Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
4168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onhan+mun+kuva+jo+tuolla,+Toki+eri+kaveri+sai+"syyt"+sormilleen.
Pohje+vaan+tuli+mieleen+kun+aamupäivästä+hieroin+yhdet+pohkeet+auki.
26.08.2018 12:44
Pohjekuva+olis+kiva.
26.08.2018 12:03
Sanoisin+että+aika+paljon+riippuu+minkälaista+seuraa+haluaa.+Jos+haluaa+seuraa+vain+yhdeksi+yöksi+niin+ei+ne+numerot+ole+niin+tärkeitä.+Paitsi+ehkä+postinumero+jotta+tietää+poistuuko+aamulla+jalan,+linja-autolla+tai+taksilla.
Jos+nyt+ajatellaan+pidempää+parisuhdetta+niin+silloin+minusta+ikä+ei+ole+pelkkä+numero+vaan+suurimmalle+osalle+se+myös+antaa+viitteen+siitä+elämänvaiheesta+jossa+nyt+ollaan.+Itse+kun+joitakin+vuosia+sitten+haeskelin+täältä+seuraa+40+++ikäisenä+niin+kyllä+minulla+taisi+olla+ajatus+että+nainen+olisi++-5+vuotta+omasta+iäastäni.+Silloin+ehkä+oltaisiin+elämäntilanteessa+suunnilleen+samalla+sivulla+ja+siten+ajatukset+ja+haaveet+tulevaisuudesta+olisivat+samansuuntaiset.+Kuitenkin+vaikka+miten+tärkeää+seksi+parisuhteessa+onkin+niin+suurin+osa+ajasta+menee+niihin+arjen+vaikeiden+päätösten+ratkomiseen:+kuten+mitä+tuodaan+kaupasta,+pestäänkö+lattiat+tänään+vai+viikonloppuna+yms.
26.08.2018 11:55
Joskus+aikanaan+kun+vielä+oikeassakin+elämässä+eleli+kotileikkien+mailmassa+niin+tuota+tuli+pelailtua.+Joku+oli+lapsille+lahjaksi+ostanut+ja+kun+lapset+olivat+jo+unten+mailla+niin+vaimon+kanssa+pelailtiin.+Vanhemman+näkökulmasta+siitä+mainio+peli+että+ei+tarvinnut+lahjoja+miettiä+kun+lisäosia+oli+kaupan.+Aika+äkkiä+siihen+kuitenkin+kyllästyi+mutta+sellainen+lisäosa+kuin+taikaa+oli+melko+mainio.
26.08.2018 10:43
Mitä+tuossa+muutamia+lehden+kommentteja+luin+niin+aikalailla+taas+taitaa+olla+miehet+vastaan+naiset+asetelma.+
Itse+jäin+tuossa+vähän+miettimään+sitä+mitä+tuohon+ei+ollut+kirjoitettu.+Jos+minulla+olisi+tuollainen+nainen+joka+hieman+väsyneenäkin+jaksaisi+yrittää+innostua+minun+mielikseni+niin+miksi+hän+tekisi+niin?
Onko+hänellä+sitten+mies+joka+tulee+töistä+väsyneenä,+syö,+murahtaa+ja+menee+sohvalle.+Illalla+nousee+iltakahville+josta+suoraan+sänkyyn+jossa+jo+vaimo+odottelee?+
Vai+onko+kyseessä+kenties+mies+joka+tulee+töistä,+antaa+suukon,+kuuntelee+vaimon+päivän+kuulumiset+ja+osallistuu+keskusteluun.+Vaikka+kuinka+myös+työpäivän+jälkeen+väsyttää+hän+miettii+että+väsyttääkö+häntä+oikeasti+niin+paljon+ettei+hän+jaksaisi+auttaa+rakasta+naistaan+kotitöissä+jotta+heille+jäisi+yhteistä+aikaa.
Minusta+tässä+artikkelissa+Marjaanan+esittämät+ajatukset+voivat+hyvinkin+olla+heillä+se+parisuhden+punainen+lanka+kaikissa+asioissa.+Itsensä+lisäksi+huomioidaan+se+kumppani;+seksi+nyt+tässä+oli+vain+irroitettu+yhtenä+osana+koska+sehän+on+se+juju+jolla+lehtiä+myydään.
