Aina välillä kannattaisi olla pirun paljon tarkempana mainoksia tuottaessa

Se kun kuitenkin on asiakkaan edustajan päätös mikä menee läpi, niin jos on tarkkana, harvemmin kämmit menevät läpi. Ja joskus pitäisi olla myös riittävän avara sanaleikkien fani ja/tai kaksimielinen, niin jää helpoimmat vedätykset kiinni. Toki lopullinen valinta voi olla tarkoituksellinenkin...

Mitä sinä näet kuvassa?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2908330a-dac7-4830-9261-4da8c55a9340

99

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos ihmisellä missään korvasas on korvakoru... on GAyn merkki

• Niin niin, sehän koskee etenkin naisia.

• Kamala kuva! Nyt ei taida minkäänlainen makkara maistua moneen päivään.

• Niin, niin varmasti. Ehkä se hodarimainos olikin suunnattu naisille? 🤔

• randombypasser kirjoitti:

Niin, niin varmasti. Ehkä se hodarimainos olikin suunnattu naisille? 🤔

Jaa-a, mahtaako nainen kokea, että makkara on kuunteleva ja läsnä? Keskustella se ei osaa ja kanssakäyminenkin on pelkkää rasvojen roiskimista.

• Gattino kirjoitti:

Jaa-a, mahtaako nainen kokea, että makkara on kuunteleva ja läsnä? Keskustella se ei osaa ja kanssakäyminenkin on pelkkää rasvojen roiskimista.

No ainakaan se ei juo kaljaa eikä polta tupakkia 😁

No ainakaan se ei juo kaljaa eikä polta tupakkia 😁

Tällä alueella makkara kyllä voittaa miehen. 😀

• Gattino kirjoitti:

Tällä alueella makkara kyllä voittaa miehen. 😀

Toki olutmakkaran tapaus on kyseenalainen...

• Anonyymi

My name is Lucicer, please take my hand...

• Tähän on pakko todeta, että edes Lucifer ei ole noin pirullisen huono kirjoittamaan...

• Onkohan joku Ärrällä kiusannut mainostoimistoa yhä typerämmillä vaatimuksilla ja muutosehdotuksilla, niin jäbä on jättänyt kuvaan pienen källin?

• Tehdään niitä muutenkin, jos hyvä tilaisuus tulee. Kun ostaja eli asiakkaan edustaja/tiimi on aina vastuussa 😁

• Tuo tosiaan näyttää ihan siltä. 😬 mietin tosiaan miten sokeita, ne kuvan käytöstä päättäneet ovat. Joku muu kuva olisi varmasti houkuttavampi.🫣

• No ehkä se tosiaan on enemmän naisille suunnattu mainos, miehethän nyt hodareita (ja makkaraa muutenkin) pääasiassa nakertavat 😁

• Haaveilija39
        randombypasser kirjoitti:

No ehkä se tosiaan on enemmän naisille suunnattu mainos, miehethän nyt hodareita (ja makkaraa muutenkin) pääasiassa nakertavat 😁

Joo eipä tuu hodareita kyllä syötyä. Jotain ihan muuta..

• Haaveilija39 kirjoitti:

Joo eipä tuu hodareita kyllä syötyä. Jotain ihan muuta..

Parempi etten kysykään asiasta tarkemmin nyt...

• Anonyymi

Parempi etten kysykään asiasta tarkemmin nyt...

🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

🤭🤭🤭🤭

No ei kaet se noin hauskaa ollu? 😉

No ei kaet se noin hauskaa ollu? 😉

Oli se😉

Oli se😉

Ai simskatti... Lähdetkö viikonloppuna R-kiskalle hodarille? Äitienpäivän kunniaksi tommonen mainostettu hodari Ärrältä? Pyydetään vielä, että tekee niistä molemmille jut mainoskuvan näköiset 🤣

Ai simskatti... Lähdetkö viikonloppuna R-kiskalle hodarille? Äitienpäivän kunniaksi tommonen mainostettu hodari Ärrältä? Pyydetään vielä, että tekee niistä molemmille jut mainoskuvan näköiset 🤣

Tämä oli mainio idea😂 mä luulen et olis kyllä aika vaikeata syödä, kun varmasti naurattais enemmän🤭 hei mut ihana idea🥰👍🏼

