Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
M184
profiilit
M184
M184
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
3584
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toki+ymmärrän+tuon+vaatimuksen+kumppanin+työssäkäynnille+jos+sitä+peilaa+vaihtoehtoon+että+kumppanista+tulisi+elätettävä+sille+toiselle+tai+jopa+niin+että+yksi+elättää+toisen+aikuisen+lisäksi+myös+lapset.+Siksi+luulen+että+tämä+on+myös+jossakin+määrin+elämäntilanne+kysymys.
Itse+kun+olen+tilanteessa+jossa+tulevaisuuden+suunnitelmat+tähtäävät+enää+hyvään+vanhuuteen+pitäisin+jotenkin+kohtuuttomana+vaatia+naiselta+työssäkäyntiä.+Jos+nainen+elelee+tukien+avulla+eikä+halua+työssä+käydä+vaan+käyttää+aikansa+vaikka+yksinäisiä+vanhuksia+jututtamassa+niin+se+nyt+on+minulle+ihan+hyvä.
30.04.2022 17:27
Varmaan+myös+ehkä+alakohtainen+juttu+mutta+aika+monelle+työ+on+sarja+nälän+aiheuttamia+pakkoliikkeitä+ja+halu+käydä+töissä+loppuisi+jos+saman+rahan+saisi+muulla+tavoin+yhtä+pienellä+riskilä.+
Tietysti+jos+kumppania+hakee+tilastojen+perusteella+niin+oletus+työssäkäyntiin+tai+yrittäjyyteen+on+suuri,+mutta+ainakin+itsestäni+tuntuisi+kohtuuttomalta+vaatia+kumppaniehdokkaalta+työssäkäyntiä+jos+vamma+työssäkäynnin+estäisi.+Siksi+en+itse+tällaista+vaatimusta+toiselle+esitä.
29.04.2022 23:02
Hyväksyttävän+rajan+saa+jokainen+itse+määritellä+mutta+kyllä+itse+pidän+kohtuuttoma+esim+että+vaatisin+naiselta+jotain+tiettyä+kuppikokoa+tai+pitkiä+jalkoja.+Jos+parisuhdetta+rakennan+niin+eipä+siinä+hirvesti+lonkan+rakenne+tai+reisiluun+pituus+vaikuta+jos+yhdessä+on+mukavaa.
Tuo+toinen+kohta+muuttuu+kohtuuttomaksi+jos+sitä+ei+ole+huomannut+kirjoittaa+auki+jollakin+konkreettisella+tavalla.+Itse+olen+mokannut+siinä+liikunnallisuuden+suhteen.+Itse+lähdin+siitä+että+liikunnallisuus+tarkoittaa+kuntoa+vaeltaa+esim+karhunkierros.+Toisille+se+liikunnallisuuteen+riittää+koiran+ulkoilutus.+
Jos+nyt+hyväksyttävä+sanaa+halutaan+käyttää+niin+kolmas+ryhmä+on+sellainen;+sanoisin+että+tuo+lista+on+jopa+toivottava+koska+se+sisältää+elementejä+joista+yhteinen+arki+ja+juhlavammat+hetket+muodostuu.+Valitettavan+vähän+niitä+vain+kirjoitetaan+deitti-ilmoituksissa+auki.
29.04.2022 13:03
Varmasti+näinkin+mutta+tuolla+kommenteissa+27.04.2022+16:48+oli+listattu+vaatimuksena+työssä+käyminen+ja+alas+kommentoitu+että+ei+pitäisi+olla+mahdoton+vaatimus.+
Itse+kun+aiemmassa+työssäni+olen+ollut+tekemisissä+työtapaturmien+kanssa+joista+on+menty+sairaseläkkeelle+niin+tulee+vähän+sieltäkin+kulmasta+katsottua
29.04.2022 12:30
Minusta+naisten+vaatimuksia+on+kolmenlaisia.+Kohtuuttomia+minusta+on+ne+joihin+ei+voi+vaikuttaa+tai+vaikutusmahdollisuuudet+on+heikot.+Pituus+on+yksi+sellainen.+Vaikea+sanoa+kuinka+helposti+nainen+tuolla+esim+kahvilassa+erottaa+onko+mies+175cm+tai+178cm+kuten+hänen+toive+on+deittisovelluksissa.+
Myös++työssä+käynti+tuntuu+nykypäivänä+aika+kovalta+vaatimukselta.+Vaikea+nykyään+on+ainakaan+vientialalta+sanoa+etä+joku+työpaikka+olisi+varma.++Jos+toiminta+ei+ole+kannattavaa+niin+helposti+se+toiminta+loppuu+ja+työpaikka+lähtee;+tai+yrittäjältä+yritys.+Samoin+myös+nuorista+löytyy+ihmisiä+jotka+jäävät+sairauseläkkeelle+joko+mt-tai+fyysisten+ongelmien+takia.+
Toinen+ryhmä+on+ne+vaatimukset+jotka+tuntuvat+kohtuuttomilta+jos+ei+siihen+kykene.++Nuoruuden+ystävä+oli+töissä+myyjänä+ja+piti+kovasti+kyllä+työstään+vaikka+palkka+nyt+ei+häävi+ollut+mutta+sillä+kyllä+eli.+Treffaili+sitten+naista+jolla+vaatimuksena+oli+että+miehen+pitää+olla+omillaan+toimeen+tuleva.+Homma+kaatui+siihen+että+omillaan+toimeen+tuleva+tarkoiti+samaa+elintasoa+kuin+naisella.+Siihen+ei+kaveri+pystynyt+joten+lopetti+sitten+sen+orastavan+suhteen.
Minusta+suurin+osa+vaatimuksista+kuuluu+ryhmään+kolme+eli+"mitähän+tuo+tarkoittaa".++Sanotaan+vaikka+huumorintaju.+Kaikillahan+varmaan+jonkunlainen+on+mutta+vaatimuslistassa+näyttäytyy+sikäli+outona+että+jos+minä+pidän+vaikka+Brittihuumorista+ja+nainen+vaikka+standup-komiikasta+niin+kyllähän+me+eri+kanavia+katsotaan.
28.04.2022 23:47
Ulkomaisista+varmaan+Frasier,+Pokka+pitää+tai+nykymittapuun+mukaan+hieman+kyseenalainen+Pikku-Britannia.+Nuorempana+myös+Babylon+5
Kotimaisista+tankki+täyteen.
Nyt+seurannassa+sarja+human+resources.
Telkkaria+ei+ole+ollut+enää+pitkiin+aikoihin.+Arki+ja+harrastukset+rytmittyy+vahvasti+tuon+5-vuorotyön+tahtiin+joten+tietokoneelta+tulee+sitten+jälkilähetyksellä+seurattua+lähinnä+uutisia+ja+ajankohtaisohjelmia.
28.04.2022 00:10
Jos+tolta+pohjalta+lähtee+niin+voi+varmaan+samalla+miettiä+olisiko+ns+avoin+suhde+mahdollinen.++Nainen+soittaa+ja+haluaa+tilata+parisuhdehetken+kahvittelun+lomassa.+Puolitoista+tuntia+kahvia+litkien+ja+kenties+kädestä+pitäen+35e/h+alv.+Illalla+toisen+naisen+kanssa+parisuhdehetki+elokuvissa+riippuen+kumpi+päättää+katsottavan+filmin+niin+25-45e/h+alv.
Toki+voisi+tuossa+olla+tekemistä+sen+aidon+tunteen+löytämisen+kanssa+kun+suoritus+ja+raha+on+kuitenkin+tuolla+taustalla.
27.04.2022 11:23
Kurssi+jossa++eri+lähtökohdista+ja+eri+eleämäntilanteessa+olevat+miehet+ovat+poissa+arjen+rutiineista,+yhteismajoituksessa+sekä+välillä+käyden+mukavuusalueidensa+ulkopuolella.+Sanoisin+että+tuon+kurssin+on+käynyt+melko+moni+mies.+Kurssin+päämääristä,+kestosta,+sisällöstä+ja+kursseille+valittavien+perusteista+saa+käsityksen+ihan+vain+kirjoittamalla+hakuun+sanan+asevelvollisuuslaki.
Jotenkin+monesta+paistoi+tuossa+pärjäämisen+tarve+ja+näyttää+vähän+siltä+että+tämä+sama+kilpailutilanne+on+alkanut+syömään+myös+naisia+ja+koko+yhteiskuntaa.+Tämä+näkyy+jo+mt-perusteisten+sairaseläkkeiden+kasvuna.+Jotenkn+tuntuu+että+vain+kiitettävä+suoritus+kaikilla+elämän+osa-alueila+rittää+vaikka+vanha+kouluarvosana+kasi+on+ihan+hyvä+numero.
25.04.2022 20:19
Jos+vanhalla+kaavalla+mennään+niin+kyllä+näistä+lomista+on+keskusteltu+ja+monesta+paperista+löytyy+erilaisia+kustannusvaikutuksia+paperin+laatijasta+riippuen.+Nämä+ovat+niitä+ns+tekstikysymyksiä+jotka+kulkevat+palkkaneuvottelujen+rinnalla.
Se+miksi+sitä+ei+ole+haluttu+nostaa+julkisuuteen+lienee+kaksi+syytä.+Hoitajat+eivät+tätä+halua+mainostaa+koska+se+murentaa+käsitystä+pienipalkkaisesta+alasta.+Työnanataja+taas+ei+halua+nostaa+asiaa+esille+koska+silloin+palattaisiin+kikyyn+ja+lomarahaleikkauksiin+ja+vahvistaisi+taas+vastapuolen+sanomaa+siitä+että+aina+hoitajat+ovat+niitä+joita+kuritetaan.
23.04.2022 23:40
No+jos+seksikkäällä+baaripukeutumisella+tarkoitetaan+asukokonaisuutta+joka+houkuttaa+naisia+juttelemaan+niin+sen+koostaminen+on+turhan+työlästä+tähän+aikaan.+Ensin+pitäisi+sytyttää+nuotio+josta+tartuttaa+savun+tuoksua+vaatteisiin+ja+vielä+pakata+rinkkakin.+
En+tiedä+pääsisikö+tuolla+asukokonaisuudella+tänään+edes+baariin+sisälle+mutta+eniten+naisia+on+tullut+juttusille+kun+illalla+portsari+päästi+meidät+sisälle+ravintolaan+syömään+vaelluksen+jälkeen.+Eipä+niillä+kenelläkään+ollut+varmaan+parisuhde+mielessä+puhumattakaan+kiinnostusta+lihallisen+riemun+pyörteisiin+mutta+mukava+se+oli+jutustella+eri+puolilta+kotimaata+sinne+saapuneiden+kanssa.
23.04.2022 00:19
Meillä+töissä+on+maskisuositus+mikäli+parin+metrin+turvaväli+toiseen+ei+onnistu.+Käytännössä+ollaan+ilman+maskia+kun+työpisteet+on+etäällä+toisistaan+ja+samassa+tilassa+ollaan+vain+kahvi+ja+ruokataukojen+aikana.
Julkista+liikennettä+täällä+ei+käytännössä+ole+ja+muutenkin+kuljen+nyt+matkat+pyörällä+joten+aika+vähäistä+on+maskin+käyttö+kun+kaupassa+myyjätkään+ei+enää+pidä+maskia.+
Mukana+vielä+kuitenkin+on+pari+maskia+ihan+varmuuden+vuoksi.
23.04.2022 00:10
Ehkä+ainoa+valistunut+arvaus+on+että+sopua+ei+synnyt+jos+ei+uudessa+sopimuksessa+ole+sana+palkkaohjelma.+Tämä+tuli+aika+selväksi+tänään+a-studiossa.
Yksi+perusongelma+tässä+on+että+tehy+ja+super+ovat+pelastamassa+sairaanhoitajia+sekä+perus-ja+lähihoitajia+mutta+työnantajien+huoli+on+se+että+muutkin+kunta-alan+ihmiset+vaativat+sitten+samaa.+Kummankin+huoli+varmaan+aiheellinen.
Itse+uskon+että+tästä+tulee+ratkaisuna+jonkinlainen+palkkahimmeli+jossa+huomioidaan+koko+kunta-alan+tarpeet;+siirretään+se+ensi+vuonna+sote-yhtymille+siltä+osin+kuin+se+sille+kuuluu+joka+sitten+ratkoo+asiaa+sekä+palkkaohjelman+että+palkkojen+harmonisoinnin+kautta.+Ne+osat+jotka+jäävät+kunnille+tai+kaupungeille+sitten+päättävät+itsenäisesti+palkkaohjelmien+tulkintansa.
20.04.2022 22:00
Jos+luonteen+kovettamisella+tarkoitetaan+itseluotamuksen+kasvua+siihen+että+pystyy+käymään+mukavuusalueen+ulkopuolella+niin+samaa+mieltä+toki.
Muuten+sanoisin+että+kannattaa+käydä+armeija+jotta+luonteen+kovuudesta+(tai+jonkun+mielestä+heikkoudesta)voisi+jatkossa+hieman+joustaa.+Minusta+näyttää+että+yhteiskunta+on+yhä+selvemmin+menossa+kohti+lokeroivampaa+elämäntyyliä+jossa+vastakkainasettelu+on+arkea.+
Armeijassa+jossa+samaan+tupaan+pistetään+ihmisiä+eri+elämän+lähtökohdista+on+yllättävän+avartavaa.+Se+että+pitää+tulla+toimeen+kaikkien+kanssa+yhteisen+päämäärän+saavuttamiseksi+on+taito+josta+on+hyötyä+jatkossakin.
18.04.2022 23:14
Tänään+vasta+ehdin+silityshommiin+ja+meni+sittenkin+Leonard+Cohenin+tahtiin.
Pääsiäiseen+tuli+muuta+kiireitä.+Kaveri+oli+riidellyt+naisystävänsä+kanssa+ja+nainen+oli+sitten+kertonut+mitä+haluaa+miehen+tekevän+joten+hommattiin+pakettiauto+ja+ruvettiin+pakkaamaan+kaverin+kamoja+autoon.+Toisin+kun+voisi+luulla+niin+kaverin+tavarat+eivät+lähteneet+yhteisestä+asunnosta+vaan+hänen+omasta+kämpästä+naisen+kämppään+jota+nyt+yhdessä+asustavat.+
Sen+siitä+saa+kun+menee+naiselle+sanomaan+että+ei+enää+rupea+riitelemään+puhelimessa+eli+toinen+saa+valita+oliko+tämä+tässä+vai+muutetaanko+yhteen.
18.04.2022 22:45
Aika+monelle+kansalaiselle+nyt+on+elämän+ensimmäisiä+päiviä+jolloin+Ilkka+Kanerva+ei+ole+kansanedustaja.+Taisi+mennä+eduskuntaan+vuonna+1975+ja+siitä+asti+siellä+ollut.
Mies+joka+on+tehnyt+pitkän+uran+urheilujärjestöjen+lisäksi+erityisesti+ulko-ja+turvallisuuspolitiikan+saralla+niin+kotimaassa,+pohjoismaissa+kuin+etyj:ssä+lähtee+aikana+jolloin+hänen+näkemyksilleen+olisi+ollut+tarvetta+ehkä+enemmän+kuin+kuin+koko+poliittisen+uransa+aikana.+Vähän+jopa+epäuskoinen+tunne.
Aikansa+kutakin+ja+voimia+sekä+jaksamista+omaisille+ja+läheisille.
15.04.2022 19:07
Itse+rupean+vasta+nyt+yöpuulle.+Ihan+vaan+väärinkäsityksien+välttämiseksi+totean+että+en+ollut+missään+saatilla+vaan+töissä+yövuorossa.
15.04.2022 06:32
Yhtye+oli+ihan+uusi+tuttavuus+mutta+laitanpa+huomenna+muitakin+kappaleita+pyörimään+taustalle+kun+silittelen+kevätverhoja+valmiiksi.
Itse+olen+tuota+sisäistä+kelloa+pohtinut+vaelluksilla.+Kahvilassa,+bussipysäkillä+kaupassa+jne+tuntuu+että+on+aika+tarkkaa+mikä+on+sovelias+kohderyhmä+aloittaa+jutustelu.+Vaelluksella+taas+tuntuu+että+sillä+ei+nyt+ole+niin+nuukaa;+pääasia+on+että+jutellaan.
14.04.2022 00:27
En+nyt+osaa+muiden+puolesta+vastata+mutta+minua+on+nimitetty+mm+jokeri-kannattajaksi+joka+menee+kyllä+tuonkin+ohi.+Kyllä+näin+keski-ikäisenä+miehenä+nuo+nimittelyt+kestää+mutta+kun+sosiaalitoimi/lastensuojelu+ei+halua+minusta+käyttää+termiä+vanhempi++tai+isä+niin+se+kyllä+sattuu+sielussa.
En+pidä+setämies+termiä+kamalana+vaan+kohtuuttomana+siinä+suhteessa+kuinka+paljon+sitä+käytetään+selittävänä+tekijänä.+Itse+pidän+myös+termiä+miesvaltaiset+alat+rinnasteisena+tähän+termiin+eikä+ollut+minulle+yllätys+että+miesten+piikkiin+aletaan+laittaa+mahdollinen+hoitajien+korotustoiveen+epäonnistuminen.+Nyt+on+noussut+pintaan+se+että+teollisuusliitto+ei+voisi+jäädä+korotuksissa+hoitajien+alle.+
Nykyinen+teollisuus-+entinen+metalli-liitto+on+tarjonnut+päänavaajan+roolia+tehylle+ja+superille+jo+sari-sairaanhoitaja+ajoista+lähtien+jotta+voisivat+tehdä+omat+linjaukset+eikä+aina+tarvitse+seurata+vientiteollisuutta.+Nyt+kun+tämä+mahdollisuus+tulee+niin+onkin+miesten+vika+kun+jäävät+peesiin,
13.04.2022 23:44
Kyllä+minä+pohdinkin+ja+oikeastaan+sen+voi+kiteyttää+ehkä+tähän+".......+Älkää+vaivautuko.+Pitäkää+pirttihirmunne.+Mä+ansaitsen+parempaa.+Oma+tupa+oma+lupa.+Sinkkuna+on+hyvä+olla.+Mulla+on+kivat+markkinat,+oikeasti.+Ja+Porsche+alla+jos+mua+huvittaa+"+
Ne+oikeasti+eroottissävyiset+olivat+ihan+mukavia+ja+mietin+että+alkaisiko+joskus+vanhainkodissa+itse+tehtailla+samanlaisia.+Jos+tulee+sanomista+niin+voi+laittaa+lääkityksen+tai+muistisairauden+piikkiin.+Mutta+tässä+vaiheessa+kun+KM:n+naamiot+on+riisuttu+ja+kerrotaan+mitä+mieltä+ollaan+parisuhteessa+olevista+naisista+tai+tuodaan+esille+materiaaliero+rahvaaseen+niin+aika+laskelmoiduilta+kasvoilta+nuo+ensimmäiset+ulostulot+näyttäytyvät.
Täytyy+myös+rehellisesti+myöntää+että+mukana+on+myös+kateutta.+KM+tekee+muutaman+eroottisen+runon+ja+taas+tulee+kiitosta+naisten+aseman+parantamisesta.+Itse+olen+ollut+ryhmässä+ideoimassa+keinoista+joilla+isien+mahdollisuutta+osa-aikatöihin+kasvatettaisiin+ja+sitä+kautta+saisivat+enemmän+aikaa+lapsille,+kodille+ja+parisuhteelle.+Nyt+reilu+viisi+vuotta+myöhemmin+meidän+palkkio+on+setämiestitteli+ja+sormilla+osoittelu+kun+puhutaan+ahtaasta+miesmallista.
13.04.2022 00:42
Mulla+tuo+kanava+seurannassa.+Ihan+loistavaa+vihhdettä
12.04.2022 23:36
43 / 180