Tänään Docventures..TV2 klo 21.00
"Docventuresin historian koskettavin elokuva. Sen teemana on miesten kyvyttömyys ilmaista tunteitaan: Folsomin vankilan terapiaan osallistuu miehiä muurien sisä- ja ulkopuolelta, ja tuloksena on koskettava tunnemyrsky."
Kyytiä toksiselle maskuliinisuudelle
40
611
Vastaukset
- hienoahienoa
Mä olen muuten huomannut, että varsinkin ämmämäiset narsistimiehet käyttävät tuota miesten kyvyttömyyttä ilmaista tunteitaan, hyväkseen. Kaikki narsistiset miehet ovat yleensä ihan ämmiä luonteeltaan. Siis "huonolla tavalla naismaisia". Kaipa tuo Cuckventures pitää katsoa.
.. Totuushan Tässä(kin) asiassa on se, että Toksisellä FemiNiiNiSyyrellä on Vähintään Yhtä Iso Vaikutus Kyseiseen Asiaan.. ;P
.. Sen Näkee/Huomaa Joka Paikassa Jatkuvasti.. Täällä(kin).. ;P- Kysymysmerkkinä
Selitä toki miten se ilmenee? Eikö naisten anneta olla mitä haluavat olla? Onko naisille lätkäisty jokin rooli?
En minä vaan näe? Kysymysmerkkinä kirjoitti:
Selitä toki miten se ilmenee? Eikö naisten anneta olla mitä haluavat olla? Onko naisille lätkäisty jokin rooli?
En minä vaan näe?.. Tietenkin sillä tavalla, että Naiset eivät hyväksy ja/tai osaa suhtautua oikein, jos/kun mies ilmaisee tunteitaan.. ;P
.. Naiset(kin) myös käyttää Lukemattomia Häpäisy&HaukkumaSanoja miehistä, jotka tunteitaan ilmaisevat, heikkoutta näyttää jne.. jne.. ;P
.. Jne.. Jne.. ;D- Minustanäin
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Tietenkin sillä tavalla, että Naiset eivät hyväksy ja/tai osaa suhtautua oikein, jos/kun mies ilmaisee tunteitaan.. ;P
.. Naiset(kin) myös käyttää Lukemattomia Häpäisy&HaukkumaSanoja miehistä, jotka tunteitaan ilmaisevat, heikkoutta näyttää jne.. jne.. ;P
.. Jne.. Jne.. ;DNo kun kyse on miehestä, on kyse maskuliinisuudesta. Myös nainen voi käyttäytyä toksisen maskuliinisuuden periaatteella mihiä kohtaan.
Ei toksinen feminiinisyys sitä tarkoita... Minustanäin kirjoitti:
No kun kyse on miehestä, on kyse maskuliinisuudesta. Myös nainen voi käyttäytyä toksisen maskuliinisuuden periaatteella mihiä kohtaan.
Ei toksinen feminiinisyys sitä tarkoita..... Peiskat.. Joku FemiNistiSika on Keksinyt Tuon Termin ja Sisällyttänyt siihen Kaiken Mahrollisen Persestelyn&Outoilun.. Naisten Synnynnäinen, Kulttuurillinen jne. Persestely&Outoilu On Toksista FemiNiiniSyyttä, eikä Mitään MaskuliiniSuutta.. ;P
.. Mua ei Kiinnosta, jonkun FemiNistiSian AivoPierut, Vääristelyt jne.. ;P- Uptoyours
.. Peiskat.. Joku FemiNistiSika on Keksinyt Tuon Termin ja Sisällyttänyt siihen Kaiken Mahrollisen Persestelyn&Outoilun.. Naisten Synnynnäinen, Kulttuurillinen jne. Persestely&Outoilu On Toksista FemiNiiniSyyttä, eikä Mitään MaskuliiniSuutta.. ;P
.. Mua ei Kiinnosta, jonkun FemiNistiSian AivoPierut, Vääristelyt jne.. ;PMiksi sitten kommentoit jos ei kiinnosta? Vai pitääkö sun aina löytää vastakkainasetteluja vaan?
Ja olet jakanut itsekin hamekankaita täällä akkamaisuudesta. Että oletko suttenkään yhtään sen kummempi kuin ne, keistä just marisit. Uptoyours kirjoitti:
Miksi sitten kommentoit jos ei kiinnosta? Vai pitääkö sun aina löytää vastakkainasetteluja vaan?
Ja olet jakanut itsekin hamekankaita täällä akkamaisuudesta. Että oletko suttenkään yhtään sen kummempi kuin ne, keistä just marisit... Sut Tunnisti Heti.. Mut.. Sulla on Näemmä Taas LuetunYmmärtäminen Hukassa.. Ootko taas Kännissä ja/tai Onks Sun pakko Roikkua Kiukkuamassa Mun Lahkeessa?.. ;P
.. Tälläistä tuli Nyt Taas MiäLeen, tuosta Sun KiukkuGeneraattorilla muodostetusta Ulostuksesta, jossa ei ole Päätä, eikä Häntää.. ;P- Kasvaaikuiseksi
.. Sut Tunnisti Heti.. Mut.. Sulla on Näemmä Taas LuetunYmmärtäminen Hukassa.. Ootko taas Kännissä ja/tai Onks Sun pakko Roikkua Kiukkuamassa Mun Lahkeessa?.. ;P
.. Tälläistä tuli Nyt Taas MiäLeen, tuosta Sun KiukkuGeneraattorilla muodostetusta Ulostuksesta, jossa ei ole Päätä, eikä Häntää.. ;PMitäs työnnät nokkaasi jokakohtaan ja marmatat mantraas.
Jos olet joku MGTOW niin vetele sitä omaa tietäs, eläkä marise aina, että muut on paskoja ja sitä ja tätä. Piä suus kiinni ja nauti itsestäs ja elämästä. Eikös se ole sitä ”miehen omaa polkua?” - kyllästynyt
Kasvaaikuiseksi kirjoitti:
Mitäs työnnät nokkaasi jokakohtaan ja marmatat mantraas.
Jos olet joku MGTOW niin vetele sitä omaa tietäs, eläkä marise aina, että muut on paskoja ja sitä ja tätä. Piä suus kiinni ja nauti itsestäs ja elämästä. Eikös se ole sitä ”miehen omaa polkua?”"Jos olet joku MGTOW niin vetele sitä omaa tietäs, eläkä marise aina, että muut on paskoja ja sitä ja tätä. Piä suus kiinni ja nauti itsestäs ja elämästä. Eikös se ole sitä ”miehen omaa polkua?” "
Niinpä! Kaveri on niin mgtowta olevinaan, mutta kummasti vaan poiketaan polulta tämän tästä. Todella ylimielinen häiskä. Kasvaaikuiseksi kirjoitti:
Mitäs työnnät nokkaasi jokakohtaan ja marmatat mantraas.
Jos olet joku MGTOW niin vetele sitä omaa tietäs, eläkä marise aina, että muut on paskoja ja sitä ja tätä. Piä suus kiinni ja nauti itsestäs ja elämästä. Eikös se ole sitä ”miehen omaa polkua?”.. Jantteri on Taas Sekaisin, kuin MummoVainaan Särkynyt SeinäKello.. Rusinassa selvästi Pahentuvaa Oireilua.. ;D
.. VoeVeljet.. Oot Sä.. Oikkee TapaustenTapaus.. ;D
.. Jospas Menet nyt Ulostamaan Ulosteitas ihan Kiltisti muualle, kuin Mun Lahkeeseen.. ;Dkyllästynyt kirjoitti:
"Jos olet joku MGTOW niin vetele sitä omaa tietäs, eläkä marise aina, että muut on paskoja ja sitä ja tätä. Piä suus kiinni ja nauti itsestäs ja elämästä. Eikös se ole sitä ”miehen omaa polkua?” "
Niinpä! Kaveri on niin mgtowta olevinaan, mutta kummasti vaan poiketaan polulta tämän tästä. Todella ylimielinen häiskä... MrJakoMieli(kin) vielä.. ;D.. VoeElämä.. Noh, Kyllä teitä Tänne(kin) varmaan enemmänkin mahtuu.. Onhan näitä Tiällä nähty EnnenKinKin.. ;D
Eipä myrkkylinko ole sukupuolisidonnainen.
- Tottatämäkin
Niin. Moni nainenkin ajattelee toksisen maskuliinisesti miehistä. Voi olla oma isä mallina. Heitetään oma elämä miehen vastuulle.... esim. sitten saa palstapojat jännämiesjuttujaan...
Epäilemättä suomen kaikkien suvakkiakkojen pöksyt lirahtavat märäksi kun jännäpaskamurhamiehet purkaa "aitoja" tunteitaan telkkairkameralle. Ohjelman laapsenraiskaajille ja tappajille lähtee varmaan jättimäärät rakkauskirjeitä esityksen jälkeen.
Jari Sillanpää osaa näyttää tunteensa..
Aina on tippa linssissä.- tippalinssissä
Joo, ainakin jos sanotaan, että se on tehnyt väärin; "katsellut" pikkupoikia tai hommannut piriä pintaan.
- Hahahahahahaha
Vittu tää on läppä
Siellä ne jännikset istuu ringissä ja itkeä tirskuttavat tirskuttavat kuin pikkutytöt, nyt siinä yksi jännis vähän kovisteli ja sitten ne halii kuin jotkut homppelit. Olipas koskettavaa, taidan vaihtaa kanavaa. Jännämiesten tunteet vaihtelee laidasta laitaan kuin varmaan siviilissäkin ja siksi ne tuola vankilassa onkin. Nyt ne ottaa vielä ryhmähalin, hyi h..ti.
- Mietityttäätoikiukkuilu
Mielenkiintoista olisi tietää isäsi rooli elämässäsi, kun olet täällä kertonut vaan äidistäsi.
- tytössaaitkeä
Jokainen uhoaja täällä voi miettiä, että voiko vanhempiaan valita? Jos oma isä vie perseneitsyyden 12 vuotiaana mökkireissulla, voi oman elämänsä syntymisestä ihmisestä tulla paha ihminen toisille. Ja minkä kuvan saa olla mies. Sehän voi olla se pikkupoika vanhempana ties kuka kova mies? Kuka tietää? Mutta kova on oltava...perkele!
- Sejäivieläpoistästä
Siis kukaan ei valitse syntymistään tänne...
Mulla ei vaan itketä ja vituttaa kun joku alkaa jotenkin vaatimalla vaatia sitä..
Varmaan moniki vois vaan lannistua ja muuttua sellaseksi säälittäväksi tunne läjäksi..
Kaikki hommat jää tekemättä kun miehetki vollottaa.
:D- Stoptykkänään
Eikös se vituttaminenkin ole tunne? Elä ihmeessä vittuunnukkaan.
Kaikkea voi opetella, jopa empatiaa. Kuten tuossa joku sanoikin, niin vitutuskin on tunne. Sellaisia tunteita miehille sallitaan.. ja reaktiot niihin, kuten sun pitäis tietää.
Wwuwuw kirjoitti:
Kaikkea voi opetella, jopa empatiaa. Kuten tuossa joku sanoikin, niin vitutuskin on tunne. Sellaisia tunteita miehille sallitaan.. ja reaktiot niihin, kuten sun pitäis tietää.
Eihän naisekkaan tykkää jostain itkupillistä.. :D
Empatia on tunne joka johtaa länsimaiden konkurssiin..
- ahdistaa
Tuntuu melkoisen vieraalta, elokuva ja koko aihe. Suru on aina läsnä. Miten sitä edes pystyy patoamaan sisälleen?
- Opiymmärtämään
Koska miehen pitää... yleinen käsitys... isät, äidit, sukulaiset, opettajat...kaikki sanoo niin...
