Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3946
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+me+mietitään;+ja+oikeesti.++Välillä+kuistilla+iltakahvilla+kun+sade+piiskaa+vaahteran+vahamaisia+lehtiä.+Välillä+salilla+kun+soutulaite+näyttää+että+kahdeksan+minuuttia+jäljellä+ja+monitoreista+alkaa+joku+kokkiohjelma.+Aina+ei+myöskään+tarvi+miettiä+yksin+vaan+asiaa+on+puitu+myös+saunassa+ihan+porukalla.
Kyllähän+se+aika+tiedostettu+asia+on+että+jos+ei+ole+naisasioissa+vuosiin+onnistunut+vaikka+treffeillä+on+käynyt+niin+vika+on+itsessä.+Eivät+kaikki+naiset+voi+olla+väärässä.+Tämän+jälkeen+onkin+mennyt+pohdinnaksi.+Kaikki+tästä+lähipiiristä+ovat+töissäkäyviä+miehiä;+kenelläkään+ei+ole+mitään+statusammattia+mutta+hyvän+toimeentulon+omaavia+kuitenkin.+Kaikki+harrastavat+liikuntaa+ja+baarikäynnitkin+ovat+jääneet+tässä+vuosien+varrella+vähiin.+Uskoisin+että+peruskäytöstavat+nyt+ainakin+karkealla+tasolla+ovat+kunnossa+joten+ei+nyt+sekään+ei+pitäisi+olla+ongelma.+Ei+vaan+onnistu.
Ulkonäkö+nyt+sitten+tulee+tietysti+mieleen;+ei+meistä+oikein+mitään+malleja+saa+kenestäkään+paitsi+jos+otettaan+sellainen+mainoskuva+jossa+on+ennen+ja+jälkeen+kuva.+Me+sovitaan+siihen+ensimmäiseen.+Joku+sen+aika+hyvin+kiteytti;+ollaan+sitä+harmaata+massaa.
Uskoisin+että+sinkuiksi+päätyminen+on+kaksivaiheinen+prosessi.+Ensin+menet+treffeille+ja+tulee+pakit,+ei+muuta+kuin+uusille+ja+taas+pakit+ja+tätä+jatkuu,+lisäksi+kun+osa+pakeista+on+vielä+hyvinkin+tylyjä+niin+se+alkaa+vaikuttaa+omaan+luonteeseen.+Kaikki+se+itsevarmuus+alkaa+pikkuhiljaa+kadota+ja+treffeille+mennään+ja+valmiiksi+leuka+rinnassa.+Eli+se+naisten+havittelema+itsevarmuus+ja+itsensä+ylpeänä+kantava+mies+ei+sitten+saavukkaan+treffeille+ja+se+on+siinä.+Eli+aikalailla+allekirjoitan+sen+että+vika+on+luonteessa.
Nyt+sitten+ollaan+jo+seuraavassa+vaiheessa+eli+ollaan+vähän+kuin+luovutettu.+Keskitytään+työhön,+harrastuksiin,+kaverisuhteisiin+ja+muihin+asioihin+joista+saa+elämään+iloa+ja+sisältöä.+Kyllähän+vielä+joskus+pistää+ilmoituksen+esille+ja+saattaa+päästä+treffeille.+Onpahan+jotakin+vaihtelua+arkeen+kun+käy+hyvät+keskustelut+toisen+kanssa+ja+ottaa+sitten+pakit+matkaan.+
Ainoa+mikä+ehkä+jää+sitten+mietityttämään+että+mikä+oli+se+juttu+luonteessa+(huumorintaju,+perhearvot+jne)+tai+ulkonäössä+(silmien+väri,+pituus,+farkkujen+malli+jne)+mikä+sitten+aiheutti+sen+ettei+toiselle+riittänyt.
03.09.2017 18:12
Eipä+ole+tuollaisessa+asiayhteydessä+tullut+vastaan.
Lähinnä+jos+olen+ollut+jossakin+illanvietossa+niin+siellä+
naisten+osoittamasta+kiinostuksesta+itseeni
voisi+kuvailla+häivetekniikka+termillä.
03.09.2017 18:06
Enpä+noita+nyt+niin+erikoisina+ole+pitänyt;+tuttavapiirissä+kun+on+aika+paljon+myös+niitä+jotka+ovat+mielipiteissään+aika+kulmikkaita.
Tuota+toista+kohtaa+olen+myös+miettinyt+ja+ihan+suoraan+olen+sanonut+nuorille+että+pitäisi+olla+sen+verran+kiinnostusta+politiikasta+että+ainakin+äänestää+niitä+joilla+olisi+samansuuntaisia+ajatuksia+kuin+itsellä.+Jotenkin+tämäntyyliset+päätökset+eivät+tuo+ajatusta+siitä+että+normeja+ja+ohjeita+yhteiskunnasta+purettaisiin.
03.09.2017 13:54
No+hyvä
02.09.2017 13:38
Nyt+on+sen+verran+tullut+poistettuja+viestejä+että+onkohan+tuo+meikäläisen+jutun+idea+hieman+mennyt+ohi;+toki+kirjoitusmuoto+oli+hieman+kokeellisen+huumorin+osastolta+joten+vika+ei+välttämättä+ollut+siellä+vastaanottimessa.
Tarkoitus+oli+vain+heittää+ajatus+siitä+että+kumpi+toimii+paremmin;+nätisti+kysyminen+vai+auktoritäärinen+käskytys.
02.09.2017 12:30
Äiti+kyllä+kuoli+liian+nuorena+jo+jonkin+aikaa+sitten+ja+oli+minulle+sen+verran+rakas+että+jos+joku+tulisi+sanomaan+minulle+että+häntä+olisin+halveksinut+niin+saisi+sitten+valita+että+otetaanko+aamunkoitossa+miekat+tai+pistoolit;+jos+tällainen+historiallinen+vertaus+sallitaan.+Kaikki+mummot+olivat+minulle+läheisiä+ja+vähän+harmittaa+että+kuolivat+ennenkuin+ehtivät+opettaa+miten+kahvi+juodaan+oikeaoppisesti+tassilta.+
Myöskään+yhtään+vastenmielistä+anoppia+ei+ole+tullut+vastaan+vaan+kaikien+kanssa+olen+tullut+kyllä+hyvin+juttuun.+Kaikkien+Suomimiesten+puolesta+en+osaa+vastata+mutta+kun+ollaan+miesporukalla+liikkeessä+niin+eipä+siellä+edellisten+sukupolvien+naisia+juurikaan+arvostella;+vitseihin+nähden+anopit+ovat+kyllä+yllättävän+korkeassa+arvostuksessa.
Jos+nyt+hieman+mennään+aloituksen+ohi+niin+enpä+minä+kyllä+oman+ikäluokkani+naisiakaan+halveksi+ja+nyt+siis+puhutaan+ikäluokasta+40-50+v.+Itse+olen+jo+aiemmin+todennut+että+en+näihin+naisten+vaatimuksiin+pysty+joten+olen+keskittynyt+itseni+kehittämiseen+ja+pyrin+sitten+sieltä+kautta+saamaan+elämääni+onnistumisia+ja+positiivista+virettä.+Ei+se+naisten+vika+ole+jos+kehitys+ajaa+minun+ohitseni+oikealta+ja+vasemmalta.+Rehellisesti+vaan+vilkku+päälle+ja+reunakaistalle+ryömimään+pois+vilkkaamman+liikenteen+seasta.+Sanotaanko+niin+että+kun+minä+olen+aina+ajanut+sukupuolten+tasa-arvoa+niin+ehkä+moottorista+ei+heti+löydy+tehoja+kannattamaan+naisten+tasa-arvoa.+Itseään+kun+ei+mielellään+suohon+polkisi.
Mutta+tulevaisuuteen+minä+kyllä+kyllä+suhtaudun+yllättävän+luottavaisesti.+Oman+jälkipolven+kautta+kun+on+tutustunut+nuoriin+niin+niillä+tuntuu+olevan+olevan+kyllä+ajatus+ihan+paikallaan.+Siellä+kun+on+mietitty+esimerkiksi+miten+sovittaa+aikanaan+työ-+ja+perhe-elämä+niin+ajatus+on+että+se+jää+kotiin+kumman+se+taloudellisesti+kannattaa+tai+muuten+tuntuu+oikealta.+Tässä+kun+on+viime+vuodet+menty+niin+että+isien+pitää+jäädä+koska+ennen+naiset+jäi.+Samoin+naiset+aikanaan+alkoivat+sitten+tasa-arvon+nimissä+juoda+viinaa+kuten+miehet,+mutta+nykyään+humalahakuinen+juominen+on+vähenemään+päin.+
Ehkä+tämä+seuraava+naisten+sukupolvi+on+sitten+ensimmäinen+jota+oikeasti+kiinnostaa+miten+muuttaa+koulujärjestelmää+pojillekin+kiinnostavaksi,+alkavat+pohtia+toimia+miesten+syrjäytymisen+estämiseksi+ja+itsemurhien+vähentämiseksi.+Ehkä+näistä+löytyy+myös+ajatusmailmaltaan+sellaisia+naisia+jotka+ymmärtävät+että+eroissa+on+väärin+jos+naisella+on+optio+lapsiin.+
Toivottavasti+nämä+tulevaisuuden+äidit+ja+mummot+ovat+niitä+jotka+ovat+parempia+kuin+mitkään+edeltävät+sukupolvet+koskaan.
02.09.2017 12:25
Ihan+hyvä+ajatus+tässä+aloittajalla.+Ei+kai+tuolla+oikeasti+kukaan+käy+luovuttamassa+siksi+että+kokee+sen+mahdollisuutena+tavata+toista+sukupuolta.+Mutta+meneehän+se+aika+siinä+nopeammin+kun+katselee+mitä+ympärillä+tapahtuu.++
Jos+oikein+hyvä+tuuri+käy+niin+voihan+sitä+sitten+luovutuksen+jälkeen+pyörtyä+naisen+syliin+ja+selvittää+onko+hänellä+millainen+hoivavietti.
Mietin+vain+että+olisiko+vastaus+1)+"ihana+idea,+mennään+vaan".+Vai+2)+"unohda+minut,+meillä+ei+ole+kemiaa"+jos+keskustelu+menisi+seuraavaan+tyyliin.
M184:+Lähdetäänkö+treffeille?
Nainen:+Joo,+totta+kai.+Minne?
M184:+Mennään+luovuttaa+verta.
Nainen:+__________
02.09.2017 11:07
Tuo+on+ihan+järkevänoloinen+ajatusmalli+ja+poikkeaa+mukavan+raikkaasti+tästä+nykyajan+kaikki+mulle+heti+ajatusmallista.
Ehkäpä+tosiaan+jos+vielä+joskus+treffeille+lähtee+niin+voisi+jättää+ne+kahvittreffit+kokonaan+pois+ja+siirtyä+suoraan+vaikka+keilaamaan+tai+muuta+toiminnallista+kuten+käynti+museokierroksella.+Ei+mene+ihan+työhaastattelutyyliseksi.
02.09.2017 10:33
Kyllä+tuo+pitää+paikkansa+tänäkin+päivänä;+tai+ainakin+uskoisin+näin+koska+toimi+se+joitakin+vuosia+aiemminkin.
Joskus+kun+oli+päässyt+aiemmin+töistä+ja+teki+ruokaa+niin+ilmoitti+vain+että+olisitko+niin+kiltti+että+töistä+tullessasi+toisit+kahvia.+Ei+ollut+yllätys+jos+siinä+ruokaa+tehdessä+oli+kahvipaketti+ilmestynyt+viereen.
Toisinaan+kun+olin+lenkillä+niin+ilmoitti+vain+että+olisitko+kulta+niin+kiltti+että+pistäisit+saunan+päälle+kun+itse+unohdin.+Melko+varmasti+pääsi+sitten+lenkiltä+suoraan+saunaan.+
Välillä+ei+edes+tarvinut+käskyttää+kun+oli+tuonut+edellisenä+päivänä+kukkia+niin+aamulla+saattoi+herätä+pullan+tuoksuun.+Joskus+ei+oikein+ollut+enää+muuta+mahdollisuutta+kuin+ottaa+kovat+konstit+käyttöön.+Siinä+kun+joskus+kävi+niin+että+vaikka+kädet+oli+lanteilla+ja+suukotteli+emännän+korvanipukkaa+niin+vastaus+oli+vain+että+nämä+on+pakkaseen.+Siinä+piti+sitten+oikeasti+näyttää+kaapin+paikka+ja+siirtyä+suutelemaan+niskaa+ja+kaulaa.+Jossakin+vaiheessa+hengityksensä+muuttui+sellaiseksi+että+uskalsi+pelliltä+ottaa+pullan+tai+kaksi.
