Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3946
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+nyt+tuommoisen+takia+pistä+emäntää+taipaleelle.+Varmaan+ihan+rakkaudella+tuon+on+todennut.
Sanot+vaan+että+nyt+on+massakausi+jolla+kerätään+lihasta+ja+keväällä+sitten+kiristellään.
03.10.2017 20:18
Täältä+takarivistä+käsi+pystyyn+myöntymisen+merkiksi.++On+ehkä+väärin+sanoa+että+pelkään+älykkäiden+naisten+kanssa+treffailua+mutta+kokemuspohja+on+jättänyt+sellaiset+jäljet+lihasmuistiin+että+helposti+lähtee+treffeille+suojaukset+ylhäällä+ettei+sisimpään+taas+tekisi+kipeää.
Tarkennan+vielä+että+näissä+tapauksissa+älykkyydellä+tarkoitan+korkeaa+koulutusta+johon+ilmeisesti+tuossa+tutkimuksessa+viitattiin+koska+kysessä+oli+matematiikka+ja+englanti.
Treffeillä+yleensä+jossakin+vaiheessa+puhutaan+työelämästä+niin+nainen+tykittää+kohti+sanoja+ja+teorioita+jotka+menee+itseltäni+latvasta+yli+että+heilahtaa.+Siinä+kun+ei+pysty+molekyylikeskusteluun+osallistumaan+niin+selitys+vain+jatkuu+ja+kiihtyy+jolloin+vain+pitää+henkisesti+nostaa+kädet+pystyyn+ja+todeta+että+taas+on+tavallinen+duunari+tallottu+henkisesti+koron+alle.
Joskus+on+toki+menty+eri+linjaa+ja+minulle+on+korostettu+että+nyt+kun+on+korkeasti+koulutettu+niin+sitä+pitää+satsata+työelämään+ja+pyrkiä+ihan+sinne+huipulle.+Luonnollisesti+jotenkin+epäsuorasti+vihjataan+että+kaikki+tämä+olisi+miehille+helpompaa+ja+tähtäin+on+tietysti+ulkomailla.+Kovasti+kyllä+arvostan+näitä+kunnianhimoisia+ihmisiä,+mutta+kun+nämä+tavoitteet+ilmoitetaan+ehdottomina+sitä+taustaa+vasten+että+haetaan+pysyvää+suhdetta+niin+aika+toimimattomalta+itselleni+kuulostaa.
Oma+lukunsa+on+tietysti+nämä+"+olen+korkeasti+koulutettu,+omillaan+toimeentuleva,+elämä+kohdillaan+mutta+mies+olisi+se+mukava+lisä."+Valitettavasti+tämä+on+mennyt+juuri+näin+ja+aika+äkkiä+on+tullut+selväksi+että+minä+olen+lisänumero+jolla+ei+olisi+tarpeeksi+suurta+voittoa+niissä+piireissä+joissa+hän+liikkuu.
No+nyt+tietysti+joku+saattaa+miettiä+miksi+olen+mennyt+tapailemaan+korkeasti+koulutettuja.+Tähän+pitää+todeta+että+minä+olen+tapaillut+elämäni+aikana+naisia+joilla+on+ollut+hyvinkin+vaihteleva+kielellinen+tai+matemaattinen+älykkyys.+Se+ei+ole+asia+joka+määrittää+suhtautumiseni+naiseen.+Itse+arvostan+naisissa+sitä+älykkyyden+muotoa+jota+kutsutaan+myös+sosiaaliseksi+lahjakkuudeksi.+Kykyä+tulla+toimeen+toisten+ihmisten+kanssa+ja+asettua+heidän+asemaan.
Näitä+naisia+saattaa+löytyä+myös+korkeammin+koulutetuista+ja+jos+minä+tykkään+naisesta+ja+nainen+minusta+niin+minulle+on+sama+mitkä+muut+älykkyysteorian+osa-alueet+naisella+on+hallussa.
01.10.2017 23:18
Haluaisitko+hieman+tarkentaa?+
Meneekö+raja+siinä+jos+mies+ei+avaa+ovea+tai+kulkee+ovesta+ensin?
Onko+se+että+mies+haluaa+että+kahvilassa+molemmat+maksaa+omansa+huonon+
käytöksen+merkki?+Varsinkin+jos+mies+on+ehdottanut+treffejä.
Astutaanko+rajan+yli+tilanteessa+jos+mies+ei+huomaa+auttaa+penkkiä+naiselle+kahvilassa?
Vai+onko+nämä+asiat+enemmän+siellä+keskustelu+kuin+käytännön+puolella?+Eli+miten
puhuttelee+muita+ihmisiä?+Puhuu+päälle?+Ei+katso+silmiin+kun+puhuu?
Olisi+kivaa+saada+hieman+lihaa+luiden+päälle+tässä+asiassa+ihan+konkretian+muodossa.
01.10.2017 21:10
Onhan+noita+tullut+kuunneltua+elämän+varrella+useammastakin+suusta.+Ehkä+sitä+vasta+tällä+varttuneemmalla+iällä+on+oppinut+ymmärtämään+ja+arvostamaan+noita+kommentteja.+
Parisuhdestatukseen+en+ole+ihan+varma+miten+se+on+vaikuttanut.+Ehkä+enempi+negatiivisesti+sillä+aika+helpolla+sinne+kaverikasaan+minut+on+sitten+tumpattu.+
Kokonaisuutena+jos+ajattelee+niin+kyllähän+tuollaiset+positiivisesti+itsetuntoa+hyväilee.
26.09.2017 22:31
Olen+minä+täällä+jo+jonkun+aikaa+oleskellut.
Harvakseen+vaan+kommentoin.
24.09.2017 00:24
Istutaan+kalliolla+ja+ihaillaan+luonnon+tarjoamaa+väriloistoa.+Illan+kääntyessä+pimeyteen+mennään+saunaan+ja+kynttilöiden+reunustamaa+laituria+pitkin+mennään+kuutamouinnille.+
Saunan+jälkeen+nautitaan+takkatulen+loimusta+jonka+lämpö+tekee+sen+että+nukahdat+syliini.+Kannan+sinut+vuoteeseen+jonka+jälkeen+menen+sammuttamaan+pihan+myrskylyhdyt.+
Käännyn+vielä+katsomaan+kuun+heijastamaa+veden+pintaa+vain+todetakseni+että+elämä+on+nyt+aika+kohdillaan+ennenkuin+kömmin+viereesi+nukkumaan.
23.09.2017 11:11
Tuota+avaisitko+näitä+väärinkäsityksiä+hieman+syvällisemmin?+Minkä+tyyppisistä+asioista+tulee+väärinkäsityksiä?++Onko+ilmoituksessa+ollut+huumorintajuinen+mutta+sun+mielestä+hänen+juttunsa+aiheuttavat+myötähäpeää?+Vai+onko+käytetty+sanaa+liikunnallinen+vaikka+todellisuudessa+ei+pystynyt+coopperissa+yli+3200m+tulokseen+joka+on+sinun+ajatuksesi+liikunnasta?+Vai+oliko+maininnut+että+asuu+omakotitalossa+Tampereella+mutta+sinulle+tuli+huijattu+olo+kun+asunto+olikin+Teiskossa?+Vai+oliko+pitkä+mies+vain+184cm?+
Todennäköisesti+varmaan+pitäisit+minuakin+tunnevammaisena+kun+en+ensimmäisillä+treffeillä+keilahallissa+ala+avautumaan+tunteistani.+Toki+on+myönnettävä+että+jos+sarjatulos+ylittää+170+niin+kyllähän+se+tunnetta+nostaa.+Montako+treffiä+sinä+olet+valmis+odottamaan+että+mies+alkaisi+tunteista+kertomaan+vaikka+minä+kyllä+olen+ollut+aina+siinä+uskossa+että+naiset+ovat+tuossa+sanattomassa+viestinnässä+niin+taitavia+ettei+miehen+edes+tarvitse+tunteistaan+kertoa+vaan+nainen+sen+jo+vaistoaa.
23.09.2017 10:57
No+jos+palataan+aikaan+jolloin+maa+oli+vielä+litteä+niin+silloin+sain+yli+kymmenvuotisen+seurustelusuhteen+alkamaan+ihan+kirjeenvaihtoilmoituksesta.+Nettideittailun+kautta+on+löytynyt+myös+morsio+jonka+kanssa+sitten+pidemmän+aikaa+kuljettiin+samaan+tahtiin.+Siihen+en+osaa+ottaa+kantaa+olenko+minä+heidät+aikanaan+löytänyt+kun+ilmoituksiinsa+vatasin+vai+löysivätkö+he+minut+kun+sieltä+vastauspinoista+minut+esiin+kaivoivat.
Kyllä+niitä+orastavia+alkuja+on+tuossa+myös+ollut+mutta+eivät+ole+sitten+ottanut+tuulta+purjeisiin.+Ainakin+mitä+näin+miehenä+on+kokemuksia+niin+kyllä+täältä+voi+sen+kumppanin+löytää+ihan+siinä+missä+jostakin+muualtakin.+Yksi+väylä+muiden+joukossa.+
Itsekkin+olen+tällainen+keskituloinen+massaan+sekoittuva+tapaus+eli+kyllä+taviksillakin+voi+joskus+onnistaa.+Toki+sitten+jos+nainen+on+sinusta+jo+päässään+luonut+kirjoitusten+perusteella+jonkun+kuvan+johon+et+sitten+sovikkaan+voi+pakit+olla+melko+tylytkin.
18.09.2017 23:08
No+jos+tarvii+käydä+tavallisilla+ja+hyvillä+niin+sitten+pitää+olla+kahdet+treffit.
Tavallisissa+nyt+on+se+ja+sama+mitä+tehdään+sillä+yleensä+minusta+ei+löydy+sitä+kemiaa.
Hyvät+voisi+olla+sellaiset+että+heitetään+rinkat+selkään+ja+lähdetään+vaeltamaan+Kuusamon+karhunkierros.+Matkalla+siinä+pikkuhiljaa+tutustuttaisiin;+itseemme,+toisiimme+ja+luontoon.+Jos+tuntuu+että+ollaan+samalla+aaltopituudella+niin+otetaan+päivä+lisää+ja+keitellään+useammat+kahvit+ja+jutellaan+vaikka+syvällisempiä.+Jos+taas+tuntuu+että+jatkoa+ei+kannata+ajatella+niin+keskitytään+ympäröivään+luontoon+ja+otetaan+matka+kasvattavana+elämyksenä.
15.09.2017 22:14
Eilen+kävin+testaamassa+uusia+kenkiä+ja+talsin+vaellusreittejä+parikymmentä+kilometriä.+Sadeviitassa+ja+ensiapupakkauksessa+on+se+hyvä+puoli+että+kun+ne+ottaa+mukaan+niin+niitä+ei+yleensä+tarvi.
10.09.2017 15:21
Minua+ei+kyllä+huvita+yhtään+näiden+ihmisten+kohtalot.+Ainakaan+niiden+jotka+oikeasti+kaipaavat+kumppania+vierelleen.+Jossakin+Kainuussa+ei+edes+tahdo+enää+löytää+naimaikäisiä+naisia+sillä+ne+ovat+lähteneet+opiskelemaan+ja+jääneet+sille+tielle.+Ja+miksi+palaisivat+jos+Kainuussa+ei+ole+töitä.+
Siinä+sitä+isäntä+miettii+yksinäisyyttä+samalla+kun+tilaa+ensi+vuoden+nyhtökaurasiemenet+jotta+ituhipit+saavat+jauhelihansa.
Tuskimpa+nämä+ovat+opetelleet+näitä+viimeisimpiä+isojen+kylien+naisteniskutekniikoita+mutta+uskisin+kuitenkin+että+sellaiset+peruskäytöstavat+heiltä+löytyy.
09.09.2017 23:17
Näinhän+se+juuri+menee.+Tinderi+on+itselleni+se+kaikkein+hankalin+reitti+saada+treffit.
09.09.2017 22:21
Ei+väsytä;+raskaampaa+olisi+olla+ilkeä.+Siihen+kun+ei+oikein+lahjat+riitä+ja+sitä+joutuisi+oikeasti+opettelemaan.+Sillä+tavalla+saatan+olla+ilkeä+että+jos+joku+alkaa+tiuskia+tai+huutaa+niin+käännän+tylysti+selän+ja+sanon+että+palataan+kun+olet+rauhottunut.+Tämä+oikeastaan+siksi+että+asia+ei+yleensä+etene+mitenkään+hedelmällisesti+jos+tunteet+ovat+liian+pinnassa.+En+kuitenkaan+ole+niin+hyvä+ihminen+etteikö+pieni+nautinnon+vire+kiiri+lävitseni+koska+tiedän+että+toimeni+ärsyttävät+toista+hieman+lisää.
Sen+olen+myös+opetellut+että+voi+myös+sanoa+ei,+mutta+aina+minulla+pitää+olla+siihen+hyvä+perustelu.
09.09.2017 22:19
Olen+kyllä+lahjakas+sulautumaan+massaan.+Vanhat+koulukaverit+värmään+miettivät+tänä+päivänä+että+kuka+oli+tuo+yksi+kaveri+luokkakuvassa.+Armeija+meni+niin+ettei+olut+pelkoa+upseeriurasta+mutta+minun+vuokseni+ei+myöskään+kukaan+joutunut+kenenkään+hampaisiin.+Parisuhdemarkkinoilla+tuo+ei+kyllä+ole+lahja+vaan+rasite.
Sellainen+puolilahjakas+olen+liikunnassa+ja+tekstin+tuottamisessa.
09.09.2017 21:35
Täytyy+kyllä+heti+heittää+pyyhe+kehään+ja+tunnustaa+että+minusta+ei+ole+kosimaan+noin+julkisesti.
Minusta+tuo+kosinta+on+ihan+kahden+ihmisen+välinen+juttu.+Tuolla+kun+noin+julkisesti+kosii+niin+ainakin+itselle+tulee+mieleen+että+toinen+joutuu+vastaamaan+kysymykseen+paineiden+alla.+Siksi+tämä+kahden+kesken+mutta+jos+vastaus+on+myönteinen+niin+sitten+kyllä+rakkauden+ilosanomaa+voi+päivittää+tuonne+sosiaaliseen+mediaan,
06.09.2017 23:11
Minä+en+halua+naiseltani+mitään+ja+toivon+ettei+hänkään+minulta+mitään+ole+vailla.
Minä+siis+toivon
-toivon+löytäni+naisen+joka+treffeillä+osaa+katsoa+haavoittuneen+itsevarmuuteni+läpi+eikä+heti+minua+tyrmää+jos+en+vie+jalkoja+alta.
-toivon+löytäväni+naisen+joka+tykkää+minusta+ja+minä+hänestä.
-toivon+löytäväni+naisen+jolla+haluan+soittaa+kertoakseni+että+toivoisin+hänen+olevan+lähelläni+ja+puhelimen+soidessa+toivon+hänen+numeronsa+näytölle+ilmestyvän.
-+toivon+että+naiseni+kanssa+pystyn+keskusteluihin+joissa+pohditaan+niin+konkreettisia+kuin+aineettomiakin+asioita+tai+pystytään+olemaan+ihan+hiljaa+lähettäin+vain+kuunnellen+toistemme+hengitystä.
-+toivoin+että+naisellani+on+samoja+harrastuksia+tai+kiinnostuksen+kohteita+kuin+minulla+sekä+omia+juttujaan+joita+hän+ylpeänä+haluaa+minulle+esitellä.
-+toivon+että+jonkun+asian+minua+vaivaessa+voin+luottaen+kysyä+hänen+mielipiteensä+ja+mikäli+hänellä+on+vaikeaa+toivon+olevani+hänelle+se+tuki+ja+turva+johon+hän+pystyy+luottamaan.
-+toivon+löytävän+naisen+jonka+kanssa+voin+kotona+tehdä+arjesta+juhlan+eikä+minun+tarvi+pelätä+itsetuntoani+murentavia+ilkeitä+sanoja+tai+kulkea+selkä+seinää+vasten+koko+ajan+valmiina+ottamaan+vastaan+fyysisiä+iskuja.
