Ikkunakin piti laittaa kiinni, pirun kauan se auki olikin
Viileän tuntuista on
46
665
Vastaukset
- hfghfghfghfgh
Mun mielestä on erittäin surullista jos lämpimät säät loppuivat tähän.
Voi hitto että taas on tulossa pitkä syksy ja talvi :(- jokumies83
pujotteIija kirjoitti:
Tuskin ne vielä loppuivat. Nyt alkoi vettä mättämään ihan kunnolla
Täällä ei ole tullut vettä moneen viikkoon. Maa pölisee ja on rutikuivaa, kasvit ovat kuolemassa pystyyn tai ovat jo. Aavikkoa tulee suomeen näköjään...
jokumies83 kirjoitti:
Täällä ei ole tullut vettä moneen viikkoon. Maa pölisee ja on rutikuivaa, kasvit ovat kuolemassa pystyyn tai ovat jo. Aavikkoa tulee suomeen näköjään...
On täälläkin kasveissa selvää nuutumista havaittavissa, vaikka vettä on vähän tullutkin
No toissayönä oli hiton kuuma, olin mökillä, jossa sauna samassa rakennuksessa. Tänä yönä taas loikosin kotona ja oli ihanan viileä, kyllä ois piru nukuttanut, mutta köyhyydenestäminen vaati aikaa, elikkä ei auttanut muu kun hilautua takaisin oravanpyörän mukaan ja töihin....prkele!
Pitäis olla ihmisoikeus nukkua kun nukuttaa!!!pujotteIija kirjoitti:
Taisit nukkua saunassa, olit pienessä pöhnässä, niin et huomannut
Heh...ei passannut tissutella, kun oli aikainen herätys...
Sen saunan muuri oli seinän toisella puolella ja se toi kämppään lämmintä...ihan hikinen olin. Piti luikkia viereiseen huoneeseen nukkumaan ilman peittoa äksänä, että sai muutaman tunnin unta... Sinäänsä mulle kyllä käy viileämmät kelitkin...vaikka en kyllä valita kuumiakaan kelejä. Unet vaan tuppaa näistä helteistä kärsimään. Mä muutenkin tarkenen aika viileässä...Dissident kirjoitti:
Heh...ei passannut tissutella, kun oli aikainen herätys...
Sen saunan muuri oli seinän toisella puolella ja se toi kämppään lämmintä...ihan hikinen olin. Piti luikkia viereiseen huoneeseen nukkumaan ilman peittoa äksänä, että sai muutaman tunnin unta... Sinäänsä mulle kyllä käy viileämmät kelitkin...vaikka en kyllä valita kuumiakaan kelejä. Unet vaan tuppaa näistä helteistä kärsimään. Mä muutenkin tarkenen aika viileässä...Minä aloitin eilen lätkäkauden. Viileästä hallista kun tuli ulos, niin tuntui järkyttävän lämpimältä
pujotteIija kirjoitti:
Minä aloitin eilen lätkäkauden. Viileästä hallista kun tuli ulos, niin tuntui järkyttävän lämpimältä
Jaa? No mä itseasiassa kävin reilun vuosi sitten jäällä viimeks hallissa...
Dissident kirjoitti:
Jaa? No mä itseasiassa kävin reilun vuosi sitten jäällä viimeks hallissa...
Minä taas toukokuun alussa viimeksi lasten kanssa.
Kohta sataa!
Äsken tuli jo vettä, nyt on taukoa. Tulkoon nyt sitten kerralla ja kunnolla, kun on niin kauan lupaillut..Mä taas olen ottanut kunnon peiton käyttöön, aiemmin nukuin pelkkä tyhjä pussilakana päällä ja unisukatkin on taas jalassa.
Wwuwuw kirjoitti:
Mä taas olen ottanut kunnon peiton käyttöön, aiemmin nukuin pelkkä tyhjä pussilakana päällä ja unisukatkin on taas jalassa.