Kyllähän+ne+naiset+tottelee+kunhan+käskytystapa+on+oikeanlainen;+siinä+kai+meillä+miehillä+riittää+opettelua+ja+päivittämistä.
02.09.2017 00:59
Kyllähän+tuo+nyt+ihan+järkeenkäyvältä+kuulostaa,+suurin+osa+ihmisistä+varmaan+on+sellaisia+etteivät+nauti+olostaan+parisuhteessa+jos+henkilökemiat+eivät+kohtaa.
Sellainen+asia+jäi+mietityttämään+että+tuolla+jossakin+oli+maininta+että+on+ollut+yhteisiä+kiinnostuksen+kohteita,+harrastuksia+yms+josta+on+lähdetty+liikkeelle.+Harvemmin+nämä+ihan+päällepäin+katukuvassa+näkyy+eli+miten+sinä+näitä+miehiä+sitten+löydät?+Kuuluuvatko+tuttava-+tai+harrastepiiriin+vai+tulevatko+vastaan+jossakin+treffipalstoilla.+Jotenkin+vaikea+kuvitella+että+jossakin+baarissa+havaitsee+että+meillähän+on+samat+ajatukset+ja+arvomailma.
Oikeastaan+vielä+enemmän+kiinnostaa+sellainen+seikka+että+jos+nyt+löytyy+mies+jolla+on+vaikka+samoja+kiinnostuksen+kohteita+niin+kauanko+mies+saa+todistaa+tai+näyttää+sinulle+että+hänen+sydämmensä+laatu+lyö+samaan+tahtiin+omasi+kanssa?
Kysyn+vaan+ihan+sitä+taustaa+vasten+että+aika+usein+minulle+on+käynyt+niin+että+olen+kirjoitellut+naisen+kanssa+ja+on+huomattu+että+ainakin+tekstien+perusteella+meillä+olisi+paljonkin+yhteistä+pohjapintaa.+Valtaosa+treffeistäni+kuitenkin+on+tuplatreffejä+eli+ne+ovat+sitten+sekä+ensimmäiset+että+viimeiset+treffit+ja+innokkaimmat+jo+samalla+kun+kättelevät+sanovat+että+meillä+ei+ole+kemiaa;+siinä+ei+tällainen+hitaampi+mies+oikein+ehdi+luomaan+vaikutusta+tuolta+pintaa+syvemmältä.
02.09.2017 00:12
Tästä+minulla+on+kyllä+hieman+toiveikkaampi+kuva.+Turun+tapauksen+jälkeen+ihmiset+kerääntyivät+yhteen+ja+varmasti+kukin+tahollaan+pohti+että+miksi+näin+kävi+ja+miten+tämä+olisi+ollut+estettävissä.+Ehkä+tämä+jollakin+tapaa+herätti+ihmiset+miettimään;+valitettavasti+tästäkin+jotkut+sitten+pyrkivät+ottamaan+hyödyn+itselleen.
Tuossa+katselin+uutisia+Yhdysvalloista+ja+siinä+kävi+mielessä+että+jos+tällaisia+luonnonkatastrofeja+olisi+Suomessa+niin+olisiko+avun+pyytämisen+ja+antamisen+kulttuuri+erilainen?
28.08.2017 23:40
Tämän+puheenvuoron+voin+omasta+puolestani+aikalailla+allekirjoittaa.+Tässä+vielä+ehkä+sanalla+näyttäytyy.+Kyllä+mediakin+tekee+kyllä+kaikkensa+naisten+jalustalle+nostamiselle,+puhutaan+miten+tarvitaan+naisjohtajia+ja+jos+naisjohtaja+tulee+niin+on+suuret+otsikot+miten+lasikatot+murtuu+ja+miehinen+linnake+on+sortunut.+Kyllähän+näissä+jo+luodaan+sellainen+mielikuva+että+nainen+johtajana+on+hyvä+ja+mies+paha.+Tätä+kun+toistellaan+eri+yhteyksissä+niin+kyllähän+siinä+juopaa+rakennetaan.
Olen+minä+kyllä+joskus+miettinyt+että+paljonko+tässä+on+kysessä+siitä+että+naiset+eivät+ylpeyden+puuskassa+halua+pyytää+apua+vai+sitä+että+me+miehet+ollaan+itsetunnon+menettäneinä+jo+niin+sisällä+siellä+marttyyrin+viitassa+ettei+edes+haluta+tarjota+apua.
28.08.2017 23:22
Samaa+vähän+itsekkin+mietin;+kai+se+sitten+pitää+tulkita+niin+että+kaikki+feministit+ajattelevat+keski-ikäisistä+miehistä+ja+nuorista+kolleista+tuolla+tavalla.+Tuskimpa+hän+asiaa+olisi+muuten+halunnut+esille+tuoda.
28.08.2017 20:35
No+toivottavasti+treffit+menivät+hyvin+ja+jatkoa+seuraa.
Itse+käyn+arkisin+usein+ulkona+kello+20+jälkeen;+joko+salilla+tai+kaupassa.+Vähemmän+porukkaa+liikenteessä+niin+ei+tarvi+jonottaa.
28.08.2017 20:27
Tiedän+etteivät+naiset+halua+miehiltä+vastauksia+joten+tuohon+kysymykseen+"miten"+tyydyn+vain+kommentoimaan+että+jos+cv:ssä+lukee+ammattina+radiotoimittaja,+copywriter+ja+mainostoimiston+johtaja+niin+aika+vääränä+olisin+pitänyt+uravalintaa+jos+ei+tuohon+olisi+pystynyt.
Mitä+itse+kirjeeseen+tulee+niin+ensimmäisenä+tuli+mieleen+Juicen+lyriikka+"+hän+oli+kunnon+mies,+niinhän+jokainen+on;+läpikäytyään+krematorion."+Harvemmin+vainajista+pahaa+puhutaan,+toki+diktaattorit+sitten+erikseen.
Toinen+asia+mikä+tuli+mieleen+oli+tuo+kansainvälisyys+johon+täällä+joku+heittikin+hyvän+kommentin+naisten+matkustamisvalmiudesta.+Ensinnä+on+todettava+että+tuo+pariskunta+oli+kyllä+erittäin+oikeutetussa+asemassa+kun+pystyivät+tuosta+vaan+lähtemään+mihin+päin+maapalloa+tahansa.+Silloinhan+tuo+matkustelu+oli+vielä+harvinaisempaa+ja+kalliimpaa.+
Se+mikä+tuosta+ajasta+on+jäänyt+tuntuu+olevan+tuo+matkustelun+arvostus.+Nykyään+kun+matkustamisen+hinta+ja+matkakohteiden+määrä+tekee+lähtemisen+helpommaksi++niin+miestä+joka+ei+niin+välitä+matkustaa+katsotaan+juntiksi+ja+sivistymättömäksi.+Entäpä+jos+treffeillä+ilmoittaa+että+ei+mielellään+lähde+vaikka+viikonlopun+kaupunkilomalle+paikaan+jota+nainen+ei+osaa+edes+ääntää+vaan+ennemmin+laskee+katiskan+kaislikkoon+ja+istahtaa+laiturinnokkaan+katsomaan+miten+joutsenpari+hitaasti+liukuu+kohden+auringonsiltaa?+Vastaan+itselleni+että+treffit+olivat+siinä+ja+jossakin+sitten+kaveriporukkansa+on+hänen+puolesta+hyvillään+kun+ei+nähnyt+minussa+potentiaalia.+Olinhan+joustamaton+ja+maahanmuuttovastainen+joka+todennäköisesti+on+jossakin+rajat+kiinni+tempauksessa.+Tosiasiassa+olisin+pelaamassa+jalkapalloa+joukkueessa+jossa+on+kolmannes+ulkomaalaisia+mutta+pääasia+että+löytää+miehen+joka+on+nähnyt+jonkun+Välimerenrouskun+uivan+vastavirtaa+laskuveden+aikaan.+
Tuosta+viimeisestä+lauseesta+tulikin+hyvä+aasinsilta+seuraavaan+kohtaan.+Vaikka+tämä+pariskunta+oli+elänyt+vielä+2000-luvulla+kannattaa+huomioida+että+nyt+puhutaan+ihmisistä+jotka+syntyivät+josku+1940-luvun+vaiheilla.+Heidän+ajatusmailmansa+ehkä+perustui+niihin+kasvatuksellisiin+ja+opittuihin+asioihin+ja+se+kantoi+läpi+elämän.+Silloin+oli+mies+ja+nainen+ja+koulussa+oli+poikia+ja+tyttöjä.+Nyt+tuntuu+että+et+voi+olla+kuin+henkilö.+Sukupuoli+otetaan+esille+vasta+kun+siitä+on+itselle+etua.+Sukupuolikiintiöt+pitää+olla+paitsi+tietysti+sosiaali+ja+terveysministeriön+tasa-arvoyksikköön.
En+tiedä+oliko+ennen+kaikki+paremmin+mutta+henkilökohtaisesti+epäilen+että+ainakin+olisi+ollut+selkeämpää.+Mies+avasi+ovet,+auttoi+takin+päälle,+tarjosi+kahvit;+tansseissa+mies+vei+ja+nainen+jos+ei+nyt+vikissyt+niin+ainakin+seurasi.+Ehkä+voisi+johonkin+tanssikursseille+mennä+jos+vaikka+olisi+sellainen+tapa+vielä+olemassa+että+mies+veisi.+Kyllähän+noita+kohteliaisuuksiakin+voi+vielä+viljellä+mutta+pitää+varautua+siihen+että+vastaus+on+jotakin+muuta+kuin+kiitos;+olethan+osoittanut+käytökselläsi+että+ajattelet+naisen+olevan+se+heikompi+sukupuoli.
Minulla+on+kyllä+aika+usein+samanlainen+olo+kuin+harmaaritarilla;+eli+jotenkin+tuntuu+että+on+syntynyt+väärään+aikaan.+Henkilökohtaisesti+vaan+tuntuu+ettei+ihan+helposti++taivu+enää+näihin+nykyelämän+agilityradan+esteisiin.+
Se+mikä+tuossa+kirjoituksessa+oli+opettavaista+ja+yritän+pitää+jatkossa+mielessä+on+se+että+pitää+muistaa+huomioida+läheisiä+ja+itselle+tärkeitä+ihmisiä.+Olivat+ne+sitten+puoliso,+lapset,+vanhemmat+ystävät+jne.
27.08.2017 18:16
Täytyy+varmaan+vielä+sen+verran+tarkentaa+että+kenenkään+kanssa+en+ole+kairaamiseen+asti+edennyt.+Osa+kokonaan+häipynyt+ja+muutamia+jäänyt+kaveriasteelle.+
Siitä+olen+kyllä+samaa+mieltä+että+ajoissa+pitää+asiat+jutella+jatkon+suhteen.+Helposti+sitä+myöhemmin+löydetään+syitä+miksi+se+homma+ei+sitten+alkaisi+toimia.+Tämä+on+ehkä+yh-ihmisille+vielä+jopa+helpompaa+kun+voi+käyttää+lapsia+siinä+vipuvartena.+
Mitä+viimeiseen+lauseeseen+tulee+niin+kevällä+kaveri+meni+kihloihin+yh-äidin+kanssa+ja+itsekkin+aikanaan+avioiduin+yh-äidin+kanssa.
27.08.2017 15:56
Nyt+aletaan+olla+asian+ytimessä.
27.08.2017 15:00
Useinmiten+Citymarketista+mutta+jos+on+postiin+asiaa+niin+samalla+voin+poiketa+Prismassa.+Citymarket+on+valikoitunut+vakipaikaksi+runsaan+parkkitilan+vuoksi.
Tänään+kun+olin+menossa+kasalle+tuli+siihen+yksi+myyjä+kysymään+että+haluaisitteko+käyttää+itsepalvelukassoja.+Vastasin+että+sitten+käytän+kun+aseella+uhataan.+Yritän+säilyttää+kaupassa+sentään+jonkun+myyjän/kassan.+Se+on+monelle+opiskelijalle+mukava+lisäansio+pieneen+opintotukeen.
