Kehen voisit rakastua

pohdittavaa.illaksi

1. pedofiiliin
2. periksen kaltaiseen ätmiin
3. darkkiksen kaltaiseen ätmiin
4. Ihanaan naiseen/mieheen jolla olisi hyvä perse

17

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .. TääPäs olikin helppo.. ;P

      #Four

    • Vainhuonojamiehiä

      Olen turvassa rakastumiselta.

    • Siihen mieheen, joka tekee sen hirsimökin järvenrantaan erämaahan.
      Plussaa jos ite kaataa ne hirret, ja sivussa hirvenkin.

      Johan sitä on vatkattu..., jotain on sattunut, suodatin sahasta tukosssa tai mikä lie.
      Ei ole ilmaantunut..

      V*ttu, saan loppuelämän istua tämä verhopakka sylissä.

      • mklbgflrt

        Jahas, laeista piittaamatonta jännämiestä se misspönttöuunikin etsii. Ei nykyään enää hirsimökkejä saa omin avuin rakentaa, koska rakennusvalvonta, eikä järvenrantaan erämaahan, koska ympäristönsuojelu.


      • " hirsimökin järvenrantaan"

        Siimä meni mun mahdollisuus. Itse en rakentaisi järvenrantaan vaan pitää olla meri. Järvi ei tuoksu oikealle levälle eikä sinne oikein pysty hukkumaan.

        Kai verhot on sentään Vallila-sarjaa?


      • M184 kirjoitti:

        " hirsimökin järvenrantaan"

        Siimä meni mun mahdollisuus. Itse en rakentaisi järvenrantaan vaan pitää olla meri. Järvi ei tuoksu oikealle levälle eikä sinne oikein pysty hukkumaan.

        Kai verhot on sentään Vallila-sarjaa?

        Meri! Taivas paratkoon.
        Mistä tänne nyt...idässä ei merta näy. Se on Siperia seuraava.

        Mies sanoo meri..
        Ihan sama kohta, jos heittäydyn epätoivoiseksi, täytetään vaikka vaan lasten puhallettava uima-allas.

        On Vallilan Kelohonka-sarjaa (mistäs sinä sen tiesit), ja h**vetti, ne on ollu mulla jo niin pitkään, että koko rättipakka on jääny mallistosta pois.

        Siitä näet, miten paha tilanne.


      • piitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Meri! Taivas paratkoon.
        Mistä tänne nyt...idässä ei merta näy. Se on Siperia seuraava.

        Mies sanoo meri..
        Ihan sama kohta, jos heittäydyn epätoivoiseksi, täytetään vaikka vaan lasten puhallettava uima-allas.

        On Vallilan Kelohonka-sarjaa (mistäs sinä sen tiesit), ja h**vetti, ne on ollu mulla jo niin pitkään, että koko rättipakka on jääny mallistosta pois.

        Siitä näet, miten paha tilanne.

        Ainahan te voitte muuttaa Vienan Karjalaan, Vienanmeren rannalle.


      • piitkätukka-68 kirjoitti:

        Ainahan te voitte muuttaa Vienan Karjalaan, Vienanmeren rannalle.

        Montsegorskin rannoille, ei kiitos.

        (selaa Vallilan kuvastoa, pakko kai ottaa joku Södermalm-sarja, en tykkää yhtään...)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Meri! Taivas paratkoon.
        Mistä tänne nyt...idässä ei merta näy. Se on Siperia seuraava.

        Mies sanoo meri..
        Ihan sama kohta, jos heittäydyn epätoivoiseksi, täytetään vaikka vaan lasten puhallettava uima-allas.

        On Vallilan Kelohonka-sarjaa (mistäs sinä sen tiesit), ja h**vetti, ne on ollu mulla jo niin pitkään, että koko rättipakka on jääny mallistosta pois.

        Siitä näet, miten paha tilanne.

        "Vallilan Kelohonka" Taidan olla hieman ihastunut sinuun.
        Vastaavat löytyy keittiön verhoina ja lattialta mattona.


      • M184 kirjoitti:

        "Vallilan Kelohonka" Taidan olla hieman ihastunut sinuun.
        Vastaavat löytyy keittiön verhoina ja lattialta mattona.

        Mju-huuuu,
        ethän nyt vaan huijaa minua?

        Ihanko oikeasti meinaat, siis tuota Kelohonkaa?

        (punastuu)

        Pimennysverhon vielä saa, samasta sarjasta, tiesi nettisivu

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mju-huuuu,
        ethän nyt vaan huijaa minua?

        Ihanko oikeasti meinaat, siis tuota Kelohonkaa?

        (punastuu)

        Pimennysverhon vielä saa, samasta sarjasta, tiesi nettisivu

        (naurua)

        En huijaa, keittiön verhot on vihersävytteiset ja matto jonka kyllä alunperin hommasin käytävälle on sinipohjainen.
        Vähän tuossa mietin että kun kesä tulee ja pääsee pesemään ikkunat niin olohuoneeseen voisi miettiä joko vaahtera- tai koivikkokuosia.

        Koska kukaan ei varmaan meidän keskustelua seuraa uskallan kuiskata korvaasi matalalla hieman rosoisuuteen viittavalla äänensävyllä yhden salaisuuden. "Nainen joka käyttää sisustukseen Vallilan elementtejä on parisuhdestatukseltaan parasta a-luokkaa."


    • Sad_truth

      Tämä on knoppikysymys, sillä kohdat 1-3 ovat yksi ja sama henkilö.

      • knoppikuinnappi

        Knoppi kuin paidasta irronnut nappi?


    • JännäJensku

      Kaikki käy paitsi nro 2 ja 3.

    • DarkDear

      Nelosen miehen

    • Onko mulla hyvä perse?

    • En nyt noista muista vaihtoehdoista tiedä mutta itsestä voisi aloittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe