olla niin paljon seksikumppaneita kuin huvittaa ja seksin
harrastaminen ensi tapaamisella on ihan ok.
Tätä emme kertakaikkiaan voi hyväksyä! Ei tuollainen käytös ole mistään kotoisin.
http://www.lily.fi/blogit/iidan-matkassa/nainen-ja-seksi
Naisen mielestä hänellä saa sinkkuna olla
67
1221
Vastaukset
- alavetäähopihopi
Länsimaissa ihmisillä, myös naisilla on oikeus päättää omasta ruumiistaan ja seksuaalisuudestaan. Jos ei tätä hyväksy, paras ostaa menolippu lähi-itään, ilman paluulippua.
- whatthefuk
Miksi tätä vapautta ei sitten noudateta, vaan on paljon hyväksikäyttöä, raiskauksia ja insestiä yms?
- Nainen39vee
No ei kai sinun ole pakko hyväksyä yhtään mitään. Kuitenkaan ympäröivää maailmaa et voi muuttaa, joten fiksumpaa on keskittyä siinä maailmassa niisin ihmisiin ja asioihin, jotka sopivat sinun maailmankuvaasi kuin vaivata päätäsi niillä muilla. Eli rautalangasta: älä deittaile sellaisia naisia, joilla on erilainen käsitys seksistä kuin sinulla. Deittaile niitä, joiden kanssa arvomaailmat ja ajattelutapa osuvat yksiin. Tämä ohje pätee myös muihin osa-alueisiin kuin seksiin.
- 765
Tämä on erittäin hyvä ohje meille jokaiselle!
- EdesUnissa
Luulenpa ettei tätä aloitusta kannata hirveästi kommentoida. Se on lähinnä mainos tuolle blogille, joka ei sinällään asiallisesti ollut aloitusta tasokkaampi.
Mistäs sen tietää millaista naista treeffailee kun ne kuitenkin sen peittää valehtelulla. Tuokin julkilutka kirjoittaa:
"Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms, jonka takia olen joutunut muuttamaan linjaa. "
Linjan muutos = esittää kunnollista naista.
Ei meitä miehiä kuule haittaisi yhtään jos olisi vielä niitä kunnollisia naisia vaikkapa 50% naisista ja sitten lutkat ei työntyisi esittämään sellaisia, niille voisi olla jotkut ihan omat lutkamarkkinat, pysyisivät siellä esittämättä kunnollista ihmistä niin se olis ihan fine.- Nainen39vee
Harmaaritari kirjoitti:
Mistäs sen tietää millaista naista treeffailee kun ne kuitenkin sen peittää valehtelulla. Tuokin julkilutka kirjoittaa:
"Sen jälkeen on niin monet miehet sanoneet, etteivät halua liian aktiivista naista yms, jonka takia olen joutunut muuttamaan linjaa. "
Linjan muutos = esittää kunnollista naista.
Ei meitä miehiä kuule haittaisi yhtään jos olisi vielä niitä kunnollisia naisia vaikkapa 50% naisista ja sitten lutkat ei työntyisi esittämään sellaisia, niille voisi olla jotkut ihan omat lutkamarkkinat, pysyisivät siellä esittämättä kunnollista ihmistä niin se olis ihan fine.No eiköhän se selviä. Kun kirjoittaa suoraan deitti-ilmoitukseen tai ensimmäiseen viestiin, että etsii naista, joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen - tai jolla ei ole ollut yhtään kumppania tai maksimissaan yksi aviopuoliso - tai mitä ne teidän kriteerit nyt ovatkaan, niin eiköhän siitä tehokkaasti karsiudu ne, joiden kohdalla toive ei täyty. Kun muistatte vielä mainita, että tämä toive on teille "ehdottoman tärkeä". Kannattaa mainita myös se, jos on muutenkin perinteisten arvojen kannalla tai jopa konservatiivi (mikäli kokee sen kuvaavan itseään). Tämä takaa sen, että "vääränlaiset" naiset eivät kirjoittele ja tule treffeille.
Mikä muuten saa teidän kuvittelemaan, että nainen valehtelisi ja esittäisi jotain neitsyttä saadakseen jonkun konservatiivin "nalkkiin"? Todella epäuskottavaa - voi tapahtua vain palstalaisten rinnakkaisuniversumissa. Eivät naiset halua miehiä, joiden kanssa käsitykset seksuaalisuudesta, naisista ja yleensä elämästä eivät natsaa ollenkaan. (Toki voi olla joitain naisia, joille tällaiset asiat eivät ole tärkeitä, mutta veikkaanpa kyllä, että he eivät ole samoja kuin ne, joilla on vientiä muutenkin - ehkä joku, joka kokee, että "ei saa ketään" on valmis ottamaan kenet vaan, mutta hänen kohdallaanhan ei ole pelkoa siitä, että olisi kokemuksia niistä muista miehistä, jos hän kerran "ei saa ketään".) Nainen39vee kirjoitti:
No eiköhän se selviä. Kun kirjoittaa suoraan deitti-ilmoitukseen tai ensimmäiseen viestiin, että etsii naista, joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen - tai jolla ei ole ollut yhtään kumppania tai maksimissaan yksi aviopuoliso - tai mitä ne teidän kriteerit nyt ovatkaan, niin eiköhän siitä tehokkaasti karsiudu ne, joiden kohdalla toive ei täyty. Kun muistatte vielä mainita, että tämä toive on teille "ehdottoman tärkeä". Kannattaa mainita myös se, jos on muutenkin perinteisten arvojen kannalla tai jopa konservatiivi (mikäli kokee sen kuvaavan itseään). Tämä takaa sen, että "vääränlaiset" naiset eivät kirjoittele ja tule treffeille.
Mikä muuten saa teidän kuvittelemaan, että nainen valehtelisi ja esittäisi jotain neitsyttä saadakseen jonkun konservatiivin "nalkkiin"? Todella epäuskottavaa - voi tapahtua vain palstalaisten rinnakkaisuniversumissa. Eivät naiset halua miehiä, joiden kanssa käsitykset seksuaalisuudesta, naisista ja yleensä elämästä eivät natsaa ollenkaan. (Toki voi olla joitain naisia, joille tällaiset asiat eivät ole tärkeitä, mutta veikkaanpa kyllä, että he eivät ole samoja kuin ne, joilla on vientiä muutenkin - ehkä joku, joka kokee, että "ei saa ketään" on valmis ottamaan kenet vaan, mutta hänen kohdallaanhan ei ole pelkoa siitä, että olisi kokemuksia niistä muista miehistä, jos hän kerran "ei saa ketään".)"No eiköhän se selviä. Kun kirjoittaa suoraan deitti-ilmoitukseen tai ensimmäiseen viestiin, että etsii naista, joka ei ole seksuaalisesti aktiivinen - tai jolla ei ole ollut yhtään kumppania tai maksimissaan yksi aviopuoliso - tai mitä ne teidän kriteerit nyt ovatkaan, niin eiköhän siitä tehokkaasti karsiudu ne, joiden kohdalla toive ei täyty. "
Pah, elättäjäaisuria etsivä nainen valehtelee sumeilematta seksuaalimenneisyydestään, niin ja valehtelee ne "en etsi elättäjää lapselleni" -naisetkin.
"Kun muistatte vielä mainita, että tämä toive on teille "ehdottoman tärkeä". Kannattaa mainita myös se, jos on muutenkin perinteisten arvojen kannalla tai jopa konservatiivi (mikäli kokee sen kuvaavan itseään). Tämä takaa sen, että "vääränlaiset" naiset eivät kirjoittele ja tule treffeille."
Joo, vähän niin yrität nyt leimata. Miehellä ei saisi muka olla normaaleja odotuksia naisesta? ne odotukset on niin normaaleja ettei niitä tarvitse edes mainita ja lutkien luulisi älyävän pysyä poissa normaaleilta seuranhakufoorumeilta, nehän voi mennä jonnekin iskuriin.
"Mikä muuten saa teidän kuvittelemaan, että nainen valehtelisi ja esittäisi jotain neitsyttä saadakseen jonkun konservatiivin "nalkkiin"? Todella epäuskottavaa - voi tapahtua vain palstalaisten rinnakkaisuniversumissa. Eivät naiset halua miehiä, joiden kanssa käsitykset seksuaalisuudesta, naisista ja yleensä elämästä eivät natsaa ollenkaan. (Toki voi olla joitain naisia, joille tällaiset asiat eivät ole tärkeitä, mutta veikkaanpa kyllä, että he eivät ole samoja kuin ne, joilla on vientiä muutenkin - ehkä joku, joka kokee, että "ei saa ketään" on valmis ottamaan kenet vaan, mutta hänen kohdallaanhan ei ole pelkoa siitä, että olisi kokemuksia niistä muista miehistä, jos hän kerran "ei saa ketään".)"
Miksi sitten kaikki naiset universaalisti tunuu valahtelevan kumppaneitaan alaspäin? Iidakinhan myönsi joutuneensa muuttamaan linjaa kun ei lutkana kelpaa kenellekään.
