Tätä kysytään yllättävän usein. Mistäpä aloittaisin? Joillekin nämä ovat tuttua juttua, kovin usein en jaksa ihmisille perimmäisiä syitä selittää.
Olisi ihana joskus suunnitella jotain, käydä jossain, viikonloppureissu tai vaikkapa syömässä oman kullan kanssa. Mutta ei. Koska aikuiset ihmiset eivät hallitse raha-asioitaan. Mietitääs tässä viimeisen parin vuoden aikana, kuinka monella tapailemallani miehellä on ollut varaa lähteä reissuun? Nollaa lähestytään. Kun omaisuus on ulosotossa, eletään yli varojen, jne. "Niin ja en muuten enää vie naisia ulos syömään, ennen vein mut en enää." No kiitos kun arvostat mua niin korkeelle ettet tee poikkeusta.
Oi miten kivaa, tottakai tuun sun luo viettään viikonloppua! Ainahan sitä on kiva kotoa pois päästä välillä. Mutta olisitko tässä viikon varrella voinut vähän varautua et tulen kylään? Ihan perussiivous, tiskit, jääkaapin täyttö? Ei, en edelleenkään elä pyhällä hengellä. Tarvitsen oikeaa ruokaa. Sitä saa kaupasta. Joo käyn kaupassa ja ostan itse omat ruokani kun menen kylään. Luit oikein. Ei oo yks tai kaks tai kolme kertaa käynyt näin.
Päihteet: niistä ei tarvi sen enempää varmaan mainita, kaikki tietää miten niitä ei kohtuukäytetä. Ainakin moni tapaamistani miehistä.
Ja voisitko olla ihan vaan tervejärkinen ja huumorintajuinen? Masennus on surullista, mut ei just nyt sitä mitä etsin omaan elämääni. Enkä kiitos tarvitse persoonallisuushäiriöistä ihmistäkään sekoittamaan päätäni.
Etsin seuraa viikonloppuihin, olis hauskaa kun ei tarttis aina yksin niitä suunnitella. Jaa, sulla on seuraavat puoli vuotta serkunkissankaiman illanistujaisia ja muuta kivaa. No miks halusit tavata kun kerroin jo alkuun mitä etsin??? Ei, et voi tulla arkisin, sanotaas vaikka keskiviikkoisin laskeen rojut ränniin. Onko luetunymmärtäminen jotenkin hankalaa? Niin sulla on kymmenen eri harrastusta, mut haluaisit silti itselles seurustelukumppanin? Mutta sun on _pakko_ saada tehdä omalla vapaa-ajalla just sitä mitä sä haluut, niitä omia juttujas. Nainenhan odottaa kiltisti milloin sulla on aikaa tavata. Eli keskiviikkoisin kello seitsemän reikä reikä. Nähdään ens viikolla.
Mutta voi pojat! Siitä vasta saakin huippukombon kun yhdistää alkoholismin, masennuksen, persoonallisuushäiriön ja peliriippuvuuden. Koettu on.
Miksi olen sinkku? Koska olen kuulemma NIRSO, kun en jaksa tällaista.
Miksi olen sinkku?
30
732
Vastaukset
- perustavis
tämän luettuaan tavallinen mies jolla on elämä kunnossa kummastelee että kuinkahan saisi kontaktin naiseen? yleensä asiallinen keskustelunavausyritys treffipalstalla ei tuota minkäänlaista vastausta, tai jos satut aloittamaan pikkukehulla niin siihen saa joskus vastauksen kiitos. ja siitäpä keskustelu ei sitten jatkukkaan:D itse voisin hieman tutustuttuani lähteä hyvinkin kahville syömään jne. mutta helpolla se näköjään onnistu:D
- sama.sointu
Harmisko siellä huutelee?
sama.sointu kirjoitti:
Harmisko siellä huutelee?
Ei ollu harmis toi mutta oota, harmis vastaa kun ehtii ihan isse.
- karu.totuus
Ei monen pojan polkupyörästä ole enää mihinkään vakavaan suhteeseen.
- justassssking.söör
Miksei uskonnoliset lestaneitsyet kelpaa herralle?
