Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3970
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin+no+ei+se+auta+vaikka+itselle+olisi+rajat++jos+toisilla+raja+menee+eri+paikassa.+Lisäksi+kuningas+alkoholi+ja+matka+vielä+saattavat+siirtää+sitä+rajaa+muualle+kuin+arkisessa+elämässä.+Vaikka+minä+miten+tiedän+että+ei+kosketella+ilman+lupaa+niin+saattaahan+sieltä+jostakin+kietoutua+rakennekynnet+kulkusiin.
Mutta+totta+kai,+oli+matkan+tarkoitus+mikä+tahansa,+jos+se+muuttuu+itsensä+tai+kavereiden+turvallisuudesta+huolehtimiseen+niin+eihän+se+oikein+ole.+
Yllätys-"nelikymppisen+miehen+käsitys......"+meidän+ikäpolvea+saa+nykyään+sen+verran+taajaan+hävetä+että+ei+haittaisi+yhtään+jos+meidät+poljettaisiin+johonkin+suohon.+Ei+maailma+ainakan+huonommaksi+enää+menisi.
15.04.2018 17:17
Hyviä+tarkennuksia.
Hyvä+taloudellinen+asema+siis+vaikuttaa+molemmilla+mutta+olisi+kyllä+tietää+miltä+tilanne+näyttää+kaupunki+tai+kuntatasolla.+Naisethan+ovat+enemmistö+korkeakouluopiskelijoista+joten+onkohan+tilanne+yliopistokaupungeissa+sama+kuin+muualla+maassa.+Tämähän+tutkimus+kattaa+koko+Suomen+yhtenä+palana.+
Onhan+tuo+aika+karu+luku+kuitenkin.+1000+miestä+rivissä+ja+jako+kolmeen.+Ykköset+ja+kakkoset+jatkakaa+matkaa+sillä+kumppani+ja+perhe+odottaa.+Te+kolmoset+joita+on+reilu+kolme+ja+puoli+sataa,+koittakaa+jotenkin+saada+elämänne+kulumaan.
15.04.2018 16:40
Eipä+hirveästi+ole+kehuttu.+Mummi+joskus+sanoi+että+oletpa+kasvanut.+Olin+toki+jo+silloin+parikymppinen+ja+viimeisestä+kasvupyrähdyksestä+oli+vuosia.
Sitä+kun+ei+ole+suoraa+positiivista+ulkonäköpalautetta+saanut+niin+täytyy+myöntää+että+sitä+on+silloin+aika+hankala+myös+antaa.+Omille+tyttärille+en+ole+suoraa+ulkonäköpalautetta+juuri+antanut+sillä+mummot,+some+ja+ympäristö+hoitavat+kyllä+sen+puolen.+Kauppaan+jos+mennään+niin+poikaporukoiden+jutut+loppuvat+melko+äkkiä+ja+kun+sinne+kulmien+alta+vilkaisen+niin+alkaa+taas+nopeasti+jutut+siitä+onko+mopossa+ollut+tulpan+johto+kiinni.+Ei+siinä+iskän+kommentteja+enää+tarvita.+Toki+kampauksia+ja+uusia+vaatteita+joskus+kehun.
Suorituksista,+oli+ne+sitten+koulussa,+harrastuksissa+tai+kotitöitä,+on+kyllä+kehuja+annettu.+Myöskin+kehuja+on+saanut+vaikka+ei+ihan+nappiin+joku+asia+ole+mennyt.+Jo+se+että+on+parhaansa+yrittänyt+riittää+minusta+kehuihin.+Toki+samalla+kun+kehun+niin+olen+todennut+että+vaikka+omista+saavutuksista+on+lupa+iloita+ja+kokea+onnistumisia+niin+aina+pitää+muistaa+että+ihmistä+ei+pidä+lokeroida+numeroiden+tai+saavutusten+perusteella.+
Omalla+kohdallani+sanonta+"hyvät+asiat+tulevat+sukkasillaan+ja+huonot+puukengissä"+pitää+varmaan+ihan+paikkansa.+Sitä+kun+tarpeeksi+usein+kuulee+parin+minuutin+sisällä+treffien+alkamisesta+ettei+meillä+ole+kemiaa+niin+en+usko+että+oma+eliniän+odotteeni+on+niin+pitkä+että+osaisin+ottaa+positiiviset+palautteet+ulkonäöstäni+mitenkään+tosissaan.
Sellaisen++pienen+henkisen+porsaanreiän+olen+itselleni+myöntänyt+että+jos+nyt+en+suoraan+olekkaan+ruma+vaan+ulkoinen+olemus+ei+ole+tarpeeksi+kiinnostava.+Jos+vaihtaisi+kävelykengät,+farkut,+kaulus+t-paidan+ja+lyhyt+hiukset,+Versacen+kenkiin,+Armanin+pukuun+ja+kävisi+parturissa+leikkauttamaan+ananashiukset+niin+olisikohan+siinä+sen+verran+yksityiskohtia+että+nainen+pääsisi+kehumaan+ja+se+kemiallinen+keitos+olisi+minun+kansani+joten+helpommin+nieltävä.
15.04.2018 15:37
Parisuhteessa+jos+minulle+tuo+kysymys+esitettiin+niin+hetken+katsoin+naista.+Kävelin+kohti,+otin+lanteista+kiinni+ja+vedin+itseni+vasten+jonka+jälkeen+annoin+pitkän+suudelman.+
Siinä+kun+hitaasti+irtauduttiin+niin+siinä+sitten+vaan+vastakysymys+että+"+riittikö+vastaukseksi?"
Yleensä+riitti.
15.04.2018 14:57
Itse+en+päässyt+tuota+artikkelia+lukemaan+mutta+tutkittiinko+siinä+mikä+oli+niiden+miesten+koulutustaso+joiden+kanssa+nämä+suhteet+muodostettiin?
Kyllähän+tuo+varhaisen+puuttumisen+malli+on+asiassa+kuin+asiassa+se+nopein+ja+kustannustehokkain+toimintatapa.+Tutkimuksiahan+on+jossa+todetaan+että+heikompiosaisuus+on+helposti+"periytyvää"+joten+myöskin+resurssien+kohdentamisessa+ei+pitäisi+olla+ylivoimaisia+haasteita.
15.04.2018 14:29
Tietysti+vähän+vaikea+tuohon+ottaa+kantaa+kun+ei+historiaa+tiedä.+Jos+toinen+maksa+ostokset+joka+toinen+kerta+ja+aina+siihen+reissulle+osuu+noita+"ylimääräisiä"+ostoksia+niin+saattaahan+se+kamelin+selkä+joskus+katketa.
Aika+paljon+tänään+kyllä+oli+pariskuntia+kaupoissa.+En+tiedä+pistääkö+kevät+liikkeelle+jotakin+pesänrakennusviettiä.+Itse+etsin+uutta+olohuoneeseen+mattoa+ja+siinä+verhojen+ja+kankaiden+puolella+oli+käsikkäin+kulkevia++ihan+ruuhkaksi+asti.
14.04.2018 20:54
Unohda+koko+laihdutus,+se+ei+aiheuta+kuin+stressiä.
Käytä+ennemmin+termiä+elämäntapamuutos.
Kiinnitä+aluksi+huomio+ruokaan,+mitä+syöt,+kuinka+paljon+ja+kuinka+usein.+
Sen+jälkeen+miettimään+liikuntaa;+lihaskuntoa+ja+aerobista.+Harrasta+lajeja+joista+pidät,+ei+lajeja+
joita+mainostetaan+painonpudotukseen.+
Kolmas+on+sitten+stressi+ja+lepo.+Aikaa+myös+palautumiselle+ja+unelle.
Sitten+tärkeimpänä+on+ymmärtää+että+tämä+on+pitkäjänteistä+hommaa+ja+välillä+voi+tulla
jopa+pientä+takapakkia+mutta+lopulta+muutos+kyllä+kannattaa.
14.04.2018 15:31
Ei+nyt+voi+ehkä+sanoa+että+viettää,+kunhan+välillä+käy+täällä+pistäytymässä.
Yksinolosta+nyt+oikein+voi+puhua+kun+jälkipolvilla+oli+yökavereita+ja+nyt
aamulla+skootteri+ja+mopokaverit+pölähtivät+niitä+moikkaamaan.+On+täällä
sen+verran+porukkaa+että+taidan+lähteä+salille+ja+jätän+siivoamisen+iltapäivään.
14.04.2018 11:39
Jos+mies+ei+ole+hullu+niin+häntä+ei+vain+ole+tarpeeksi+tutkittu.
Enkä+tiedä+tarviiko+lausetta+muuttaa+vaikka+miehen+tilalle+laittaa+naisen.
11.04.2018 17:47
Kiitos+mainiosta+kommentista,+herätti+kovasti+ajatuksia+ja+laittoi+muutamia+kysymyksiä+itselleni+joita+on+syytä+pohtia.
Alkuun+on+kyllä+todettava+että+äidinkielen+opettajani+olivat+aikanaan+eri+mieltä+kirjoitustaidostani.+
Oikeastaan+lähdin+kirjoittamaan+tuota+aloitusta+auki+siitä+näkökulmasta+että+olen+se+nainen+joka+lähti+kanssani+treffeille.+Mietin+miltä+vaikuttaisin+hänen+silmissään+jos+käytän+hänen+vuorosanojaan?+Mikä+minusta+tekee+sitten+tyhmän+ja+ruman+kun+minua+ei+ole+markkinoilta+kaapattu?
Itse+en+tiedä+paljonko+naiset+saavat+vastauksia+ilmoituksiin+mutta+ainakin+täällä+pohjoisempaa+on++ainakin+itsellä+miehenä+sen+verran+hiljaista+että+kaikki+jotka+vastaavat+minulle+tulevat+saamaan+huomioni.+Oikeastaan+vastasitkin+kysymykseen+että+miksi+tällaisten+kanssa+lähteä+treffeille+"Ja+uskotko+oikeasti+että+valtaosa+naisista+(ja+miehistä)+elää+niin+kuin+nettiprofiilit+mainostavat?"+Vastaus+on+että+en+usko+ja+siksi+olen+lähtenyt+treffeille+katsomaan+pitääkö+profiili+miten+paikkansa.+Koska+en+kirjeenvaihtokaveria+etsi+niin+kyllä+aika+äkkiä+pyydän+treffeille+eikä+siinä+muutamassa+viestissä+vielä+oikein+ehdi+aloittaa+toisen+sukupuolen+nollausta.
Silloin+kun+minulla+täällä+oli+profiili+niin+kyllähän+siinä+nämä+säkenöivät+harrastukset+kun+sähly,+sali+ja+suunnistus+oli+mainittu.+Lisäksi+yritin+painottaa+että+en+urheile+ja+hanki+suorituksia+vaan+nimenomaan+liikun+jotta+minulla+olisi+pidempi+ja+terveempi+vanhuus+ja+saisin+pidempään+asua+kotona+ennen+laitostumista.
Aikalailla+kotiolot+kuvailin+sellaisiksi+kuinka+ne+ovat.+En+nyt+erikseen+lähtenyt+mainostamaan+Vallilan+verhoja+tai+kuivausrumpua+mutta+selväksi+varmasti+tuli+perheen+kokoonpano+ja+asumismuoto.+Ammatti/koulutuskin+tuli+esiin+ja+huumorintajuni+olin+määritellyt+mm+tv-sarjojen+kautta.+
Nyt+ei+enää+ole+ilmoitusta+täällä+eikä+muuallakaan;+Tinderissä+kyllä+mutta+sinne+ei+mitään+kattausta+pysty+tekemään.
En+minä+noita+tavallisia+naisia+ole+unohtanut,+on+niitäkin+joukossa+ollut.+Moni+on+tavallista+miestä+etsinyt+ja+minun+kanssani+treffeille+lähtenyt.+Aika+moni+on+sitten+kaveriksi+jäänytkin+mutta+eivät+ole+minussa+parisuhdepotentiaalia+nähnyt.+Eli+jos+olisin+klassinen+tavis+kuten+HHU:sta+Miika+Nousiainen+niin+sellaista+ehkä+naiset+etsivät+mutta+minut+nähdessään+ehkä+mietivät+löytyisikö+parempi+tavis+kuyen+Mikko+Kuustonen.
Eli+tavallisille+naisille+liian+tavis+ja+"paremmille"+naisille+putoan+vielä+alemmas.
Eli+vähän+katsellaan+tätä+juttua+omilta+kanteilta+ja+niin+se+pitää+mennäkin.+Ainakin+yhdessä+asiassa+ollaan+tehty+sama+positiivinen+havainto+"NUoremmat+miehet+ovat+avaoimempia+ja+avarakatseisempia"+ja+hyvä+niin.
11.04.2018 17:30
Onpa+ikävää+että+kokemuksesi+meistä+on+tällainen+mutta+kyllä+olet+varmaan+oikeilla+jäljillä.+Täällä+ei+ole+jäljellä+enää+muut+kuin+me+rumat+ja+tyhmät.
Ero+on+meille+miehille+kova+paikka,+usein+se+tulee+yllättäen+etkä+ole+mitenkään+siihen+varautunut+vaan+saat+kaiken+aloittaa+alusta.+Se+helposti+katkeroittaa+ja+reaktiot+ovat+siten+moninaiset.+Itselläni+meni+pitkään+toipua+erosta+vaikka+oli+ns+siisti+ero.
Itsekkin+joutui+pistämään+kaiken+uusiksi+kotityöt+piti+ottaa+haltuun,+enää+ei+riittänyt+että+teki+puolet,+nyt+piti+tehdä+kaikki.+Rahan+käyttö+piti+miettiä+uudelleen;+enää+ei+ollut+kahta+tiliä+vaan+yksi+tili,+pienet+elatusmaksut+ja+lapsilisät.+Kulut+eivät+kuitenkaan+juuri+pienentyneet.++Ajankäyttö+meni+ihan+uusiksi,+enää+ei+käyty+kaupassa+niin+että+toinen+kävi+ja+toinen+vahti+lapsia.+Nyt+piti+pukea+lapset+ja+lähteä,+sama+harrastuksissa.+
Illalla+sinulla+on+sitä+omaa+aikaa,+ainakin+siihen+asti+kun+tytöt+huutavat+etteivät+saa+unta.+Kahvikuppi+mukaan+sillä+siellä+menee+hetki,+keskustellaan+taas+päivän+kuulumiset+ja+todetaan+yhdessä+että+äiti+kyllä+pärjää.+Lopulta+lapset+rauhoittuvat+antavat+hyvänyön+suukot+ja+menevät+pitkäkseen.+Toteavat+vielä+että+äitiä+on+ikävä.+
Onneksi+suu+liikkuu+ja+pystyy+sanomaan+että+äiti+pärjää+vaikka+oikea+vastaus+tulisi+sydämmestä+ja+olisi+"niin+minullakin".+Pakko+kääntyä+pois+sillä+vaikka+ripset+lyövät+nopeammin+kuin+kolibrin+siivet+alkavat+kyyneleet+valua+poskipieliä.+Siinä+sänkyyn+kellahtaessa+vielä+yrittää+jarruttaa+kyynelien+tuloa+kunnes+huomaa+nukkuvansa+tyynyliinalla+jossa+lukee+"maaiman+rakkain+isi":+isänpäivälahja+lapsilta.+Sen+jälkeen+ei+ole+hetkeen+mitään+tehtävissä.
Koska+hetkeen+et+pysty+nukkumaan+kannattaa+nousta+ylös+ja+miettiä+miten+pitää+itsestään+huolta+jotta+jaksaa+tämän+arjen+pyörittää.+Viina+olisi+tietysti+se+yksi+ratkaisu+mutta+se+ei+kyllä+auta+jos+vapaat+viikonloput+menee+kännätessä.+Uusiin+suhteisiinkaan+ei+kannata+lähteä+koska+vielä+ei+ole+saanut+edes+itseään+kasattua.+Onneksi+löytyi+liikunta,+oli+kuntosalia,+jalkapalloa,+suunnistusta+ja+kaikkea+muutakin+kunhan+vain+sai+tuon+yksinäisyyden+ja+henkisen+väsymyksen+jonnekin+piilotettua.+Pikku+hiljaa+tuo+liikunta+kuitenkin+auttoi+jaksamaan+ja+päivä+päivältä+elämä+alkoi+asettua+uomiinsa+ja+saatoin+miettiä+uusia+parisuhdekuvioita.+
Aikanaan+sitten+treffi-ilmoitus+ja+vastauksia+odottamaan.+En+tiedä+olitko+se+sinä+vai+joku+muu+joka+lähti+treffeille+mutta+mukava+että+lähti.+Tuo+arjen+pyörittäminen+ja+siitä+aiheutunut+univelka+saattoi+antaa+minusta+hieman+nuukahtaneen+kuvan+mutta+kyllä+minä+oikeasti+kuuntelin+kun+kerroit+koulutustaustastasi,+harrastuksistasi+sekä+niistä+viimeisistä+matkoistasi+ulkomaille.+En+vain+osannut+tehdä+niistä+tarkentavia+kysymyksiä+koska+olen+ammattikoulun+käynyt,+en+pelaa+golffia+ja+matkakohteesi+niin+eksottisia+ettei+niitä+tainnut+olla+edes+kartoissa+kun+olin+nuori.+Hetken+kyllä+meinasin+kysyä+miten+sinulla+aika+riittää++mutta+jätin+väliin+kun+mainostit+että+sinulla+on+kaikki+nyt+hyvin+ja+mies+olisi+vain+plussaa+elämälle.+
Anteeksi+myös+etten+ihan+tarkkaan+kuunnellut+kun+selitit+miten+vaikeaa+on+naisten+menestyä+miehisessä+mailmassa+ja+että+tulet+hyvin+toimeen;+tätä+luonnollisesti+odotat+myös+kumppaniltasi.+Meinaan+siinä+vaiheessa+kun+olit+tullut+Afrikan+savanneilta+ja+lähtenyt+Alpeille+minä+olin+vielä+laskemassa+paljonko+menee+rahaa+lasten+tuleviin+talvivaatteisiin+ja+suksiin.
Kiitos+kuitenkin+että+rikoit+alkavan+hiljaisen+hetken+sen+jälkeen+kun+kerroin+haaveilevani+arjesta+vapaata+viikkoa+jolloin+olisin+vaeltamassa.+Toivottavasti+ehdit+kuitenkin+tallille,+sillä+huomiselle+siirretty+ratsastustunti+alkoi+kuitenkin+jo+puolen+tunnin+päästä.
Hohhoijaa+oli+hyvä+kommentti+sillä+tosiaan+tuon+arjen+pörittämisen+jälkeen+meillä+rumilla+ja+tyhmillä+tosiaan+saattaa+olla+univelkaa+eikä+se+teidän+naisten+silmissä+ainakaan+paranna+tilannetta.
10.04.2018 22:17
Seurustelisin+toki,+ihan+siinä+missä+älykkäänkin+kanssa.+
Tärkeämpi+asia+minulle+on+halu+ja+into+oppia+uusia+asioita.+Jos+ei+ihan+terävä+tapaus+ole+niin+kyllä+minulla+riittää+hermot+opettaa+kaikessa+rauhassa+ja+pikkuhiljaa.+Suotavaa+tietysti+on+että+hänkin+jaksaisi+sitten+minuakin+opettaa.+Mukavaa+tietysti+jos+molemmat+ollaan+ihan+ulalla+asioista+ja+yhdessä+opetellen+mennään+eteenpäin.
