Miksi sinkut viettää viikonloppua yksin palstalla?
Sinkku viikonloppu
23
345
Vastaukset
Palstailen kyllä yksikseni, mutta mulla on tyttäret viikonlopun kylässä. En siis ole yksin.
- oletturha
Sinun aikasi olisi paremmin käytetty jos keskittyisit kasvattamaan tyttäristäsi kunnollisia naisia niin etteivät ne ole jalat levällään ensimmäisen tumman pojan edessä joka älyää kysyä. Ihan turhaa meuhkata palstalla ätmeistä.
oletturha kirjoitti:
Sinun aikasi olisi paremmin käytetty jos keskittyisit kasvattamaan tyttäristäsi kunnollisia naisia niin etteivät ne ole jalat levällään ensimmäisen tumman pojan edessä joka älyää kysyä. Ihan turhaa meuhkata palstalla ätmeistä.
Jospa sinä keskittyisit pohtimaan sitä, mikä sinun omassa kasvatuksessasi meni vikaan.
Olen lukenut että tytöt valitsevat kumppanikseen miehiä jotka kohtelevat heitä kuten isänsä.
Voin siis vain kohdella tyttäriäni kunnioituksella ja toivoa että he vaativat samaa muiltakin miehiltä.Faith.Hope.Love kirjoitti:
Minkä ikäisiä tyttäresi ovat?
Vanhempi täytti vasta 15, nuorempi täyttää kesällä 13.
- lkesdlk
A.Palstamäki kirjoitti:
Olen lukenut että tytöt valitsevat kumppanikseen miehiä jotka kohtelevat heitä kuten isänsä.
Voin siis vain kohdella tyttäriäni kunnioituksella ja toivoa että he vaativat samaa muiltakin miehiltä.Mutta kuka ne sun tyttäresi korkkaa tai on jo korkannut? Suomessahan se tuppaa menemään niin että nainen viettää 15 vuotta villejä sinkkuvuosia ja sitten kun ulkonäkö alkaa rapistua ottaa jonkun tollukan aisuriksi.
lkesdlk kirjoitti:
Mutta kuka ne sun tyttäresi korkkaa tai on jo korkannut? Suomessahan se tuppaa menemään niin että nainen viettää 15 vuotta villejä sinkkuvuosia ja sitten kun ulkonäkö alkaa rapistua ottaa jonkun tollukan aisuriksi.
Jospa korkkaisit sen viinapullosi ja rauhoittuisit.
A.Palstamäki kirjoitti:
Sitten sinulla suunilleen samanikäset lapset kuin Dissidentillä! Dissident täytää kesällä huimat 40 vuotta. Tuottavatko teinitytöt Sinulle harmaita hiuksia vai meneekö kaikki ilman harmeja?
Faith.Hope.Love kirjoitti:
Sitten sinulla suunilleen samanikäset lapset kuin Dissidentillä! Dissident täytää kesällä huimat 40 vuotta. Tuottavatko teinitytöt Sinulle harmaita hiuksia vai meneekö kaikki ilman harmeja?
Parta on harmaantunut, hiukset ei. Ei johdu lapsista.
- K0RKATTAVA
A.Palstamäki kirjoitti:
15 liian vanha, 13 sopiva nekrulle.
K0RKATTAVA kirjoitti:
15 liian vanha, 13 sopiva nekrulle.
Hehheeh, olisiko ätmin parempi korkata viinapullo?
Minä vietän ainakin nyt siksi, koska rakastamani nainen ei ilmeisesti halua olla missään tekemisissä mun kanssani. Riippumatta siitä mitä teen tai olen koskaan tehnytkään.
Kaikista pahinta on, ettei hän ole IKINÄ henkilökohtaisesti kertonut mulle, miksi!?! On vain pelkurimaisesti käyttänyt joitain välikäsiä kokoajan, kun ei itse uskalla kohdata mua.Eikä ne välikädetkään tietenkään ole koskaan kertoneet mitään syytä, ovat vain välittäneet kylmästi sen viestin että nyt stop.
- Kiehtomius
Viikonloppupalstaa löytyy myös suomi.fi-palveluista. Luistaa voi sitten sinkummin.
- vedellesd
Voi tätä ihanuutta saa olla niin kuin haluaa kukaan ei nalkuta, ja olutta juodessa ja kas terve mies pärjää kun kädet toimii...................
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Kyllä joku jännäpoika korkkaa palstamäen tyttäret valitettavasti. Ei olisi kannattanut tehdä lapsia.
- MOL.FI
ON.!!!
- Ätmi-
Sinkku ätmit on reppanoita joilla ei ole kavereita eikä naisia elämässä.
- Pillujen--asiantuntija
Ei kukaan halua näyttäytyä ätmin kanssa. Naiset vihaa ätmejä eikä ne miehet jolla on naisia eivät halua ätmiä kaveriksi. Palstalla on vain kaverittomia miehiä
Ei nyt voi ehkä sanoa että viettää, kunhan välillä käy täällä pistäytymässä.
Yksinolosta nyt oikein voi puhua kun jälkipolvilla oli yökavereita ja nyt
aamulla skootteri ja mopokaverit pölähtivät niitä moikkaamaan. On täällä
sen verran porukkaa että taidan lähteä salille ja jätän siivoamisen iltapäivään.- Normimies35
Menkää seksitreffit.fi sivulle hankkkimaan itsellenne lauantai seuraa. Ei teillä varmaan parempaa tekemistä ole kun makailla kotona ja palstailla.
- mansikkakakkua
En vietä viikonloppua palstalla, tulin ainoastaan syömään välillä. Koko aamun olen ollut Faijan kanssa risusavotassa; vesuri kädessä ja sivuleikkurit haalareiden renksussa roikkuen. Perataan mun tonttiani ja nyt oltiin ruokalassa lounaalla. Faija meni kotiin; keittämään meille termarin täyteen kahvia ja Pojulle kuivamuonaa evääksi. Emo on hoivalla sen aikaa, kun me ollaan tontilla töissä.
Toukokuun 14 maanantaina tontille tulee porakaivontekijät, olen tilannut kaivon käsipumpulla.
Mä kuulemma tarvitsen toimenpide luvan jos rakennutan gillikodan sinne... ja se pitää anoa kaupungilta! ??? Tuosta kyllä otetaan vielä selvää, ei gillikota ole mikään asumus tai sokkeli perustuksilla oleva rakennus, toki siinä voi yöpyä kesäisin.
Ymmärrän kyllä ett tarvitsen rakennusluvan sitt kun sinne tulee... jos tulee... oikea asuinrakennus.
Mutt gillikota ei ole kuin pattinki/kevythirsi rakennelma lekaharkkojen ja alatukipuiden päällä. Pystyy kokoomaan ja purkaamaan elementit... aina kattoa myöten... ainakin myyjän mukaan asia on niin esitetty. Ja pitäisi sinne tulla myös kompostoiva vessakin... tässä kuussa jo, ettei tarvitse naapuriin mennä kintut ristissä... Minulta se onnistuu, koska tunnen ne ihmiset hyvin, mutt kaivon tekijät tuskin ymmärtävät sieltä helpotusta hakeakkaan.
Ja takaisin tontille menoks... moikka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733335
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311901Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681899Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian171446- 281391
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261308Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61296Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631207Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53965