Tämä oli mainio idea😂 mä luulen et olis kyllä aika vaikeata syödä, kun varmasti naurattais enemmän🤭 hei mut ihana idea🥰👍🏼

Mä luulen, että ihan alkuun suuri nähtävyys olisi se myyjän ilme... Että ei vttu tekin... 🤣

Mä luulen, että ihan alkuun suuri nähtävyys olisi se myyjän ilme... Että ei vttu tekin... 🤣

👍🏼😂🤣 niin totta muuten🤭

👍🏼😂🤣 niin totta muuten🤭

Eli etukäteisesti ens lauantaina jollekin sopivalle Ärrälle tapaaminen ja sitten nauretaan. Salakuvaisin myyjän ilmeet, jos kehtaisin 🤣

Eli etukäteisesti ens lauantaina jollekin sopivalle Ärrälle tapaaminen ja sitten nauretaan. Salakuvaisin myyjän ilmeet, jos kehtaisin 🤣

Tuo olis kyllä melko paha🙈

Tuo olis kyllä melko paha🙈

Tarttis vielä printtaa se hodarin kuva mukaan, että tee tämmöi, tää on teidän firman tuotelupaus 😂

Tarttis vielä printtaa se hodarin kuva mukaan, että tee tämmöi, tää on teidän firman tuotelupaus 😂

Ei sellasta kehtasi syödä🤭🙈😅

Ei sellasta kehtasi syödä🤭🙈😅

Eikö? 😉😂

Eikö? 😉😂

No eiii sellasta🙈 joo nyt mä hiljenen..😂🙈

No eiii sellasta🙈 joo nyt mä hiljenen..😂🙈

Äääh, äkkiäkö siitä purasee sen häiritsevän osan pois, ni sitten kelpaa mennä nakertaa, vain ketsuppi on enää punaista 😂

Äääh, äkkiäkö siitä purasee sen häiritsevän osan pois, ni sitten kelpaa mennä nakertaa, vain ketsuppi on enää punaista 😂

Niin joo silmät kii. Pitää kumminkin muistaa ettei purase väärästä kohtaa.

Niin joo silmät kii. Pitää kumminkin muistaa ettei purase väärästä kohtaa.

Ja nyt kun mietin, pitäiskö sille vetää kumi päälle? 🤔🤣

Ja nyt kun mietin, pitäiskö sille vetää kumi päälle? 🤔🤣

Voi hitsi sun kanssas🤣

Voi hitsi sun kanssas🤣

Ja saattaishan se kestää pidempäänkin silleen, ei olis ihan hetkessä hotkittu nieluun 🤔😂

Ja saattaishan se kestää pidempäänkin silleen, ei olis ihan hetkessä hotkittu nieluun 🤔😂

No saattaapa hyvinkin olla, että siinä menis hetki🙈🤣🙈🤣

Niin, kyllä se ainakin hidastais hommaa. Mutta olis se mahdollinen jämäkin helpommin säilytettävissä kun olis valmiiksi "pussissa" 😂

Kun on ekat 15cm niellyt, työntäis sen toisen 15cm pussiin, sitois kiinni ja heittäis jääkaappiin odottamaan huomista 🤣

Kun on ekat 15cm niellyt, työntäis sen toisen 15cm pussiin, sitois kiinni ja heittäis jääkaappiin odottamaan huomista 🤣

Niin ja työpaikalla katsottava huuli pyöreänä mitä toi syö😮

Niin ja työpaikalla katsottava huuli pyöreänä mitä toi syö😮

No se on 100% varma jos jääkaapista kaivaa kumiin pakatun hodarinpuolikkaan 🤣
        Ilmeet... Priceless 🤣

• Anonyymi

en näe mitään vastaa herra yli-komentaja.

• Sitten varmaankin kannattaa avata silmät?

• Tänään 14.24

Anonyymi vastasi aloittamaasi keskusteluun Aina välillä kannattaisi olla pirun paljon tarkempana mainoksia tuottaessa

ole saatanan hiljaa pikku vääpeli, yli-komentaja määrää tekemisessi kirjaimet ja sana pois pikkuinen nartunpenikkas sinä

Koska tuo viestisii poistettiin, niin ymmärtänet kuka täällä määrää? Niin, koska minä OLEN palsta 🤣

Nähdäkseni kommenttisi ei myöskään sisältänyt mitään sääntöjen vastaista, paitsi helvetin surkeata kirjoitusta, minkä johdosta se arvatenkin poistettiin. Kehitä kirjoitustaitoasi ja palaa asiaan, kiitos.

• Anonyymi

Kyllä laittaisin suuhun, kunnolla.

-nainen

• Mainoksen vai makkaran?

• Anonyymi

Mainoksen vai makkaran?

Maggaran tietysti, höhlä.

• Anonyymi kirjoitti:

Maggaran tietysti, höhlä.

Pitää olla täsmällinen lausunnoissaan, niin siksi oli pakko tarkistaa, semminkin kun aloitus käsitteli vain mainosta, makkaraa ei edes mainittu 😂

• Anonyymi

Kertakaikkisen herkullinen poskeen pistettävä. Tämän takana on varmasti erittäin pätevä graafinen suunnittelijatar.

• Valitettavasti mainosalan leidit on usein pirun totisia ja määrätietoisia, mitään perseilyä ei suvaita, vaan ollaan korrekteja ja tehokkaita. Sitten ne miehet taas...

• Anonyymi

Valitettavasti mainosalan leidit on usein pirun totisia ja määrätietoisia, mitään perseilyä ei suvaita, vaan ollaan korrekteja ja tehokkaita. Sitten ne miehet taas...

Suuresti epäilen että mies kykenisi näin viehättävään sommitteluun sekä kuvakulman valintaan, varsin naisellinen näkökulma suorastaan.

• Anonyymi

Koe-ajelu, kunj mootorutb -Camaro... mutta hauskaakin varmaan voisi olla öillä... koew ajelee3 jotaiin kaikki erilaisia pyöriäkin...

• Anonyymi

joo varmas jen mielestä tai en ytiedä mutta koe-ajeluja erilaisilla erivaihteisillakin polkupyörillä ja jooh hauskaa voisi olla.

• Anonyymi

Yleensä en sanois näin (enpä), mut meikäläisen silmät havaitsi ettei hodarinakki oo ympärileikattu. 😅

• Niin juuri, et sanoisi yleensä, etpä vissiin 😂
        Se esipekoni kai siinä sen efektin juuri tekeekin...

• Anonyymi

Niin juuri, et sanoisi yleensä, etpä vissiin 😂
        Se esipekoni kai siinä sen efektin juuri tekeekin...

Aika harvoin saan sanottua. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Aika harvoin saan sanottua. 😉

Ai? No ihan turhaan ainakaan täällä pidättelet yhtään, anna palaa vaan! Ja vähintäänkin jos minulle kommentoit, niin kaikki pikkutuhma, isotuhma ja ylipäänsä kaksimielinen on totaalisen tervetullutta 😁

• Anonyymi

Ai? No ihan turhaan ainakaan täällä pidättelet yhtään, anna palaa vaan! Ja vähintäänkin jos minulle kommentoit, niin kaikki pikkutuhma, isotuhma ja ylipäänsä kaksimielinen on totaalisen tervetullutta 😁

Se on toi ujo luonne, estynykki jopa, mikä korvia kuumottaa ja poskia punottaa. Kellä sellanen sit mahtaakaan olla? Mullei oo. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Se on toi ujo luonne, estynykki jopa, mikä korvia kuumottaa ja poskia punottaa. Kellä sellanen sit mahtaakaan olla? Mullei oo. 😅

Niin, onhan täällä tiettävästi joskus joku ujokin lyhyesti piipahtanut 😂
        Ja mitkähän posket nyt tarkalleen ottaen punottavat? 🤔😁

Mutta ainakin saa laukoa vapaasti, käytä mua harjoituskappaleena, verbaalisena nyrkkeilysäkkinä, sait juuri luvan 😉

• Anonyymi

Niin, onhan täällä tiettävästi joskus joku ujokin lyhyesti piipahtanut 😂
        Ja mitkähän posket nyt tarkalleen ottaen punottavat? 🤔😁

Mutta ainakin saa laukoa vapaasti, käytä mua harjoituskappaleena, verbaalisena nyrkkeilysäkkinä, sait juuri luvan 😉

Tosta kaksmielisestä niinkään tiedä, mut kaks kieltä löytys. 😉 Sä niinku hiukan koettelet kepillä jäätä? Poskiakin löytyy, ei hirmu kookkaita yksikään, vaan kaikki niistä taitas olla valmiita koht puoliin tonne pesupaikalle...

• Anonyymi kirjoitti:

Tosta kaksmielisestä niinkään tiedä, mut kaks kieltä löytys. 😉 Sä niinku hiukan koettelet kepillä jäätä? Poskiakin löytyy, ei hirmu kookkaita yksikään, vaan kaikki niistä taitas olla valmiita koht puoliin tonne pesupaikalle...

Just... Tuon jälkeen en usko väittämää, ettetkä tietäisi kaksimielisyydestä edes pikku rippusen 😁
        Mulla alkaa menemään nyt ajatukset sormiani pidemmälle 🤔, niin menepä sinä kiikuttamaan kaikki ne posket pesupaikalle ja mä keskityn ajattelemaan jotain ihan muuta 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Niin ja siis tähän mennessä ei ole tullut, muistaakseni, kokeiltua kepillä jäätä kuin pari talvea sitten, oli vähän jo sulamaan päin talvilomien aikaan. Avantouintia olen kyllä kokeillut, mutta en muista osuivat avannossa olleet kepit mahdollisesti jäihin 🤔

• Anonyymi

Just... Tuon jälkeen en usko väittämää, ettetkä tietäisi kaksimielisyydestä edes pikku rippusen 😁
        Mulla alkaa menemään nyt ajatukset sormiani pidemmälle 🤔, niin menepä sinä kiikuttamaan kaikki ne posket pesupaikalle ja mä keskityn ajattelemaan jotain ihan muuta 😂

Vai niin, meinaatko säkin siirtyy ajatuksesta tekoihin? Niinku mä nyt. 😉 Kohti saippuapurkkia, luojan kiitos tää ei oo homoeroottinen kohtaus. On nimittäin nestesaippuaa. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Vai niin, meinaatko säkin siirtyy ajatuksesta tekoihin? Niinku mä nyt. 😉 Kohti saippuapurkkia, luojan kiitos tää ei oo homoeroottinen kohtaus. On nimittäin nestesaippuaa. 😅

Eeeeen... Mitäs hittoa sää oot aatellu, kuuden (vähintään) poskes kanssa? 😳
        No eihän se yksin homoeroottinen otos ole, kun saippuapurnukka ruiskaisee... lastinsa jonkun toisen kädelle 🤣

• Anonyymi

Eeeeen... Mitäs hittoa sää oot aatellu, kuuden (vähintään) poskes kanssa? 😳
        No eihän se yksin homoeroottinen otos ole, kun saippuapurnukka ruiskaisee... lastinsa jonkun toisen kädelle 🤣

Mähän sanoin ryhtyväni sanoista tekoihin. Näin tein, posket puhtoset ja raikkahat. On se vaan hieno tunne, puhtaat posket!

• Anonyymi kirjoitti:

Mähän sanoin ryhtyväni sanoista tekoihin. Näin tein, posket puhtoset ja raikkahat. On se vaan hieno tunne, puhtaat posket!

Niihä sä sanoit. Eikä mulle tartte kaikkea raportoida, välttämättä.
        Mitkäs kaikki posket pesaisit? 😁

Kai munkin sitten pitää mennä, vaikkei poskia ihan yhtä useita olekaan, luulen. Mutta on sitten kuitenkin ulokkeita senkin edestä 😂

• Anonyymi

Niihä sä sanoit. Eikä mulle tartte kaikkea raportoida, välttämättä.
        Mitkäs kaikki posket pesaisit? 😁

Kai munkin sitten pitää mennä, vaikkei poskia ihan yhtä useita olekaan, luulen. Mutta on sitten kuitenkin ulokkeita senkin edestä 😂

Kun tehdään, tehdään kunnolla. Kaikki posket pestynä, ylempää ja alempaa. Lähitienoot myöskin klanssattu, laakeeta ja kukkulaa. 😅 Pitäjä ei suurkaupungin pinta-alaa vastanne, tuskin taajamaakaan. Vaan säästyypä pesuaineissa vuoskymmenien ajan. Mennee toki monin verroin huoltokuluihin. 😝
        En tiedä miks, mut tuli mieleeni "miksi kaikki kaunis katoaa", kauniin vois korvata kylläkin sanalla ehjä. 😅

