Onko testotasoni romahtanut? Mielialalääkkeiden takia minulla on nykyään seissyt huonosti. Parta kyllä kasvaa paremmin kuin nuorempana!
Olen 45 ja himoni naisiin on kadonnut
45
759
Vastaukset
- JossainMuualla
Tarkasta lääkityksesi sivuvaikutukset, tuloksena voi olla kemiallinen kastraatio.
Onko lääkitys ollut kauan päällä? Ihan normaaliahan se on, että neljässä kympissä kiinnostus seksiin tippuu oleellisesti. Olen itse 40 ja huomannut radikaalin muutoksen ihan parisa vuodessa.
- insider2
Kai olet sentään edelleen feministi ja nuolet naisten perseitä ihan vaan miellyttääksesi naisia?
insider2 kirjoitti:
Kai olet sentään edelleen feministi ja nuolet naisten perseitä ihan vaan miellyttääksesi naisia?
Ei sillä feminismillä ole mitään tekemistä seksin vaan oikeudenmukaisuuskäsityksen kanssa. Kaikki eivät ole moraalikehityksessä tasolla 2.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lawrence_Kohlberg's_stages_of_moral_development
Eikös tuo ole ihan normaalia?
Naisten kohdalla käy jostain syystä päinvastoin.- talktomyhand
Ei käy ja suurella osalla teistä ei koskaan mitään aitoja haluja ole ollutkaan.
talktomyhand kirjoitti:
Ei käy ja suurella osalla teistä ei koskaan mitään aitoja haluja ole ollutkaan.
Se on sitten sun kokemus se.
Tosin mun nähdäkseni moni nuori mies on liiankin seksuaalinen siinä mielessä, että mikä olisi hänelle itselleen parasta.- talktomyhand
Wwuwuw kirjoitti:
Se on sitten sun kokemus se.
Tosin mun nähdäkseni moni nuori mies on liiankin seksuaalinen siinä mielessä, että mikä olisi hänelle itselleen parasta.Vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat täysin haluttomia ja pillun kalvot välittömästi vereslihalla. Tästä asiasta kertoi ihan vastikää yksi kokki sukula lehdessä. Siitä vain estrogeenivoidetta pilluun, niin pääset sinäkin taas seksiä harrastamaan.
- lihavihatipunen
talktomyhand kirjoitti:
Vaihdevuosi-ikäiset naiset ovat täysin haluttomia ja pillun kalvot välittömästi vereslihalla. Tästä asiasta kertoi ihan vastikää yksi kokki sukula lehdessä. Siitä vain estrogeenivoidetta pilluun, niin pääset sinäkin taas seksiä harrastamaan.
Jos vika onkin Sukulassa, ettei nainen kostu? Mä en varmaan kostuis, en ainakaan kuvien perusteella. Livenä vaikuttaa niin moni muukin asia.
- talktomyhand
lihavihatipunen kirjoitti:
Jos vika onkin Sukulassa, ettei nainen kostu? Mä en varmaan kostuis, en ainakaan kuvien perusteella. Livenä vaikuttaa niin moni muukin asia.
Ei kun muistin sen nimen väärin. Sumari se oli, eli se kokkiohjelmaa pitänyt nainen.
Kyllähän noita 45 ikäisiä naisia on kovasti kullin perässä kun ovat saaneet estrogeeni voiteet ja hormonihoidot päälle, niin ovat taas innostuneet.
Typerää verrata naturaaleja miehiä ja hormooneilla lääkittyjä naisia keskenään.
Kyllä mieskin voi piikittää itseensä testosteronia ja kyytipoikana vielä siihen erektiolääkkeet, niin mitäs luulet joko alkaa panettaa? 50v mies voi näillä toimenpiteillä saada itselleen teinipojan kovat panohalut ja rautakanki kyrvän. Sitten voidaan vertailla lääkittyä miestä ja lääkittyä naista keskenään. - lihavihatipunen
talktomyhand kirjoitti:
Ei kun muistin sen nimen väärin. Sumari se oli, eli se kokkiohjelmaa pitänyt nainen.