- ahdistaa
Kysytään sitten että miksi valitset juuri tuon tyyppisiä miehiä? Onko tavallisemmat liian tylsiä? Onko järkevän oloiset miehet jotenkin liian "varatun" oloisia etkä uskalla kiinnostua heistä?
Tuo on ihan normaalia. Kyllä nainen tultava edelle kaikkien muiden menojen mutta esim työ jos vie 12 tuntii kyllä vaadin työn vaihtoa.
Harrastus on hyvin tärkeä minusta ottaa sit mukaan naisensa eikä vain oottaa 4seinän sisällä koskemisen kerkeä. Ja joo alkoholismi tai muu riippuvuus on pois suljettu.
Masennus on taasminusta ymmärrettävää mutta taas aaltoilu todella on ihan ikäviä koska et tie viekö hengen itseltään.
Olet täysin oikeassa, et ole nirso. tahdot vain ihmisen joka huomio sinut ja huolehditte toisistanne.- Lisäaineissa
Mitä positiivista huippukombosta on jäänyt käteen? Onko nirso-kommentit tulleet ed. mainitun kaltaisilta vai muilta?
"Koska aikuiset ihmiset eivät hallitse raha-asioitaan. Mietitääs tässä viimeisen parin vuoden aikana, kuinka monella tapailemallani miehellä on ollut varaa lähteä reissuun? Nollaa lähestytään. Kun omaisuus on ulosotossa, eletään yli varojen, jne. "Niin ja en muuten enää vie naisia ulos syömään, ennen vein mut en enää." No kiitos kun arvostat mua niin korkeelle ettet tee poikkeusta."
No kiitos kun tapailit pitkän jonon persaukisia pummeja ennen minua, annoitko niille?
"Mutta olisitko tässä viikon varrella voinut vähän varautua et tulen kylään? Ihan perussiivous, tiskit, jääkaapin täyttö? Ei, en edelleenkään elä pyhällä hengellä. Tarvitsen oikeaa ruokaa. Sitä saa kaupasta. Joo käyn kaupassa ja ostan itse omat ruokani kun menen kylään. Luit oikein. Ei oo yks tai kaks tai kolme kertaa käynyt näin."
Varsinaisia herrasmiehiä olet tapaillut. Annoitko noillekin?
"Päihteet: niistä ei tarvi sen enempää varmaan mainita, kaikki tietää miten niitä ei kohtuukäytetä. Ainakin moni tapaamistani miehistä."
Nuokin varmaan sai seksipalkinnon?
"Ja voisitko olla ihan vaan tervejärkinen ja huumorintajuinen? Masennus on surullista, mut ei just nyt sitä mitä etsin omaan elämääni. Enkä kiitos tarvitse persoonallisuushäiriöistä ihmistäkään sekoittamaan päätäni."
Joo voisin vaikka sun historian vuoksi kyllä huumorintaju on koetuksella.
"Mutta sun on _pakko_ saada tehdä omalla vapaa-ajalla just sitä mitä sä haluut, niitä omia juttujas. Nainenhan odottaa kiltisti milloin sulla on aikaa tavata. Eli keskiviikkoisin kello seitsemän reikä reikä. Nähdään ens viikolla."
No niin, mikä tuossa on ongelma?
"Mutta voi pojat! Siitä vasta saakin huippukombon kun yhdistää alkoholismin, masennuksen, persoonallisuushäiriön ja peliriippuvuuden. Koettu on. "
Noillekin varmaan riitti lempeä, huolenpitoa, rakkautta ja seksiä?
"Miksi olen sinkku? Koska olen kuulemma NIRSO, kun en jaksa tällaista."
No minä taas en halua kaiken maailman puliukkojen ja mieleterveysongelmaisten käyttämää kiertopalkintonaista, en olisi nirso jos naiset olisi parempia.- olet.usein.näin.sanonut
Ethän sinäkään ole valmis siihen että nainen käy kaapillasi tai että ostaisit jotain sellaista mitä et itse tarvitse mutta nainen haluaisi.
olet.usein.näin.sanonut kirjoitti:
Ethän sinäkään ole valmis siihen että nainen käy kaapillasi tai että ostaisit jotain sellaista mitä et itse tarvitse mutta nainen haluaisi.
En ole sanonut, sen olen varmaan maininnut useinkin että kauppareissut on paljon kalliimpia naisen kanssa kun pitää ostaa kymmeniä artikeleita muutaman sijaan, kaikenlaista pientä pakettia ja pussukkaa tarvitsee nainen ravinnoksi. En silti ole sanonut etten siihen olisi valmis ja mitä tulee treffeihin olen itsekin ihmetellyt miesten kitsautta tarjota jotain treffikahveja tai eväitä, itse kun kuulun tuossa asiassa 50-lukulaityyppiseen ajatteluun jossa mies etupäässä tarjoaa treffeillä varsinkin jos on jotkin muutaman euron pikkujutut kyseessä.
- ätmelsson
joo onhan naisella itselläänkin pahoja lanttu ongelmia, ku kaikennäköisten huithapelien kans viihtyny. kyllä tuo bulsu elämä jäljet jättää
painukoon vittuun tommone ämmä lol
- vaikea.käsittää
Kumma miten naiset onnistuvat aina löytämään ne kaikkein paskimmat miehet ja juuri ne paskimmat miehet ovat niitä, joiden kanssa naisilla "on kemiaa"
- 33hm
Näin se on käynyt aloittajallekin, jännimmät mehet kiinnostaa. Tämä palsta vain on väärä paikka valittaa asiasta.
- 12121212121212
"Olisi ihana joskus suunnitella jotain, käydä jossain, viikonloppureissu tai vaikkapa syömässä oman kullan kanssa. Mutta ei. Koska aikuiset ihmiset eivät hallitse raha-asioitaan. Mietitääs tässä viimeisen parin vuoden aikana, kuinka monella tapailemallani miehellä on ollut varaa lähteä reissuun? Nollaa lähestytään. Kun omaisuus on ulosotossa, eletään yli varojen, jne."
Ja jos ei eletä, niin miehet ovat tylsiä roopeankkoja jotka eivät koskaan tee mitään hauskaa.
""Niin ja en muuten enää vie naisia ulos syömään, ennen vein mut en enää." No kiitos kun arvostat mua niin korkeelle ettet tee poikkeusta."
Miksi sinut pitäisi viedä ulos syömään (miehen kustannuksella), oletko parsuhdeprostituoitu?
"Oi miten kivaa, tottakai tuun sun luo viettään viikonloppua! Ainahan sitä on kiva kotoa pois päästä välillä. Mutta olisitko tässä viikon varrella voinut vähän varautua et tulen kylään? Ihan perussiivous, tiskit, jääkaapin täyttö? Ei, en edelleenkään elä pyhällä hengellä. Tarvitsen oikeaa ruokaa. Sitä saa kaupasta. Joo käyn kaupassa ja ostan itse omat ruokani kun menen kylään. Luit oikein. Ei oo yks tai kaks tai kolme kertaa käynyt näin."
Mitäpä jos kutsuisit miehen luoksesi kylään, jos kerran tykkäät kokkailla?
"Päihteet: niistä ei tarvi sen enempää varmaan mainita, kaikki tietää miten niitä ei kohtuukäytetä. Ainakin moni tapaamistani miehistä."
Miten on herkuttelun kanssa? Tutkimusten mukaan sokeri on vähintään yhtä addiktoivaa kuin alkoholi ja tupakka.
"Etsin seuraa viikonloppuihin, olis hauskaa kun ei tarttis aina yksin niitä suunnitella. Jaa, sulla on seuraavat puoli vuotta serkunkissankaiman illanistujaisia ja muuta kivaa."
Ja ellei ole, on mies tylsä ja epäsosiaalinen. - Totuus-
Minulla ei ole ollut koskaan ulosottoa eikä tule olemaan- Varaa olisi matkustella ihan minne vaan.
Aloittaja on tapaillut jännämiehiä ihans elvästi. Rikollisilla on aina ulosottovelkaa tuhansia ja kymmeniä tuhansia. Naiset tapailee kaikkia muita paitsi niitä tervejärkisiä miehiä jotka ei käytä huumeita.- eikunnollisiamiehiä
Onko tällä palstalla epäkelpoja miehiä?
- näkökulmakyssäri
eikunnollisiamiehiä kirjoitti:
Onko tällä palstalla epäkelpoja miehiä?
Riippuu siitä, kysytkö asiaa miehiltä itseltään vai naisilta, jotka ovat tavanneet heidät livenä.
