Tyhmä bimbo

Bonoboog

Seurustelisitteko tyhmän naisen kanssa?

30

691

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

En missään tapauksessa.

• Mä eilen jo listasin, että ulkonäkö ja luonne on tärkeämpiä. Joten ihan 50/60. Puolet naisista on keskimääräistä tyhmempiä ja keskimääräisen tyhmä nainenkin on melko tyhmä.

• Geenikerttu

Isäänsä tulleet. Muuten en miehiä moiti.

• Sovinisti sanoisi tähän, että - Ei ole muuta vaihtoehtoa tai poikakaveri.

• borriquito

• borriquito kirjoitti:

Mistäs Jaana tuon tiesi ja vei sanat suustani

vetäsenpä karaoket Jaanalle

sopii aplooreta
        https://www.youtube.com/watch?v=m8W0WaUmjyk

Vai aasi?!!! Borriquito??! Como tu = kuten sinä... :(

• Nicitönnä kirjoitti:

Vai aasi?!!! Borriquito??! Como tu = kuten sinä... :(

Perro fiel ja mukavat päivät. :)

https://www.youtube.com/watch?v=SHq2qrFUlGY

Shakira

• kakkosellejokaluulee

Kyllä ukon kakkonen taitaa olla melkoinen bimbo. Ei usko minunkaan viestejä mitä laitoin. On tämä leikki. Nuo kaksi niin salassa ja minä lukemassa viestit ja soitot. Ai niin unohdin ne kavereita vaan. No kerrotaan sitten kaikille mitä kaveruutta harrastatte. Katsos jos mun ystävyys ei kelpaa niin mitä helvettiä sulla on ukolle asiaa? Olet iskä bimbo jos et ole vieläkään tietoinen että olen niin ilkeä vaimo joka käy lukemassa ne. Eikä taida tuo tossukaan uskoa vaikka varoitat ettei ota yhteyttä. Köyttäisitte edes niitä Brebeid liittymiä kun suhde oli aktiivinen. Toki vannoo sen loppuneen mutta kuten hyvin tiedät on sen käytös noloa. Ja raukka unissaan sinulle jopa puhuu. Sen olen tajunnut että taidat olla todella bimbo. Enkä kiinni jää vakoilusta osaan sitä vedättää kuten sekin minua.

• niin.no

Miehet pääsääntöisesti etsivät itseään tyhmempää naista. Miehen itsetuntoa hivelee esiintyä "älykkäänä" naiseensa nähden. Eivät he siedä itseään älykkäämpiä naisia, harvoin edes saman tasoisia.

Vastaan siis heidän puolestaan: kyllä.

• eoeororotot

Ei kaikki miehet, minä tykkään kun naisella hoksottimet toimii, yhen naisen kans seurustelin joskus jolla leikkasi mahtavasti ja se jäi mieleen, yli 10 vuotta sitten tapahtui mutta vieläkin on kirkkaana mielessä. Senjälkeen ollut naisia parisenkymmentä mutta ei samalla lailla älykkäitä.
        Terveisiä vaan Haukiputaalle.

• Katsostatus

Siis miestä älykkäämpi bimbo blondi vai?

• .. Määrittele "TyhmäBlondi"?.. ;P

.. Ja Tyhmyys/Viisaus Sektori ei ole muuten Älykkyyden SynoMuumi.. Jos et tiennyt.. Ja se taas tarkoittaisi, että PataKattilaa jne.. ;D

• brune

Ei tuossa blondeista puhuttu....

• brune kirjoitti:

Ei tuossa blondeista puhuttu....

.. TottaTosiaan.. Joko olin Hätänen ja/tai sitten MunPääKoppa jekutti Mua.. ;D

• Mielälykäskuinsexy

Miehet pelkää järkeviä, itsenäisiä ja omillaan toimeentulevia naisia. Niiden kun ei tarvi olla riippvaisia mistään.

• Oikeinviisasmies

Eiköhän sinkkupalstailu jo ole tavallaan tyhmien naisten kanssa seurustelua?

• blondibimboolet

pysy sisällä sul ei oo ulkona mitään asiaa

• ktyeksrtjghsrtjstrs

Tyhmyyttäkin on monenlaista, jos olisi sellainen hassu ja positiivinen "blondi" niin mikä ettei mutta jos olis jokin negatiivinen rasisiti tms. niin ei kiitos.

