Nainen syytti miestään pettämisestä

Pillujen--asiantuntija

31

398

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisanoasaa

kurppa nainen

• Kaikkihan hyvin meni😁

• Pillujen--asiantuntija

Ei mennyt hyvin tuo juttu. Miehen pitää nyt jättää nainen ja etsiä joku nuori nainen pantavaksi.

• Vaikkapanna

Miehen täytyy tehdä mitä miehen täytyy tehdä.

• Ja kenen kanssa vaanko olisi mielummin suhteessa, kun yksinään? Vaikka naisen kanssa joka epäilee syyttä suotta, toistuvasti?

Kannattaa ehkä kumminkin harkita mitä toivoo.

• Mielummin yksin, kun huonossa suhteessa lausahdukset tulee tämänkaltaisista jutuista muun muassa.

• Nicitönnä kirjoitti:

Mielummin yksin, kun huonossa suhteessa lausahdukset tulee tämänkaltaisista jutuista muun muassa.

No mustasukkaisuus on kyllä vaikea kitkettävä. En oikeastaan sulata sitä vieläkään. Silloin nousee kytkin kyllä nopeasti.

Epäröivä eläminen kaikenkaikkiaan on mulle nykyään kuin punainen vaate...

• Dissident kirjoitti:

No mustasukkaisuus on kyllä vaikea kitkettävä. En oikeastaan sulata sitä vieläkään. Silloin nousee kytkin kyllä nopeasti.

Epäröivä eläminen kaikenkaikkiaan on mulle nykyään kuin punainen vaate...

Onhan se, kun se kumpuaa mustasukkaisen epävarmuudesta. Osansa tietysti voi olla kumppanillakin, joka tahallaan provosoi toiselle epävarmuutta. Mutta sellainenkin kumppani olisi mulle liikaa, en pystyisi kiusankappaleen kanssa olemaan.

Helposti en mustasukkaistu, mutta huomaan kyllä koska joku tahallaan provosoi että saisi mustasukkaiseksi. Minusta se jo on lähtökohtaisesti keljua käytöstä, tahallaan keikuttaa venettä vaikka kumppani ei mukaan lähtisikään.

Kertoo jonkinlaisesta todistelun tarpeesta, tahallaan mustasukkaisuutta kehittelevän käytös.

Toinen tilanne on, kun mustutaan ihan mistä vaan. Vaikkei siihen ole mitään syytä, ei edes provosoivia tilanteita. Mustiksen omassa päässä vaan tapahtuu kauhuskenaarioita.

Kaiken kaikkiaan raskaita tyyppejä mustasukkaisuudessa vellovat...ja siitä elävät.

• Nicitönnä kirjoitti:

Onhan se, kun se kumpuaa mustasukkaisen epävarmuudesta. Osansa tietysti voi olla kumppanillakin, joka tahallaan provosoi toiselle epävarmuutta. Mutta sellainenkin kumppani olisi mulle liikaa, en pystyisi kiusankappaleen kanssa olemaan.

Helposti en mustasukkaistu, mutta huomaan kyllä koska joku tahallaan provosoi että saisi mustasukkaiseksi. Minusta se jo on lähtökohtaisesti keljua käytöstä, tahallaan keikuttaa venettä vaikka kumppani ei mukaan lähtisikään.

Kertoo jonkinlaisesta todistelun tarpeesta, tahallaan mustasukkaisuutta kehittelevän käytös.

Toinen tilanne on, kun mustutaan ihan mistä vaan. Vaikkei siihen ole mitään syytä, ei edes provosoivia tilanteita. Mustiksen omassa päässä vaan tapahtuu kauhuskenaarioita.

Kaiken kaikkiaan raskaita tyyppejä mustasukkaisuudessa vellovat...ja siitä elävät.

Ymmärrän sellaisen aavistuksen ja varoitus signaalin, kun havahtuu että hei mitäs tässä on tapahtumassa. Oisko aihetta olettaa että kohta tapahtuu jotakin ei toivottavaa. Ja on valppaana, että onko toinen vetämässä sua höplästä.