10.04.2018 19:35
No+jos+lyhyen+referaatin+joku+kaipaa+niin+tiivistän+tuon+lyhyen+artikelin+muutamaan+lauseeseen.
"Ministeri+Orpo+viittasi+jo+täällä+olleeseen+Martti+Hetemäen+puheenvuoroihin+koulutuksen+vaikutuksesta.+Pojat+ja+tytöt+eriytyvät+jo+yläasteella+eivätkä+jatkossa+enää+kohtaa.+
Haluaa+muutoksia+varhaiskasvatukseta+toisen+asteen+koulutukseen+jotta+syrjäytymiseltä+vältyttäisiin.+Lopuksi+toteaa+että+moittiminen+ei+kannata,+auttaminen+kyllä.+
Toiveita+paremmasta+on+näkyvissä+kun+talous+paranee"
Itse+luin+kyllä+tuon+artikkelin+hieman+eri+tavalla+kuin+Harmaaritari+joka+totesi+että+"Aika+moni+noista+urpon+moittimista+miehistä+kuitenkin+pitää+tätä+maata+pystyssä+tekemällä+tuottavaa+työtä+että+ertteikö+muka+mittään+hyvää?"+Ministeri+taas+totesi+"Yksinäisestä,+vailla+tekemistä+ja+tulevaisuudenuskoa......"+Eli+käsitin+kyseessä+olleen+työttömät+ja+syrjäytyneet+eivätkä+töissäkäyvät+mutta+lapsettomat+miehet.
09.04.2018 21:28
Jos+osaisin+tuohon+suoralta+käsin+vastata+olisin+paremmin+palkatuissa+töissä.
Kyllähän+tuohon+liittyy+sitten+kaikenlaisia+epäterveitä+asioita+kuten+päästä+opiskelemaan+alaa+matalemmilla+pisteillä+pelkän+sukupuolen+perusteella.+Ei+hyvä+sekään.
Yksi+tekijä+tietysti+on+palkkaus+ja+kuten+huomattua+aika+vaikeaa+tuntuu+sen+kohoaminen+olevan.+Jos+nyt+kunnille+ilmoitettaisiin+että+aikaa+hoitaa+nämä+asiat+näin+2015+mennessä+jonka+jälkeen+alkaa+sanktiot+paukkua+niin+se+varmasti+hilaisi+kilpailun+kautta+palkkoja+ylös.+Mutta+ongelmia+tietysti+tulee+myös+sen+kautta+että+tuleeko+virkoja+auki+niin+paljon+että+näitä+pystytään+tasapäistämään.
Ehkä+näkisin+nuo+luvut+sellaisina+että+niihin+pitää+pyrkiä+ja+jos+niihin+ei+päästä+tai+jopa+kuilu+syvenee+niin+joutuu+antamaan+selityksen+että+miksi+näin.+Vähän+sama+kuin+rakennusteollisuudessa+on+monessa+paikkaa+0-työtapaturmaa+linja.+Vaikka+siihen+ei+päästä+niin+toimenpiteet+joita+on+tehty+ovat+laskeneet+työtapaturmien+määrää.+Siihen+nämä+luvut+voisivat+hyvinkin+tehota.
Sitten+ehkä+toimenkuvia+voitaisiin+tarkistaa+ja+miettiä+voisiko+olla+joitakin+työtehtäviä+tai+toimintoja+joihin+voisi+päästä+käsiksi+esim.+oppisopimuksen+kautta.+Pojathan+eivät+yleensä+hirveästi+penkeillä+halua+istua.+(toki+näitä+oppisopimustöitä+voi+jo+nyt+siellä+olla;+en+tarkistanut)
09.04.2018 19:46
Ei+välttämättä+nirsous+vaan+olisiko+epäluottamus+miehiä+kohtaan+siitä+etteivät+he+pystyisi+huolehtimaan+perheestä+esimerkiksi+alemman+tulotasonsa+vuoksi.+Miehiä+kelpuutetaan+yhden+yön+juttuihin+tai+pidempiinkin+suhteisiin+mutta+kun+pitäisi+miettiä+jälkipolvea+niin+epäluulo+miehen+kykyihin+katoaa.