• Tunneälykäs nainen pitää olla. Kiinnostunut monenlaisista asioista, eikä mikään yhden asian fakki-idiootti. Vankat mielipiteet ja vielä paremmat perustelut. Yksi tälläinen on saanut jo kääntämään haarukat ja lusikat pesukoneessa.

Hassu höppänä saa ja pitääkin olla, eikä mikään totinen monoääninen jankkaaja.

Ota nyt selvää mihinkä tään gategorisois? Mutta en pidä tälläistä kuvaamaani bimbona...

• PavlovinKoirat

Moni erehtyy pitämään hassuttelijaa yksinkertaisena, vaikka asia on päinvastoin: tarvitaan älykkyyttä, sekä luovaa ajattelua kehittää huumoria arkipäiväisistä tilanteista.

• PavlovinKoirat

Yhtä hyvin se taipuisa mieli kääntyisi viiltävään v*ttuiluun, mutta moraali, empatia yms. tekijät sen yleensä -onneksi- estävät.

• PavlovinKoirat kirjoitti:

Yhtä hyvin se taipuisa mieli kääntyisi viiltävään v*ttuiluun, mutta moraali, empatia yms. tekijät sen yleensä -onneksi- estävät.

No taitavat v.ttuilijat on tosiaan samaa gategoriaa. Ne odottavat oikean hetken ja kieräyttävät jonkun asian viiltävästi takaisin ja juuri oikeaan kohtaan.
        Jonkinlaista tunneälyä siis...

• hän.on.päällikkö

jos on kiva ja kiltti niin kyllä ja onko stten niin tyhmä oli taikka ei mutta minun neuvonantajani hän on ja suuri idolini

• Seurustelisin toki, ihan siinä missä älykkäänkin kanssa.
      Tärkeämpi asia minulle on halu ja into oppia uusia asioita. Jos ei ihan terävä tapaus ole niin kyllä minulla riittää hermot opettaa kaikessa rauhassa ja pikkuhiljaa. Suotavaa tietysti on että hänkin jaksaisi sitten minuakin opettaa. Mukavaa tietysti jos molemmat ollaan ihan ulalla asioista ja yhdessä opetellen mennään eteenpäin.

• einyttyperyksenkanssa

Veli seurusteli joskus naisen kanssa, jolle puhui aina lässyttämällä kuin kolmivuotiaalle. En oikeastaan koskaan kuullut hänen puhuvan tälle naiselle kuten aikuiselle. Aivan sellaista en kyllä kaipaa.

Kun oma vahvuuteni on looginen ajattelu, ehkä nainen voisi olla vastapainoisesti minua luovempi.

• PavlovinKissa

Molemminpuolinen kunnioitus on tuollaisissa logiikka/luova parisuhteissa äärimmäisen tärkeää. Vaikka loogkko ei ymmärtäisi, pitäisi silti löytyä kunnioitusta oman kokemuspohjan (jopa tunne-elämäsi) ulkopuolella oleville asioille, taiteilijalle.
        Luovalle ihmiselle voi olla rauhoittavaa, jos toinen on looginen ja järkiperäinen (huom silti kunnioittava vaikkei ymmärtäisikään), mutta tunnepuolella voi kokea tyhjiä hetkiä, jos yhteistä kokemuspohjaa ei ole.
        Vaaditaan siis paljon tahtoa, halua oppia ja ymmärtää, mennä eteenpäin, yhdessä.

• viinapirukeskustelija

Nooo.. tässä on usein sellainen epäsuhta, että yksinkertainen ei tunnista älykkäämpää, mutta alykäs useinkin tyhmempänsä. Samoin kuin edelläkävijät jälkijättöiset, mutta ne taasen ei edellämenijää. Keskiverto plussa usein tunnistaa sekä älykkäämpänsä että tyhmempänsä. Osittain kyse on makuasiasta, eli siitä mihin kiinnittää huomionsa ja mitä arvostaa älykkyytenä. Sukupuolesta riippumatta.

• munakokkelsson

Ts. joku maajussi tarpeineen pitäisi minua saapasta tyhmempänä, samoin moni muu ihmisryhmä siivoajasta roskakuskiin, pappiin, lukkaariin, kuppariin tsihihihihih. Ei oikeasti kauhean hauskaa.

• toistaitoinen

Yleensäkin tulee kahden ihmisen välillä kommunikaatiossa vaikeuxia.

jos älykyydessä on suuuri ero.

Älykkäämpi tuskastuu, kun ei toinen ymmärrä rautalangallakaan

Vähemmän älykäs kiusaantuu, kun ei ymmärrä

• En.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3603
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2449
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2274
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2047
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1489
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe