Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

3584

1. Toki+ymmärrän+tuon+vaatimuksen+kumppanin+työssäkäynnille+jos+sitä+peilaa+vaihtoehtoon+että+kumppanista+tulisi+elätettävä+sille+toiselle+tai+jopa+niin+että+yksi+elättää+toisen+aikuisen+lisäksi+myös+lapset.+Siksi+luulen+että+tämä+on+myös+jossakin+määrin+elämäntilanne+kysymys.Itse+kun+olen+tilanteessa+jossa+tulevaisuuden+suunnitelmat+tähtäävät+enää+hyvään+vanhuuteen+pitäisin+jotenkin+kohtuuttomana+vaatia+naiselta+työssäkäyntiä.+Jos+nainen+elelee+tukien+avulla+eikä+halua+työssä+käydä+vaan+käyttää+aikansa+vaikka+yksinäisiä+vanhuksia+jututtamassa+niin+se+nyt+on+minulle+ihan+hyvä.
  2. Minusta+naisten+vaatimuksia+on+kolmenlaisia.+Kohtuuttomia+minusta+on+ne+joihin+ei+voi+vaikuttaa+tai+vaikutusmahdollisuuudet+on+heikot.+Pituus+on+yksi+sellainen.+Vaikea+sanoa+kuinka+helposti+nainen+tuolla+esim+kahvilassa+erottaa+onko+mies+175cm+tai+178cm+kuten+hänen+toive+on+deittisovelluksissa.+Myös++työssä+käynti+tuntuu+nykypäivänä+aika+kovalta+vaatimukselta.+Vaikea+nykyään+on+ainakaan+vientialalta+sanoa+etä+joku+työpaikka+olisi+varma.++Jos+toiminta+ei+ole+kannattavaa+niin+helposti+se+toiminta+loppuu+ja+työpaikka+lähtee;+tai+yrittäjältä+yritys.+Samoin+myös+nuorista+löytyy+ihmisiä+jotka+jäävät+sairauseläkkeelle+joko+mt-tai+fyysisten+ongelmien+takia.+Toinen+ryhmä+on+ne+vaatimukset+jotka+tuntuvat+kohtuuttomilta+jos+ei+siihen+kykene.++Nuoruuden+ystävä+oli+töissä+myyjänä+ja+piti+kovasti+kyllä+työstään+vaikka+palkka+nyt+ei+häävi+ollut+mutta+sillä+kyllä+eli.+Treffaili+sitten+naista+jolla+vaatimuksena+oli+että+miehen+pitää+olla+omillaan+toimeen+tuleva.+Homma+kaatui+siihen+että+omillaan+toimeen+tuleva+tarkoiti+samaa+elintasoa+kuin+naisella.+Siihen+ei+kaveri+pystynyt+joten+lopetti+sitten+sen+orastavan+suhteen.Minusta+suurin+osa+vaatimuksista+kuuluu+ryhmään+kolme+eli+"mitähän+tuo+tarkoittaa".++Sanotaan+vaikka+huumorintaju.+Kaikillahan+varmaan+jonkunlainen+on+mutta+vaatimuslistassa+näyttäytyy+sikäli+outona+että+jos+minä+pidän+vaikka+Brittihuumorista+ja+nainen+vaikka+standup-komiikasta+niin+kyllähän+me+eri+kanavia+katsotaan.
  3. Itse+rupean+vasta+nyt+yöpuulle.+Ihan+vaan+väärinkäsityksien+välttämiseksi+totean+että+en+ollut+missään+saatilla+vaan+töissä+yövuorossa.