23.08.2018 22:24
Mitä+nyt+noita+juttuja+luin+niin+minun+mielestäni+kyseessä+ei+olleet+ongelmat+tienaamisessa+vaan+siitä+että+ei+oikein+osata+asettua+sen+toisen+ihmisen+asemaan+eikä+ilmapiiri+oikein+ole+suotuisa+rakentavalle+keskustelulle.
Ihan+jo+tuo+ensimmäinen+tapaus+jossa+nainen+maksaa+ulkomaanmatkat.+Jos+selkeästi+näkee+että+miestä+kaihertaa+niin+eikö+voisi+miettiä+muita+yhdessäolon+vaihtoehtoja.+Kyseessä+kuitenkin+lapsiperhe+ja+jotenkin+kuvittelisin+että+lapsille+on+tärkeintä+se+yhdessäolo+eikä+ne+puitteet.+Lisäksi+hieman+pisti+silmään+"maksan+ilomielin+kaiken+ylimääräisen.........lastenvaatteet+ja+muut+hankinnat"+En+nyt+pariskuntaa+tunne+mutta+jotenkin+jää+sellainen+tunne+että+miehellä+voisi+olla+aika+vaikeaa+löytää+sitä+rooliaan+tuollaisessa+tilanteessa.
Jotenkin+vielä+pahempi+on+tuo+että+viedään+ravintolaan+ja+siellä+osoitetaan+tuttavaperheelle+kumpi+se+perheessä+pitää+ohjat+käsissään+rahan+avulla.+
Toki+näissä+on+sitten+se+kolikon+toisella+puolella+se+ajatus+että+jos+on+kovasti+tehnyt+töitä+ansaitakseen+hyvän+tulotason+niin+onhan+se+tietysti+väärin+jos+siitä+ei+pääse+nauttimaan+ja+kuitenkin+varmaan+loppupeleissä+näissäkin+tapauksissa+tarkoitetaan+ihan+hyvää+mutta+ei+oikein+pysähdytä+sen+toisen+asemaan.
Tuo+mykkäkoulumies+sitten+on+jo+ihan+oma+lukunsa+ja+täytyy+ihmetellä+miten+nainen+sitä+jaksaa.+Ei+edes+halua+peitellä+tuota+rahan+käyttöä+vallan+välineenä.+Toivottavasti+tulee+järkiinsä+tai+jää+yksin.+Ei+kenenkään+tarvi+olla+tuollaisen+kynnysmattona.
23.08.2018 19:20
Vähän+jäin+tuossa+miettimään+että+jos+jää+nuoremmille+niin+elääkö+jotenkin+oman+paremmuutensa+kuplassa+kun+yrittää+nuorempia+naisia+vai+onko+nelikymppisillä+naisilla+puumailmiö+kun+vain+nuoret+kelpaa.
En+voi+sanoa+olevani+Puolanka+asiantuntia+sillä+kokemukseni+Puolangasta+on+noin+kahden+ja+puolen+tunnin+mittainen+mutta+tunnistan+kyllä+ilmiön+omalla+seudullani+ja+omien+lapsoieni+touhua+seuratesssa.++Naiset+hankkii+koulutusta+ja+vaikka+miteen+mainostetaan+verkko-opetusta+yms+niin+kyllähän+sitä+on+isommille+kirkoille+lähdettävä.+Miehille+tuntuu+riittävän+tuollainen+ammattitason+koulutus+jolla+pääsee+työelämään+kiinni.+Työpaikka+sitten+löytyy+omasta+tai+lähikunnasta.+Sen+varaan+sitten+rakennetaan+se+elämä.+
Lisäksi+nällä+miehillä+muuttohalua+vastustaa+ajatus+että+omat+vanhemmat+jäisivät+omilleen.+Usein+vanhempien+ikääntyessä+nämä+miehet+auttavat+vanhempiaan+kotitöissä+ja+juoksevissa+asioissa+jotta+vanhemmat+pystyisivät+asumaan+kotonaan+mahdollisimman+pitkään.+
Tietysti+hankala+paikka+jos+pitää+valita+mahdollisen+parisuhteen+ja+nykyisen+rakennetun+elämän+välille.
19.08.2018 22:57
Niin+no+mitä+tuo+hyvä+ulkonäkö+sitten+kenellekin+tarkoittaa.+Jos+olet+liikunnallinen+ja+elät+edes+hieman+terveys+edellä+niin+saattaa+olla+että+ulkonäkösi+on+ihanteellinen+miehelle+joka+kaipaa+seuraa+vaikka+vaellukselle+ja+luontoon.+Se+että+naisen+ulkonäkö+on+luokkaa+"bling+bling"+ei+tarkoita+kaikkien+miesten+mielestä+sitä+naisen+tason+nostoa.+Siinä+mielessä+kohti+hyvää+vanhuutta+että+naisen+tason+nosto+voi+mennä+käsikkäin.
En+nyt+tiedä+mitä+opiskelet+mutta+voihan+olla+että+sekin+nostaa+tasoasi+tiettyjen+miesten+mielestä.+Jos+opiskelet+vaikka+kirjallisuutta+niin+voihan+haikupiirejä+kiertävä+mies+olla+sinusta+enemmän+kiinnostunut+kun+opiskelet+kirjallisuutta.
18.08.2018 23:13
Ei+minulla+koskaan+ole+ollut+vaikeaa+tämä+sinkkuuden+hyväksyntä;+enemmänkin+se+on+ollut+pidemmän+aikaa+jo+oletuksena.+
Itse+taas+olen+tehnyt+sen+valinnan+että+olen+"nostanut+tasoani".+Harrastanut+liikuntaa,+opiskellut,+yrittänyt+tehdä+arjesta+juhlavampaa+jne.+Tason+nostoa+en+ole+tehnyt+parinmuodostusta+silmäillen+vaan++tähdätäkseni+mahdollisimman+laadukkaaseen+vanhuuteen+sekä+ollakseni+mahdollisimman+hyvä+isä+lapsilleni,+ystävä+läheisilleni+ja+kaveri+tutuille.
17.08.2018 23:12
Taisi+olla+tiistaina,+Olin+joskus+edellisellä+viikolla+ehdotellut+treffejä.
Kuulemma+passaa+ensi+viikolla.+Mennään+ostamaan+verhot.
17.08.2018 23:00
Kaupunginjohtaja+Ritva+päätti+hakea+kolmea+lähihoitajaa+ja+yhtä+lastenhoitajaa.+Mielenkiintoiset+nimikkeet+tuli+kokeiluun+siihen+nähden+että+"jos+on+tehtävänala,+jossa+on+paljon+miehiä+ja+jos+on+yhtä+hyvät+nais-+ja+mieshakijat+niin+silloin+se+vähemmistöä+edustava+laitetaan+etusijalle.+Nimettömässä+rekrytoinnissa+tätä+ei+voida+ottaa+huomioon,+kaupunginjohtaja+Viljanen+sanoo.+"
No+salaliittoteoriat+sikseen.
Mulle+jäi+hieman+sekava+kuva+koko+prosessista.+Mulla+jäi+tuosta+nyt+vähän+sellainen+kuva+että+kunhan+työ+-ja+koulutustausta+vastasivat+haettavaa+työtehtävää+niin+sen+jälkeen+painotus+oli+hekemuksessa.+Eli+ei+enää+riitä+että+olet+ammattitaitoinen+vaan+pitää+olla+kirjallista+lahjakkuutta+jotta+pääsisit+virkaan.
Yksi++oleellinen+tuosta+jää+myös+uupumaan.+Ainakin+yksityisellä+puolella+on+tapana+pyytää+suostuttelijoita+edellisestä+työpaikasta+ja+kokemukseni+perusteelle+tätä+monet+työnantajat+myös+käyttävät+uutta+henkilöä+rekrytoidessa.
