Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3946

1. Täältä+takarivistä+käsi+pystyyn+myöntymisen+merkiksi.++On+ehkä+väärin+sanoa+että+pelkään+älykkäiden+naisten+kanssa+treffailua+mutta+kokemuspohja+on+jättänyt+sellaiset+jäljet+lihasmuistiin+että+helposti+lähtee+treffeille+suojaukset+ylhäällä+ettei+sisimpään+taas+tekisi+kipeää.Tarkennan+vielä+että+näissä+tapauksissa+älykkyydellä+tarkoitan+korkeaa+koulutusta+johon+ilmeisesti+tuossa+tutkimuksessa+viitattiin+koska+kysessä+oli+matematiikka+ja+englanti.Treffeillä+yleensä+jossakin+vaiheessa+puhutaan+työelämästä+niin+nainen+tykittää+kohti+sanoja+ja+teorioita+jotka+menee+itseltäni+latvasta+yli+että+heilahtaa.+Siinä+kun+ei+pysty+molekyylikeskusteluun+osallistumaan+niin+selitys+vain+jatkuu+ja+kiihtyy+jolloin+vain+pitää+henkisesti+nostaa+kädet+pystyyn+ja+todeta+että+taas+on+tavallinen+duunari+tallottu+henkisesti+koron+alle.Joskus+on+toki+menty+eri+linjaa+ja+minulle+on+korostettu+että+nyt+kun+on+korkeasti+koulutettu+niin+sitä+pitää+satsata+työelämään+ja+pyrkiä+ihan+sinne+huipulle.+Luonnollisesti+jotenkin+epäsuorasti+vihjataan+että+kaikki+tämä+olisi+miehille+helpompaa+ja+tähtäin+on+tietysti+ulkomailla.+Kovasti+kyllä+arvostan+näitä+kunnianhimoisia+ihmisiä,+mutta+kun+nämä+tavoitteet+ilmoitetaan+ehdottomina+sitä+taustaa+vasten+että+haetaan+pysyvää+suhdetta+niin+aika+toimimattomalta+itselleni+kuulostaa.Oma+lukunsa+on+tietysti+nämä+"+olen+korkeasti+koulutettu,+omillaan+toimeentuleva,+elämä+kohdillaan+mutta+mies+olisi+se+mukava+lisä."+Valitettavasti+tämä+on+mennyt+juuri+näin+ja+aika+äkkiä+on+tullut+selväksi+että+minä+olen+lisänumero+jolla+ei+olisi+tarpeeksi+suurta+voittoa+niissä+piireissä+joissa+hän+liikkuu.No+nyt+tietysti+joku+saattaa+miettiä+miksi+olen+mennyt+tapailemaan+korkeasti+koulutettuja.+Tähän+pitää+todeta+että+minä+olen+tapaillut+elämäni+aikana+naisia+joilla+on+ollut+hyvinkin+vaihteleva+kielellinen+tai+matemaattinen+älykkyys.+Se+ei+ole+asia+joka+määrittää+suhtautumiseni+naiseen.+Itse+arvostan+naisissa+sitä+älykkyyden+muotoa+jota+kutsutaan+myös+sosiaaliseksi+lahjakkuudeksi.+Kykyä+tulla+toimeen+toisten+ihmisten+kanssa+ja+asettua+heidän+asemaan.Näitä+naisia+saattaa+löytyä+myös+korkeammin+koulutetuista+ja+jos+minä+tykkään+naisesta+ja+nainen+minusta+niin+minulle+on+sama+mitkä+muut+älykkyysteorian+osa-alueet+naisella+on+hallussa.
  2. Minä+en+halua+naiseltani+mitään+ja+toivon+ettei+hänkään+minulta+mitään+ole+vailla.Minä+siis+toivon-toivon+löytäni+naisen+joka+treffeillä+osaa+katsoa+haavoittuneen+itsevarmuuteni+läpi+eikä+heti+minua+tyrmää+jos+en+vie+jalkoja+alta.-toivon+löytäväni+naisen+joka+tykkää+minusta+ja+minä+hänestä.-toivon+löytäväni+naisen+jolla+haluan+soittaa+kertoakseni+että+toivoisin+hänen+olevan+lähelläni+ja+puhelimen+soidessa+toivon+hänen+numeronsa+näytölle+ilmestyvän.-+toivon+että+naiseni+kanssa+pystyn+keskusteluihin+joissa+pohditaan+niin+konkreettisia+kuin+aineettomiakin+asioita+tai+pystytään+olemaan+ihan+hiljaa+lähettäin+vain+kuunnellen+toistemme+hengitystä.-+toivoin+että+naisellani+on+samoja+harrastuksia+tai+kiinnostuksen+kohteita+kuin+minulla+sekä+omia+juttujaan+joita+hän+ylpeänä+haluaa+minulle+esitellä.-+toivon+että+jonkun+asian+minua+vaivaessa+voin+luottaen+kysyä+hänen+mielipiteensä+ja+mikäli+hänellä+on+vaikeaa+toivon+olevani+hänelle+se+tuki+ja+turva+johon+hän+pystyy+luottamaan.-+toivon+löytävän+naisen+jonka+kanssa+voin+kotona+tehdä+arjesta+juhlan+eikä+minun+tarvi+pelätä+itsetuntoani+murentavia+ilkeitä+sanoja+tai+kulkea+selkä+seinää+vasten+koko+ajan+valmiina+ottamaan+vastaan+fyysisiä+iskuja.-+toivon+löytäväni+naisen+jota+voin+katsella+tuhmasti+ja+hänen+hymynsä+siihen+antaa+ymmärtä+että+hän+on+jo+henkisesti+itsensä+minulle+riisuutunut-+toivon+pystyväni+rohkaisemaan+naiseni+joskus+kuiskaavan+korvaani+"ota+minut"-+toivon+että+nainen+uskaltaa+kohdella+minua+miehenä+todeten+että+"sinä+olet+mies,+sinä+vaihdat+auton+renkaat"-+toivon+että+nainen+ymmärtää+ja+hyväksyy+myös+oman+naiseutensa+eikä+suutu+jos+miehenä+haluan+häntä+siinä+roolissa+korostaa+tuoden+vaikkapa+perinteisesti+kukkia.+Toivoisin+ja+kovasti+haluaisin+löytää+naisen+jolla+voisin+aikanaan+sanoa+"minä+rakastan+sinua"
  3. Käännä+yle+puheen+taajuudelle.Puheen+aamua+ja+politiikkaradiota;+ei+tarvi+pohtia+miten+musiikki+vaikuttaa.
  4. Hyviä+tarkentavia+kysymyksiä;+ehkä+asiaa+tulee+katsottua+tuosta+vinkkelistä+liian+harvoin.On+myönnettävä+että+joskus+on+nettitreffeillä+vastattu+ihan+ulkonäön+mukaan,+mutta+vähintään+yhtä+usein+viestin+on+saanut+myös+kuvaton+profiili.+Vastausprosentti+taitaa+olla+molemmilla+yhtä+suuri+ja+yhtäläisesti+pakkeja+on+tullut+kaikilta.+Samoin+itsekkin+olen+kieltäytynyt+toisista+treffeistä+molempien+ryhmien+edustajien+kanssa.Aika+usein+meitä+miehiä+syytetään+ulkonäkökeskeisyydestä+mutta+kun+profiileissa+kaikki+ovat+omillaan+toimeen+tulevia,+liikunnallisia,+huumorintajuisia+sekä+matkailusta+pitäviä.+Lisäksi+löytyy+sosiaalista+kyvykkyyttä+yllin+kyllin+joten+miestä+ei+oikeasti+edes+tarvi+mutta+olisihan+se+mukava+lisä+elämään;+vähän+kuin+Risto-Matti+Ratian+sohvatyyny.+Ihan+hirveästi+ei+sitten+eroja+ole+kuin+ulkonäössä.+Käytännössä+kyllä+suurin+valikoiva+tekijä+minulla+on+tuo+profiilin+sanamuodot+ja+rakenteet.+Luettelot+eivät+oikein+iske+mutta+soljuva+sanamuoto+kyllä+kutsuu+kirjoittamaan.Kyllähän+sitä+joustaisi+monesta+asiasta+esimerkiksi+liikunnasta.+Itse+kun+liikkuu+viidesti+viikossa+niin+ehkä+toiselle+kyllä+tulee+mieleen+ettei+olla+ihan+samalla+viivalla+jos+hänen+näkemys+liikunnasta+on+hissin+vaihto+liukuportaisiin.+Aika+usein+myös+termi+matkailu+on+ollut+erottava+tekijä.+Sitä+kun+itse+nauttii+kotimaan+matkailusta+ja+vaeltamisesta+ja+toinen+taas+haluaa+olla+Euroopan+vilinässä+tai+rantahiekan+ympäröimänä+niin+ehkä+vähän+vaikea+löytää+yhteistä+säveltä.+Esimerkiksi+yhteinen+huumorintaju+on+asia+joka+painaa+vaakakupissa+hyvin+paljon.+Suurin+osa+elämästä+kun+on+kuitenkin+arjen+pyörittämistä+niin+ilman+huumoria+ei+kyllä+jaksa.Tuon+viimeisen+kappaleen+kopsaan+kyllä+itselleni+johonkin+ylös.+Jos+ei+nyt+ihan+elämänohjeeksi+mutta+asiaksi+jota+sietää+vakavasti+miettiä.