Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3970
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Otsikkojen+perusteella+tulee+tehtyä+karkea+valinta.+Aloituksesta+sitten+riippuu+aika+paljon+tuleeko+käytyä+koko+ketju+läpi.+Jos+on+mukana+linkki+jonka+perusteella+on+tehty+joku+yleistys+tyyliin+"+mies+putosi+jäihin"+->+kaikki+miehet+ovat+idiootteja+niin+siihen+jää+ketjun+selailu.++Jos+linkin+alla+on+pieni+tivistelmä+ja+perässä+oma+kommentti+niin+kyllä+silloin+tulee+koko+ketjukin+käytyä+läpi.
Joihinkin+"kevyempiin"+ketjuihin+kuten+mitä+teit+vappuna+niin+voin+vastata+saman+tien+mutta+aina+välillä+tulee+vastaan+avauksia+jotka+pistävät+pohtimaan+omaa+suhtautumista+asiaan+ja+peilaamaan+kommentteja+oman+elämän+näkökulmasta.+Silloin+yleensä+luen+avauksen+ja+ketjun+mutta+en+vastaa+heti+vaan+jään+asiaa+hieman+mutustelemaan+ja+kommentoin+myöhemmin.
01.05.2018 22:55
Näinhän+se+on;+siinä+mielessä+treenaavat+fiksusti+että+se+tavoitteellisuus+on+siinä+terveydessä.+Ulkomuodolliset+jutut+ovat+siinä+vain+plussaa.+Lisäksi+olen+huomannut+että+samalla+ovat+pistäneet+koko+elämäntapansa+kuntoon;+ruokailuun+ja+lepoon+myös+panostetaan.
Itse+kyllä+ihannoin+kaikkia+jotka+salilla+käyvät+mutta+erityisesti+niitä+naisia+joista+näkee+että+on+laitettu+aiemmin+muu+perhe+itsensä+edelle+mutta+nyt+ovat+päättäneet+panostaa+itseensä.+Ei+ole+ihan+helppo+paikka+treenata+siellä+timmien+keskellä+jos+vuosikymmen+on+vierähtänyt+"sipsien+ja+salkkareiden"+parissa.
01.05.2018 14:12
Täällä+nyt+on+varmaan+niin+monenlaisilla+päämäärillä+porukkaa+liikkeellä+että+kaikkeen+on+hyvä+varautua.
Itse+haluan+ensin+kirjoitella+jonkun+aikaa+jotta+saan+selville+millaista+hänen+arkensa+on+ja+onko+meidän+elämäntilanne+samanlainen.+Lisäksi+kun+olen+treffeillä+enemmänkin+ujo+kuin+puhelias+niin+haluan+pistää+mieleeni+kysymyksiä+valmiiksi+jolla+voi+rikkoa+kiusallisen+hiljaisuuden.+
Esimerkiksi+jos+toinen+kertoo+olevansa+sairaanhoitaja+niin+voi+jo+etukäteen+miettiä+vaikka+kysymykset+toiveammatista,+vuorotyön+vaikeudesta+jne.
Lisäksi+kun+yleensä+lähden+treffeille+ylipuolen+tunnin+ajomatkan+päähän+niin+aikataulujen+yhteensovittamiseen+saattaa+mennä+aikaa;+mahdolliset+vuorotyöt,+harrastukset,+lastenmenot+jne.+Lisäksi+kun+itse+olen+tällainen+tavis+niin+kokemus+on+opettanut+että+aika+nopeasti+treffit+ovat+ohi+koska+ei+ole+kemiaa+joten+järkkään+sille+reissulle+myös+muuta+menoa.+Yleensä+käyn+kaupassa+koska+isolla+kylällä+on+paremmat+valikoimat.
01.05.2018 14:01
Tämä+kyllä+varmaan+selittää+sen+miksi+minä+yleensä+olen+maalivahti+tai+se+kädetön+pakki+tai+jalaton+toppari.
01.05.2018 13:32
Jos+tämän+karvakasan+tunkisi+kesämekkoon+tai+pikkumustaan+niin+se+ei+kyllä+olisi+mikään+kaunis+näky+eli+kyllä+aika+helppo+on+ulkomuodosta+päätellä+kumpaa+sukupuolta+edustaa.
