Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3972
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+jos+näyttää+että+tuo+positiivisempi+asenne+paistaa+läpi+niin+kiitos+kuuluu+sinulle+ja+muutamille+muille+täällä+vakituiseen+kirjoittaville.+Oikeasti+tullut+ajattelemisen+aiheita+ja+ihan+konkreettista+neuvoakin.
Et+sinä+ihan+väärässä+ole,+kyllä+minua+suoraan+sanottuna+vähän+jopa+pelottaa+kun+luodaan+eteen+termejä+toksinen+maskuliinisuus+tai+patriarkaatti.+Itse+kun+olen+lapsena+elänyt+ajan+jolloin+nuo+nyt+ympäristöä+myrkyttävät+ominaisuudet+olivat+silloin+normi.+Lisäksi+osa+noista+syytöksistä+tuntuu+sellaisilta+että+suorastaan+ihmettelen+miten+olen+pystynyt+olemaan+koko+aikuisikäni+koulussa+tai+tehnyt+työtä,+pystynyt+rakastumaan,+perustanut+perheen+ja+vielä+maksanut+veroja.
Suorastaan+ihme+että+osa+naisista+vielä+on+yhdessä+meidän+aikakauden+miesten+kanssa+ja+toisaalta+ymmärrän+ettei+Syyrian+sodasta+tulleilla+tai+Afrikan+kuivuudesta+kärsivillä+ole+helppoa+täällä+kun+ympärillä+on+vain+oikeasti+traumatisoituneita+miehiä.
Voitte+sanoa+vanhakantaiseksi+tai+jääräksi+mutta+en+ihan+kaikkia+noita+syytöksiä+purematta+niele.+Esimerkiksi+yksin+pärjääminen.+Kyllä+minä+ainakin+nautin+jos+yksin+pärjään.+Jos+lapselta+menee+pyörästä+rengas+niin+minä+sitten+korjaan+sen+jotta+lapsella+matka+jatkuu.+Kyllä+minä+voin+tuntea+tyytyväisyyttä+yksin+pärjäämisestä.+Varsinkin+kun+aika+usein+tahtoo+roska+mennä+silmään+kun+lapsi+sanoo+"kiitos+iskä".+Ei+minulla+ole+tarvetta+menä+asian+tiimoilta+isä-lapsi+kerhoon+keskustelemaan+olisiko+pitänyt+käyttää+hylsyä+tai+jakoavainta;+saati+että+olisin+siellä+kolme+varttia+kertonut+tunteistani+asian+tiimoilta.+Kyllä+lapsen+palaute+riittää.
Mielenkiintoista+on+että+kun+nainen+ilmoittaa+että+hän+on+itsenäinen+ja+vahva+ja+pärjää+kyllä+eikä+tarvi+miestä+missään+niin+se+on+kovasti+ihannoitavaa+ja+tavoitteellista+mutta+näin+ilmoittava+mies+myrkyttää+ympäristön.
Vielä+kun+tuon+naisvihan+ja+homofobian+saisi+jostakin+niin+voisin+antaa+vaikka+kasvot+toksiselle+maskuliinisuudelle.+Naisvihaa+voisi+tietysti+yrittää+jostakin+kaivaa+mutta+kun+en+sitä+ole+saanut+tähänkään+menne+ylös+nostettua+niin+taitaa+olla+tekemätön+paikka.+Homofobiaa+en+taida+edes+yrittää+kun+kaveripiirissä+löytyy+mies+joka+ei+karvaista+kukkulaa+lipittele+ja+nainen+joka+ei+kaipaa+melaa+mekkoon.
06.07.2018 17:46
Näytät+vaan+mihin+pitää+kasata+niin+kyllä+onnistuu,+kunhat+et+sitten+kenellekkään+sano+että+jouduin+lukemaan+ohjeet.+Osaatko+jutella+niitä+näitä+siinä+samalla+kun+kasailen?
06.07.2018 16:32
Pohjustuksena+sellainen+että+minusta+parisuhde+on+se+kaikkein+vaikein+suhde+ja+se+vielä+vaikeutuu+kun+muutetaan+yhteen.+Siinä+ei+muuta+pelkästään+kaksi+ihmistä+ja+tavarat+vaan+kynnyksen+yli+tulee+myös+asenteet,+arvot+ja+toimintatavat.+Nämä+kaikki+sitten+pitäisi+saada+synkkaamaan+samaan+tahtiin+uudessa+kodissa.+Haasteellista.
Mitä+rooleihin+tulee+niin+itse+toivoisin+tuollaista+henkilökohtaiseen+kiinnostukseen+ja+kykyihin+pohjautuvaa+monitaitoisuutta+joka+kuorrutetaan+mahdollisimman+runsaalla+yhdessä+tekemisellä+jossa+on+pieni+sukupuolisidonnainnen+sivumaku.+Sanotaan+vaikka+imurointi+ja+mattojen+tamppaus.+Molemmat+osaavat+toki+tehdä+molempia+mutta+jos+mies+fyysisempänä+hoitaa+mattojen+tamppaukset+niin+nainen+imuroi.+Jos+istutetaan+pihaan+viininmarjapensas+niin+nainen+näyttää+mihin+pensas+tulee+ja+mies+kaivaa+kuopan+ja+yhdessä+pistetään+uutta+multaa+juureen.+
Jos+pistetään+tauluja+seinään+niin+mies+hoitaa+proppauksen+ja+nainen+laittaa+taulun+siihen.
Enkä+minä+nyt+tiedä+miksi+ei+siinä+kesken+verhojen+ripustuksen+voi+sanoa+naiselle+että+sinulla+on+muuten+kauniit+sääret.+Tai+kun+tulee+alas+katolta+rännien+puhdistuksesta+ei+varmaan+kukaan+kiellä+sanomasta+miehelle+että+olet+rakas.
Sen+verran+tietysti+pitää+olla+sukupuoliroolia+pelissä+että+koen+yhtenä+miehenä+olemisen+tehtävistä+sen+että+naiseni+tuntee+itsensä+naiseksi+on+hän+sitten+käsi+pitkällä+avaamassa+tukkoon+mennyttä+viemäriä+tai+tanssimassa+stayupeissa+sylissäni,+mutta+ennenkaikkea+tuntevansa+olevansa+rakastettu.
06.07.2018 00:39
Lyhyesti,+tässä+ei+nosteta+syytteitä+vaan+tuomiot+annetaan+sosiaalisen+median+kautta.
05.07.2018 23:01
Olisi+ollut+melko+yllätys+jos+vastaus+olisi+ollut+muuta.+Asetelma+kun+on+aika+selvä;+nainen+on+uhri+ja+miehet+syyllisiä.+En+nyt+suorilta+keksi+oikeasta+elämästä+asetelmaa+toiseen+suuntaan+joten+laitetaan+ihan+absurdi+tarina.
Naiset+olisi+harrastaneet+miesten+potkimista+kulkusille+jo+vuosikymmenien+ajan+kunnes+joku+mies+sitten+pistäisi+mediaan+että+kuuluisa+naishenkilö+olisi+häntä+potkiskellut+jatkuvasti.+Joku+toinen+olisi+toistanut+että+niin+minuakin+ja+yht+äkkiä+huomataan+että+tämä+yleinen+tapa+ei+olekkaan+hyväksytty+ja+itse+asiassa+lakikin+kieltää+sen.++Sen+jälkeen+ilmestyy+notmyballs+ja+aloitetaan+rummutus+asiasta,+miehet+marssivat+ilman+paitaa+ja+naiset+selittävät+että+se+oli+sitä+aikaa+ja+pitää+nyt+miehen+pikku+iskut+kestää.+Lopulta+naisetkin+toteavat+että+ei+tämä+nyt+oikein+ole+hyväksyttävää+varsinkaan+kun+homma+leviää+ja+syytetyiksi+tulevat+myös+varpaiden+tallojat.
Aletaan+keskustella+rajoista+eli+uskaltaako+nainen+enää+edes+sääriluuhun+napsauttaa+vai+mennäänkö+jo+siinä+rajan+yli.+Aikanaan+rajat+tulevat+selvemmiksi+mutta+toki+jossakin+joku+vielä+ohimennen+potkaisee+mutta+siitä+on+tullut+moitittavaa+ja+siihen+puututaan+helpommin.
Sitten+kysytään+muutaman+kuukauen+päästä+vaikutuksia.+Veikkaisin+että+osat+olisivat+vähän+toisin.+Tässä+minun+tarinassa+nainen+voi+vain+todeta+että+luulen+tietäväni+miltä+sinusta+tuntuu+kun+mies+sanoo+että+minä+tiedän+miltä+tuo+tuntuu.+Siinä+on+vissi+ero.
Itse+en+tosiaan+keksinyt+toissinpäin+sopivaa+esimerkkiä.+Miesten+ongelmat+ovat+sellaisia+että+niistä+ei+naisia+suoraan+voi+syyttää.+Lyhyempi+eliniän+odote+tai+syrjäytymiset+ovat+ainakin+osittain+myös+omissa+käsissä.+Toisaalta+asian+pitää+olla+sellainen+jonka+myös+naiset+näkisivät+niin+epäoikeudenmukaisina+että+se+pitäisi+korjata.+Esimerkiksi+lasten+päätyminen+erossa+äidille+tai+miesten+pakollinen+varusmiespalvelus+saatetaan+kokea+lievänä+epäoikeudenmukaisuutena+mutta+ei+kuitenkaan+sellaisena+että+niiden+muuttamista+miesten+rinnalla+lädettäisiin+ajamaan.
05.07.2018 17:30
Ollos+huoleton,+enpä+muista+koskaan+ampuneeni+viestin+tuojaa.
Aloitushan+oli+mitä+mainioin,+osui+tuo+aihe+sopivasti+päivän+teemaan.
05.07.2018 16:05
Vaikea+kysymys+kun+en+oikein+keksi+noita+alustoja+joihin+naiset+näitä+mielikuvia+maalaavat.+Mutta+jos+puhutaan+deitti-ilmoituksista+niin+sanoisin+että+aika+klooniarmeija+sieltä+tulisi+jos+ihan+tekstiä+katselee.+Kaikki+ovat+sosiaalisia,+liikunnallisia,+huumorintajuisia,+omillaan+toimeentulevia+jne+eikä+kyllä+minulla+ole+mitän+syytä+epäillä++etteivätkö+he+oikeasti+näitä+kaikkia+ole.++Tilanne+vain+on+se+että+nuo+kaikki+ominaisuudet+joita+siellä+luetellaan+ovat+kuulijan+vastuulla.
Esimerkiksi+otetaan+muutama+liikunnallinen,+osalle+liikunnallisuus+on+kaksi+lenkkiä+koiran+kanssa,+toiselle+leijan+lennätystä+ja+kolmannelle+puolimaratoonin+juokseminen+kerran+viikossa.+Sanoisin+että+mailma+olisi+aikapaljon+tylsempi+jos+ne+kaikki+naiset+jotka+markkinoivat+itseään+huumorintajuisiksi+ratsastaisivat+huumorin+aallonharjalla+samassa+rytmissä+minun+kanssani.
04.07.2018 22:49
Ihan+ensimmäinen+ajatus;+eikö+tämä+Suomalaisen+miehen+lyöminen+ikinä+lopu?+Luin+tuossa+hetki+sitten+kirjoituksen+ylen+sivulta+jossa+vaadittiin+lisää+naisia+pelastajiksi+(ent+palomies)+vaikka+sitten+pääsykokeita+muuttamalla.+Enää+ei+kelpaa+Suomalainen+mies+edes+pelastajaksi.+Töissä+oli+vielä+eettisten+arvojen+koulutuksen+tehtävä+jossa+piti+valita+työhön+mies+tai+nainen.+Nainen+oli+pätevämpi+mutta+sitten+minua+siinä+tehtävässä+ohjeistettiin+että+minun+pitää+olla+huolissani+siitä+jääkö+hän+äitiysvapaalle.+Siis+jo+tehtäväannossa+ilmoitettiin+että+minulla+on+syrjiviä+ajatuksia.++Pisti+hiukan+sapettamaan.
Anteeksi+pieni+avautuminen.+Ei+jaksaisi+aina+olla+puolustusasemissa+sukupuolen+ja+kansalaisuuden+sekä+seksuaalisen+suuntautumisen+takia.
Vapaamatkustajana+toki,+varusmiehen+päiväraha+kun+on+niin+hirveän+iso+että+mihin+senkin+pysty+käyttämään.+Kyllä+minä+sem+tiedän+että+varusmiespalvelus+on+lyhyt+aika+mutta+siinä+vain+on+se+että+varusmiespalveluksen+jälkeen+ei+lähdetä+siviiliin+vaan+reserviin.+Eli+kun+esikunnassa+sitten+aikanaan+tehdään+niitä+"suuria+päätöksiä"+niin+vähän+epäilen+että+ei+siellä+kovin+paljon+ole+naisia+koukkaamassa+vihollisen+sivustaan.+Mutta+eipä+se+Suomalaisen+miehen+elämä+sitten+paljoa+emeriituksen+mielissä+paina+jos+tämän+jätti+mainitsematta.
Jos+se+professori+laskeutuisi+jalustaltaan+joskus+kysymään+minun+tärkeitä+päätöksiä+niin+voisin+kertoa+hänelle+vuolaasti+miten+minulla+oli+juuri+tuollainen+vapaamatkustaja+olo+kun+taistelin+oikeuksistani+lapsiini+sitä+sosiaalitoimen+naisarmeijaa+vastaan.+Ihan+helposti+se+vaan+kävi,+ihan+vaan+sormia+napsautin,+kaikki+minulle+putosi+kuin+Manulle+illallinen.+Ihan+vaan+sen+takia+koska+olen+mies.
Sen+jälkeen+olen+ollut+lapsien+lähivanhempi+ja+vaikka+en++varmasti+kastumatta+sitä+suota+ole+tarponut+niin+ikinä+en+ole+sitä+kenenkään+naisen+syyksi+laittanut;+en+koskaan.+Kiitollinen+olen+kyllä+naisille+olen+ollut+koska+ovat+vinkkejä+antaneet+miten+arjen+saan+toimivammaksi.
Minulla+ei+ole+harmainta+hajua+eikä+edes+makua+koko+toksisesta+maskuliinisuudesta+tai+sen+sisaruksesta+toksisesta+feminiinisyydestä.+Ei+minulla+ole+aikaa+eikä+edes+kiinnosta+missä+roolissa+minä+korjaan+aidan+tai+vaihdan+autonrenkaat.+Minun+mies-+tai+naishormoonitaso+ei+värähtele+yhtään+vaikka+minä+tiskaan+tai+imuroin;+no+poikkeus+on+silittäminen+joka+kyllä+kohottaa+testoja.+Tässä+talossa+se+tekee+joka+parhaiten+osaa+tai+on+aikaa;+tietyt+asiat+vain+pitää+tehdä.
Pahoittelut+kiukkuisesta+sävystä.+Lähden+keittämään+kahvit+ja+rauhoitun.
04.07.2018 22:24
Harmaaritari+nyt+tulee+pois+sieltä+mun+liinavaatekaapista.+Ei+ole+nättiä+katsottavaa+kun+50-lukua+ihannoiva+mies+tulee+kaapista+ulos;+tai+en+tiedä,+voi+se+olla+suloistakin.+Olen+vähän+arka+muita+neuvomaan+mutta+mieti+sitten+kun+(ja+paino+sanalla+kun)+sulla+on+se+prinsessa+niin+eikö+se+olisi+paljon+mukavampi+kantaa+nainen+yhdessä+silitettyihin+lakanoihin+kuin+ostetuihin?+Onhan+itseviljellyt+vihanneksetkin+parempia+kuin+kaupasta+ostetut.++Sitä+paitsi+yhdessä+tekeminen+tuo+sen+yhteenkuuluvuuden+tunteen.+Nykyään+on+joka+arkihommaan+koneita+ja+laitteita+tuomaan+helpotusta+ja+silti+tuntuu+että+parisuhteet+menee+yhä+vaikeammiksi.+Kohta+ei+tehdä+mitään+yhdessä+vaan+illalla+pistetään+sähkökynttilä+taustalle,+kumpikin+katsoo+omalta+näytöltä+aikuinviihdettä+ja+vartin+jälkeen+kysytään+että+joko+sait.+Kun+molemmat+onsaaneet+niin+päivitystä+someen.+"ihanan+romanttista+laatuaikaa+rakkaan+kanssa".+
Itse+kysymykseen+niin+minä+2018+luvun+junttina+vaihtaisin+renkaat+itse.+Vaikka+miten+se+emäntä+siinä+vinkuisi+niin+minä+perustelisin+asian+turvallisuudella.+Todennäköisesti+ottaisin+emännän+syleilyyn+ja+toteaisin+silmiin+katsoen+että+"+sinä+olet+minulle+niin+rakas+että+minä+vaihdan+renkaat,+olit+sinä+mitä+mieltä+tahansa.+Kyse+on+turvallisuudesta.+Jos+haluat+asiasta+nostaa+riidan+se+sopii+mutta+se+tehdään+vasta+sen+jälkeen+kun+olen+renkaat+vaihtanut"+sitten+suudelma+ja+renkaita+vaihtamaan.+Sisälle+tullessa+sitten+on+vastassa+joko+aikuinen+nainen+kiitollisena+tai+riidanhaluinen+paha+noita+mutta+kyllä+mulla+on+keinot+sovun+löytämiseksi.
04.07.2018 22:21
Eli+torstaina+jo+kauppaan.+Nytkin+menee+kaupassa+enemmän+aikaa+kun+käytävät+on+täynä+näitä+hormoonimyrskyn+runtelemia+pariskuntia.+Siinä+se+seisoo+käsikkäin+pasta+ja+säilykehyllyn+välissä+ja+katsovat+toisiaan+silmiin+miettiessään+otetaanko+ananas+renkaina+tai+palana.+Ei+siitä+mitenkään+ohi+pääse+kun+ne+elää+ihan+eri+mailmassa+kun+tällaiset+joilla+verenkierto+on+vielä+normaalilla+tasolla.+Nyt+kun+ne+vielä+rupeavat+imuttamaan+toisiaan+siellä+käytävillä+niin+kaaos+alkaa+olla+melkolailla+valmis.+
Rakkaus+on+ihan+kannatettavaa,+toivottavaa+ja+suotavaa+mutta+eikö+sitä+nyt+voisi+osoittaa+jossakin+laiturin+alla+tai+kiven+koloissa+eikä+tuolla+tavalla+esiinnytä+kuin+erotiikka-addiktoituineiden+kesäpäivillä.
03.07.2018 22:12
Kyllä+minulla+välillä+on+sinkkunaisia+käynyt+kylässä+eikä+minulla+kyllä+ole+käynyt+seksin+mahdollisuus+mielessäkään.+Viimeisellä+kerralla+yhden+pitä+päästä+oikein+näkemään+paikan+päälle+että+minulla+oikeasti+on+Vallilan+verhot.+Sitä+ennen+toinen+tuli+kahville+koeponnistamaan+uudet+puutarhakalusteet.
Kyllähän+nuo+naisetkin+on+välillä+käskeneet+käymään+yksi+katsomaan+koiranpentuja+ja+toinen+juuri+remontoitua+taloaan.+Enkä+minä+nyt+usko+että+niilläkään+ollut+seksi+mielessä.
03.07.2018 16:48
Kokeellisen+huuomorin+pintaan+nostama+vahva+kärjistys.+Mutta+kyllä+minä+olen+tuon+arjen+ystävyyden+vahva+puolestapuhuja.+Jos+arki+ei+vaan+toimi+ja+varsinkin+jos+kummallakaan+ei+ole+kiinnostusta+kompromisseihin+niin+vaikea+kuvitella+että+kiinnostuisin+sellaisesta+ihmisestä+myöskään+lakanoiden+välissä.+Ei+se+ihminen+siitä+muutu+että+siirtyy+huoneesta+toiseen.
En+minä+seksiä+myöskään+vähättele+mutta+minusta+seksi+josta+molemmat+nauttivat+ja+saavat+tyydytystä+on+painoarvoltaan+20%+suhteen+kiinnipitävästä+voimasta.
Toisaalta+jos+seksi+on+pakkopullaa+eikä+toinen+tai+kumpikaan+koe+siitä+mitään+saavansa+niin+sen+suhdetta+repivä+vaikutus+voi+olla+80%.+Jos+kuitenkin+on+se+keskinäinen+luottamus+sekä+rakkaus+ja+katse+yhteiseen+tulevaisuuteen+niin+uskalletaan+ottaa+tämä+kipukohta+esille+ja+miettiä+miten+siitä+saadaan+enenmmän+irti.+
Toisinpäin+ajatellen+vaikka+miten+seksi+olisi+tajunnan+räjäyttävää+niin+koska+toisen+ihmisen+muuttaminen+ei+tahdo+onnistua+niin+se+arjen+pitkät+hetket+tekevät+aikanaan+ihmisistä+onnettomia.
03.07.2018 16:08
Mankelointi+ja+yya-sopimus.
Mankeloinnin+vaikutuksesta+on+jo+keskusteltu+muualla+joten+tuohon+toiseen+kohtaan.
Viikossa+on+168+tuntia+ja+jos+siitä+poistaa+romantiikan+ja+fyysisen+rakkauden+kontaktoinnin+niin+kysymys+kuuluu;+miten+jaksetaan+se+loppu+167+tuntia+ja+48+minuuuttia?+Siitä+tässä+on+mielestäni+kysymys;+arjessa+elämisestä+ja+miten+arjesta+tehdään+mahdollisimman+helppoa+ja+joskus+sellaista+että+saattaa+tuntua+jopa+juhlalta.
Ystävyys+on+syvempää+kuin+kaveruus+ja+se+on+muuta+kuin+kaveripiiri.+Ystävä+on+sellainen+jonka+puoleen+uskaltaa+kääntyä+ja+tietää+että+hän+ei+hylkää+tiukoissakaan+paikoissa.+Nämä+toisiaan+rakastavat+ystävät+yhdessä+ovat+suurempi+kuin+yksittäisten+osiensa+summa.
Yhteistyö+tarkoittaa+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+juuri+sitä+mitä+siinä+lukee.+Yhdessä+työskennellään+kohti+yhteistä+päämäärää.+Aina+siinä+panokset+eivät+menee+tasan+mutta+ymmärretään+että+kumpikin+tekee+parhaansa+niillä+kyvyillä+ja+resursseilla+jotka+hänellä+on.+Tärkeää+on+ajatella+että+nämä+panokset+ovat+yhteisiä+ja+siten+arvokkaita+kun+kävellään+yhdessä+käsikkäin+kohti+auringonlaskua+eikä+mitään+ammuksia+tai+keihäitä+joita+voi+käyttää+toista+vastaan+silloin+kun+tulee+vastoinkäymisiä+ja+vaikeita+aikoja.
Avunanto+on+käden+ojennus,+henkinen+tai+fyysinen.+Siinä+painotus+on+sanalla+anto;+molemmat+ovat+valmiita+tukemaan+toista+omista+resursseistaan+jotta+matka+kohti+tulevaisuutta+voi+jatkua.
Parisuhdeoppaita+on+pilvin+pimein+ja+parisuhdeterapiaa+on+tarjolla+ovista+ja+ikkunoista.
Minusta+parisuhde+muodostuu+neljästä+perussanasta.
Rakastan+sinua
Kiitos
Anteeksi.
02.07.2018 23:35
Mankelointi+ja+yya-sopimus.
Mankeloinnin+vaikutuksesta+on+jo+keskusteltu+muualla+joten+tuohon+toiseen+kohtaan.
Viikossa+on+168+tuntia+ja+jos+siitä+poistaa+romantiikan+ja+fyysisen+rakkauden+kontaktoinnin+niin+kysymys+kuuluu;+miten+jaksetaan+se+loppu+167+tuntia+ja+48+minuuuttia?+Siitä+tässä+on+mielestäni+kysymys;+arjessa+elämisestä+ja+miten+arjesta+tehdään+mahdollisimman+helppoa+ja+joskus+sellaista+että+saattaa+tuntua+jopa+juhlalta.
Ystävyys+on+syvempää+kuin+kaveruus+ja+se+on+muuta+kuin+kaveripiiri.+Ystävä+on+sellainen+jonka+puoleen+uskaltaa+kääntyä+ja+tietää+että+hän+ei+hylkää+tiukoissakaan+paikoissa.+Nämä+toisiaan+rakastavat+ystävät+yhdessä+ovat+suurempi+kuin+yksittäisten+osiensa+summa.
Yhteistyö+tarkoittaa+kaikessa+yksinkertaisuudessaan+juuri+sitä+mitä+siinä+lukee.+Yhdessä+työskennellään+kohti+yhteistä+päämäärää.+Aina+siinä+panokset+eivät+menee+tasan+mutta+ymmärretään+että+kumpikin+tekee+parhaansa+niillä+kyvyillä+ja+resursseilla+jotka+hänellä+on.+Tärkeää+on+ajatella+että+nämä+panokset+ovat+yhteisiä+ja+siten+arvokkaita+kun+kävellään+yhdessä+käsikkäin+kohti+auringonlaskua+eikä+mitään+ammuksia+tai+keihäitä+joita+voi+käyttää+toista+vastaan+silloin+kun+tulee+vastoinkäymisiä+ja+vaikeita+aikoja.
Avunanto+on+käden+ojennus,+henkinen+tai+fyysinen.+Siinä+painotus+on+sanalla+anto;+molemmat+ovat+valmiita+tukemaan+toista+omista+resursseistaan+jotta+matka+kohti+tulevaisuutta+voi+jatkua.
Parisuhdeoppaita+on+pilvin+pimein+ja+parisuhdeterapiaa+on+tarjolla+ovista+ja+ikkunoista.
Minusta+parisuhde+muodostuu+neljästä+perussanasta.
Rakastan+sinua
Kiitos
Anteeksi.
02.07.2018 23:33
Enpä+äkkiseltään+muista+näin+käyneen.+Itse+kun+en+kovin+tarkoin+ole+speksannut+naisihannettani+niin+eipä+siitä+sitten+oikein+poiketakkaan.+Osasyy+tähän+on+varmasti+se+että+en+ole+sellainen+sarjaankytkettävä+kaveri+jolla+nainen+säväyttää+kuin+korkeajännitys.+Enempi+olen+sellainen+rinnankytkentä+tyyppiä+että+kun+naiseen+tutustuu+ja+keskustelee+niin+se+sitten+minulle+naisen+fyysinen+olemus+silottuu+tai+rypistyy+sitä+vasten.
02.07.2018 22:31
Jos+nainen+vastaa+kysymykseen+"mistä+haluaisit+että+sinua+hautajaisissasi+rehellisesti+muistetaan?"+samansuuntaisesti+kuin+minä+niin+sanoisin+että+luonteenpiirteissä+ollaan+samoilla+linjoilla.+En+minä+siis+tuota+ole+kysynyt+mutta+kun+on+hetken+tutustunut+niin+voi+miettiä+mitä+vastaisi.+
Jos+ensitreffeille+mennään+niin+ulkonäössä+kiinnittyy+ensin+huomio+asuun;+jos+tulee+jakkupuku+tai+leikkaussalin+essu+päällä+niin+kyllä+helposti+tulee+mieleen+että+haluaa+korostaa+koulutusta+tai+varallisuutta+joten+aika+epäileväinen+olen+jatkon+suhteen+jos+ihmisellä+ei+oikein+työ+ja+vapaa-aika+selkeästi+erotu.+
Mitä+fyysiseen+ulkonäköön+tulee+niin+olen+käyttänyt+termiä+liikunnallinen,+Voi+olla+kuivan+kesän+maratoonari+tai+massakauden+voimanostaja+mutta+uskoisin+että+liikunnallisen+naisen+kanssa+elämänarvot+ja+tulevaisuuden+suunnitelmat+ovat+paremmin+kohdallaan.
02.07.2018 16:50
Tässä+iässä+puuman+haku+voisi+olla+ihan+mielenkiintoista.+Ne+alkaa+olla+jo+siinä+iässä+että+aina+tulevat+uudestaan+ensitreffeille.
01.07.2018 22:16
Onko+tuo+paikka+jonkun+pesukoneen+päällä+ihan+tarkoituksella?
01.07.2018 22:14
Venäjältä+kyllä+ihan+nappisuoritus.+Tykkään+kyllä+tuosta+Venäjän+valmentajasta;+yrittää+kovasti+olla+viilipyttyä+ja+pitää+pokkansa+peruslukemilla+mutta+välillä+sitten+lipsahtaa+ihon+alle.
Mukavia+yllätyksiä+ovat+kisat+kyllä+tarjoilleet.
01.07.2018 22:07
Eihän+siinä+mitään+väärää+ole.+Jokainen+hakee+sellaisen+kumppanin+kuin+haluaa+ja+omakseen+tuntee.+Jäin+vain+tuossa+aloituksesta+miettimään+että+jos+omanikäiset+eivät+kiinnosta+ja+nuoremmat+nähdään+innokkaina+ja+viriileinä+jotka+arvostavat+naista+eivätkä+ole+elämäänsä+kyllästyneitä+niin+mitä+meille+miehille+tapahtuu+noin+yleisellä+tasolla+ikävuosina+noin+40-47+että+emme+enää+ikäisiämme+naisia+kiinnosta?+Tekeekö+työelämä+sen,+harrastamattomuus+vai+kenties+ikänäkö?+Omat+hampaat+nyt+kuitenkin+molemmilla+ikäryhmillä+taitaa+olla.
Toki+voihan+se+useimmilla+sitten+olla+tuo+ulkonäkökysymys+kuten+aloittaja+mainitsi+mutta+itse+olen+ollut+aiemmin+siinä+uskossa+että+kun+puhutaan+pysyvästä+parisuhteesta+niin+silloin+tuo+sisäinen+kauneus+olisi+merkittävämpi.
01.07.2018 18:47
177 / 199