Loukkaantuminen on ihan ymmärrettävää. Ja silloin kannattaa puhua suoraan ja kysyä missä mennään ja mikä mua tässä arvelluttaa. Jäädä tarkkailemaan, mutta ite en ainakaan enää halua vajota siiven mustismutaan joka tekee koko elämästä raskasta.

• Nicitönnä kirjoitti:

Ymmärrän sellaisen aavistuksen ja varoitus signaalin, kun havahtuu että hei mitäs tässä on tapahtumassa. Oisko aihetta olettaa että kohta tapahtuu jotakin ei toivottavaa. Ja on valppaana, että onko toinen vetämässä sua höplästä.

Loukkaantuminen on ihan ymmärrettävää. Ja silloin kannattaa puhua suoraan ja kysyä missä mennään ja mikä mua tässä arvelluttaa. Jäädä tarkkailemaan, mutta ite en ainakaan enää halua vajota siiven mustismutaan joka tekee koko elämästä raskasta.

Siiven, siihen siis. :)

Mustasukkaisuus kun on verraten mutaa, johon uppoaa. Se imee sua sisäänsä ja syvemmälle, myrkyttää mielen ja vie voimavarat. Pian ei muuta tee kun epäilee ja kyylää. Värittelee kauhukuvia ja suurentelee asioita...tekee ittensä sairaaksi ihan fyysisesti.

Siihen ei kannata upota. Kun huomaa jotakin kieroa peliä tapahtuvan, niin koittaa ottaa sen järjen siihen päällimmäiseksi ja ei mee tunteiden imemänä mutaan, johon vajoo. Kylmää pään. Sitten pysyy objektiivisena ja näkee tilanteen paremmin, kun sieltä tunteiden mudasta.

Kyllä sen oppii ja mustasukkaisuudesta voi päästä eroon. Siitä mustasukkaisuudesta joka vie mukanaan ja pilaa kaiken.

• pitkätukka-68
        Nicitönnä kirjoitti:

Mustasukkaisuus kun on verraten mutaa, johon uppoaa. Se imee sua sisäänsä ja syvemmälle, myrkyttää mielen ja vie voimavarat. Pian ei muuta tee kun epäilee ja kyylää. Värittelee kauhukuvia ja suurentelee asioita...tekee ittensä sairaaksi ihan fyysisesti.

Siihen ei kannata upota. Kun huomaa jotakin kieroa peliä tapahtuvan, niin koittaa ottaa sen järjen siihen päällimmäiseksi ja ei mee tunteiden imemänä mutaan, johon vajoo. Kylmää pään. Sitten pysyy objektiivisena ja näkee tilanteen paremmin, kun sieltä tunteiden mudasta.

Kyllä sen oppii ja mustasukkaisuudesta voi päästä eroon. Siitä mustasukkaisuudesta joka vie mukanaan ja pilaa kaiken.

Kun mun lapsen äiti ilmoitti uudesta miesystävästään, hän syytti mua siitä etten ollut tarpeeksi mustasukkainen. Mun olis pitänyt kuulemman enemmän valvoa mitä hän äitiyslomallaan tekee.

Aikaisemmin hän oli kuulemma jättänyt yhden miehen mustasukkaisuuden takia (ja siksi kuulemma lopulta päättänyt antaa mustasukkaisuudelle aihettakin).

Huoh.

• pitkätukka-68 kirjoitti:

Kun mun lapsen äiti ilmoitti uudesta miesystävästään, hän syytti mua siitä etten ollut tarpeeksi mustasukkainen. Mun olis pitänyt kuulemman enemmän valvoa mitä hän äitiyslomallaan tekee.

Aikaisemmin hän oli kuulemma jättänyt yhden miehen mustasukkaisuuden takia (ja siksi kuulemma lopulta päättänyt antaa mustasukkaisuudelle aihettakin).

Huoh.

No mulle toi tarkoittaa suomeksi, että huomionkipee. Joka koki jäävänsä vaille sun huomiota? Tai ei saanut semmoista, kun odotti saavansa.

Hormoonit...tuore äitiys kyllä tekee naisesta aika eriskummallisen toisinaan. Ailahtelevaisen. Itsellekin ihan vieraan ja oudon. Jotkut asiat katsotaan suurennuslasilla mitä ennen ei. Jokainen kumppanin loukkaus jää mieleen syvemmin, kun koskaan ennen.

Tai vaan tekosyy siihen, että itse kyllästyi teidän yhteiselämään semmoisenaan. Etkä ehkä olis voinut korjata mitään tekemällä mitään toisin. Niinkin toisinaan käy.

• Nicitönnä kirjoitti:

No mulle toi tarkoittaa suomeksi, että huomionkipee. Joka koki jäävänsä vaille sun huomiota? Tai ei saanut semmoista, kun odotti saavansa.

Hormoonit...tuore äitiys kyllä tekee naisesta aika eriskummallisen toisinaan. Ailahtelevaisen. Itsellekin ihan vieraan ja oudon. Jotkut asiat katsotaan suurennuslasilla mitä ennen ei. Jokainen kumppanin loukkaus jää mieleen syvemmin, kun koskaan ennen.

Tai vaan tekosyy siihen, että itse kyllästyi teidän yhteiselämään semmoisenaan. Etkä ehkä olis voinut korjata mitään tekemällä mitään toisin. Niinkin toisinaan käy.

"Mun olis pitänyt kuulemman enemmän valvoa mitä hän äitiyslomallaan tekee."

- Kuulostaa oudolle. Ihan kun itse olisi kyvytön tai tahdoton pitämään kontrollin. Ja pysymään uskollisena. Jos oli jostakin loukkis olishan sen voinut varmaan kertoa sulle, oisitko kuunnellut?

• Nicitönnä kirjoitti:

Jotenkin mustasukkainen tai mustasukkaisuutta haluava velloo itsensä vertaamisessa muihin. Se on suota, josta on vaikea päästä pois.

Vertaaminen muihin alkaa jo pienenä. Just sain kuulla siskolta, että tyttö oli julkaissut instassa keikistelykuvia itsestään...(mulla ei ole instaa) Nyt se on vielä hihihihi-touhua ja sitä koetellaan rajoja, mutta tuosta voi kehittyä sitä vertailua muihin.. heikkoa itsetuntoa/varmuutta...etsitään sitä muualta... vähän hirvittävää seurattavaa. Poistatin kyllä kuvat, mutta pitäähän tästä keskustella... joukossa tyhmyys tiivistyy...kaverit laittaa aina vettä myllyyn.

Itsensä arvostaminen sellaisena kun on, on kyllä kaivettavissa esiin, mutta siihen on oltava halu ja tilaus. Lasten kohdalla se on vielä helppo saavuttaa, mutta vanhempana siihen on tullut kylkeen elämänkokemusten tuomaa kyynisyyttä. Mutta silloin tuo halu ja tilaus muutokseen korostuu. Pitää nähdä ongelma itsensä ajattelussa, ei muissa...

• Dissident kirjoitti:

Jotenkin mustasukkainen tai mustasukkaisuutta haluava velloo itsensä vertaamisessa muihin. Se on suota, josta on vaikea päästä pois.

Vertaaminen muihin alkaa jo pienenä. Just sain kuulla siskolta, että tyttö oli julkaissut instassa keikistelykuvia itsestään...(mulla ei ole instaa) Nyt se on vielä hihihihi-touhua ja sitä koetellaan rajoja, mutta tuosta voi kehittyä sitä vertailua muihin.. heikkoa itsetuntoa/varmuutta...etsitään sitä muualta... vähän hirvittävää seurattavaa. Poistatin kyllä kuvat, mutta pitäähän tästä keskustella... joukossa tyhmyys tiivistyy...kaverit laittaa aina vettä myllyyn.

Itsensä arvostaminen sellaisena kun on, on kyllä kaivettavissa esiin, mutta siihen on oltava halu ja tilaus. Lasten kohdalla se on vielä helppo saavuttaa, mutta vanhempana siihen on tullut kylkeen elämänkokemusten tuomaa kyynisyyttä. Mutta silloin tuo halu ja tilaus muutokseen korostuu. Pitää nähdä ongelma itsensä ajattelussa, ei muissa...

Siis sun likka instassa? Siskot on hyviä salapoliiseja. Se on nykyaikaa noi instat ja twitterit yms.luuraimet.

Ehkäpä pieni palautekeskustelu oli paikallaan? Onhan se helposti itsetunnon boostausta ja sen menetystäkin edistävää toimintaa, kun ihmiset antaa kuvista palautetta...nuorena ei ehkä tajua mihin se voi johtaa kun siihin koukuttuu ja se alkaa ohjailemaan ajatuksia.

Juu, ja pitää oppia sulkemaan korvat myös arvostelijoilta.

• pitkätukka-68
        Nicitönnä kirjoitti:

Ainakin nykyinen miehensä on mustasukkainen, joten kai hän on sen suhteen tyytyväinen. Ja mitä pikkulinnut on laulellu, niin on kyllä syytäkin olla mustasukkainen.

Ainakin nykyinen miehensä on mustasukkainen, joten kai hän on sen suhteen tyytyväinen. Ja mitä pikkulinnut on laulellu, niin on kyllä syytäkin olla mustasukkainen.

Jos hän nyt sitten saa itselleen olotilan, että hänestä varmasti välitetään, kun ollaan mustasukkaisia ja jaksetaan vahtia? Ja ylläpitää vielä mustasukkaisuutta touhuillaan.

Kummallista touhua, en rehellisesti jaksa ymmärtää ihmisen ajatusmaailmaa, joka tuollaisesta nauttii ja joka semmoista peliä jaksaa pitää. Joku tarve todistella, että on tärkee kun toisen saa mustasukkaiseksi vissiin. Minusta vähän puusilmäinen tapa ajatella. :)

• pitkätukka-68
        Nicitönnä kirjoitti:

Jos hän nyt sitten saa itselleen olotilan, että hänestä varmasti välitetään, kun ollaan mustasukkaisia ja jaksetaan vahtia? Ja ylläpitää vielä mustasukkaisuutta touhuillaan.

Kummallista touhua, en rehellisesti jaksa ymmärtää ihmisen ajatusmaailmaa, joka tuollaisesta nauttii ja joka semmoista peliä jaksaa pitää. Joku tarve todistella, että on tärkee kun toisen saa mustasukkaiseksi vissiin. Minusta vähän puusilmäinen tapa ajatella. :)

Kukin tyylillään. Onneks ei oo mun asiani.

Kukin tyylillään. Onneks ei oo mun asiani.

Nojuu niihän se menee, kukin tyylillään.

• Nicitönnä kirjoitti:

Siis sun likka instassa? Siskot on hyviä salapoliiseja. Se on nykyaikaa noi instat ja twitterit yms.luuraimet.

Ehkäpä pieni palautekeskustelu oli paikallaan? Onhan se helposti itsetunnon boostausta ja sen menetystäkin edistävää toimintaa, kun ihmiset antaa kuvista palautetta...nuorena ei ehkä tajua mihin se voi johtaa kun siihin koukuttuu ja se alkaa ohjailemaan ajatuksia.

Juu, ja pitää oppia sulkemaan korvat myös arvostelijoilta.

Joo. Kunhan saan vaan selitettyä asian, että ei takerru esitystapaan koko homma.
        Kaikkea sitä joutuukin isukkinakin läpikäymään... oivoi, niinkuin Timppakin sanoo.heh..

Joo. On oltava snapit, wapit, sipit ja sapit...perskeles!!

• Kaisanoasaa

Pitäkää naiset ne pöksyt jalassa nii ei tule ongelmia.

• Ei kaikkia alkkareita yhtaikaa jalassa viitti pitää. Tulee aika tönkkö olo..kuumakin.

• Aina kuulee mustasukkaisista miehistä ja niiden tekosista..

Naiset on pahempia.

Toisten naisten peppuja ei saa kattella..

Kunnon valpas nainen aina tapittaa urostansa kun toinen nainen menee kadulla ohi..
      Ettei vaan katse harhaile.. :D

• Mjaa, kyllä mäkin joskus katson minne miehen silmät katsoo. Mutta mua lähinnä hymyilyttää, kun huomaan että se katsoo jotakin naista sillä silmällä, että viehättyy ulkonäöstä. Se kyllä osaakin katsella niin, ettei katsoiskaan. Ja monesti sanoo, ettei kiinnosta katellakkaan. Mutt kuka uskoo, niin uskoo... mä en usko. Ehei mun seurassa niin helposti, mutta ittekseen ihan varmana kattelee. :)

Nuorena olisin suuttunut välittömästi. :D

• Nicitönnä kirjoitti:

Mjaa, kyllä mäkin joskus katson minne miehen silmät katsoo. Mutta mua lähinnä hymyilyttää, kun huomaan että se katsoo jotakin naista sillä silmällä, että viehättyy ulkonäöstä. Se kyllä osaakin katsella niin, ettei katsoiskaan. Ja monesti sanoo, ettei kiinnosta katellakkaan. Mutt kuka uskoo, niin uskoo... mä en usko. Ehei mun seurassa niin helposti, mutta ittekseen ihan varmana kattelee. :)

Nuorena olisin suuttunut välittömästi. :D

Periaatteessahan oma kumppani pitäs pystyä jättämään, vaikka mimmosen houkutuksen keskelle. Ja voida luottaa, että ei mennä tsot tsot soo. Jos oikeudentaju on kohillaan ehkäpä tunteitakin kumppaniaan kohtaan, niin eihän se mee.

Rakastaessaan ei tule edes houkutuksia. Kun toinen oikeasti täyttää pään ja sydämen.

Jos taas ei oo, niin sayonara. ;)

• "Kunnon valpas nainen aina tapittaa urostansa kun toinen nainen menee kadulla ohi..
        Ettei vaan katse harhaile.. :D"

.. Noh, EiTod ole SukuPuoliSidonnainen Justka tämäkään.. ;P

Monet miehet tekee sitäkin, että menevät/tulevat ns. KatseVäliin, jos/kun huomaavat heidän partnerinsa edes vilkaisevan jotain miestä tai edes epäilevät, että heidän partneri voisi vilkuilla Syystä tai Toisesta jotain Jantteria.. ;P

.. Myös sellaiset miehet, jotka eivät itsekään ole kauhean luotettavia.. ;D

• pitkätukka-68

Olen silti sitä mieltä, et kyllä katsoa aina saa, kunhan se jää siihen.

Tosin siitä en sit enää tykänny, ku yks entinen huokaili ääneen joidenkin näyttelijöiden perään, et "mikset oo ton näkönen ku DiCaprio" jne.. Sanoin et senku haveilet itseksesi mielessäs mitä haluat, mut ehken halua kuulla ihan tuollaista.

Olen silti sitä mieltä, et kyllä katsoa aina saa, kunhan se jää siihen.

Tosin siitä en sit enää tykänny, ku yks entinen huokaili ääneen joidenkin näyttelijöiden perään, et "mikset oo ton näkönen ku DiCaprio" jne.. Sanoin et senku haveilet itseksesi mielessäs mitä haluat, mut ehken halua kuulla ihan tuollaista.

Oisit vaan sanonu että miks et oo playboy mallin näkönen..

Leonardo Dicaprio deittailee malleja.

• Minkäs sille tekee jos toiset miehet kattoo hyvännäköstä naarasta.. :D

Oon ollu hieman kärttynen kun onnenonkijat on tullu mun apajille.. Se on epäkunnioittavaa. :D

Vähän voi olla mustasukkanen.. Nainen tykkää kun tapellaan. :D

• pitkätukka-68
        KonnaKettu kirjoitti:

Oisit vaan sanonu että miks et oo playboy mallin näkönen..

Leonardo Dicaprio deittailee malleja.

Ehkä olis pitänyt, mut sama se nyt enää on. Hänellä on nyt uudet kuviot ja pari lastakin. Ei tosin DiCaprion näköisen miehen, vaan kaljun, tavallisen mölön näköisen suomalaisen kanssa.

• Tais olla sen miehen pöksyt mutta ei vaan kehdannut tunnustaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4801
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3745
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      182
      3395
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      76
      3175
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2899
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1921
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1724
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe