Palstalla puhutaan yleensä vain miehistä tai haukutaan naiset. Ajattelin että olisi aika puhua naisista, ja tarkemmin ottaen unelmien naisesta.
Elikkä, minkälainen olisi teidän unelmien nainen?
Unelmien nainen
29
761
Vastaukset
- tarkkapoikapoksuttaa
Hyvä muija ei ole nuija.
Siideristit ei käy.
Tatuoidut ei käy.
Kiertopalkinnot ei käy.
Mulle kävisi meikitön tai lähesmeikitön tatuoimaton, joka ei ole alkoholisoitunut ja itseään pilannut. Parikymppinen pituushyppääjä
- Kaisanoasaa
Kiltti ja kunnollinen naapurin tyttö Joka ei ole paneskellut jännämiehiä. Harmi kun sellaisia ei ole olemassa.
- Eräsnainenvaann
Mullekin kävisi kiltti ja kunnollinen mies. Sellainen joka ei ole paneskellut jännänaisia. Ei löydy ei.
Jos löytyy niin mies ei tunne kemiaa. - useitaoletkin
Eräsnainenvaann kirjoitti:
Mullekin kävisi kiltti ja kunnollinen mies. Sellainen joka ei ole paneskellut jännänaisia. Ei löydy ei.
Jos löytyy niin mies ei tunne kemiaa.Itsekin olet pannut jännämiehiä.
- OhiOnSeIhastus
Juu mullekin kävisi tavallinen noin viisikymppinen mies, joka ei olisi paneskellut siellä täällä...
Olin todella ihastunut erääseen, mutta kun selvisi, että tällä miehellä on toinenkin tytär, meni ihastuminen ohi. Nämä tyttäret on siis eri naisten kanssa tehtyjä.
Pitääkö aina tehdä tenava?!?! - seonseongelma
Eräsnainenvaann kirjoitti:
Jos löytyy niin mies ei tunne kemiaa.Kiltit ja kunnolliset (eli nössöt ja epäseksuaaliset) ei yleensä tunne sitä kemiaa. Sehän ne "kiltteinä ja kunnollisina" pitääkin.
Eikä niitä löydä mistään, kun ovat vaan omassa pienessä lähipiirissä sukulaisten yms kanssa.
Minkälainen itselläsi on mielitietty?
Itse itseasiassa toivon kyselevän ihan minkälainen on nainen mielitietty eikä unelmien prisessoja. Tällein sivusta siivuten
valtakunta kirjoitti:
Itse itseasiassa toivon kyselevän ihan minkälainen on nainen mielitietty eikä unelmien prisessoja. Tällein sivusta siivuten
Realistinen totuus ei pelota.😁
Olisi samanlainen huumorintaju.
Liikunnallinen; plussaa jos olisi yhteinen harrastus, mutta ei välttämätön.
Ikähaarukka -5 vuotta omastani, mutta oleellisempi on että elämäntilanteemme olisi suunnillen yhteneväiset.
Ei kannata Helsingin Jokereita eikä Oulun Kärppiä.
Uskaltaa lähteä luontoon; vaeltamaan, pilkille tai ihan vaan kalliolle istuskelemaan.
Mutta ennenkaikkea tykkäisi minusta.valtakunta kirjoitti:
Sinusta ei voi olla tykkäämättä.😁
Olipa kauniisti sanottu, kiitos. Tuosta on mukava lähteä viikonlopun viettoon. Hyvää viikonloppua sinullekin.
- SheikkiAhab
Riippuu paljon mihin käyttöön naisen ottaa....
Ainoa ratkaisu on haaremi naisia, joista valitse tarpeen mukaan
esm. sexiin tai sukkia pesemään
Ett kaikki naiset ovat hyviä valintoja tarpeen mukaanVähän kuin itsekin ajattelin miehistä💕
Tasa-arvon nimeen kuvitteellisesti mieshaaremiani rakentelin uskollisista miehistä tuo seksin puute teettää höpsöjä mielikuvia ja kultaiseni oli pakko painostaa nuo mies fantasiat mielestäni pois.🤪Ystävyyden puute emme kultaiseni mukaan ole ystäviä oli aikamoinen shokki tai kun ei saa kun tahtoo sitä seivästä ja lisäksi mies totee että hänen kuoleman toiveensa yllättäin iskee kun mies ei jumppaa yhdessä kanssani, luo epäturvallisen ympäristön.
Kyllähä me asiaa käytiin läpitte ja lupasi täyttää noita aukkoja mutta aika huonostihan tuon jumppaamisen kanssani toteutti.
Minusta tärkeintä oli se , että hän halusi täyttää kaipuutani.
- crux
Unelmieni nainen olisi herkkä ja fiksu, asioita paljon miettinyt ja lopulta todennut kaiken turhaksi. Kaiken tämän voi tehdä katkeroitumatta ja syrjäytymättä. Hänellä olisi kirkas katse ja terve järki. Hän ei katselisi jatkuvasti puhelintaan ellei joku soita. Ihan aina ei tarvitsisi käydä salilla ja lenkillä vaan välillä olisi ilta jolloin voisi istua yhdessä, jutella ja parantaa maailma kerralla kuntoon. Maailmaa ei tarvitsi kiertää vaan voisi iloita pienemmistä asioista. Ystäviä ei tarvitsisi sotkea kaikkeen sillä myös parisuhde on arvokas.