- Taaskosealkaa
No nytkö se selittely taas alkoi kun mies lähti ja kääntäminen siihen suuntaan että "minä olen vapaaehtoisesti sinkku" vaikka samalla itketään kun tuli jälleen lempatuksi.
- köyhät_vittuun
Tyypillinen alempien luokkien edustaja, joka tapaa kaltaisiaan
- hienoahienoa
Mä olen yli kolmekymppinen ja mulla on vakituinen työ. Varaa on, vaikkei palkka olekaan erikoisen hyvä. Olen säästänyt rahaa ja nyt on omaisuutta ja sijoituksia. Pidän myös säännöllisesti huolta kunnostani. En ole seurustellut siltikään koskaan. Kiva kun ne persaukiset jännämiehet saavat kuitenkin pesää aina halutessaan! Kunnolliset, "ei tarpeeksi rikkaat ja komeat" eivät naisille kelpaa. Ja vaikka kelpaisi, niin en kyllä elättäjäksi ryhtyisi. MGTOW!
- 757657657657
Olet selvästi ollut treffipalstalla! :D
Jos olet hoikka, lapseton, naisellinen ja 10v vanhempi kelpaa, ei tuota ongelmaa ole.
Heivaa ne, joilla ei ole profiilissa kuvaa tai tietoa siitä, onko työelämässä.
Noin 80% valehtelee kaiken mahdollisen, joten noihin törmää usein. Siltä ei voi mitenkään välttyä.
Yks kaveri juuri sanoi, että treffipalstalla oleminen on kuin p...skakasaa tonkisi. - käyttäjätutkimus
Kuinka monen miehen käyttämä olet.
- Äläkysyjosetkestävastauk
Vastaan puolestasi miksi olet sinkku. Siksi, koska olet persoonallisuushäiriöinen. Näet ongelman aina muualla, mutta et itsessäsi. Ongelmien ulkoistaminen muihin ei ole se tie, vaan se että myönnät itsessäsi ongelmia, niin sitten et edellä mainittuja asioita tule tänne enää valittamaan minkä näköjään teet aina kun joku mies sinut jättää.
Pidät miestä eräänlaisena yleishyödykkeenä, joka pitää sinulle jatkuvaa standuppia ja itse vaan olet etkä tee elettäkään suhteen eteen. Suhde on kahden kauppa, jossa ollaan tiimi eikä niin kuten sinulla, että sinä pyrit ottamaan toisesta vaan ne rusinat pullasta, mutta muuten ei olekaan mitään väliä. Ei ne miehetkään pysy siinä kun huomaavat, että käytäyt heitä vain hyväksesi. Kuvittelet että jakamalla haaroväliä silloin tällöin kaikki muu on kuitattu.
Myös ihan tavallisetkin naiset sen sanovat ääneen, että miehelläkin on oltava se oma elämä eikä suhde ole vain 24/7 yhdessä oloa. Ihan kuten naisellakin on oma elämänsä. Sinulla on jonkinlainen läheisriippuvuus. Miehen harrastukset ja menot ovat sinulle ongelma eli haluat kahlita. Ilmeisesti olet myös sairaanloisen mustasukkainenkin.
Normaalissa parisuhteessa nämä asiat ovat tasapainossa, jossa kumpikin viihtyy. Sinulle se tasapaino on vain oma elämä, jossa mies on vain se joka tarjoaa matkan. Kaltaisistasi henkilöistä käytetään myös diaknoosia narsistinen persoonallisuushäiriö.
Ja ei ole relevanttia peukuttaa omia tekstejään niillä muilla omilla rekatuilla nimimerkeillä. Mutta se kuuluu tuohon edellämainittuun persoonallisuushäiriöön.- kjgkhgkhjk
Höpö höpö.
Jokainen nainen tietää, mitä ap tarkoittaa.
Olet itse ätmi, joka ei saa ketään. Teitä on 10% vähemmistö. Mitään mielenterveydellisiä ongelmia en ap:ssä huomannut.
Uskon edelleenkin, että hän on treffipalstalla. Siellä pyörivät ne samat naamat kymmenen vuotta ikivanhalla profiilikuvalla . Usein jo ensimmäisillä treffeillä selviää, mikä mättää. Hyvin moni asia. Tuollaista ei kukaan halua riesaksi. Elämä on tarpeeksi vaativaa muutenkin nykyään.
Naisille on tärkeää keskustella asioista. Se luo tunnesiteen. Seipään nielleiden ja perässä vedettävien ätmien kanssa se ei onnistu. Ei, vaikka kaikki näyttäisi kuinka hyvältä "paperilla".
Olet mies, joten et voi tätä ymmärtää. Olet luultavasti niin mitäänsanomaton, ettet herätä mitään tunteita.
Parisuhde on vaativaa. Onko liikaa vaadittu, että edes alkuainoina sukat pyörisivät jaloissa. Hyvä pohja sille, että kestää tulevaisuuden vastoinkäymisiä.
Eiköhän tullut harvinaisen selväksi, etteivät juuri ne jännämiehet ja elämänkoululaiset tälle naiselle kelpaa. - Äläkyselejosetkestävasta
kjgkhgkhjk kirjoitti:
Höpö höpö.
Olet itse ätmi, joka ei saa ketään. Teitä on 10% vähemmistö. Mitään mielenterveydellisiä ongelmia en ap:ssä huomannut.
Uskon edelleenkin, että hän on treffipalstalla. Siellä pyörivät ne samat naamat kymmenen vuotta ikivanhalla profiilikuvalla . Usein jo ensimmäisillä treffeillä selviää, mikä mättää. Hyvin moni asia. Tuollaista ei kukaan halua riesaksi. Elämä on tarpeeksi vaativaa muutenkin nykyään.
Naisille on tärkeää keskustella asioista. Se luo tunnesiteen. Seipään nielleiden ja perässä vedettävien ätmien kanssa se ei onnistu. Ei, vaikka kaikki näyttäisi kuinka hyvältä "paperilla".
Olet mies, joten et voi tätä ymmärtää. Olet luultavasti niin mitäänsanomaton, ettet herätä mitään tunteita.
Parisuhde on vaativaa. Onko liikaa vaadittu, että edes alkuainoina sukat pyörisivät jaloissa. Hyvä pohja sille, että kestää tulevaisuuden vastoinkäymisiä.
Eiköhän tullut harvinaisen selväksi, etteivät juuri ne jännämiehet ja elämänkoululaiset tälle naiselle kelpaa.Näkyi osuvan tunteisiin eli oikein meni. Minusta sinä et valitettavasti tiedä mitään, mutta näinhän te juurikin käyttäydytte. Kun ei saada mieleisiä vastauksia ja etenkin jos sellainen osuu kohdalleen, niin sitten henkilöhyökätään jolla saataisiin vastaus pois kysyjän luonteesta. Näin se valitettavasti menee ja kuten sanoin. Älä kysele jos et kestä vastauksia.
- kjgkhgkhjk
Äläkyselejosetkestävasta kirjoitti:
Näkyi osuvan tunteisiin eli oikein meni. Minusta sinä et valitettavasti tiedä mitään, mutta näinhän te juurikin käyttäydytte. Kun ei saada mieleisiä vastauksia ja etenkin jos sellainen osuu kohdalleen, niin sitten henkilöhyökätään jolla saataisiin vastaus pois kysyjän luonteesta. Näin se valitettavasti menee ja kuten sanoin. Älä kysele jos et kestä vastauksia.
Olen kihloissa. 4v meni, ennen kuin tuosta kaikesta paskasta löysin miehen, joka oli parisuhteen ja rakkauteni arvoinen. Kaiken tuon jälkeen tunnen suurta ymmärrystä ap:tä kohtaan.
- hienoahienoa
kjgkhgkhjk kirjoitti:
Höpö höpö.
Eiköhän tullut harvinaisen selväksi, etteivät juuri ne jännämiehet ja elämänkoululaiset tälle naiselle kelpaa."Teitä on 10% vähemmistö."
Katso tästä oikea tilasto:
https://pastebin.com/U70M7dBn
Ensinnäkin onnittelut siitä että vielä kysytään; minulta ei enää.