Mulla on ollut kunnon peitto koko ajan, ajoittain olen vaan maannut sen päällä
pujotteIija kirjoitti:
Täällä satanut puolisen tuntia, ilman taukoja
Onkohan meno samallaista kuin tällä tyypillä
https://m.youtube.com/watch?v=L9ZbJrxloQ8
Olis kyllä kiva varmasti tulevan emännän saada samankaltainen video sinusta.valtakunta kirjoitti:
Olis kyllä kiva varmasti tulevan emännän saada samankaltainen video sinusta.Iso peukku tolle! Huh..
valtakunta kirjoitti:
Olis kyllä kiva varmasti tulevan emännän saada samankaltainen video sinusta.Mä olen saanut tommosia nakupelle videoita joskus varsin hyvä kroppaiselta miekkoselta. Ja kyllä punastutti kattella. 😋
valtakunta kirjoitti:
Olis kyllä kiva varmasti tulevan emännän saada samankaltainen video sinusta.Tuohan tais olla Linerin suosikki
LadyZorro kirjoitti:
Mä olen saanut tommosia nakupelle videoita joskus varsin hyvä kroppaiselta miekkoselta. Ja kyllä punastutti kattella. 😋
Ei minua ainakaan videot punastuta.
Minä elän niin sivellistä elämää,on panssaroitunut noi pöksyt.pujotteIija kirjoitti:
Tuohan tais olla Linerin suosikki
Noh mutta nyt kun sinulla on tanssi, puu ja mikäs sit ruuaksi ajattelit väkertää tulevalle herkulles?
- Kaisanoasaa
Minun ikkunat on ollut auki huhtikuun puolesta välistä. Sukkia en ole käyttänyt sen jälkeen myöskään.
- muutostaan
ääri helteen jälkeen normaali on kylmää kyytiä.
- Lindströmin-pihvi
Nyt alkaa kylmetä. Oli aika kuuma kesä, en muista että olis niin montaa lämmintä päivää ollut kun kuukauteen ei välillä edes satanut.
Ittellä sama homma..
Mahtava kun tulee talvi..
Ostin uuen kelkan nytten kesällä ja vähän polttelee. :DOletko siirtynyt jo nelitahtiseen?
Mulla on vanha Polaris Indy 500, että sen suhteen ei nyt varsinaisesti polttele :DpujotteIija kirjoitti:
Oletko siirtynyt jo nelitahtiseen?
Mulla on vanha Polaris Indy 500, että sen suhteen ei nyt varsinaisesti polttele :DEn ole kun en mie työkseen aja.
Ei se haittaa vaikka vähän enempi syöki.. Kuhan on tehoa.
Ei oo aikasempaa kokemusta linkkuperäsestä kelkasta... Saa nähä miten se kulkee.
Pitäs olla parempi.
Mulla on ovet ja ikkunat sepposen seljällään ja tuulettimet päällä. Sataakin kun Esterin peffasta, mutta ihanaa tämä raikas sadeilma..nukuttaa ainakin hyvin ja happi ei lopu. 🙂
pujotteIija kirjoitti:
Minua nukuttaa hyvin kun sade ropisee kattoon, kunhan nyt ei mikään rankkasade ole
Filtti piälle ja piä tyynyyn, on makiaa maata sateenropinassa.
Nyt se syksy tulee, älä palellut.🍂🍁🍄
pujotteIija kirjoitti:
Jos palelee, niin sitten laitetaan pökköä pesään
Pitää löytää se kuumapesä,Elluhallo on hyvin kiltti lämmin persoona ja lämmittää varmasti peiton alla hyvin.
- Elluhalloyb
No no eipä innostuta liikaa....
Nyt naurattaa..😂😂😂😂😂😂😂 Elluhalloyb kirjoitti:
No no eipä innostuta liikaa....
Nyt naurattaa..😂😂😂😂😂😂😂No ei liikaa, sopivasti vaan :D
Ei kai nyt vielä, juuri keväällähän se vasta tuli avattua.
Itse kun tykkään nukkua vähän viileässä eli joku 18 astetta on hyvä, niin usein lumi on ennen maassa kuin minulla ikkuna kiinni.Aamusta asti on ollut kiinni, kenties huomenna taas avaan
Paleltaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
(värinää huulet sinisenä)
Kuka vei kesän?pujotteIija kirjoitti:
Kato lämpimiksesi laittamani lälly
Mjahas, lällyt liikenteessä...
missäs...
(seuloo sivustoa sormet kohmeisina)
Pitää olla kans aika kuuma lälly sitten, koska tässä ollaan umpisyväjäässä.
Kesä takaisin kiitos.misspönttöuuni kirjoitti:
Mjahas, lällyt liikenteessä...
missäs...
(seuloo sivustoa sormet kohmeisina)
Pitää olla kans aika kuuma lälly sitten, koska tässä ollaan umpisyväjäässä.
Kesä takaisin kiitos.I love you ketjussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343915Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462547Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161479Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291153Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251132