Romantikko pitäisi ehdottomasti olla. Hän ymmärtäisi että kesäsade on vain sadetta tiettyyn vuodenaikaan mutta silti sillä on erityinen arvo. Kesäsateeseen pitää joskus jäädä suutelemaan - unelmien nainen sen ymmärtää mutta muut juoksevat kauhistellen sateensuojaan ja puhuvat arkisia asioita.- ihanankuulosta
Olipa ihana kirjoitus näin romantikon silmään.
- kysynn
Miksi naisen pitäisi olla paremmassa kunnossa kuin sinä? Mitkä ovat muut ulkonäkö ja suhde vaatimuksesi ja täytätkö ne vastavuoroisesti myös itse?
Miellyttäisin mieltä ja silmää.
Silmää miellyttäviä löytyy, mutta mieltä on vaikeampi miellyttää. Se kun oikeastaan on sellainen mihin oikeasti se nainen voi vaikuttaa itse. Tietty mun pitää olla se just sopiva myös. Kun kysyntä kohtaa tarjonnsn molemminpuolin, se on menoa.se on voi olla naiselle aikamoinen haaste pysytellä pelkästään miellyttävänä kun sä aloitat 24/7 kyökkistelyn sen suhteen ja puhut ja puhut ja puhut ja puhut ja puhut....se alkaa kaipaamaan hiljaista murjottajaexäänsä :D
Harmaaritari kirjoitti:
se on voi olla naiselle aikamoinen haaste pysytellä pelkästään miellyttävänä kun sä aloitat 24/7 kyökkistelyn sen suhteen ja puhut ja puhut ja puhut ja puhut ja puhut....se alkaa kaipaamaan hiljaista murjottajaexäänsä :D
Riippuu aika pitkälti tapauksesta...hiljsista hetkeä ei alkuun taatusti tule.
Mutta miellyttävyys ei tule tekemisestä.....sitä on joko miellyttävä tai ei. En mä osaa sitä määritellä. Jokainen osaa olla omalla tavallaan. Voi olla räpätäti tai rauhallinen. Kunhan on oikea oma itsensä. Siinä ihmiset on maailman parhaita. Jos siis on oikeasti oma itsensä...Dissident kirjoitti:
Riippuu aika pitkälti tapauksesta...hiljsista hetkeä ei alkuun taatusti tule.
Mutta miellyttävyys ei tule tekemisestä.....sitä on joko miellyttävä tai ei. En mä osaa sitä määritellä. Jokainen osaa olla omalla tavallaan. Voi olla räpätäti tai rauhallinen. Kunhan on oikea oma itsensä. Siinä ihmiset on maailman parhaita. Jos siis on oikeasti oma itsensä..."sitä on joko miellyttävä tai ei."
Tämä meni oikein
" Kunhan on oikea oma itsensä. "
Tämä meni väärin. Kyllä minä ainakin haluiaisin että jos on oikeasti epämiellyttävä ihminen niin mukavampihan se on jos mun seurassa näyttelee miellyttävää.Harmaaritari kirjoitti:
"sitä on joko miellyttävä tai ei."
Tämä meni oikein
" Kunhan on oikea oma itsensä. "
Tämä meni väärin. Kyllä minä ainakin haluiaisin että jos on oikeasti epämiellyttävä ihminen niin mukavampihan se on jos mun seurassa näyttelee miellyttävää.No minä pidän aitoudesta. Jos on epävarma vaikka itsestään, niin näyttää sen, tai jos on ujo, ei minua haittaa ylimielisetkään. Mutta jos miellyttää vaan jostain syystä, siinä kestää kauemmin huomata se. Ja ajanhukkaa kummallekin.
Lopulta se aikanaan selviää, onko se oikeasti miellyttävä luonnostaan. Ei ihmiset jaksa pitkään näytellä. Aina elämässä tulee vastaan tosipaikka.
- EdesUnissa
Melko lailla sellainen kuin minulla on, eli
kaunis, nyt jo 40v mutta edelleen hyvin kaunis
iloinen ja hymyilevä
tunteellinen
kodinhengetär
ahkera mutta myös taiteellinen
sairaalloisen mustasukkainen (tämän voisi jättää pois)
Pitäisi saada vain peruutettua takaisin joitakin vuosia, aikaan ennen kuin kaikki alkoi mennä
väärään suuntaan. Tai aloittaa uudestaan alusta.
On vain helpompi aloittaa uusi alku kuin kääntää polku jota jo kulkee. - vaikeakohdata
Kohtasimme toisemme astraalitasolla, korkean mäen huipulla, missä olin metsästämässä demoneita. Taivas oli veren punainen, ilmassa liikuvat varjot tekivät maailmasta epämääräisen, ja voimakas, ikuinen tuuli piiskasi kulkijoita.
Vaistosin hänen läsnäolonsa jo ennen näkemistä, ja valmistauduin taisteluun odottaen ohitseni syöksyvien varjojen keskeltä hyökkäävää villiä demonia. Mutta tulija olikin kaunis, tummatukkainen ja hoikka nuori nainen, ja hänessä oli jotain tavattoman tuttua.
Ihmettelin mitä hän tekee täällä, maailmassa jossa ainutkaan raukka ei selviäisi elossa edes viittä minuuttia, mutta hän näytti olevan hyvissä voimissa siihen nähden, etteivät elävät uskaltaudu siihen maailmaan. Tutustuimme ja hän kertoi minulle myös salaisen nimensä, mutta siinä vaiheessa olin jo viipynyt niinkauan, että energiapyörre syöksi minut takaisin omaan maailmaani, minne kaikki vässykät ja kuvottavat laumasielut ovat karkoitettuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273463- 402277
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352168Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71927Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271252
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131119