatte ja meinaa tulla kiusallinen hiljaisuus. Alatte vaan vertailla palvelusaikoja ennen ja nyt. Toki silloin tyttärellä tulla olo ettei hän oikein tässä pärjää; varsinkaan jos ei ole varusmiespalvelusta suorittanut.

• Pahus, kun kumpikaan ei taikajuomasta välitä.

• TimoSimilä kirjoitti:

Pahus, kun kumpikaan ei taikajuomasta välitä.

Kappas, iski tekstiin oleellinen kirjoitusvirhe. Siinä piti meinaan lukea kahvia.

• Ätmelsson

Pärjäähän nuoret naiset hehheehhee. Ei se kuule niille puutteen iskiessä mikään hirvee työmaa ole edessä, jos kyrpää haluaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3623
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2264
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1885
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1629
    5. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      17
      1615
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1568
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1417
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      83
      1315
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1287
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      88
      1232
    Aihe