Sinänsä+hyvä+jos+miehet+tiedostavat+että+eivät+ole+henkisesti+tai+taloudellisesti+vastaanottamaan+vastuuta+jälkipolvesta.+Olen+joskus+miettinyt+että+tuon+peruskoulun+teoriaopetuksen+voisi+katkaista+jo+ysiluokan+jouluna+ja+silloin+saisi+päästötodistuksen.+Loppu+puolivuotta+harjoiteltaisiin+arkielämän+taitoja.+Martat+kävisivät+kertomassa+kodinhoidosta,+pankeista+esiteltäisiin+rahankäytöstä,+ea-kursseja,+työturvallisuuskursseja,+välillä+synnytyslaitokselle+katselemaan+vauvoja+jne+eli+olisi+valmiutta+sen+arjen+pyörittämiseen+jo+nuoresta.
09.04.2018 19:16
Opettajat+ja+varhaiskasvatuksen+ammattiihmisille+sukupuolikiintiöt.+Joka+työyksikössä+vähintää+40%+molempia+sukupuolia.+(ja+varmaan+kiintiö+myös+niille+muusukupuolisille.
Lisäksi+erossa+äiti+ei+saa+olla+mikään+lapsensaantiautomaatti+vaan+isälle+pitää+saada+mahdollisuus+olla+yhtä+lailla+läsnä+lapsen+elämässä.
Jostakin+ne+pojat+miehisen+käytöksen+mallin+ammentavat+ja+isähän+se+tärkein+idoli+on+ja+jos+isä+ei+siihen+pysty+niin+silloin+tulee+varhaiskasvatus+ja+koulu+tärkeään+rooliin.
09.04.2018 18:47
En+huijaa,+keittiön+verhot+on+vihersävytteiset+ja+matto+jonka+kyllä+alunperin+hommasin+käytävälle+on+sinipohjainen.
Vähän+tuossa+mietin+että+kun+kesä+tulee+ja+pääsee+pesemään+ikkunat+niin+olohuoneeseen+voisi+miettiä++joko+vaahtera-+tai+koivikkokuosia.
Koska+kukaan+ei+varmaan+meidän+keskustelua+seuraa+uskallan+kuiskata+korvaasi+matalalla+hieman+rosoisuuteen+viittavalla+äänensävyllä+yhden+salaisuuden.+"Nainen+joka+käyttää+sisustukseen+Vallilan+elementtejä+on+parisuhdestatukseltaan+parasta+a-luokkaa."
09.04.2018 17:30
"Vallilan+Kelohonka"+Taidan+olla+hieman+ihastunut+sinuun.
Vastaavat+löytyy+keittiön+verhoina+ja+lattialta+mattona.
08.04.2018 23:35
"+hirsimökin+järvenrantaan"
Siimä+meni+mun+mahdollisuus.+Itse+en+rakentaisi+järvenrantaan+vaan+pitää+olla+meri.+Järvi+ei+tuoksu+oikealle+levälle+eikä+sinne+oikein+pysty+hukkumaan.
Kai+verhot+on+sentään+Vallila-sarjaa?
08.04.2018 17:51
Meinasin+kirjoittaa+ensin+Niina+Lahtinen;+olisi+ollut+mielenkiintoista+nähdä+onko+hänellä+yhtä+pirtsakat+jutut+kuin+hyvissä+ja+huonossa+uutisissa.+Oli+jo+Akun+jälkeen+ehtinyt+löytää+uuden.+En+oikein+tiedä+kuka+kuuluisa+olisi+sinkku.
Jos+ei+tarvitsisi+olla+sinkku+niin+yksi+mielenkiintoinen+kahviseuralainen+olisi+Elisabeth+Rehn.+Olisi+kiva+kysellä+miltä+tuntui+raivata+tiensä+vallan+huipulle+ja+voiko+valta+turmella+sukupuolesta+riippumatta.
07.04.2018 20:31
186 / 199