- eieieieiiiiiiii
Tuolla tavoin toimiva nainen on kykenemätön sitoutumaan yhtään mihinkään. Ei tuollaista voi edes kuvitella vaimoksi tai seurusteluun. Täysin tuuliajolla oleva nainen.
Tytöt, jotka antavat vittua mielensä mukaan kaikille heitä miellyttäville miehille, ovan naisten ehdotonta parhaimmistoa. Näillä siskoilla on kyllä ottajia. Heidän kohtalostaan ei tarvitse huolehtia.
- kunnon.mies.yhdyntöjä.0
Nuo miehet, joille tuollaiset naiset antaa, ovat paskoja. Ei naiset kunnon miehille tavaraansa jakele.
- RumaMiesToteaa
Nainen jakelee toosaansa komeille jännämiehille ja sit kun jännämies pahoinpitelee naisen lopuksi, niin nainen tulee itkemään ja valittaa yleistäen, että kaikki miehet on sikoja.
Nainen siis leimaa kaikki miehet sioiksi, kun on halunut seksiä komean jännämiehen kanssa ja sanonut ei kunnolliselle ja hyvälle miehelle.
Sen jälkeen myös ne kaikki miehetkin on naisen mielestä sikoja, jotka eivät ole missään tekemisissä olleet tämän naisen kanssa.
Se on vähän niinkuin MeeToo, joka leimaa kunnollisetkin miehet naisten ahdistelijoiksi. - olet.kelvoton
Mies joka puhuu "tavaran jakelusta" on kelvoton
Hengitystä pidätellen odotellaan milloin nämä blogien sinkkutähdet löytävät "sen oikean".
- 765
Etsivätkö he sellaista?
- EdesUnissa
Joo, olen miettinyt joskus samaa että kuinkahan moni "älykkö-bloggaaja" joka tekee artikkelinsa ajatuksena esim. hiukan vain kärjistää asiaa, ajattelee että virtuaalimaailmassa se on hänen mielipiteensä seuraavat 60 vuotta ja kaikkien luettavissa.
Suurin osa blogeista on myöhäis teineille osoitettua kirjallista ulostamista, mutta silti siinäkin maailmassa kilpaillaan suositummuudesta. (Tässäkin aloituksen blogissa oli muuten tykkäämis ja kommentointi mahdollisuus.)
Aidon lukemisen arvoisen blogin tunnistaa parhaiten siten ettei sitä voi peukuttaa eikä sitä voi kommentoida. Kirjoittaja on sen tehnyt ilmaistaakseen oman mielipiteensä, ei ollakseen keskustelun ytimessä.
Mitäs ajattelit tehdä? Puhista oikein paljon?
Hyppii tasajalkaa ja pui nyrkillä taivaisiin. Kirjoittaa nootin sinkut palstalle.
Mikä uho onkaan hällä....hui...Jos itsellä on niin pieni pultti, ettei siihen mutteria löydy, ei se muitten vika ole...
Tee itsestäs soihtu niin ei ahdista naisten seksuaalielämä enää...Miksiköhän tästä on poistettu mun kysymys? Kysyin että onko nal sama urpo kuin tämä tyyppi..
https://kuvake.net/blogs/archive.php?username=Eero_ATM-Soturi
Ps. Mä kopsasin tän nyt.- 8789778
Wwuwuw kirjoitti:
Miksiköhän tästä on poistettu mun kysymys? Kysyin että onko nal sama urpo kuin tämä tyyppi..
Ps. Mä kopsasin tän nyt.Ei ole sama kusi-pää. Tolla juntti-eerolla on mielipiteitä, nallilla niitä ei ole. Ikinä ei kommentoi mitään missään asiallisissa, asioita käsittelevissä ketjuissa.
Wwuwuw kirjoitti:
Miksiköhän tästä on poistettu mun kysymys? Kysyin että onko nal sama urpo kuin tämä tyyppi..
Ps. Mä kopsasin tän nyt.Taitaa olla sama sekopää kun itse naisasialuuseri. Huomaa hyvin sen, että ruma ätmiluuseri siinä kyseessä. Naisasialuuseri onkin niin katkeroitunut siitä, kun hän ei itse koskaan ole naisia ja seksiä saanut.
- Wwuuw
8789778 kirjoitti:
Ei ole sama kusi-pää. Tolla juntti-eerolla on mielipiteitä, nallilla niitä ei ole. Ikinä ei kommentoi mitään missään asiallisissa, asioita käsittelevissä ketjuissa.
