Kyllä mä taidan olla ikuinen sinkku

kukaaneivälitä

Mä tunnen joka paikassa itteni ulkopuoliseks, kukaan nainen ei oo kiinnostunu juttelemisesta mun kans. Sitten kukaan ei kutsu juhliin muuta ku korkeintaan sukulaiset. Elämä on perseestä, ihan sama vaikka kuolisin saman tien pois.

21

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä oon juttele kanssani, kaveri mielessä.
      💕🌸💕🌸💕🌸

• minävainkysyn

Mitä oikein tarkotat?

• Narttu_
        minävainkysyn kirjoitti:

Mitä oikein tarkotat?

Sitä että joku nainen tarjoutui juttelemaan kanssasi. Ystävänä.

• minävainkysyn kirjoitti:

Mitä oikein tarkotat?

Minä välitän

• kivajuttuon

No kiitos

• kivajuttuon kirjoitti:

No kiitos

Mitäs teit tällä viikolla pyydystitkö verkolla naisia vai istuitko kotona vai kävitkö rannalla pongaamassa naisia?. Mikä lie naaras kyseessä? Auringonpalvoja kukkien meressäkö?

• sitävain

Oon kotona istuskelu.

• sitävain kirjoitti:

Oon kotona istuskelu.

Oon kuluttanut peppusposkia ihan turhaan kun eihän voi tietää mistä hakea joutuisi kohtaamaan mitä kummallisempia ihmisiä jos sattuisi vaan meneen randomisti oven taakse.

kauniiden sään muodossa hellekelinä se on se ilta tai parhain aika aamupäivä rannalla.
        Sun pitää mennä istuin rantapyyhkeisen neitikin viereen ja kysyä voiko tässä myös vieressä palvoa? Ja vähän nolostua siis aurinkoa?😱

• sitävain kirjoitti:

Oon kotona istuskelu.

Siis oon on oot.

• kivajuttuon kirjoitti:

No kiitos

Elä menetä luottamusta muistat vaan kehittää keskustelua sanoa että on niin yksinäistä täällä rannoilla ihan luettavaankin mutta sitä kyllästyy väliin kun ei ole oikeata seuraa joka edes vastaisi.

Onko sinulla jotain tiettyjä rasvoja tiedossa mitkä suojaa hyvin mutta kumminkin rusketusta näihinkin kinkkuihin liukenisi tueärvallisesti että voisi näyttää mehukkaalta.

• sitävain kirjoitti:

Oon kotona istuskelu.

Otollisin aika on nämä lomat kun niin paljon lomilla porukka ihan hauskaa pitämässä ja rentoutumassa

• Ihan sellaisena konkreettisena ajatuksena heitän ilmoille sanan vaellus.

Sinkkuudesta pääsemisestä ei ole takeita mutta jos alat miettiä itsetunnon rakentamista ihan juttelusta niin vaellus on harkinnan arvoinen jos sinulla on kiinnostusta. Enkä nyt tarkoita heti mitään viikkojen Nepalin kierrosta tai puoli vuotta Lapin tuntureilla vaan ihan lyhyitä lenkkejä luontopoluilla. Eväät rinkkaan ja matkaan.

Olemme lähdössä syksymmällä noin viikon vaellukselle ja nyt ollaan treenailtu tuommoisia päivätaipaleita täydessä varustuksessa ja täytyy sanoa että paljon on naisia ollut rinkat selässä. Siellä saa myös helposti tehtyä tikusta asiaa kuten kysymällä treenaatteko pidemmälle vaellukselle, varusteista, mitä vaelluskohteita suosittaa jne.

Vaikka juttuseuraa ei heti löydä niin kunto kasvaa, saa vaihtelua rutiineihin ja ehkä tärkein on se että vaikka edelleen on vähän ulkopuolinen olo niin varsinkin kunnon kasvaessa alkaa pikku hiljaa uppoutua omiin ajatuksiin ja miettii niitä itselle tärkeitä ajatuksia.

• Voi kun joskus haaveilen niin vaelluksesta mennä vaan.

• scrg

Mä olen sen verran käynyt tuollaisilla poluilla, että tunnistan ilmiön, ehkä jopa paradoksin. Kaupungilla ja julkisissa liikennevälineissä ollaan kuin muita ihmisiä ei olisikaan. No ei kävellä päin, mutta ei heitä huomioda. Mutta sitten kun ollaan jossain melkein keskellä metsää niin kuka tahansa lajitoveri onkin yksilönä otettava ihminen eikä enää edes vaarallinen.

• 78l67k5wke5keykwek

Itsekin tässä jo nelikymppisenä voi laskea kaverit yhden käden sormilla, ja heistäkään kenenkään kanssa ei ole aktiivisesti tekemisissä ns. ilman syytä. Sukulaisiakaan ei ole. Käytännössä tässä ei nykyään ole ketään jolle voisi vain soittaa että mitäs jos lähdetään kahville tms.. Mutta tuskinpa naisen saaminen tuohon auttaisi, mutta voisihan sitä olla yksin kahdestaan.

• Pillujen--asiantuntija

Rumilla miehillä on kurja kohtalo. Naiset ei halua rumaa miestä vaikka naiset on myös rumia.

• Ikiätmi

Älähän nyt hättäile! Oota vielä 60 vuotta niin et huomaakkaan mittään. Et kaipaa kettään eikä kukkaan kaipaa sua. Kaikki mennee jo ihan mukavasti. Kokemuksesta tiijän!

• Rumasinkkumies-

Sellaista se on rumien elämä. Ei edes kavereita naiset halua olla.

• 123d124d214d124124d

Et välttämätti oo ruma. Riippuu miten ite näet ittes. Ite näin itteni aiemmi rumana mut nyt jo melko komeana.

• Viinamies---

Ei helvetti ala nyt juomaan viinaa ja mene baariin niin voit tavata naisia.

• KoeputkiUkko

Mä innostuin juomaan viinaa urakalla ja kävi silleen, ettei naista saanut, kun en päässyt edes baariin asti, kun omalla pihalla viina vei jalat alta ja heräsin seuraavana päivä, kun aurinko porotti ja olin hikimärkä ja pää oli tulipunainen, kuin keitettu krapu elokuussa.
        Heräsin, kun kaikki naiset on baarista kotiin menneet.
        En kehtaa mennä edes kauppaan, kun ihmiset osoittelee, että mikä punapää siinä menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      1896
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1804
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1443
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1418
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1387
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1379
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1005
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      984
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      975
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      874
    Aihe