Kyllähän noita 45 ikäisiä naisia on kovasti kullin perässä kun ovat saaneet estrogeeni voiteet ja hormonihoidot päälle, niin ovat taas innostuneet.
Kyllä mieskin voi piikittää itseensä testosteronia ja kyytipoikana vielä siihen erektiolääkkeet, niin mitäs luulet joko alkaa panettaa? 50v mies voi näillä toimenpiteillä saada itselleen teinipojan kovat panohalut ja rautakanki kyrvän. Sitten voidaan vertailla lääkittyä miestä ja lääkittyä naista keskenään.Sumari on 67 v....
lihavihatipunen kirjoitti:
Sumari on 67 v....
Enpä olis uskonut..
Kyllä ihan vilpittömästi olen sitä mieltä, että ukot rupsahtaa nopeammin. Pitäisköhän munkin päivittää? Vitsivitsi..talktomyhand kirjoitti:
Kyllä mieskin voi piikittää itseensä testosteronia ja kyytipoikana vielä siihen erektiolääkkeet, niin mitäs luulet joko alkaa panettaa? 50v mies voi näillä toimenpiteillä saada itselleen teinipojan kovat panohalut ja rautakanki kyrvän. Sitten voidaan vertailla lääkittyä miestä ja lääkittyä naista keskenään.No jo mä hetken ajattelin, että onko Jykäkin ruvennu tällasia fundeeraamaan viininviljelyn ohessa :'D
- viisvee
kyllähän lääkkeet ynnä masennus vie halut, mutta tuolla ikää halutkin alkaa laskemaan ilman rohtoja joita pari suhteessa elävät käytävät mitä vanhenmaksi tulee vaikka pikku veli toimisikin,
- Pillujen--asiantuntija
Jollet saa, naisia ei ole himoakaan.
- Tahvo53
No jos katsoo mitä on tarjolla tuon ikäiselle niin ei ihme että ei kiinnosta yhtään. Ajelin iltapäivällä stadin läpi ja sain kattavan otoksen tarjonnasta..... kyllä sitten suomalaiset naiset sitten ovat kehopositiivisa......lue ylipainoisia valaita, fy fan!
Olen havainnut miehillä täällä tasan kaksi tyyliä miten suhtautuvat sinkkuutensa: ensimmäisen mukaan pitävät itseään naisten pinnallisuuden uhreina ja toisen mukaan heittäytyvät itse pinallisiksi.
- Vankikarkuri
Sinun tapauksessa steroidien tason lasku on pelkästään hyväksi itsellesi sekä kanssaihmisille.
- Jojhg
Ala katselemaan nuorempia naisia niin johan himot palaa.
- Kateissa
ollut into löytyi ja erektio-ongelmat poistuivat kun päivitin naiskaluston. Muine "oireineen" ei ehkä kaikille sopiva hoitomuoto, mutta meikäläiselle tehosi ja vaikutus on pitkäkestoinen laadultaan.
- lihavihatipunen
Naiskaluston???
- tttttestot
Itekin kohta 42 vuotiaana olen miettinyt josko pitäs käydä testotasot mittauttamassa, aina tuntuu olevan veto pois eikä saa oikein keskityttyä mihinkään, muna kyllä seisoo mutta ei naiset kiinnosta samalla kauheasti.
Miten tuo on mahdollista? Te miehet olette kummallista väkeä, miksi sitä seisottaa jos nainen ei kiinnosta, sitä vartenhan se on. En kyllä tajua yhtäkään ukkoa. Värkki pystyssä, mutta nainen ei mielessä, täh. Voi hyvää päivää. Varmaan EU on sotkenut tämänkin.
Mutta käy nyt ihmeessä siellä tohtorilla. Mies nuupahtaa nelikymppisenä, joskus, ei kaikki, mutta mahdollista. Myös hiuksia on hyvä tarkkailla.- tttttestot
misspönttöuuni kirjoitti:
Miten tuo on mahdollista? Te miehet olette kummallista väkeä, miksi sitä seisottaa jos nainen ei kiinnosta, sitä vartenhan se on. En kyllä tajua yhtäkään ukkoa. Värkki pystyssä, mutta nainen ei mielessä, täh. Voi hyvää päivää. Varmaan EU on sotkenut tämänkin.
Mutta käy nyt ihmeessä siellä tohtorilla. Mies nuupahtaa nelikymppisenä, joskus, ei kaikki, mutta mahdollista. Myös hiuksia on hyvä tarkkailla.Ei sitä tartte seisottaa vaan joskus kyllä seisoo ihan itekseen, vaikka toki nelikymppisellä ei aivan yhtä yllättäen kuin teininä. Mutta kyllä terve mies ainakin joskus runkkaa, eikä siihen tarvita mitään sen kummempaa kuin vain kitkaa.
Niinhän sitä pitäs käydä verta näyttämässä, mutta karvoituksen suhteen ei kyllä ole ongelmaa, sitä kyllä löytyy päästä reilusti ja pitkästi, leuasta nyt ei aivan yhtä pitkänlaisesti. tttttestot kirjoitti:
Ei sitä tartte seisottaa vaan joskus kyllä seisoo ihan itekseen, vaikka toki nelikymppisellä ei aivan yhtä yllättäen kuin teininä. Mutta kyllä terve mies ainakin joskus runkkaa, eikä siihen tarvita mitään sen kummempaa kuin vain kitkaa.
Niinhän sitä pitäs käydä verta näyttämässä, mutta karvoituksen suhteen ei kyllä ole ongelmaa, sitä kyllä löytyy päästä reilusti ja pitkästi, leuasta nyt ei aivan yhtä pitkänlaisesti.No ainakin olet oma-aloitteinen.
Silti mä en teidän värkkiänne ymmärrä. Eihän tuo tottele mitään.
Mutta yritä nyt pitää se hallinnassasi.tttttestot kirjoitti:
Ei sitä tartte seisottaa vaan joskus kyllä seisoo ihan itekseen, vaikka toki nelikymppisellä ei aivan yhtä yllättäen kuin teininä. Mutta kyllä terve mies ainakin joskus runkkaa, eikä siihen tarvita mitään sen kummempaa kuin vain kitkaa.
Niinhän sitä pitäs käydä verta näyttämässä, mutta karvoituksen suhteen ei kyllä ole ongelmaa, sitä kyllä löytyy päästä reilusti ja pitkästi, leuasta nyt ei aivan yhtä pitkänlaisesti.No ainakin olet oma-aloitteinen.
Silti mä en teidän värkkiänne ymmärrä. Eihän tuo tottele mitään.
Mutta yritä nyt pitää se hallinnassasi.Libido siellä vain on karkaillut, palaa useinmiten sitten aikanaan ihan itsekseen. Itsellä sama tilanne tuossa vuosia sitten. Ei vaan naiset kiinnostaneet. Jos olisin rakentanut aitaa takapihalla ja nainen bikineissä olisi tullut sitä katsomaan niin tuskin olisin nähnyt naista bikineissä vaan kaksi kättä jotka voivat hetken pitää vatupassia.
Itse kävin mittauttamassa aikanaan ja kun ne oli ok niin ainakin tiesi että vika tai toisten mielestä siunaus oli korvien välissä.
Kannattaa kuitenkin käydä tutkituttamassa nuo testot ja samalla sulkea pois jonkun sairauden mahdollisuuden.