Luin nyt noita viestejä ja uskonpa että tuo mulkero on kuin onkin nal..samoin ne alastonkuvat mitä täällä on ollut.
Kuulostaako tutulta?
"Moni keski-ikään ehtinyt nainen ei tahdo kirveelläkään myöntää iän mukanaan tuomaa rusinoitumista vaan luulee että jos jotkut kiimaiset ja epätoivoiset, nuoremmat tai vanhemmat miehet lähestyvät naista että se merkitsisi sitä nainen olisi pysynyt jokseenkin hyvin säilyneenä tai seksuaalisesti haluttavana. Näin ei ole. Se että nainen kelpaa spermattavaksi reiäksi ei tarkoita että naisen markkina-arvo olisi nelikymppisenä sama kuin se oli 15-20-vuotiaa..." Wwuuw kirjoitti:
Luin nyt noita viestejä ja uskonpa että tuo mulkero on kuin onkin nal..samoin ne alastonkuvat mitä täällä on ollut.
Kuulostaako tutulta?
"Moni keski-ikään ehtinyt nainen ei tahdo kirveelläkään myöntää iän mukanaan tuomaa rusinoitumista vaan luulee että jos jotkut kiimaiset ja epätoivoiset, nuoremmat tai vanhemmat miehet lähestyvät naista että se merkitsisi sitä nainen olisi pysynyt jokseenkin hyvin säilyneenä tai seksuaalisesti haluttavana. Näin ei ole. Se että nainen kelpaa spermattavaksi reiäksi ei tarkoita että naisen markkina-arvo olisi nelikymppisenä sama kuin se oli 15-20-vuotiaa..."Kuittaan.
Jostain syystä kesken kirjoituksen nakattiin ulos, vaan eipä ole eka kerta.- 898098
Wwuuw kirjoitti:
Kuulostaako tutulta?
"Moni keski-ikään ehtinyt nainen ei tahdo kirveelläkään myöntää iän mukanaan tuomaa rusinoitumista vaan luulee että jos jotkut kiimaiset ja epätoivoiset, nuoremmat tai vanhemmat miehet lähestyvät naista että se merkitsisi sitä nainen olisi pysynyt jokseenkin hyvin säilyneenä tai seksuaalisesti haluttavana. Näin ei ole. Se että nainen kelpaa spermattavaksi reiäksi ei tarkoita että naisen markkina-arvo olisi nelikymppisenä sama kuin se oli 15-20-vuotiaa..."Katos vaan, sama kusi-päähän se on. Eipä ihme, ettei ole pillua lohjennut.
- EdesUnissa
898098 kirjoitti:
Katos vaan, sama kusi-päähän se on. Eipä ihme, ettei ole pillua lohjennut.
Jäitä hattuun. Silloin kun tulin palstalle perehdyin tuohon NALlin oppiin, koska ihmettelin miksi joku ihminen olisi niin tuottelias ulkoisesti järjettömältä näyttävässä tuottamattomassa toiminnassa. Se ei ole suomessa keksittyä vaan tarinoiden tausta tulee yhdysvalloista joissa on megasivustoja luomassa tätä markkina-arvo teoriaa ja naisten vanhenemistarinoita. Ilmiö on siis hyvin globaali. Luulen siis että näiden ihmisten lähdetietona toimii kopiointi noilta jenkkisivustoilta, ja sieltä poimitaan tarina kerrallaan ja sitä toistellaan. Siksi ne kuulostavat niin samankaltaisilta. Kun vertasin käytettyjä argumentteja niin ne olivat liki yksi yhteen. Se olisi sattumana harvinaista kahden niin erilaisen kulttuurin omaavassa maassa ilman yhteistä lähdettä.
Tästä erilaisesta naisten vikojen esiin tuomisesta on tullut yleismaailmallinen ilmiö, jota pyörittää hyvin rajallinen joukko ihmisiä. Jopa käytetty termistö on useasti suoraa käännöstä.
Vastaavia miehiä arvostelevia sivustoja jotka keskittyvät miesten vikojen esittelyyn ja toimivat keskustelupalstoina on myöskin jotakuinkin yhtä runsaasti. Ne pysyvät vain omilla saiteillaan eivätkä siirry tekemään lähetystyötään tänne yleisille palstoille.
Mitä järkeä tässä on ei ole minullekaan avautunut. Maailma on täynnä tämmöisiä yhden asian liikkeitä. Uusnatseilla on omansa ja juutalaisilla omansa. Yritetään tuoda esille negatiivisia uutisia niistä jotka koetaan vastustajiksi. Ihmiset jotka sitten lukevat noita yhden asian saitteja puhuvat liki yhteneväisiä asioita yhteneväisellä kielellä.
Nikille emme.hyväksy
<<Naisen mielestä hänellä saa sinkkuna olla niin paljon seksikumppaneita kuin huvittaa ja seksin
harrastaminen ensi tapaamisella on ihan ok.>>
Olen tällaisten naisten, naisten suuren ja parhaan enemmistön, kanssa tismalleen samaa mieltä.
Ihanat naiset antavat vittua juuri niin monelle ja juuri heille, kuin itse haluavat.- Kookookoo1
Ihana nainen tämä ja allekirjoitan miehenä joka sanan mitä hän sanoo...
- suuri.ero
Paitsi ettet ole mies vaan nainen.
- Kookookoo1
suuri.ero kirjoitti:
Paitsi ettet ole mies vaan nainen.
Myönnän tämän..
"olla niin paljon seksikumppaneita kuin huvittaa ja seksin harrastaminen ensi tapaamisella on ihan ok."
Tottakai saa olla ja tehdä ja mennä. Väärin on vaan se vinkuminen sitten jälkeen päin, että on epäreilua kun heidät leimataan lutkiksi, tai että sellaiset miehet, jotka arvostavat siveellisiä naisia ovat itsestään epävarmoja luusereita.Niinpä. Täällä aina vingutaan ettei lutkaa hyväksytä vaikka kyllähän se hyväksytään lutkaksi ja lutkan pitää vaan sitten kestää se jos/kun kaikki sanoo lutkaksi niin kuin se on omalla käytöksellään osoittanut. Itse aina sitä ihemttelen kun ylpeät voimanaiset ensin kehuu lutkailleensa ja sitten kun niitä sanoo lutkaksi ei saisi sanoa, niillä jää ikään kuin missio kesken siinä. Jos ajatellaan että on seksuaalisesti aktiivinen mies niin sitä sanotaan panomieheksi ja panomieshän se on, se ylpeänä sitten kylillä paarustaa panomiehen maineineen ja saa aina vaan lisää naisia pantavaksi kun kaikki tietää että siinä menee panomies eikä mikään marjanpoimija. Miksi ei lutka voisi olla samalla tavalla ylpeä ja julistaa lutkuuttaan, helpon naisen maineellaan saa varmasti sekin aina vaan lisää panijoita jonoon.
- Kurppa27
Paneminen on ok kunhan ei pane ruman ätmin kanssa.
- älkäähalutko
Mies hyväksyy sen koska haluaa harrastaa seksiä naisen kanssa.
Kun se on sekä naisten että miesten enemmistön näkemys, eikö se silloin ole hyvä? Pitäisikö ojentautua seksikielteisen vähemmistön tai muiden ilonpilaajien mukaan?
- 643355
Ketkä me? Puhu omasta puolestasi vaan.
- revi.siitä
Me = kaikki miehet
- fiksu.mies
revi.siitä kirjoitti:
Me = kaikki miehet
En minä ainakaan
- Neitinen--
Tahdon rakastella miehiä. Miehet on niin helppoja ette ne ajattelee munallaan ja maksavat siitä sitten 18 vuotta ainakin.
Ihan samahan se on miehilläkin, kellä semmonen ajatusmaailma on. Ei se käytös ole mieheltä yhtään sen toivottavampaa, voin sanoa. Yleensä saman sorttiset tässä asiassa löytää toisistaan sen arvomaailman jakajan.
Miksi ees koittaa seksuaalisesti päinvastaisen kelkkaan vängätä ellei ole haluja muuttua seuransa kaltaiseksi? Jos tykkää vaihdella tiuhaan seksikumppaneita, niin eiköhän hänen kaltainen ole toinen samoin ajatteleva. Ja jos tykkää pantata sille, jota kohtaan syntyy tunteita niin liekö sekin sitten kivempi löytää kaltaisestaan. Mene ja tiedä. :)- Munaotus
Kummat jutut teillä. En ole koskaan kysynyt naiselta monenko kanssa se on ollut. Ei se minulle kuulu. Jotkut harastaa seksiä harrastamisen vuoksi koska se on kivaa ja tykkää seksistä. Itsekkin niin teen. Sellaista naista on vaikea löytää joka haluaa olla yhden miehen kanssa.
- Tytteli_s
Munaotus, äläpäs puhu soopaa. Itse haluan vain miehen kanssa johon luotan ja olen tutustunut. Tykkään hänen kanssaan seksiä harrastaa. Paneskella en tykkää jokaisen hommaan vinkuvan.
Toki jokainen tehköön halunsa mukaan.
Kunnon seksiä saa vain luottamalla ja tuntemalla toisen. Mutta miehethän panee ketä vaan kun saatavilla, koska ajattelevat alapäällään. - Poikuli_p
Tytteli_s kirjoitti:
Munaotus, äläpäs puhu soopaa. Itse haluan vain miehen kanssa johon luotan ja olen tutustunut. Tykkään hänen kanssaan seksiä harrastaa. Paneskella en tykkää jokaisen hommaan vinkuvan.
Kunnon seksiä saa vain luottamalla ja tuntemalla toisen. Mutta miehethän panee ketä vaan kun saatavilla, koska ajattelevat alapäällään.Tytteli_s, äläpäs puhu soopaa. Itse haluan vain naisen kanssa johon luotan ja olen tutustunut. Tykkään hänen kanssaan seksiä harrastaa. Paneskella en tykkää jokaisen hommaan vinkuvan.
Kunnon seksiä saa vain luottamalla ja tuntemalla toisen. Mutta naisethan panee ketä vaan kun saatavilla, koska ajattelevat alapäällään. - Tytteli_s
Poikuli_p. Älä viitsi, tosissani olen. En harrasta irtoseksiä tai yhdenyön juttuja. Turha matkia tekstiäni. En ajattele alapäälläni, i am sorry.
Löytyisikin mies, joka hyväksyisi asian.
Dount wori, bii häbi😀 - Poikuli_p
Tytteli_s kirjoitti:
Poikuli_p. Älä viitsi, tosissani olen. En harrasta irtoseksiä tai yhdenyön juttuja. Turha matkia tekstiäni. En ajattele alapäälläni, i am sorry.
Löytyisikin mies, joka hyväksyisi asian.
Dount wori, bii häbi😀Niin olen minäkin, että älä viitsi itsekään. Sinä voit puhua vain itsesi puolesta niin kuin minäkin. Harva nainen on tuollainen kuin sinä.
- Tytteli_s
Poikuli_p kirjoitti:
Niin olen minäkin, että älä viitsi itsekään. Sinä voit puhua vain itsesi puolesta niin kuin minäkin. Harva nainen on tuollainen kuin sinä.
Juurikin näin. Puhun vain itseni puolesta, kuin myös sinä.
Tarkaoitatko, että olen outolintu tässä nykymaailmassa halujeni, " kemioideni", ja tuntojeni kanssa.
Nautin kyllä todellakin seksistä, ehdoilla joista kerroin. Ihan niinkun tiedoksi vaan. - Poikuli_p
Tytteli_s kirjoitti:
Juurikin näin. Puhun vain itseni puolesta, kuin myös sinä.
Tarkaoitatko, että olen outolintu tässä nykymaailmassa halujeni, " kemioideni", ja tuntojeni kanssa.
Nautin kyllä todellakin seksistä, ehdoilla joista kerroin. Ihan niinkun tiedoksi vaan.Onko sulla sitten ollut useita sellaisia kevytsuhteita joista voisi jotkut käyttää toistakin termiä?
- Tytteli_s
Poikuli_p kirjoitti:
Onko sulla sitten ollut useita sellaisia kevytsuhteita joista voisi jotkut käyttää toistakin termiä?
Et sitten osannut tulkita oikein. Ei ole ollut kevytsuhteita, joista voisi jotkut käyttää toistakin termiä.
Kuis on itsesi laita?:) - Poikuli_p
Tytteli_s kirjoitti:
Et sitten osannut tulkita oikein. Ei ole ollut kevytsuhteita, joista voisi jotkut käyttää toistakin termiä.
Kuis on itsesi laita?:)En usko sua. Mä kerron sitten kun puhut totta.
- mietin.vain
Onko muita jotka aina ihmettelee tuota seksiä ensitreffeillä ilmiötä? Ketä nämä miehet ovat?
Jos olette itse käyneet treffeillä niin onko seksin harrastaminen ollut edes lähellä 1.treffeillä?
Itse olen käynyt kymmeniä kertoja treffeillä ja koskaan ei ole oltu lähelläkään seksiä ekalla tapaamisella.
On vähän sellainen wtf fiilis. Onko iida vain erityisen lutka vai olenko minä vain todella ei-viehättävä naisille?- Tytteli_s
Miehethän ne ekaksi seksiä hinkuvat.
- EdesUnissa
Minä oikeastaan aina harrastan seksiä tapaamis iltana, enkä siinä näe mitään omituista. Ja siksi en allekirjoita aloituksen tuomittua blogi kirjoitustakaan, koska se ei kuvaa tätä päivää eikä edes viimeistä 20 vuotta. Selitys että olen mies ei oikein selitä mitään, koska toisella puolella on kuitenkin nainen. En minä ole sen tutumpi hänelle kuin hän on minulle ekana iltana.
Hakeutukuun kukin kaltaistensa seuraan niin ei tarvitse päivitellä kuinka joku hyväksyy ja toinen pitää tabuna. Aihe oli loppuunkäsitelty jo syntyessäni ja siitä on helvetin kauan. - femine
Jokaikinen kerta on seksiä. Olisi tosi oudot treffit, jos ei olisi.
- Nainen39vee
Kai se riippuu ensimmäisistä treffeistä. Tässä(kin) ketjussa huomaa taas ajattelun kaavamaisuuden palstalla.
Ekat treffithän voivat olla vaikka ennestään hyvinkin tutun ihmisen kanssa, jonka kanssa on vaan todettu, että ollaan molemminouolisesti aika ihastuneita - ja sitten mennään ensimmäisen kerran tapaamaan näissä merkeissä, vaikka muuten on tunnettu ja nähty jossain muissa merkeissä (kuten vaikka töissä, kaveriporukassa, jne).
Useimmiten varmaan esim. deittipalstalla tavattujen kanssa ensimmäiset treffit on jossain kahvilassa ja niiden tarkoitus on lähinnä nähdä, synkkaako livenä ja onko minkäänlaista kipinää tai edes tuntuisiko siltä, että sitä voisi potentiaalisesti olla. Tällöin on ehkä ennen treffejä vaihdettu joitain viestejä, ja treffien tarkoitus on vaan tutustua livenä. Harvemmin tällaiset treffit mihinkään seksiin päätyvät, varsinkin kun ne treffit usein ovat jossain kahvilassa. Mutta ei siinäkään minusta mitään väärää olisi, jos ekat treffit johtaisivat sänkyyn - jos on kemiaa ja molemmat haluavat, niin aikuiset ihmiset tehköön mitä tykkäävät. Seksi on kuitenkin ihan myönteinen ja kiva asia - silloin, kun sitä harrastetaan yhteisymmärryksessä ja myös itseä kuunnellen. Nainen39vee kirjoitti:
Kai se riippuu ensimmäisistä treffeistä. Tässä(kin) ketjussa huomaa taas ajattelun kaavamaisuuden palstalla.
Ekat treffithän voivat olla vaikka ennestään hyvinkin tutun ihmisen kanssa, jonka kanssa on vaan todettu, että ollaan molemminouolisesti aika ihastuneita - ja sitten mennään ensimmäisen kerran tapaamaan näissä merkeissä, vaikka muuten on tunnettu ja nähty jossain muissa merkeissä (kuten vaikka töissä, kaveriporukassa, jne).
Useimmiten varmaan esim. deittipalstalla tavattujen kanssa ensimmäiset treffit on jossain kahvilassa ja niiden tarkoitus on lähinnä nähdä, synkkaako livenä ja onko minkäänlaista kipinää tai edes tuntuisiko siltä, että sitä voisi potentiaalisesti olla. Tällöin on ehkä ennen treffejä vaihdettu joitain viestejä, ja treffien tarkoitus on vaan tutustua livenä. Harvemmin tällaiset treffit mihinkään seksiin päätyvät, varsinkin kun ne treffit usein ovat jossain kahvilassa. Mutta ei siinäkään minusta mitään väärää olisi, jos ekat treffit johtaisivat sänkyyn - jos on kemiaa ja molemmat haluavat, niin aikuiset ihmiset tehköön mitä tykkäävät. Seksi on kuitenkin ihan myönteinen ja kiva asia - silloin, kun sitä harrastetaan yhteisymmärryksessä ja myös itseä kuunnellen.Eniten olen ihmetellyt näillä palstoilla pyrkimystä pakottaa toiset kirjoittajat samaan kapeaan muttiin, jonka itsellee suo. Kaikki muu on jyrkästi kiellettyä. Minä määrään, mikä on oikei ja mikä väärin.
Ihmisen hallitsemishalu on loputon. Vapaamieliset ajatukset herättävät jopa ankaraa aggressiota. :-)
Oikeassahan hän on.
- EdesUnissa
Mutta 50 vuotta myöhässä ajatuksineen....
Hän itse on se joka pitää tabuja yllä. Ei toisten mielipiteistä tarvitse välittää. Maailma on täynnä erilaisia mielipiteitä. Koskien sekä miesten että naisten seksuaalista käyttäytymistä.
Mutta ei voi myöskään vaatia toisia ajattelemaan itse omaksumallaan tavalla. Sitä on todellinen seksuaalinen vapaus. Bloggari ottaa roolin että hän tietää naisten ja miesten totuuden.
Saahan sitä seksiä harrastaa kuinka paljon vaan tai olla harrastamatta kunhan ei lakeja ja asetuksia riko. Tietysti vielä toivoisi ettei tällainen toiminta rikkoisi perheitä mutta tämähän on sitten oma lukunsa. Voihan seksiä harrastaa muidenkin kanssa vaikka olisi parisuhteessa mutta toivottavaa tietysti olisi että asiasta on kotona keskusteltu ja toiminta on yhdessä sovittua.
Itse olen kyllä osittain eri mieltä tuosta naisen seksuaalisuuden tabusta vuonna 2018. Tämä blogi antoi vähän kapean katsannon aiheesta. Jos otetaan tilanne että nainen menee seksiliikkeeseen niin häntä kehutaan omanarvonsa tuntevaksi, itsensä kanssa sinuksi olevana ja ennakkoluulottomana ja rohkeana, miehen kävellessä liikkeeseen hän on vain onneton (keksikää sopiva sana loppuun).
Kiinnitin myös huomiota yhteen lauseeseen joka on aika usein viime aikoina esiintynyt perusteluina jollekin toiminnalle tai ainakin sillä on jollekin toiminnalle haettu oikeutusta. "Nainen on niin pitkää ollut miehen omaisuutta...." historia nyt on ollut mitä se nyt on ollut ja niistä pitää ottaa opiksi mutta jotenkin näistä vähän paistaa läpi että vaikka tasa-arvoa ehkä halutaan niin historia antaa oikeutuksen ottaa homma kokonaan haltuun.
"Miehen seksielämä on kunnian asia" Onhan se tietysti mukava että voi kirjoittaa yleistyksiä miehistä joilla varmistetaan se mielikuva jolla sitten perustellaan miksi avioeroissa äidin pitää saada lapset.- Totuus-
Naiset nussii jokaista väkivalta rikollista.
Sehän on ihan siitä kiinni mitä hakee sieltä deiteistä..Jos sä haet panokaveria, niin miksi vitussa sitä pitäisi odottaa kolmansiin treffeihin, jos näkee että synkkää riittävästi jo ekallakin tapaamisella ja kun nettitreffeillä yleensä kirjoitellaan etukäteen pidempään ja tutustutaan.
Toisaalta voi panna heti vaikka olisi liikkeellä vakavissaankin. Jos on sellainen fiilis, että panettaa ja toinen tuntuu sellaiselta, että näkis jokatapauksessa toisenkin kerran, niin mikä idea on vetkutella kuukausi tai kaksi sen nussimisen kanssa? Paras tapa testata kemia on sänky ja yhteinen yön vietto.....En mä tajua tätä ihmisten itsensä kusettamista ja esittämistä..Esitetään, esitetään ja esitetään...Panee jos panettaa...That's it.
Käyttäkää kuitenkin sitä vitun kumia, jotta ei olis näitä yksinhuotajien äpäriä ja tautisia kanoja koko maailma pullollaan. Kyllä sitä järkeään voi aina käyttää teki mitä teki.- itsekinolet
Miksi sitten olet itsekin sanonut ettei sinulle kelpaa tuollainen polkupyörä vakavaan parisuhteeseen?
itsekinolet kirjoitti:
Miksi sitten olet itsekin sanonut ettei sinulle kelpaa tuollainen polkupyörä vakavaan parisuhteeseen?
Eihän tässä ole kysymyskään polkupyörästä.....
Pitää katsoa mieluummin kokonais saldoa kuin sitä, että monennellako treffeillä panee.
Tyttö A:) On käynyt elämässään 3kertaa treffeillä ja pannut aina ekalla tapaamisella = 3 partneria.
Tyttö B:) On känyt elämässään 1000kertaa treffeillä ja pannut aina vasta kolmansilla treffeillä = n.333 partneria......Väitän, että kyllä tuo neiti A on minulle se mieluisampi kumppani seksihistoriansa perusteella....Siitäkin huolimatta, vaikka ei noudattanutkaan tätä naisten pyhää käytös etikettiä ja elämän ohjetta/manuaalia. Itse arvostan enemmän ihmisiä, jotka kulkevat omia polkujaan, eivätkä elä manuaalien/ohjekirjojen varassa..
- vihakspistää
Kyllä aktivoi naisvihaa tuollainen
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273413- 402217
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352158Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71907Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421528- 381339
- 1271242
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131109