-+toivon+löytäväni+naisen+jota+voin+katsella+tuhmasti+ja+hänen+hymynsä+siihen+antaa+ymmärtä+että+hän+on+jo+henkisesti+itsensä+minulle+riisuutunut
-+toivon+pystyväni+rohkaisemaan+naiseni+joskus+kuiskaavan+korvaani+"ota+minut"
-+toivon+että+nainen+uskaltaa+kohdella+minua+miehenä+todeten+että+"sinä+olet+mies,+sinä+vaihdat+auton+renkaat"
-+toivon+että+nainen+ymmärtää+ja+hyväksyy+myös+oman+naiseutensa+eikä+suutu+jos+miehenä+haluan+häntä+siinä+roolissa+korostaa+tuoden+vaikkapa+perinteisesti+kukkia.+
Toivoisin+ja+kovasti+haluaisin+löytää+naisen+jolla+voisin+aikanaan+sanoa+"minä+rakastan+sinua"
05.09.2017 23:14
Ei+kai+siihen+mitään+lääkkeitä+tarvitse;+ihan+vaan+siedätyshoidolla.+
Vähän+sama+kuin+pessimismissä+ja+inhorealismissa.+Pienissä+erissä+ja
useasti+niin+turtuu+eikä+isot+kerta-annokset+sitten+tunnu+niin+pahalta.
Tärkein+kai+kuitenkin+ettei+tartuta+toisia.
05.09.2017 19:22
Käännä+yle+puheen+taajuudelle.
Puheen+aamua+ja+politiikkaradiota;+ei+tarvi+pohtia+miten+musiikki+vaikuttaa.
04.09.2017 23:21
Tykkää+minusta+ja+minä+siitä.
Liikunnallisuus+plussaa.+
Tässä+iässä+tuo+ihmisen+luonne+
muokkaa+myös+sitä+miltä+hän+minun
silmissä+näyttää.
04.09.2017 23:09
Hyviä+tarkentavia+kysymyksiä;+ehkä+asiaa+tulee+katsottua+tuosta+vinkkelistä+liian+harvoin.
On+myönnettävä+että+joskus+on+nettitreffeillä+vastattu+ihan+ulkonäön+mukaan,+mutta+vähintään+yhtä+usein+viestin+on+saanut+myös+kuvaton+profiili.+Vastausprosentti+taitaa+olla+molemmilla+yhtä+suuri+ja+yhtäläisesti+pakkeja+on+tullut+kaikilta.+Samoin+itsekkin+olen+kieltäytynyt+toisista+treffeistä+molempien+ryhmien+edustajien+kanssa.
Aika+usein+meitä+miehiä+syytetään+ulkonäkökeskeisyydestä+mutta+kun+profiileissa+kaikki+ovat+omillaan+toimeen+tulevia,+liikunnallisia,+huumorintajuisia+sekä+matkailusta+pitäviä.+Lisäksi+löytyy+sosiaalista+kyvykkyyttä+yllin+kyllin+joten+miestä+ei+oikeasti+edes+tarvi+mutta+olisihan+se+mukava+lisä+elämään;+vähän+kuin+Risto-Matti+Ratian+sohvatyyny.+
Ihan+hirveästi+ei+sitten+eroja+ole+kuin+ulkonäössä.+Käytännössä+kyllä+suurin+valikoiva+tekijä+minulla+on+tuo+profiilin+sanamuodot+ja+rakenteet.+Luettelot+eivät+oikein+iske+mutta+soljuva+sanamuoto+kyllä+kutsuu+kirjoittamaan.
Kyllähän+sitä+joustaisi+monesta+asiasta+esimerkiksi+liikunnasta.+Itse+kun+liikkuu+viidesti+viikossa+niin+ehkä+toiselle+kyllä+tulee+mieleen+ettei+olla+ihan+samalla+viivalla+jos+hänen+näkemys+liikunnasta+on+hissin+vaihto+liukuportaisiin.+Aika+usein+myös+termi+matkailu+on+ollut+erottava+tekijä.+Sitä+kun+itse+nauttii+kotimaan+matkailusta+ja+vaeltamisesta+ja+toinen+taas+haluaa+olla+Euroopan+vilinässä+tai+rantahiekan+ympäröimänä+niin+ehkä+vähän+vaikea+löytää+yhteistä+säveltä.+
Esimerkiksi+yhteinen+huumorintaju+on+asia+joka+painaa+vaakakupissa+hyvin+paljon.+Suurin+osa+elämästä+kun+on+kuitenkin+arjen+pyörittämistä+niin+ilman+huumoria+ei+kyllä+jaksa.
Tuon+viimeisen+kappaleen+kopsaan+kyllä+itselleni+johonkin+ylös.+Jos+ei+nyt+ihan+elämänohjeeksi+mutta+asiaksi+jota+sietää+vakavasti+miettiä.
04.09.2017 17:17
196 / 198