26.08.2017 23:59
En+nyt+tiedä+minkä+ikäisistä+yh-naisista+palstaveljet+on+kokemuksensa+hankkineet+mutta+jos+puhutaan+ikäluokasta+40+-+viisi+vuotta+niin+vähemmistössä+tuntuu+olevan+ne+latvavialliset.+Ehkä+johtuu+siitä+että+lapset+ovat+suurimmalta+osin+jo+kuoriutuneet+ulos+vaipoista.+
Onhan+noita+yh-äitejä+tullut+treffattua+ja+suurin+osa+jäänyt+kerran+treffeiksi+mutta+osa+jäänyt+ihan+kaveriksi;+lisäksi+kavereiden+eron+myötä+niitä+on+jäänyt+kaveripiiriin.+Ihan+sen+perusteella+pistäisi+kaikkia+mihinkään+muottiin.+Sen+verran+erilaiset+elämäntilanteet+on+ihmisillä+ollut.+On+lasten+vuoroviikkoasumista,+joka+toinen+viikonloppu+iskällä+mallia+jne.+Lisäksi+osalla+on+hyvät+välit+lasten+isään+eli+nopeat+aikataulumuutokset+eivät+ole+ongelma.+Osalla+taas+elämä+menee+kuin+kalenterissa.+Itsekkin+olen+yh-isä+ja+varsinkin+nuorempana+muutama+potentiaalinen+nainen+meni+ohi+kun+tajuttiin+että+meillä+ei+olisi+ollut+yhteistä+aikaa.
Jos+mietin+noiden+viikonloppukuvioita+niin+aika+lailla+kahta+ääripäätä+löytyy.+Toisille+kun+vapaa+viikonloppu+koittaa+niin+sitten+mennään+kuin+sodoman+viimeisinä+päivinä+mutta+suurin+osa+vain+nauttii+hiljaisuudesta,+tekee+rästiin+jääneet+kotihommat+ja+ihan+vain+ottaa+aikaa+itselleen.+Parin+haku+sitten+netin+tai+tinderin+kautta,+mutta+jotenkin+tuntuu+että+aika+rauhallista+sielläkin+rintamalla.
Mutta+jos+aloituksen+sanoma+rivien+välistä+on+että+kannattaako+tapailla+yh-naista+niin+oma+vastaus+on;+en+tiedä.+Kannattaa+ottaa+omat+ajatukset+ja+arvomailma+tarkasteluun.+Haittaako+että+kahdenkeskeiset+sponttaanit+matkat+ovat+vaikeita+toteuttaa+yms
26.08.2017 23:45
Valhe,+emävalhe+ja+tilasto;+näin+se+joskus+koulussa+sanottiin.+
Itse+artikkeliin+niin+kyllähän+sen+voi+suurelta+osin+allekirjoittaa.+Jos+ajat+liikenteessä+niin+sinulla+on+suurempi+riski+kolaroida+Toyotaan+kuin+Vauxhaliin.+Ainakin+tilastojen+valossa+koska+Toyotaa+on+niin+paljon+enemmän+liikenteessä.+Turha+sitä+on+miettiä+kolareita+suhteessa+autojen+määrään+ei+sillä+ole+niin+merkitystä.+Riski+osua+Toyotaan+on+suurempi.
Nopealla+seurannalla+löysin+tilaston+vuodelta+2009;+tapaturmakuolemat+ja+väkivalta.+Selkeästi+suurin+kuolinsyy+naisilla+oli+kaatuminen/putoaminen.+Nopeasti+kalkuloiden+tuollaiset+vajaa+300+naista+joka+on+samaa+luokkaa+naisten+itsemurhien+kanssa.+Nämä+siis+yhteensä+noin+600+kuolemaa;+sen+kun+suhteuttaa+että+naisia+kuoli+27+henkirikoksen+uhrina+niin+siitä+suhdelukua.
Jos+tuon+kärjistää+niin+Suomalainen+nainen+tarvii+enemmän+suojelua+itse+itselleen+kuin+keneltäkään+muulta.+Pitäisi+ymmärtää+että+jos+menee+suojatien+reunaan+niin+siinä+ei+oiota+housunsaumoja,+tuuheuteta+hiuksia+eikä+aleta+ottaa+mitään+"minä+ja+suojatie"+selfietä.+Lisäksi+tieraivoa+ei+laske+jos+nostatte+nokan+pystyyn+ja+sivusilmällä+toteatte+että+liikenne+odottaa+teitä+samalla+kun+lähetätte+jaksuhalin+kera+päivityksen+"+mailma+pysähtyi+takiani,+niin+sen+pitääkin+mennä."
Mies+kun+tulee+suojatielle+ja+näkee+että+auto+pysähtyy+niin+lähtee+reippain+askelin+suojatietä+ylittämään.+Puolessa+välissä+kääntää+katseen+autoilijaan+ja+kohottaa+käden+todetakseen+"+kiitos+kaveri,+ensi+kerralla+toisin+päin."
26.08.2017 13:56
197 / 198