Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3971
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+tuo+lista+kohtuuton+ole,+vähän+lavea+niinkuin+yleensä+nuo+listat+tuntuvat+olevan.+Minulla+tuo+taitaisi+kosahtaa+tuohon+kohtaan+itsensä+rakastamiseksi.+Tällä+siis+tarkoitan+sitä+mielikuvaa+joka+rakkaudesta+yleensä+on.+Mailma+on+silkkipaperein+vuorattua+höttöä+jonka+takaa+ei+nähdä+muita+ja+joka+antaa+tunteen+että+kaikki+on+mahdollista+ja+ovet+ovat+auki+vain+sinua+varten.+Tulet+ja+poimit+pois.
Itse+olen+jo+itseni+kanssa+siinä+vaiheessa+että+vaikka+se+rakkaus+siellä+pohjalla+on+niin+suurin+näkyvä+osa+on+välittämistä+sekä+arjen+pyörittämistä.+Itseni+kanssa+tulen+kyllä+erinomaisesti+toimeen+mutta+elämän+realiteetit+ova+sen+verran+usein+potkaisseet+kulkusille+että+enää+ei+kannata+tulla+minulle+sanomaan+että+mailma+on+sinulle+avoin.+
Se+tässä+on+hyvä+puoli+että+rakkaus+ei+sokaise+avaamaan+kaikkia+ovia+vaikka+ne+olisivat+vielä+raollaankin.+Kannattaa+valita+ne+joiden+kynnyksen+yli+haluaa+oikeasti+kulkea.
Toki+voi+olla+että+kosahtaisi+noihin+fyysisiin+ominaisuuksiinkin,+ei+mene+kyllä+cooper+enää+yli+kolmen+tonnin.
18.06.2018 18:54
Vau,+sanoisin+että+nyt+ollaan+ihan+asioiden+keskiössä;+yksilöterapianakin+loistava+valinta.+
Varsinkin+ulkona+kuivatut+lakanat+joissa+on+jäljellä+vielä+sellainen+seitinohut+kosteus+niin+onhan+se+jotakin+taivaallista.+Vielä+kun+kuidut+menevät+mankeloinnissa+tiukkaan+niin+ne+eivät+pölise+eikä+tuoksu+ja+tuoreus+karkaa.
Pitipä+muuten+tarkistaa+mikä+oli+ketjun+aihe+ja+nyt+sitten+tulikin+pari+lisävaatimusta+naisille.+Pitää+osata+tai+omata+halua+mankelointiin+tai+ainakin+pystyä+katselemaan+kun+minä+mankeloin;+sen+lisäksi+osaa+asentaa+Vallilan+verhot+tai+ainakin+uskaltaa+antaa+rehellisen+arvion+miten+minä+siinä+asennuksessa+onnistuin.
18.06.2018 18:10
Kokemus+ja+oma+päätös.+Olen+tässä+etsiskellyt+seuraavaa+ex-naisystävää+jo+tovin+mutta+kun+asuu+seudulla+jossa+jokaista+vapaata+naista+kohden+on+nelisenkymmentä+vapaata+miestä+niin+aika+suoraan+tullut+palautetta+että+nainen+ei+halua+lipittää+pinaattikeittoa+jos+voi+pureksia+mehevää+pihviä.
Sitten+kun+olen+käynyt+ruuhkasuomessa+niin+Tinderistä+on+tullut+suoraan+kutsuja+treffeille.+En+tiedä+onko+siellä+eri+ruokamaku+vai+ovatko+niin+nälissään+että+mikä+tahansa+välipala+käy.
Kuitenkin+olen+tehnyt+sen+päätöksen+että+kulutan+elämäni+timalasin+viimeiset+hiekat+täällä+enkä+lähde+muualle+enää+vaeltamaan.
18.06.2018 17:51
No+siis+mankeli+ja+mankelointihan+on+perhedynamiikan+jätevesien+runkoputki+joka+huuhtelee+jätteet+ja+liat+pois+parisuhteesta+ja+aliarvioimatta+muita+kotitöitä+niin+niillä+on+vain+riski+tuoda+sitä+jätevettä+parisuhteeseen.
Kaiken+ydinhän+on+ennen+mankelointia+tapahtuvat+toimet+joiden+keskiössä+on+lakanan+veto.+Muita+kotitöitä+tehdään+yksin+ja+niitä+jaetaan+mutta+tässä+tarvitaan+molempia+(toki+voi+tehdä+yksinkin+mutta+pariskuntana+yleensä+toimitaan).+Siinä+jos+toisen+veto+ei+ole+tasainen+vaan+protestoiva+nykäisy+niin+voi+kysyä+että+mikä+painaa.+Siinä+voi+sitten+purkaa+huoliaan+koska+lakanat+odottavat+eikä+pois+kehtaa+lähteä.+Lisäksi+siinä+voi+pelata+parisuhdepeliä+ja+antaa+huonompituuliselle+vetovastuun+siitä+miten+taitellaan+ja+miten+vedetään.+Kumpikin+ei+voi+olla+johtaja.+
Sen+jälkeen+kun+lakanat+on+mankeloitu+niin+niiden+ollessa+kaapissa+silmä+lepää+kun+tietää+että+yhdessä+tuli+tämä+työ+tehtyä.+Imuroinnin+ja+tiskauksen+tulokset+katoavat+pian+mutta+kaappi+pysyy+kuosissa+pitkään.++Siinä+kun+on+päivällä+purettu+toiselle+huolet+niin+illalla+helposti+käy+mielessä++lakanoita+levittäessä+että+tulipa+noista+niin+sileitä+että+toivottavasti+pysyvätkin.+Koska+molemmilla+on+nyt+hyvä+mieli+niin+tunnin+ja+parinkymmenen+minuutin+jälkeen+rypistyneet+lakanat+menevät+pyykkiin+ja+uudet+sileät+levitetään+ja+nukkuminen+voi+alkaa.
Neljännes+eroista+olisi+voitu+välttää+jos+ihmisillä+olisi+mankelit.
17.06.2018 23:53
Tiedän+kyllä+miehenä+mitä+tarkoitat.+Mutta+siis+nyt+puhun+hieronnasta+jossa+ajatuksena+on+terveydellinen+näkökulma.+Silloin+toivon+että+nainen+ymmärtää+että+siitä+en+halua+vastapalvelusta.+
Se+on+sitten+eri+asia+jos+nainen+tulee+töistä+ja+sen+aikaa+kun+hän+on+suihkussa+teen+ruuan+valmiiksi.+Syönnin+jälkeen+pistän+valot+himmeälle,+tuoksukynttilöitä+seinustoille+ja+taustalla+soi+Chris+Rea+tai+Chris+Isaak+ja+hierontaotteet+ovat+enemmän+sivelymäiset.+
Siitä+olisi+naisen+jo+hyvä+aavistaa+että+muutaman+päivän+kuluttua+tulen+ilmoittamaan+että+ajattelin+ostaa+salille+uuden+nostovyön.
17.06.2018 22:53
Sinkkuna+edelleen+ja+jos+veikata+pitäisi+niin+aika+vakioituna+tilana+tämä+on+tulevaisuudessa.
17.06.2018 22:37
No+voi+että.+
Koska+tätä+ei+nyt+varmaan+kukaan+muu+lue+niin+voin+paljastaa+yhden+heikkouteni.+Jos+kävisi+niin+että+nainen+kutsuisi+luokseen+treffeille+ja+siinä+lomassa+esittelisi+että+hänellä+on+mankeli+käytössä+joutuisin+nielaisemaan+pari+kertaa,+menisin+naisen+eteen+polvilleen,+ja+laittaisin+ruskeisiin+silmiini+niin+hellyyttävän+spanielin+katseen+kuin+vain+osaan+ja+kysyisin+"haluatko+kanssani+määräaikaisen+vai+toistaiseksi+voimassa+olevan+parisuhteen?"
17.06.2018 22:09
Ei+ole+matkailuautoa+mutta+kartanlukijan+paikka+vaellukselle+löytyy+kyllä.
17.06.2018 21:42
Olisit+siirtänyt+telkkarin+makuuhuoneeseen.+Kyllähän+noi+hoituu+samaan+aikaan.+Puoliajalla+vaihtaa+asentoa.
17.06.2018 12:31
Veti+hieman+jopa+hiljaiseksi.+
Yleisellä+tasolla+jäin+miettimään+että+ei+meillä+miehillä+tämä+kehitys+ole+menossa+parempaan+suuntaan+jos+naiset+ennemmin+hankkii+lapset+yksin+kuin+miehen+kanssa.+Ei+ole+meillä+hommat+menneet+ihan+putkeen;+toki+jos+hirtehisesti+miettii+niin+kohta+ei+meillä+menekkään+muualle+kuin+putkiin.
Itse+pystyin+hieman+samaistumaan+tuohon+artikkeliin.+Toki+vähän+eri+vinkkelistä.+Oli+lapset+ja+emäntä+sekä+talokin+tullut+laitettua.+Uusi+työpaikka+eli+tavallaan+sellainen+uuden+elämän+nollapiste.+Työpaikka+oli+hieman+epävarma+joten+menettämisen+pelossa+tein+pidempää+päivää+ja+kun+työpaikka+vakioitui+niin+silti+ei+työpäivät+lyhentyneet+koska+halusin+antaa+perheelle+taloudellisesti+turvatumman+tulevaisuuden,+
Myöhemmin+vasta+heräsin+siihen+kuinka+vihkoon+tuli+vedettyä+nuo+vuodet.+Ei+lapset+kaivanneet+uusimpia+polkupyöriä+vaan+sitä+että+isä+olisi+ollut+paikalla+katsomassa+kuinka+hyvin+he+ajavat.+En+tiedä+olisiko+se+parisuhdetta+pelastanut+mutta+tuskin+lyhyemmistä+työpäivistä+haittaakaan+olisi+ollut.+Minulle+kuten+Hayleylle+tämä+tajuaminen+tapahtui+neljän+kympin+vaiheilla.
Mennyttä+ei+saa+tekemättömäksi+mutta+virheistä+voi+oppia+eikä+meille+kummallekaan+korjausliike+tullut+liian+myöhään.+Nyt+olen+sitten+pyrkinyt+siihen+että+vaikka+kohta+kuusi+henkilöä+laskisi+minua+liinoilla+alas+ja+"sun+haltuus+rakas+isäni-virren+jälkeen+kahvinjuonnin+lomassa+minua+muisteltaisiin+niin+kukaan+ei+kertoisi+kuinka+tein+pitkiä+päiviä+tai+tienasin+tai+paljonko+sain+maastavedosta+rautaa+ylös+vaan+muistaisivat+millainen+olen+ollut+ihmisenä+lähimmäisilleni+ja+muille+ihmisille.
17.06.2018 12:26
Onko+sulla+mankeli?
17.06.2018 11:43
Pitää+tykätä+minusta.
Minä+tykkään+siitä.
Vaikka+ollaan+ihastuneita/rakastuneita+niin+ymmärtää+että+ympärillä+on+muitakin+eikä+me+voida+seisoa+koko+päivää+käsikkäin+kaupan+pastahyllyjen+välissä+koska+me+tukitaan+tie.
Ymmärtää+että+jos+minä+hieron+naiselta+jäykistyneen+niskan+tai+alaselän+kuntoon+niin+se+ei+tarkoita+että+olisin+tehnyt+sen+vastapalveluksen+toivossa+vaan+siksi+että+hän+on+minulle+tärkeä+ja+rakas.
17.06.2018 11:41
Koska+nyt+näytti+menevän+henkilökohtaisen+analyysin+puolelle+niin+pitää+heti+todeta+että+olen+siitä+onnellisessa+tilanteessa+etten+ole+elämässäni+osattomuutta+kokemaan.+Aina+olen+saanut+antaa+ja+vastaanottaa+sekä+rakkautta+että+hyväksyntää;+on+sitten+kohteena+ollut+vanhempani,+sisarukseni,+kumppani,+perhe+tai+lapset.+Lisäksi+kun+onnettomuudet+ja+vakavat+sairaudet+eivät+ole+päässeet+perustaa+nakertamaan+olen+tästä+tilanteesta+enemmän+kuin+kiitollinen.+Kun+tähän+liittää+laajenevan+ystäväpiirin+ja+monet+harrastukset+niin+tilanteeni+on+se+että+vaikka+potkaisisin+lusikan+nurkkaan+nopeastikin+voisin+sanoa+kokeneeni+täysipainoisen+elämän.
Minun+ajatukseni+perustuvat+ihan+siihen+käytännön+ongelmaan+että+miestutkimusta+ei+ole+päästetty+samanlaiseen+asemaan+naistutkimuksen+kanssa.+Itse+näkisin+että+mikäli+molemmilla+olisi+samanlaiset+resurssit+tutkimuksiin+se+toisi+kokonaistasa-arvoon+jotakin+lisää+eikä+se+olisi+kummaltakaan+mitään+pois.
Kyllähän+miehet+jyräävät+liike-elämän+puolella+mutta+sitten+taas+naiset+kasvatus+ja+sosiaalipuolella.+Tietysti+sitten+jokaisen+henkilökohtaisen+tilanteen+mukaan+voi+arvuuttaa+kumpi+tuntuu+tärkeämmältä;+se+että+mies+tienaa+muutaman+sentin+työstä+enemmän+vai+se+että+näet+lastasi+vain+joka+toinen+viikonloppu.
Mitä+politiikkaan+tulee+niin+kyllähän+naiset+on+siinä+protokollassa+ihan+vahvoilla.+Ensin+on+tasavallan+presidentti+(ja+jos+entisiä+presidenttejä+ei+lasketa+niin+)+seuraava+on+heti+eduskunnan+puhemies+joka+on+nainen+jonka+lisäksi+eduskunnan+puhemiehistö+on+naisvaltainen.
16.06.2018 22:19
Ihan+hyvää+tajunnanvirtaa+nimimerkiltä+hgvjklöä;+ainakin+miehenä+voisin+kuvitella+että+ehkä+naisten+silmissä+voi+tällaisena+näyttäytyä.+
Muutamaan+yksityiskohtaan+pikku+kommentti.+On+totta+että+vihapuhe+on+erilaista+kun+kyseessä+on+mies+tai+nainen+mutta+enää+en+kyllä+käyttäisi+miehiin+suuntautuvasta+toiminnasta+termiä+"ihan+vitsillä"+vaan+siihen+voisi+keksiä+uuden+termin.+Viittaan+tässä+nyt+vaikka+tapaukseen+Martin+Timell+jota+syytettiin+raiskauksesta.+Häneltä+meni+työ,+mahtoiko+mennä+perhe+ja+elämäkin+vaikka+oikeus+totesi+ettei+raiskaus+tapahtunut.+Itse+pidän+enemmän+"ihan+vitsillä"+näitä+tapauksia+jotka+täällä+viljelevät+ihmiskeitoista.+Toki+aina+voidaan+keskustella+siitä+että+onko+väärin+jos+nainen+kokee+tulleensa+raiskatuksi+ja+siitä+ilmoittaa.+Eihän+se+tuntemuskaan+koskaan+väärin+ole.
Toinen+mikä+pisti+silmään+oli+"alkaa+miesliikkeet+hamuamaan+valtaa+takaisin+".+Itse+nyt+olen+jo+melko+pitkään+kulkenut+hartiat+kumarassa+näitä+katuja+mutta+ihan+äkkiseltään+ei+tule+mieleen+miesliikettä+joka+olisi+ollut+vallan+huipulla,+saati+että+olisi+missään+bussitolppien+mainoksissa+vaatinut+vaikka+naisten+äänioikeuden+poistamista.+Ihan+vaan+villinä+veikkauksena+voisin+todeta+että+miesliikkeet+eivät+tule+ikinä+samalle+tasolle+naisliikkeiden+kanssa+pääsemäänkään.+Naiset+hoitavat+nämä+asiat+sen+verran+fiksusti.+Esimerkiksi+naistutkimus+muutettiin+tasa-arvon+nimissä+sukupuolitutkimukseksi+jonne+sitten+perustettiin+naistutkimuksen+professuuri+joka+tutkii+asioita+feministisestä+lähtökohdasta.+Sen+jälkeen+luotiin+muurit+ympärille+ja+estettiin+miestutkimuksen+pääsy.+Mielestäni+tällaiset+toimenpiteet+jolla+poljetaan+mahdollisuus+saada+tutkittua+tietoa+miesten+tasa-arvotilanteesta+nimenomaan+antavat+tilaa+radikaalille+ajattelulle.
16.06.2018 12:10
Voi+toki+löytyä+joten+taidan+varmuuden+vuoksi+pistää+oven+lukkoon.+Minun+tuurillani+se+osuisi+juuri+nyt,+Ei+edes+ihastumisen+huumassa+haluaisi+kuulla+kommentteja+"miksi+nämä+laatat+painavat+näin+paljon+"+tai+"pitääkö+tuota+jalkapalloa+katsoa+koko+ajan."
16.06.2018 10:53
Neljä+viikkoa+vielä+lomaan+joten+eiköhän+mennä+siihen+asti+pyhällä+kolminaisuudella+eli+työ,+arjen+pyöritys+ja+harrastukset.+Toki+nyt+on+ollut+niin+hyviä+ilmoja+että+pihalla+on+viihtynyt+pidempäänkin.+Aidan+sain+valmiiksi+ja+nyt+olen+levittänyt+soraa+ja+kivituhkaa+terassin+pohjalle+joten+pian+alkaa+sitten+laattojen+asennus.
Loma+suunnitelmia+on+sen+verran+että+vaeltamassa+käydään;+kohde+vielä+avoin+ja+tarkemmat+päivämäärät+mutta+vahvasti+kallistuu+tuonne+karhunkierroksen+suuntaan+kuten+alkupeäinen+suunnitelma+oli.+Varmaan+sukuloimassa+käydään+mutta+muuten+ei+suunnitelmia.+Harrastuksissa+varmaan+tulee+tiheämmin+käytyä+sekä+tietysti+remontit+loppuun.
Emännän+etsimisen+jätän+syksymmälle+tai+suosiolla+seuraavaan+elämään.
16.06.2018 00:14
En+nyt+ihan+noin+mahtipontisia+ajatuksia+uskalla+päästellä.+Lähinnä+tämä+keho+muistuttaa+inhorealistista+heinälatoa+keski-pohjanmaan+ruispeltolakeuksilla.
Oikeastaan+sillä+ei+ole+merkitystä+millä+nimellä+pyhättöään+kutsuu+jos+naiset+ovat+toisesta+uskontokunnasta+ja+tavoittelevat+eri+asioita+mitä+alttariltasi+pysyt+tarjoamaan.
15.06.2018 17:15
Mitä+näihin+viimeaikaisiin+koulutuloksiin+on+uskominen+ja+mihin+suuntaan+miesten+elämä+on+rakentumassa+niin+olen+miettinyt+että+pitäisikö+pojat+laittaa+kouluun+vuosi+tai+pari+myöhemmin.+Toki+lokerointiahan+sekin+olisi,+enkä+osaa+sanoa+mitä+pojat+sen+"välivuoden"+touhuaisivat.
14.06.2018 21:35
Totta+varmaan+tuo+että+pitkässä+juoksussa+siinä+mielessä+tilanne+muuttuisi+että+nainen+ei+olisi+enää+uhri;+lähinnä+mietin+tuossa+tuota+lähtötilannetta+jossa+pelkästään+puhuttiin+tyttöjen+itsepuolustuskurssista.+Minulle,+tosin+myönnettävä+että+hieman+vanhakantaisessa+ajattelussa,+tuo+näyttäytyy+asetelmana+jossa+valmiiksi+lokeroidaan+ketkä+ovat+hyviä+ja+ketkä+pahoja.+
Se+toimisiko+tuo+yllyttimenä+vai+olisiko+sillä+ennaltaehkäisevä+vaikutus;+vaikea+sanoa,+toinen+meistä+on+oikeassa+ja+toivon+tosiaan+että+se+olisit+sinä.+Itse+vain+pelkään+että+tällaiselle+linjalle+jos+lähdetään+niin+teot+eivät+ehkä+tule+yhtään+suunnitelmallisemmiksi+kuin+nykyisinkään+mutta+raaistuvat.+Toinen+mikä+sitten+mietityttää+miten+tämä+vaikuttaisi+oikeuden+antamiin+tuomioihin.+Melko+yleinen+puolustus+olisi+että+nainen+olisi+halutessaan+voinut+lähteä+tilanteesta+koska+hän+on+saanut+itsepuolustuskoulutusta.
14.06.2018 21:32
Kyllähän+sitä+pitää+hieman+vilkuilla.+Saksa+nyt+on+varmasti+vahva;+tovottavasti+Englanti+tai+Tanska+yllättävät+positiivisesti.
14.06.2018 18:56
180 / 199