Mies, olihan sinulla hyvä päivä?
Illan päätteeksi
6
216
Vastaukset
- crux
Elämme näennäispositiivisuuden aikakautta jossa kaikki pitää amerikkalaisittain kääntää hyväksi, tapahtui mitä tahansa. Oikeasti tänäänkään ei ole tapahtunut mitään hyvää. Turhaa työtä ja taas päivän lähempänä kuolemaa. Aurinko toki teki ison lenkkinsä taivaalla ja valo osui minuunkin joten ehkä se sitten oli hyvä päivä...
.. Aina olisi voinut olla Peiskempikin.. Joten päivä on Ollut Pakostakin vähintäänkin Hyvä, jos ei Jopa ErinOmainen.. ;D
- EdesUnissa
Kiitos kysymästä. Päivä oli hyvä. Pitkän raskaan työrupeaman jälkeen tänään tunsin itseni levänneeksi. Olen syönyt hyvin, juonut kevyesti ja tulin juuri kotiin. Olo on niin raukea, etten taida haluta minnekään muualle.
Anoppi on tosin käymässä, mutta tänään hänkin tuntuu miellyttävälle. - ReuhoJari
Olen mies, ja minulla oli taas jälleen kerran hyvä päivä. En ole saanut mitään suurta ja ihmeellistä, mutta myönteisellä asenteella pärjää hienosti.
- Takaisin
Oli. Koin sen, mitä toivoinkin. Meni vain...tai tuntui menevän liian nopeasti mutta aikahan menee kuin siivillä, jos on mukava fiilis.
Oli kiitos kysymästä.
Rantafutikseen ilma oli mitä mainioin, sain hommattua välineitä vaellukselle ja Englanti voitti.
Kaiken kruunasi kun nainen otti TInderissä yhteyttä. Luulen että on palavasti minun kainalooni lyöttäytymässä sillä yhdessä vastauksessa oli jopa neljä sanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60886
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51721- 11713
- 8712
- 346698
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78655