kuin nainen niin naiset on maailman kaunein asia
onko maailmassa kauniimpaa
42
417
Vastaukset
Ihanaa :)
Vau, kiiitos sinulle.
- kauniseinäyaina
No minusta kunnon rakkaus on kaunista. Siinä kaksi ihmistä tutustuu toisiinsa ja tuolla tunteella saavat jotain kaunista aikaan. He uskoutuvat toisilleen ja kasvavat aikuisiksi yhdessä. Se on kaunista se....
Ei kyllä mun mielestä.. 😊
- 100rosenttinenwuppis
Ikuinen vastarannan kiiski! Parantumaton!
100rosenttinenwuppis kirjoitti:
Ikuinen vastarannan kiiski! Parantumaton!
Ei kiiskikään ole mitenkään kauneudella pilattu..
- oisvissiinikävänoitataas
Wwuwuw kirjoitti:
Ei kiiskikään ole mitenkään kauneudella pilattu..
No eihän se ole...vähän ahvenelta näyttää, mutta perhanan piikikäs... Kissatkaan ei niitä muuten syö... Vaikka maatiaiskissat vetää kalaa kuin teinit tuplan juustoja....
Minusta kauniita juttuja on paljon maailmassa...oikeastaan kaunein asia on toisen silmät rakastelun jälkeen...ne on aavistuksen uneliaan raukeat, lempeät, kysyvät ja niin hitaasti kiinni lumpsahtelevat, että varmaan menee joku 7 sekuntia kun ne ky kiinni ja aukeaa... Ja minusta niistä näkyy jonnekin hirmu syvälle...Ne on kauniit ainakin... mun mielestä... oisvissiinikävänoitataas kirjoitti:
No eihän se ole...vähän ahvenelta näyttää, mutta perhanan piikikäs... Kissatkaan ei niitä muuten syö... Vaikka maatiaiskissat vetää kalaa kuin teinit tuplan juustoja....
Minusta kauniita juttuja on paljon maailmassa...oikeastaan kaunein asia on toisen silmät rakastelun jälkeen...ne on aavistuksen uneliaan raukeat, lempeät, kysyvät ja niin hitaasti kiinni lumpsahtelevat, että varmaan menee joku 7 sekuntia kun ne ky kiinni ja aukeaa... Ja minusta niistä näkyy jonnekin hirmu syvälle...Ne on kauniit ainakin... mun mielestä...Kissat on kauniita..
https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/10/worlds-most-beautiful-cats-47-57fc93324976e__700.jpg
Ja niiten silmät..
Ihmisen silmät rakastelun jälkeen? Jaa, en oo jäänyt katteleen, kun käännän kylkeä ja käyn nukkumaan.- piruuttas
Wwuwuw kirjoitti:
Kissat on kauniita..
https://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2016/10/worlds-most-beautiful-cats-47-57fc93324976e__700.jpg
Ja niiten silmät..
Ihmisen silmät rakastelun jälkeen? Jaa, en oo jäänyt katteleen, kun käännän kylkeä ja käyn nukkumaan.No sä viipotat omissa kissasfääreissäs...
No kurkkase joskus... piruuttas kirjoitti:
No sä viipotat omissa kissasfääreissäs...
No kurkkase joskus...Mulla on kissakuume..sitähän tää lenssu onkin!
- narsistikissa
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on kissakuume..sitähän tää lenssu onkin!
No mä tietäisin yhden kuolaavan kissan...se tulee aina kyöhnäämään ja kun sitä silittää, niin se alkaa kuolaamaan oikein...sitten se pesee itsensä ja luikkii teilleen...käy ottamassa vaan hyvän fiban ja häipyy kun mitään ei olisi ollutkaan...melkein näkee silmistä, että se nauraa, että vtun pösilöt menitte taas halpaan....tolvanat ja tepsuttelee ylväänä pois... heh
narsistikissa kirjoitti:
No mä tietäisin yhden kuolaavan kissan...se tulee aina kyöhnäämään ja kun sitä silittää, niin se alkaa kuolaamaan oikein...sitten se pesee itsensä ja luikkii teilleen...käy ottamassa vaan hyvän fiban ja häipyy kun mitään ei olisi ollutkaan...melkein näkee silmistä, että se nauraa, että vtun pösilöt menitte taas halpaan....tolvanat ja tepsuttelee ylväänä pois... heh
Älä yhtään yritä.
(räkänaurua)
Maailman kaunein asia on kurvikas auto. :)
On ne kyl ihan jees.
Selvästi miehiä kauniimpia
Vallilan merellä-sarjan verhot. Rauhoittava kuviointi joka antaa myös syvyyttä ja rohkeutta katsoa tulevaisuuteen.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai tämä..
https://www.vallila.fi/products/merella-valmisverho-140x250-cm?variant=10395655176235Juuri tuo. Sinisenä. Vähän tuo vihreäkin kutkutti mutta jotenkin noista tuo sinipohjainen tuntui omimmalta.
- eiollutyllätys
misspönttöuuni kirjoitti:
Mulle tulis mieleen, missä on mela.
Jo minä prkle arvasin... :oD
eiollutyllätys kirjoitti:
Jo minä prkle arvasin... :oD
Ei kai tässä suinkaan, hyvä herra, olla ennalta-arvattavia?
(naurua)
Mielleyhtymä- venäläistätekniikkaako
Ei kai tässä suinkaan, hyvä herra, olla ennalta-arvattavia?