Toivottavasti+Vantaa+myös+tiedottaa+lasten+vanhemmille+sen+missä+varhaiskasvatuksen+yksikössä+toimii+henkilö+josta+kaupunki+ei+tiedä+muuta+kuin+ammatillisen+pätevyyden.
14.08.2018 20:01
Ei+tietenkään.+Ihminen+voi+valita+sen+kumpi+jää+kotiin+ja+kumpi+lähtee+töihin.+
Se+pidetäänkö+miestä+siltikään+yhtään+pätevämpänä+vanhempana+eron+sattuessa+mulla+ei+oikein+ole+tilastoja.
14.08.2018 19:41
Äkkiseltään+tulee+mieleen+leijona.+Olemus+nyt+vaan+ei+ole+näpsäkkä+metsästämiseen+mutta+pentujen+huolehtiminen+onnistuu+kyllä.
Ketusta+en+ole+ihan+varma+mutta+sellainen+kuva+minulla+olisi+että+emon+ei+tarvi+lähteä+pesästä+kun+isäntä+kantaa+evästä+kotiin.
14.08.2018 18:52
Tottahan+toki+se+lähtötilannekin+vaikuttaa.+Jos+löytyisi+emäntä+joka+haluaa+muuttaa+yhteen+niin+pitää+miettiä+se+toisen+asunto,+oli+se+sitten+hänen+tai+minun.+Jos+on+oma+niin+myykö+vai+vuokraako+ja+miten+huomioidaan+jne.+
Aina+jos+on+naisen+kanssa+yhteen+menty+niin+otettu+sitten+yhteinen+tili+jonne+kaikki+rahat+on+menneet+ja+sitten+sieltä+laskut+maksettu.+Ei+ole+erikseen+katsottu+kumman+liittymä+on+kalliimpi+tai+kumpi+käyttää+enemmän+autoa+jne+
En+tiedä+onko+teidän+kohdalla,+mutta+minulla+näyttää+olevan+ihan+selkeästi+sama+toimintamalli+kuin+oli+meillä+kotona.
13.08.2018 22:25
Kyllä+itsestäni+olen+huomannut+että+kotona+rauhoittuminen+ja+hiljentyminen+on+aika+vaikeaa.+Siinä+kun+on+se+arki+vieressä+ja+läsnä+niin+helposti+vaan+ajatukset+kääntyy+siihen+suorittamiseen.+Sellainen+lyhytkestoinen+ajatusten+mietiskely++tai+pohdinta+onnistuu,+mutta+ne+yleensä+ovat+aika+pinnallisia.
Itselleni+tuollainen+päivän+tai+useamman+vaellus,+yksin+tai+porukassa,+on+jo+sellainen+että+helposti+uppoutuu+itseensä+vähän+syvemmälle+ja+siinä+mennessä+eteenpäin+vähän+jo+matkan+ja+ajantajukin+katoaa.+Osalle+metsästys+tai+kalastus+voivat+olla+tällaisia+tai+ihan+vaan+juoksulenkit.+
Kyllähän+itseänikin+vähän+mietityttää+että+tällaiset+asiat+nykyään+kaupallistetaan.+Onko+uusavuttomuus+jo+sitä+tasoa+että+ihmiset+eivät+keksi+miten+pystyvät+olemaan+hetken+rauhassa+itsensä+kanssa?+Toki+jos+ihminen+kokee+tästä+saavansa+sen+paikan+ja+ajan+olla+itsensä+kanssa+sekä+sitä+kautta+laatua+elämäänsä+niin+ilman+muuta+tällaista+kannattaa+harkita+jos+vaan+kukkaro+kestää.
12.08.2018 21:31
Ei+kai+nyt+vielä,+juuri+keväällähän+se+vasta+tuli+avattua.
Itse+kun+tykkään+nukkua+vähän+viileässä+eli+joku+18+astetta+on+hyvä,+niin+usein+lumi+on+ennen+maassa+kuin+minulla+ikkuna+kiinni.
12.08.2018 20:38
Libido+siellä+vain+on+karkaillut,+palaa+useinmiten+sitten+aikanaan+ihan+itsekseen.+Itsellä+sama+tilanne+tuossa+vuosia+sitten.+Ei+vaan+naiset+kiinnostaneet.+Jos+olisin+rakentanut+aitaa+takapihalla+ja+nainen+bikineissä+olisi+tullut+sitä+katsomaan+niin+tuskin+olisin+nähnyt+naista+bikineissä+vaan+kaksi+kättä+jotka+voivat+hetken+pitää+vatupassia.
Itse+kävin+mittauttamassa+aikanaan+ja+kun+ne+oli++ok+niin+ainakin+tiesi+että+vika+tai+toisten+mielestä+siunaus+oli+korvien+välissä.
Kannattaa+kuitenkin+käydä+tutkituttamassa+nuo+testot+ja+samalla+sulkea+pois+jonkun+sairauden+mahdollisuuden.
Kannattaa+kuitenkin+aina+välillä+käyttää+ylhäällä+ja+tyhjentää+niin+vähenee+eturauhassyövän+riski.
12.08.2018 14:29
https://www.yrittajat.fi/yrittajan-abc/tyonantajan-abc/tyontekijan-palkkaaminen-316507
Tuosta+alkuun.
11.08.2018 23:40
Olisihan+se+toki+jotakin+mutta+vähän+alkaa+tuntua+siltä+että+minulle+aikanaan+korvamekitty+määrä+rakkautta+parisuhteisiin+on+jo+käytetty.+Sen+verran+vahvasti+tuo+tunne+ja+varsinkin+tunteiden+kohteet+ovat+minua+kierrelleet.
Voi+tietysti+olla+että+katson+mailmaa+vähän+taittovikaisena+mutta+kyllä+minä+tasoja+vieläkin+havaitsen.+Mitä+työelämää+olen+seuraillut+ja+kuullut+niin+aika+monessa+on+vielä+vallalla+jako+esimerkiksi+toimihenkilöiden+ja+työntekijöiden+kesken.+En+puhu+nyt+pelkästään+organisaatiokaaviona+vaan+henkisenä+asiana+kuten+siinä+että+toimihenkilöt+ja+työntekijät+ovat+omissa+taukopaikoissaan.+Tässä+kun+mietin+omaa+työhistoriaa+niin+kaikki+pariskunnat,,+kahta+lukuunottamatta,+jotka+ovat+olleet+samassa+työpaikassa+ovat+organisaatiossa+sijoittuneet+samalle+tasolle+tai+mies+on+ylempänä.++
Harrastukset+varmasti+tasoittavat+noita+tasoja+ja+lokeroita.+Salilla+10-kilon+käsipaino+painaa+saman+verran+nostaa+sen+minkä+tason+ihminen+tahansa.+Toki+se+miten+painavalta+se+tuntuu+on+eri+asia.+
Kyllähän+siihen+itsekkin+syyllistyisi+helposti+jos+kapakoissa+tai+yökerhoissa+pyörisi.+Kyllähän+yksi+kriteeri+illanviettopaikaksi+on+se+millaista+perukkaa+siellä+käy.
11.08.2018 23:31
Äijäjooga+voisi+olla+sellainen+minkä+voisi+palauttaa+taas+ohjelmistoon+mikäli+taas+kansalaisopisto+sellaista+järjestää.
Jos+keräisi+tarpeeksi+rohkeutta+niin+paritanssikurssi+voisi+olla+ihan+hauska+kokemus.+Tosin+jotta+siitä+saisi+ilon+irti+niin+pitäisi+sitten+ylläpitää+tätä+taitoa.
Yksi+laji+joka+tuntuu+saavan+jatkuvasti+uusia+harrastajia+on+frisbeegolf.+Mikäli+olen+oikein+ymmärtänyt+niin+radat+on+ilmaisia.+
Alkaa+taas+maanantaina+se+tilanne+että+työt+haittaa+vapaa-aikaa+joten+vähän+epäilen+että+uusille+harrastuksille+ei+vaan+tahdo+sitä+aikaa+riittää.
11.08.2018 21:49
180 / 209