- ahdistaa
Opiymmärtämään kirjoitti:
Koska miehen pitää... yleinen käsitys... isät, äidit, sukulaiset, opettajat...kaikki sanoo niin...
Aika kova itsekuri pitää olla että onnistuu olemaan puhumatta ja surematta. Ei minusta olisi siihen. Ehkä se vaatii energiaa ja tahtoa pitää muureja yllä. Muuritkin kertovat varmaan siitä että suojaudutaan jotain vastaan. Eli jos suojaudutaan, niin on jotain mitä suojella. Minusta kaikki on niin turhaa että en edes jaksa rakentaa mitään tunnelukkoja tai muureja.
- Nautielostas
ahdistaa kirjoitti:
Aika kova itsekuri pitää olla että onnistuu olemaan puhumatta ja surematta. Ei minusta olisi siihen. Ehkä se vaatii energiaa ja tahtoa pitää muureja yllä. Muuritkin kertovat varmaan siitä että suojaudutaan jotain vastaan. Eli jos suojaudutaan, niin on jotain mitä suojella. Minusta kaikki on niin turhaa että en edes jaksa rakentaa mitään tunnelukkoja tai muureja.
No kaikille se ei ole niin yksiselitteistä. Hyvä jos voit hyvin.
- ajanhukkaa
Oisko pitänyt kattoo ku hormoonimutantit yrittää normaaliuden tilaa? Ääh, eipä huvittanu. Hormoonimutanteista ei saa normaaleja kuin sukupuolenkorjauksella ja aivojen vaihdolla feminiinisiin.
- Tyhjäkommentti
Odota sitten sitä autuutta.
- Mietityttääpä
Pitkässä juoksussa on tuon ajatuksen poistuminen.
Niinkuin Hellsten sanoi. Yksi syy on miehen huomion puutteesta kärsivän nainen, joka korvaa maskuliinisuuden vanhimmalla pojalla, joka taas ei pysty kasvamaan aikuiseksi äidin ikeessä. Joka taas näkyy joko naisen alistamisena tai itse alistumisena. Henkinen maskuliinisuus jää lapsen asteelle... näkyisköhän se täällä palstalla esimerkiks?- todennäköisestion
olet varmasti oikeassa tuossa arvelussasi
- Shithappensstill
todennäköisestion kirjoitti:
olet varmasti oikeassa tuossa arvelussasi
Yhtä kaikki nyt. Jokainen ottaa silti vastuun itsestään sikuisena, oli ajan kuva mikä tahaansa ja taustat. Syy on tarjolla, mutta kuka haluaa ottaa kopin siitä.
Sano hyvin, huonosti, rautalangan kanssa, vittuile, maanittele... ei onnistu. Pitää löytyä halu parempaan. Oli linnajätkä tai ätmi suomi24 palstalla.
- Totuus-
Naurettavaa teeskentelyä. Jännämiehet jotka murhanneet ja tehneet rikoksia eivät tunteile eikä itke.
Mä en ole sitä vielä katsonut.. Näin vain sen loppukeskustelun.
Mikä sitten teidän selitys sille on, että miehet ovat yliedustettuina kaikissa rikoksissa ja vankiloissa? Jos kyse ei kerran ole toksisesta maskuliinisuudesta. Onko se kenties biologiset syyt?
- Totuus-
Jos rikollisilla olis tunteita niin ei kai ne tekis pahaa toisille ihmisille. Ne ajattelee vain omaa etuaan. Siihen on ihan selvä syys miksi ovat vankilassa, eivät hallitse itseään ja nauttivat siitä tunteesta että näkevät muiden kärsivän.
Keskusteluja en vielä katsellut mutta filmin katsoin. Hieman tuli sellainen ylinäytelty ja draaman hakuinen tarina. Jos kamerat eivät olisi olleet paikalla niin tuskimpa ihan noin yhdellä kertaa olisivat noin helpolla avautuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973674Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna313190- 583155
- 612945
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642807Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652755On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 452152
- 692148