(naurua)
MielleyhtymäMistäs tiedät, että olen herra? Onko sulla joku ip-osoitetutka siellä?
venäläistätekniikkaako kirjoitti:
Mistäs tiedät, että olen herra? Onko sulla joku ip-osoitetutka siellä?
On on :'D
Sellanen jäätävä ympäri pyörivä telakoitu tutka.
Ilmoitti ihan miehen olevan linjalla.
Näinä päivinä on ilmatilasta oltava tarkkana kuin myös maastosta.Eikös nuo ole vähän vanhanaikaiset? Kyllä suvaitsevaisen 2000-luvun miehen pitäisi laittaan tom of finland -verhot, lakanat ja pussilakanat ja tarjota naiselle jari sillanpää -kahvit jos sen saa kylään houkuteltua. seinille pitää ripustaa afrikkalaista taidetta ja kattolampusta roikkua kaarnaveneen. Sellaista selvästikin suvaitsevaisen edistyksellistä miestä nainen arvostaa.
- Vaikoeikö
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös nuo ole vähän vanhanaikaiset? Kyllä suvaitsevaisen 2000-luvun miehen pitäisi laittaan tom of finland -verhot, lakanat ja pussilakanat ja tarjota naiselle jari sillanpää -kahvit jos sen saa kylään houkuteltua. seinille pitää ripustaa afrikkalaista taidetta ja kattolampusta roikkua kaarnaveneen. Sellaista selvästikin suvaitsevaisen edistyksellistä miestä nainen arvostaa.
Onks Jari Sillanpääkahvit sellaiset: piri pintaan- kahvit? Vai kristallinkirkkaat sumpit?
- Kypäräpäässäpoterossa
On on :'D
Sellanen jäätävä ympäri pyörivä telakoitu tutka.
Ilmoitti ihan miehen olevan linjalla.
Näinä päivinä on ilmatilasta oltava tarkkana kuin myös maastosta.Aijaa? Sitä ollaan oikein viimoisenpäälle varuillaan sitten?
Se selittääkin yllälentävät hävittäjät ja ilmahälyytykset... pönttis on vaan varautunut punaisella koodilla mieshyökkäyksiin... joo joo... no nyt hokaan... misspönttöuuni kirjoitti:
Mulle tulis mieleen, missä on mela.
Ei kai melalla mitään tee jos kölillä yltää pohjaan; purjeveneitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Eikös nuo ole vähän vanhanaikaiset? Kyllä suvaitsevaisen 2000-luvun miehen pitäisi laittaan tom of finland -verhot, lakanat ja pussilakanat ja tarjota naiselle jari sillanpää -kahvit jos sen saa kylään houkuteltua. seinille pitää ripustaa afrikkalaista taidetta ja kattolampusta roikkua kaarnaveneen. Sellaista selvästikin suvaitsevaisen edistyksellistä miestä nainen arvostaa.
Tuossa voi toki olla yksi syy miksi ei vielä ole naisen kanssa natsannut. Perinteiset verhot ja lähinnä Afrikkalaista taidetta on hiekka lattialla.
.. Jos on Oma Kultsi&Rakas.. Muuten Khyl Luonnon Ihmeet Ohittaa Kaiken Kaikessa.. =)
Joo Niagaran putous, Grand Canyon, Kappadokia, mjuhuu sallittakoon niiden mennä ohi :D
Joo Niagaran putous, Grand Canyon, Kappadokia, mjuhuu sallittakoon niiden mennä ohi :D
.. Äläs Tule siihen(kin) väliin taas HäNmentämään.. ;D
.. Khyllä kuules ÄitiMaa ja UniVersumi Tarjoaa Yhressä ja Erikseen paljon Kaikkea muutakin, kuin vain jotain Tuollaisia "RajoittuneidenSilmien" Jutskia.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Äläs Tule siihen(kin) väliin taas HäNmentämään.. ;D
.. Khyllä kuules ÄitiMaa ja UniVersumi Tarjoaa Yhressä ja Erikseen paljon Kaikkea muutakin, kuin vain jotain Tuollaisia "RajoittuneidenSilmien" Jutskia.. ;POsaatko nimetä jonkun erityisen suosikkisi joka pistää hiljaiseksi kauneudellaan?
MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Osaatko nimetä jonkun erityisen suosikkisi joka pistää hiljaiseksi kauneudellaan?
.. "Aika" Rajoittunutta Ajattelua.. ;D
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. "Aika" Rajoittunutta Ajattelua.. ;D
Oliko tämä kielteinen vastaus?
- laiskiaisistapuhumattaka
Kaunis aloitus. Oravatkin on aika söpöjä ja kirahvit.
on! vastaleivottu mustikkapiiras jäätelöllä,mikä värien ja makujen harmonia <3 ^ ^,
Me ei olla paljoa puhuttu.
Olis kyssäri sulle.
Onko sulla ollut vaikeuksia löytää livepiireistä miestä?MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:
Me ei olla paljoa puhuttu.
Olis kyssäri sulle.
Onko sulla ollut vaikeuksia löytää livepiireistä miestä?No... ehkä on ihmisiä joita ei vain olla luotu puhumaan toisilleen.
- Erkki-eno
pahkasikakarjun mielestä pahkasikaemakko on maailman kaunein asia
https://previews.123rf.com/images/aoosthuizen/aoosthuizen1603/aoosthuizen160300089/53618596-single-old-warthog-standing-at-waterhole-drinking.jpg - Tämä-selvä
Naisten pillut on kauniita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002