Kotikasvatus+ei+oikein+kannustanut+kumpaankaan+sillä+isä+ja+äiti+tekivät+kotityöt+yhdessä+ja+joissakin+asioissa+mielipiteet+saattoivat+poiketa+valtavirasta.+Äiti+esimerkiksi+oli+sitä+mieltä+että+nainen+ei+sovi+papiksi+kun+taas+isän+mielestä+on+se+ja+sama+kuka+sieltä+pöntöstä+valehtelee.
Varmaan+tuokin+on+elämän+varrella+muuttunut.+Nuorempana+ja+uhmakkaampana+ehkä+maskuliinisuus+oli+korostetusti+esillä+mutta+esimerkiksi+eron+jälkeen+varmasti+feminiinisyys+on+nostanut+päätä.+Sen+verran+on+perinteistä+"äijää"+kuitenkin+jäänyt+että+vieläkin+hävettää+jos+illalla+on+ruvennut+itkettämään.+Se+ei+kuitenkaan+enää+hävetä+jos+kaupan+verho+tai+kangasosastolla+olen+ainoa+mies.
01.05.2018 13:26
Eilen+töistä+kotona+puoli+kasin+aikaan+ja+sieltä+sitten+salille+tekemään+jalkatreenit.+Myöhemmin+saunaan+ja+vappuaatto+olikin+siinä.+Iltakahvista+tuli+sen+verran+vahvaa+että+laimensin+sitä+ohuella+siivulla+kirkasta.+Eli+yksi+tömssy+vapun+kunniaksi.
Nyt+aamulla+olen+haravoinut+pihaa+ja+huolsin+ruohonleikkurin.
01.05.2018 12:11
Toki+sinne+maalintekosektorille+kannattaa+hakeutua+vasta+kun+kiekko/pallo+on+siellä+päässä,+Muuten+siellä+on+turha+seisoskella,+olet+vain+paitsiossa.
Ja+jos+nyt+tuntuu+ettei+ole+ihan+synnynnäinen+maalintekijä+niin+lohdutukseksi+voin+kertoa+että+niitä+maaleja+tehty+muualtakin+kuin+parhailta+sektoreilta.+Hyvä+kuti+kauempaa+ja+maalivahti+vähän+nukahtaa,+ottaa+jostakin+kimmokkeen+tai+tulee+maskista+niin+hyvät+mahdollisuudet+onnistua.
Loppupeleissä+se+tärkein+opetus+on+että+otteluita+voitetaan+hyökkäämällä+mutta+mestaruus+otetaan+puolustamalla.
30.04.2018 22:43
Jes,+vauvakeskustelua.+Eilen+olin+menossa+sählyyn+ja+pieni+pojanviikari+oli+siinä+oven+edessä+ja+katsoi+minua+pitkään+alhaalta+ylös+ja+takaisin.+Totesi+sitten+vain+että+"maalivahti".+Oli+mulla+mv:n+kamppeet+päällä+ja+sitä+jäi+kaveri+ihmettelemään.+Oli+kyllä+suloinen+lapsi.
Päivällä+taas+kaupassa+yksi+ihana+tuttinaama+katseli+minua+vihaisesti+kulmien+alta.+Rupesi+sitäkin+lopulta+hymyilyttämään.+Siinä+pihalla+vielä+lapset+hyppivät+lätäköissä+ja+harmittelin+kun+ei+ollut+saappaita.+Olisi+ollut+niin+mukava+mennä+rakentamaan+patoja.
Vauvat+ja+lapset+on+kyllä+ihania;+välillä+oikein+mietityttää+missä+vaiheessa+niistä+tulee+tälläisia+kyynisiä+aikuisia.+
Onhan+noita+syitä+esitetty+monesta+näkökulmasta,+miesten+heikompi+koulumenestys+johtaa+siihen+että+naiset+ovat+yliopistoissa+ja+miehet+on+"ns+hanttihommissa"+tai+syrjäytyvät.+Syntyy+kohtanto-ongelma.+Työelämä+on+pirstaloitunut+ja+epävarmuus+tulevasta+painaa.+Mielenkiintoista+myös+miten+hallitus+on+heikentämässä+nuorten+työsuhdeturvaa+ja+samalla+ihmetellään+miksi+lapsia+ei+synny.+
Varmaan+moni+myös+miettii+kannattaako+tämme+maapallolle+enää+yhtään+ihmistä+tehdä+lisää+kun+nytkin+ollaan+kantokyvyn+rajoilla,
Varmaan+myös+ihmisten+asenne+on+muuttunut,+silloin+kun+itse+olin+nuori+niin+lapsia+piti+olla+enemmänkin+kun+katovuodet+ja+rutto+vei+osan.+Nyt+mietitään+siitä+näkökulmasta+että+milloin+se+yksi+tai+kaksi+lasta+kannattaa+hankkia+jotta+jatkossa+pärjätään+vaikka+sosiaaliturva+on+mailman+mittapuulla+ensiluokkaista.
29.04.2018 18:43
Äkkiseltään+tuo+korkea+koulutus+liitetään+varakkuuteen+vaikka+näinhän+se+ei+aina+toki+ole.++Jos+riskit+ja+mahdollisuudet+ovat+samat+niin++kannattaa+tavoitella+tonnin+seteliä+eikä+satasta.+
Ihan+en+nyt+suoralta+kädeltä+uskaltaisi+mennä+koulutusta+tai+varakkuutta+tässä+moittimaan+koska+minulla+ei+ole+tietoa+moniko+näistä+huijauksista+onnistuu+eikä+toki+ole+tietoa+siitäkään+kuinka+moni+ei+kehtaa+tuoda+asiaa+julkisuuteen+vaan+kärsii+asian+omissa+nahoissaan.
29.04.2018 14:04
.....+ja+silittää;+emännän+ja+pyykit.+Vaatteiden+silitys+on+sellaista+hommaa+jossa+naiset+on+vaan+tiellä.
Monet+illat+olen+takapihalla+kahvia+juodessa+katsellut+punertavaa+taivaanrantaa,+tähtikirkasta+taivasta,+ohilentävien+lentokoneiden+vilkkuvia+valoja,+syysmyrkkyä+ja+joskus+jopa+kateellisena+kuunnellut+kujertavia+kyyhkysiä+kun+olen+miettinyt+vastausta+kysymykseesi.
Minä+en+hae+naista+siitä+romanttisesta+lähtökohdasta+että+hän+toisi+automaattisesti+minun+elämääni+jotakin+lisää.+Olen+etsimässä+naista+jonka+kanssa+rakastettaisiin+toisiamme+niin+että+hän+haluaisi+jakaa+tämän+minun+nykyisen+elämäni+ja+toivoisi+että+minä+olisin+jakajana+hänen+elämässään.+Hartaimpana+toiveena+olisi+se+joukkuelajin+tavoite+että+joukkue+olisi+suurempi+kuin+yksilöidensä+summa.+Itse+ajattelen+niin+että+jos+joku+haluaa+minut+vain+tuomaan+lisäarvoa+elämäänsä+niin+sen+vaikutus+on+sama+kuin+palkankorotuksen+tai+allensa+laskemisen.+Kun+pari+tiliväliä+on+mennyt+tai+housut+kuivaneet+niin+taas+minulta+odotetaan+lisäarvon+tuottoa.
Siinä+mielessä+ajatukseni+ovat+linjassa+noiden+ilmoitusten+kanssa+että+naiset+etsivät+miehiä+jotka+tuovat+heille+jotakin+lisää+ja+minä+taas+lähden+siitä+toiveesta+että+löytäisin+naisen+jonka+elämälle+jotakin+pystyisin+lisää+antamaan.+Jos+pystyisin+omaa+elämääni+parantamaan+samalla+kun+pystyisin+naisen+elämänlaatua+nostamaan+niin+toiveena+on+että+osa+siitä+heijastuu+takaisin+omaan+elämääni.+Myös+minun+on+tehtävä+töitä+parisuhteen+eteen+eikä+vain+odottaa+että+nainen+tulee+ja+nostaa+elämäni+seuraavalle+tasolle.
28.04.2018 23:58
En+usko+että+se+on+perussyy+mutta+tuo+ajatusmalli+kyllä+hankaloittaa+naisen+löytämistä.+Jos+nyt+ajattelen+40++vuotiaiden+naisten+ilmoituksia+joissa+korostetaan+että+elämä+on+kyllä+mallillaan+mutta+mies+olisi+se+mukava+lisä+elämään.+Jos+nyt+ajatellaan+mitä+lisää+mies+voi+naiselle+hänen+elämäänsä+enää+tuoda+niin+sehän+on+fyysinen+läheisys+ja+parisuhde.+Ja+nimen+omaan+parisuhteessa+tämä+romantiikka+korostuu.+
Mutta+kannattaako+tällaisen+45++miehen+oikeasti+haaveilla+romantisesta+parisuhteesta+kun+monesta+paikasta+tulee+infoa+että+oman+ikäluokan+naiset+hakevat+nuorempaa+miestä+hetken+huumaan.+Eli+he+saavat+jo+sitä+kautta+sen+miehen+tuoman+lisän+elämäänsä.
28.04.2018 13:44
Onhan+siinä+aina+taiteilua+määrän+ja+ennenkaikkea+ajoituksen+suhteen.+Sitten+kun+ei+ole+vielä+alussa+varmuutta+tuleeko+romanttiset+kokemukset+samoista+elementeistä.
En+ole+ihan+varma+onko+romantiikka+enää+arvossaan;+tarkoitan+että+ehtiikö+ihmiset+enää+pysähtyä+niihin+hetkiin+vaan+onko+elämä+vaan+sellaista+matalalentoa+ja+suorittamista.
28.04.2018 09:33
Jotenkin+vaan+tuntuu+että+mahdollisuuksien+puute+vaivaa+jo+ätmien+lisäksi+myös+meitä+taviksia.+
Itse+kysymykseen.+Haluaisin+mahdollisuuden+kehittyä+ihmisenä.+Se+että+pääseekö+treffeille+ei+ole+minulle+vielä+mahdollisuuksien+antamista+koska+kasvotusten+vasta+se+lopullinen+mielikuva+luodaan.+Jotta+saisin+mahdollisuuden+kehittyä+niin+se+vaatisi+naiselta+hieman+vaivaa+ja+rehellisyyttä.+
Nyt+jos+menen+treffeille+niin+nainen+sanoo+helposti+että+meillä+ei+ole+kemiaa+ja+jatkaa+matkaa+tai+keksii+hätävalheen+ja+poistuu+paikalta.+Jos+hän+näkisi+vaivaa+ja+sanoisi+esimerkiksi+että+en+usko+että+sovimme+yhteen+koska+sinulla+on+tuollaiset+kengät.+Jos+useampi+nainen+sanoisi+saman+voisin+miettiä+vaihdanko+Reinot+maihareihin+tai+kävelykenkiin+vai+uskonko+että+tulee+vastaan+nainen+joka+pitää+minusta+koska+Reinot.
Tai+jos+nainen+sanoo+että+olet+liian+lyhyt+niin+se+on+ihan+selkeä+syy+ja+koska+enää+ei+minulle+tule+kasvupyrähdystä+niin+pitää+vain+toivoa+että+vastaan+tulee+nainen+jolle+senttini+riittää+(nyt+puhutaan+siis+kehon+kokonaismitasta).
Parasta+tietysti+olisi+jos+ollaan+sovittu+että+käydään+kahvilla+niin+myös+käytäisiin,+on+hän+minusta+mitä+mieltä+tahansa.+Jos+hän+sanoo+että+huumorini+on+huonoa+eikä+sen+takia+jatketa+niin+sitten+taas+miettimään+että+sanoinko+jotakin+sopimatonta+kun+jo+pari+aiempaakin+on+minut+samasta+asiasta+torpanneet.+
Tiedän+että+on+naisille+vaikeaa+antaa+suoraa+palautetta+ja+ymmärrän+kyllä+sen+koska+ei+haluta+toista+loukata+ja+käytös+koetaan+tökerönä.+Itselleni+kyllä+rehellisyys+toimisi+paremmin.
27.04.2018 20:41
Minulla+taas+on+mennyt+niin+että+romanttinen+ajattelu+ja+haaveilu+on+lisääntynyt+samaan+tahtiin+kun+olen+todennut+että+päivä+päivältä+on+todennäköisempää+että+vietän+loppuelämäni+yksin.+Eli+ehkä+voisi+todeta+että+vaaka+on+koko+ajan+balanssissa.
27.04.2018 16:29
Koitin+tuossa+vähän+linkistä+lisäinfoa+hakea+mutta+eipä+tullut+sellainen+vastaan+että+miten+tämä+ysin+tai+vitosen+mies+määritellään.+Onko+se+pelkkä+ulkonäkö+vai+kuuluuko+siihen+myös+sosiaaliset+taidot,+ammatti,+harrastukset+yms.
Jos+tämä+on+pisteytys+on+tällainen+monien+asioiden+summa+niin+sitten+tuon+linkin+naisen+kanssa+samoilla+linjoilla+eli+ysi+kannattaa+valita.
Jos+kyseessä+on+pelkkä+ulkonäkö+niin+sitten+erotun+kyllä+tästä+naisesta;+itse+meinaan+menisi+jos+ei+nyt+ihan++arvalla+niin+aika+vaikeaksi+päätellä.+Jos+seksiä+on+saatavilla+niin+kovasti+toivon+että+se+on+minulle+nautinnollista+ja+toivon+myös+että+pystyn+se+nautinnon+suomaan+toiselle.+Siihen+ulkonäöllä+ei+ole+niin+suurta+merkitystä.+Pääasia+että+aamulla+molemmat+olisivat+edes+hieman+onnellisempia+ja+jaksavat+taas+kohti+arjen+harmautta.
26.04.2018 19:01
Ekana+nyt+tuli+mieleen+että+maksaakohan+tuosta+veroja.
Itse+en+osaa+kyllä+sanoa+miten+suhtautuisin+jos+nainen+sanoo+käyttäneensä+maksullisia+miehiä.+Syitähän+voi+olla+useitakin+eikä+siinä+mitään+mutta+tulisiko+siinä+itselle+sellainen+riittämättömyyden+tunne+että+vaikka+nainen+sanoisi+rakastavansa+tällaista+tavista+niin+pystyisikö+sitä+oikeasti+uskomaan.+Vai+olisiko+sitä+koko+ajan+vähän+varpaillaan+että+jos+sanoo+jotakin+väärin+niin+nainen+lähtee+nostamaan+automaatista+kolmesataa+ja+katoaa+yöksi+ja+huomenna+hakee+tavaransa.
25.04.2018 00:20
Lähtökohtaisesti+ei+tuo+nukahtaminen+haittaa;+sehän+on+tavallaan+osoitus+luottamuksesta.+Toki+jos+ollaan+seinäkiipeilemässä+tai+sukeltamassa+niin+mieluimmin+sitten+hereillä.+Jossakin+leffassa+ei+nyt+niin+nuukaa+ole.
Toki+jos+autolla+palataan+ja+sinä+torkut+ja+minä+kuuntelen+yle+puheesta+Aristoteleen+kantapäätä+niin+mehen+ollaan+kuin+vanha+pariskunta.
Voisinhan+minä+vaikka+tuon+numeron+antaakin.+Pomo+kun+pelaa+samassa+porukassa+sählyä+ja+muutenkin+tuntee+minut+niin+ei+se+kuitenkaan+usko+että+minulla+olisi+saatille+lähtöä.
24.04.2018 23:51
Taitaa+olla+sitten+joku+nykyajan+suuntaus.++Itsellä+noista+0/3+ja+kuitenkin+puolet+elämästäni+parisuhteessa.+En+sitten+tiedä+kumpi+aina+valitsi+ja+kenet+mutta+itse+olin+aina+aloittellinen.
24.04.2018 18:38
Kyllähän+nuo+nyt+ihan+selviä+perusasioita+pitäisi+olla+mutta+tietysti+nuokin+on+osa+sellaisia+että+ne+voi+tulkita+väärin.
Joskus++erehtynyt+hulluilla+päivillä+jonnekin+kodin+tekstiiliosastolle+niin+ei+sieltä+kyllä+pois+päässyt+ilman+kontaktia.+Jos+itse+vahingossa+johonkin+törmäsi+ja+pyysi+anteeksi+niin+vihainen+katse+ja+hiljaisuus+kyllä+antoi+ymmärtää+että+hänen+mielestään+se+oli+"vahinko".
Minulle+on+toisinaan+sanottu+että+minusta+joku+saa+hyvän+miehen.+Itse+olen+kyllä+aina+ottanut+sen+kehuna+vaikka+tiedän+että+sillä+nyt+on+ollut+vain+tarkoitus+rohkaista+minua+eteenpäin.
23.04.2018 18:49
No+ei+siinä+mitään,+saatellaan+pitkällä+kaavalla.+
Mutta+sitten+melkein+voitaisiin+mennä+jo+autolla,+on+ehkä+edullisempi+ja+sen+lisäksi+voitaisiin+valita+joku+maisemareitti+jota+pitkin+karautetaan+auringonlaskuun.+Luonnollisesti+Koivukuja+on+matkassa.
Täytyy+sitten+yrittää+tingata+vapaapäiviä+töistä+riittävästi.+Yritän+perusteella+jollakin+keksityllä+tekosyyllä,+kukaan+ei+meinaan+töissä+usko+että+olisin+lähdössä+saatille.
23.04.2018 17:15
184 / 199