Aika vähän oli aloittaja taustoittanut itseään joten aloitetaan sitten yleisellä tasolla. Miehet ovat vahvasti edustettuina kun puhutaan sellaisista ongelmista kuin yksinäisyys, päihderiippuvaisuus, lyhyt eliniän odote, pitkäaikaistyöttömyys, varusmiespalvelus, eron jälkeiset lapsen menetykset, vakavat työtapaturmat jne sisältäen huono-osaisuuden ja syrjäytymisen. Evan arvion mukaan yhteiskunnasta on ulkona jo vajaa satatuhatta miestä ja siihen kun lisätään "varttiongelmaiset" niin johan siinä on mistä valita. Eli tilastollisesti ei mikään yllätys että näihin törmää. En sitten tiedä onko osunut moniongelmaisia vai henkilöitä joilla on yksittäinen ongelma mutta ihmettelen jos tämä on tullut sinulle yllätyksenä.
Toki jos kuulut siihen, omalla mutulla arvioimaani, naisenemmistöön jolle tärkeintä on että sperman tuonti Tanskasta vapautetaan ja valtion omistamien yhtiöiden hallituksessa on yhtä paljon naisia kuin miehiä niin sitten toki ymmärrän. Myönnän kyllä että teillä on tutkittua tietoa taustalla sillä väestöliiton barometrin tulkintahan oli että pari- ja perhesuhteissa ongelma ei ollut naisten vaan miesten liian pienet resurssit.
Jos noita kohtiasi perkaa niin on kyllä surullista jos rahaongelmia on nuorilla vaikka ylivelkaantumisen muodossa. Kertoo kyllä tulevaisuuden uskon menettämisestä ja elämänhallinnan epäonnistumisesta. Vanhemmilla miehillä toki taustalla voi olla myös työttömyyttä, konkursseja, ero tai sairaus. Välttämättä rahan takia eivät sinulle jätä tarjoamatta vaan kyse voi olla että on tullut palautetta siihen suuntaan että tarjoava mies haluaa viedä naiselta omanarvon tunnon ja itsemäärämisoikeuden ja siksi sitä on pidetty äärimmäisenä loukkauksena naisten taholta.
Alkoholin kulutuksesta ja siivoamisesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi että siinä ei oikein osaa asettua myöskään toisen ihmisen asemaan ja vaikuttaa hieman elämän realiteetitkin kadonneet.
Huumorintajusta sen verran että suosittelen tekemään kuten minä. Pysähdy ja mieti että jos huumorintajut eivät useamman kanssa kohtaa niin kannattaa kyseenalaistaa ajatus että vastaanottimissa olisi vikaa vaan rohkeasti virittämään omaa lähetintä.
Uskon kuitenkin että sinulle vielä löytyy se oikea rakkauden kohde. Jos tekstiä tulkitsen niin annat miehille kuitenkin mahdollisuuden uuteen yritykseen etkä heti yhden epäonnistumisen jälkeen jätä siihen, Tämä tuli mieleen sillä ajattelin että tuskin menet ensitreffeille viikonlopuksi toisen luo.
Toki mahdollisuudet oleellisesti pienenee jos asennoidut heihin kuten palstan kirjoittajiin käyttäen heistä nimittelyä pojat.- Liirumlaarummm
Niin, sinussa itsessäsihän ei varmasti ole mitään vikaa. Suosittelen tekemään hieman itsetutkiskelua. Millaisen miehen haluat? Mitä olet itse valmis tekemään sen eteen, että löydät tällaisen miehen ja suhde kantaisi?
Faktaa kuitenkin on, että tasapainoiset ja terveellä järjellä sekä turvallisella kiintymyssuhteella varustetut naiset löytävät kaltaisiaan miehiä. Sinussa on selvästi jokin piirre, joka vetää puoleensa persoonallisuushäiriöisiä ja päihdeongelmaisia. Ja näissä miehissä on jokin piirre, mikä vetää sinua puoleensa. Veikkaan intohimoa ja hyvää seksiä.
Kuulostat ihmiseltä, jolla on kumppanille paljon vaatimuksia. Jos haluat että kumppanillasi on aikaa vain ja ainoastaan sinulle, ei harrastuksia tai töitä häiritsemässä, niin työtön päihdeongelmainen on hyvä valinta. Aina käytettävissä sinun tarpeisiisi. Elämä on valintoja. Pysy sinkkuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683089
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)702960Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672859On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632554Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli381910- 601637
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181619- 351575
- 591536
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,151440