Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

4168

1. Pohjekuva+olis+kiva.
  2. Sanoisin+että+aika+paljon+riippuu+minkälaista+seuraa+haluaa.+Jos+haluaa+seuraa+vain+yhdeksi+yöksi+niin+ei+ne+numerot+ole+niin+tärkeitä.+Paitsi+ehkä+postinumero+jotta+tietää+poistuuko+aamulla+jalan,+linja-autolla+tai+taksilla.Jos+nyt+ajatellaan+pidempää+parisuhdetta+niin+silloin+minusta+ikä+ei+ole+pelkkä+numero+vaan+suurimmalle+osalle+se+myös+antaa+viitteen+siitä+elämänvaiheesta+jossa+nyt+ollaan.+Itse+kun+joitakin+vuosia+sitten+haeskelin+täältä+seuraa+40+++ikäisenä+niin+kyllä+minulla+taisi+olla+ajatus+että+nainen+olisi++-5+vuotta+omasta+iäastäni.+Silloin+ehkä+oltaisiin+elämäntilanteessa+suunnilleen+samalla+sivulla+ja+siten+ajatukset+ja+haaveet+tulevaisuudesta+olisivat+samansuuntaiset.+Kuitenkin+vaikka+miten+tärkeää+seksi+parisuhteessa+onkin+niin+suurin+osa+ajasta+menee+niihin+arjen+vaikeiden+päätösten+ratkomiseen:+kuten+mitä+tuodaan+kaupasta,+pestäänkö+lattiat+tänään+vai+viikonloppuna+yms.
  3. Mitä+nyt+noita+juttuja+luin+niin+minun+mielestäni+kyseessä+ei+olleet+ongelmat+tienaamisessa+vaan+siitä+että+ei+oikein+osata+asettua+sen+toisen+ihmisen+asemaan+eikä+ilmapiiri+oikein+ole+suotuisa+rakentavalle+keskustelulle.Ihan+jo+tuo+ensimmäinen+tapaus+jossa+nainen+maksaa+ulkomaanmatkat.+Jos+selkeästi+näkee+että+miestä+kaihertaa+niin+eikö+voisi+miettiä+muita+yhdessäolon+vaihtoehtoja.+Kyseessä+kuitenkin+lapsiperhe+ja+jotenkin+kuvittelisin+että+lapsille+on+tärkeintä+se+yhdessäolo+eikä+ne+puitteet.+Lisäksi+hieman+pisti+silmään+"maksan+ilomielin+kaiken+ylimääräisen.........lastenvaatteet+ja+muut+hankinnat"+En+nyt+pariskuntaa+tunne+mutta+jotenkin+jää+sellainen+tunne+että+miehellä+voisi+olla+aika+vaikeaa+löytää+sitä+rooliaan+tuollaisessa+tilanteessa.Jotenkin+vielä+pahempi+on+tuo+että+viedään+ravintolaan+ja+siellä+osoitetaan+tuttavaperheelle+kumpi+se+perheessä+pitää+ohjat+käsissään+rahan+avulla.+Toki+näissä+on+sitten+se+kolikon+toisella+puolella+se+ajatus+että+jos+on+kovasti+tehnyt+töitä+ansaitakseen+hyvän+tulotason+niin+onhan+se+tietysti+väärin+jos+siitä+ei+pääse+nauttimaan+ja+kuitenkin+varmaan+loppupeleissä+näissäkin+tapauksissa+tarkoitetaan+ihan+hyvää+mutta+ei+oikein+pysähdytä+sen+toisen+asemaan.Tuo+mykkäkoulumies+sitten+on+jo+ihan+oma+lukunsa+ja+täytyy+ihmetellä+miten+nainen+sitä+jaksaa.+Ei+edes+halua+peitellä+tuota+rahan+käyttöä+vallan+välineenä.+Toivottavasti+tulee+järkiinsä+tai+jää+yksin.+Ei+kenenkään+tarvi+olla+tuollaisen+kynnysmattona.
  4. Libido+siellä+vain+on+karkaillut,+palaa+useinmiten+sitten+aikanaan+ihan+itsekseen.+Itsellä+sama+tilanne+tuossa+vuosia+sitten.+Ei+vaan+naiset+kiinnostaneet.+Jos+olisin+rakentanut+aitaa+takapihalla+ja+nainen+bikineissä+olisi+tullut+sitä+katsomaan+niin+tuskin+olisin+nähnyt+naista+bikineissä+vaan+kaksi+kättä+jotka+voivat+hetken+pitää+vatupassia.Itse+kävin+mittauttamassa+aikanaan+ja+kun+ne+oli++ok+niin+ainakin+tiesi+että+vika+tai+toisten+mielestä+siunaus+oli+korvien+välissä.Kannattaa+kuitenkin+käydä+tutkituttamassa+nuo+testot+ja+samalla+sulkea+pois+jonkun+sairauden+mahdollisuuden.Kannattaa+kuitenkin+aina+välillä+käyttää+ylhäällä+ja+tyhjentää+niin+vähenee+eturauhassyövän+riski.