Kannattaa kuitenkin aina välillä käyttää ylhäällä ja tyhjentää niin vähenee eturauhassyövän riski.M184 kirjoitti:
Libido siellä vain on karkaillut, palaa useinmiten sitten aikanaan ihan itsekseen. Itsellä sama tilanne tuossa vuosia sitten. Ei vaan naiset kiinnostaneet. Jos olisin rakentanut aitaa takapihalla ja nainen bikineissä olisi tullut sitä katsomaan niin tuskin olisin nähnyt naista bikineissä vaan kaksi kättä jotka voivat hetken pitää vatupassia.
Itse kävin mittauttamassa aikanaan ja kun ne oli ok niin ainakin tiesi että vika tai toisten mielestä siunaus oli korvien välissä.
Kannattaa kuitenkin käydä tutkituttamassa nuo testot ja samalla sulkea pois jonkun sairauden mahdollisuuden.
Kannattaa kuitenkin aina välillä käyttää ylhäällä ja tyhjentää niin vähenee eturauhassyövän riski.No mutta. Katsopas vain. Palstallahan on varsin valveutuneita ja itseohjautuvia miehiä. Parempi olla siinäkin asiassa ajoissa ettei se ainakaan kaada hommaa romukoppaan terveyden takia.
Ja kun se varmaan on pieni vaiva, tyyliin verikoe. Kai. Minä luulen, että noin nelissäkymmenissä se tuo tuommoinen saattaa miehillä olla yleistäkin...
Aplodit. Ehkä mieskin saa sitten hetken aikaa olla "nukuksissa" jos siitä virkistyy..tai siitä saa ainakin tiedon, että miksi se vaan takapihan aitaa ilmeettömänä vasaroi.
Pakko tarttua aiheeseen, koska aina puhutaan naisten jääkausista. Kyllä sitä on elämän varrella molemmin puolin. Syitä on monia.
- parasta-ennen-20v
Et kai jotain itsesi ikäisiä vanhoja akkoja yritä käyttää kyrpäsi seisottamiseen? Suuntaa mulkku kohti teininaisia ja johan alkaa kovettua!
- kovenee
nuodet saa mitä tilaa ja saa mies tiukkaa.
- tyekejrywrykwrykwjr
kovenee kirjoitti:
nuodet saa mitä tilaa ja saa mies tiukkaa.
Pienimunaisen puhetta.
- ölkölkölkölklöklkl
tyekejrywrykwrykwjr kirjoitti:
Pienimunaisen puhetta.
Naisen puhetta jolla on grand canyoni jalkojen välissä
- tyekejrywrykwrykwjr
ölkölkölkölklöklkl kirjoitti:
Naisen puhetta jolla on grand canyoni jalkojen välissä
Ei vaan ei pienimunaisen miehen puhetta.
Todennäkösesti, mutta eikö tuo ole vain siunaus ja helpotus kun voi keskittyä elämässä järkevämpään tekemiseen?
- lkdfjdfkl
Olin tulossa sanomaan että kannattaa kokeilla kauniimman ja nuoremman naisen kanssa, mutta moni ehti näköjään ensin.
- Naisasialooser11
Psyykelääkkeet tuhoavat panohalut nuoremmiltakin miehiltä. Eikä vain haluja vaan myös kyvyt sekä turruttavat munan tuntoaistin.
- riippuujaroikkuu
Riippuu kyllä ihan mitä psyykenlääkettä syö. Niitähän on paljon erilaisia.
- Omalkohal
Nalli sen tietää, kokemuksesta
- mielikuvitustakehiin
Jos ei sulla ole fantasioita niin ei se krpä seiso tai naisilla kostu.
- Kurppa27
45 v mies ei saa enää kauniita nuoria naisia joten ei ihme kun ei naiset kiinnosta koska joutuisit tyytymään omaikäisiisi kurppiin.
- Ampi
Säälittävää paskaa...
- pöksyläinen
...on housuissas.
- naisenosa
Olen 45 ja himoni on pilvissä. Hormoonit varmaan sekaisin. Eikä kukaan anna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343895Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462527Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401790Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061654
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e471469Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161469Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1681401Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1291143Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251102