Pestävä ne on vähemmätkin posket, mitä luultavammin ne ei oo mustan kissan. Jos onkin, niin vaahtoopa paremmin. Hyvää pyykkiä mr ruttupussi. 😉

• Anonyymi kirjoitti:

Kun tehdään, tehdään kunnolla. Kaikki posket pestynä, ylempää ja alempaa. Lähitienoot myöskin klanssattu, laakeeta ja kukkulaa. 😅 Pitäjä ei suurkaupungin pinta-alaa vastanne, tuskin taajamaakaan. Vaan säästyypä pesuaineissa vuoskymmenien ajan. Mennee toki monin verroin huoltokuluihin. 😝
        En tiedä miks, mut tuli mieleeni "miksi kaikki kaunis katoaa", kauniin vois korvata kylläkin sanalla ehjä. 😅

Pestävä ne on vähemmätkin posket, mitä luultavammin ne ei oo mustan kissan. Jos onkin, niin vaahtoopa paremmin. Hyvää pyykkiä mr ruttupussi. 😉

Piäs nyt pienempää suuta, menee tuo mun mielikuvitus sekaisin jo. Tosin kukkulat kuulosti heti siltä että tarttee päästä kiipeileen niille 😁

Mitäs huoltokuluja sitä enempi menee, jos pinta-ala on pienempi? Ei sitä nyt solkenaan trimmata tartte. Tai jos tarttee, nin mää trimmaan sitten ite 😉

Mitenkä niin ehjä? Ei sitä nyn kaikki ole särki? Kunhan onhan se kuitennii kalakin...

En tiiä mitä tarkotat vähemmilläkin poskilla, mutta jos meinaat niitä yleensä pienimpiä, niin tottakai ne tarttee pestä, vaahdottaa hyvin sen karvotuksen kanssa.

Ruttunaama saa kyllä kunnon tiskauksen, tosin vahaamisen ehkä jätän väliin 🙄😂

• Anonyymi

Piäs nyt pienempää suuta, menee tuo mun mielikuvitus sekaisin jo. Tosin kukkulat kuulosti heti siltä että tarttee päästä kiipeileen niille 😁

Mitäs huoltokuluja sitä enempi menee, jos pinta-ala on pienempi? Ei sitä nyt solkenaan trimmata tartte. Tai jos tarttee, nin mää trimmaan sitten ite 😉

Mitenkä niin ehjä? Ei sitä nyn kaikki ole särki? Kunhan onhan se kuitennii kalakin...

En tiiä mitä tarkotat vähemmilläkin poskilla, mutta jos meinaat niitä yleensä pienimpiä, niin tottakai ne tarttee pestä, vaahdottaa hyvin sen karvotuksen kanssa.

Ruttunaama saa kyllä kunnon tiskauksen, tosin vahaamisen ehkä jätän väliin 🙄😂

Oi ja voi, nyt taisit törmätä sellaseen suuhun ettei sitä oikein kehotuksin kiinni saa. 😁 Se on toi suuvärkki sellanen vähä rauhaton, levoton. Korostan sanaa suu. 😉

Ikävä kyllä, toi ikä ja eletty elämä vähän kremppaa jos toistakin on tuonu. Pahemminkin vois olla, joten suotta vikistä. Kato mä en oo tottunu olemaan se vikisijä muutenkaan. En kait se viejäkään, tai sovitusti kyllä niinkin. 😉

Se on hyvä pestä välillä kassitkin, minäki pesin viikonloppuna oman kauppakassini. 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Oi ja voi, nyt taisit törmätä sellaseen suuhun ettei sitä oikein kehotuksin kiinni saa. 😁 Se on toi suuvärkki sellanen vähä rauhaton, levoton. Korostan sanaa suu. 😉

Ikävä kyllä, toi ikä ja eletty elämä vähän kremppaa jos toistakin on tuonu. Pahemminkin vois olla, joten suotta vikistä. Kato mä en oo tottunu olemaan se vikisijä muutenkaan. En kait se viejäkään, tai sovitusti kyllä niinkin. 😉

Se on hyvä pestä välillä kassitkin, minäki pesin viikonloppuna oman kauppakassini. 😇

No aina ne suut jotenkin on saatu kiinni. Tai ainakin hiljasiks. Vaikka sitten Ärrän hodarilla 😂

Jaa juu, tuleehan sitä kaikkea pientä kilometrien mukana. Mutta hyvin ne koneet tuppaa toimimaan pitkäänkin, kun on voitelu kohdillaan. Eikä kuulu natinaa tai kirskunaa, vikinää toki voi kuuluakin toisinaan...

Ai onko niitä kaupallisiakin kasseja? Tartteekin sitten kaupallistaa nää omatkin, varsinkin kun on just pestyt 🤣

• Anonyymi

No aina ne suut jotenkin on saatu kiinni. Tai ainakin hiljasiks. Vaikka sitten Ärrän hodarilla 😂

Jaa juu, tuleehan sitä kaikkea pientä kilometrien mukana. Mutta hyvin ne koneet tuppaa toimimaan pitkäänkin, kun on voitelu kohdillaan. Eikä kuulu natinaa tai kirskunaa, vikinää toki voi kuuluakin toisinaan...

Ai onko niitä kaupallisiakin kasseja? Tartteekin sitten kaupallistaa nää omatkin, varsinkin kun on just pestyt 🤣

Vaikken hodareista niinkään välitä, mut kyllä mut ruualla saa hetkeks hiljentymään. Joskus. 😅

Se toi mun runkoni on vähä sellanen, että rahinoita havaittavissa. Mut toisaalta, jos ei olis koskaan tehny mitään, ni olisko sillon edes eläny? Pitää sitä nyt vähän olla paranneltuja kohtia ja jonossa seuraavia. 😁 Kohta sitä on sit taas niinku uus eukko.

No on on, kassi neljällä pyörällä ja kiiltävällä pinnalla. Enkä mä oo kassi alma!

• Anonyymi kirjoitti:

Vaikken hodareista niinkään välitä, mut kyllä mut ruualla saa hetkeks hiljentymään. Joskus. 😅

Se toi mun runkoni on vähä sellanen, että rahinoita havaittavissa. Mut toisaalta, jos ei olis koskaan tehny mitään, ni olisko sillon edes eläny? Pitää sitä nyt vähän olla paranneltuja kohtia ja jonossa seuraavia. 😁 Kohta sitä on sit taas niinku uus eukko.

No on on, kassi neljällä pyörällä ja kiiltävällä pinnalla. Enkä mä oo kassi alma!

Hodarilla, lihiksellä, makkaralla ja silleen. Hiljenee siitä 😂

Elämä on.... kuluttavaa. Tuppaa nivelet, saranat ja laakerit alkaan kitisemään, joskus vikisemäänkin 😁

Ai... Mulla on toisenlaiset kassit... Siis kaupallisetkin kassit 🤣

• Anonyymi

Hodarilla, lihiksellä, makkaralla ja silleen. Hiljenee siitä 😂

Elämä on.... kuluttavaa. Tuppaa nivelet, saranat ja laakerit alkaan kitisemään, joskus vikisemäänkin 😁

Ai... Mulla on toisenlaiset kassit... Siis kaupallisetkin kassit 🤣

Kasseja siellä, kasseja täällä. Mulla vaan se kiiltävä ja renkailla, niin ja sellaset ei käsin tuntuvat, mut toisenlaiset löytyy. 😝
        Eikä sillä, en niitä tuntuvia oo itelleni koskaan vailla ollukaan. Ainakaan juurrutettuna.

Elämä on elämistä varten, eikä se elämä oo pelkkää istuskelua kaikelta suojattuna. Tekevälle sattuu ja mä oon selkeesti tehny. 😅

Rasvaus ja voitelu, sillä se laakeristo pyörii. Jollei nyt moitteetta, ainakin pyörii. Piirissä ei oo pakko.

• Nykyään tuntuu olevan aika paljon mainoksia jotka ovat jotenkin "väärin" kuvattu tai kirjoitettu. Mieleen tulee viime päivinä netissä kiertänyt Sakon ammusmainos.
      Siinä on laatikko näytillä ja ilmoitettu hinta 79,90e. Alle laitettu 1,60e/hlö.

En kyllä usko että kaikki olisivat puhtaita vahinkoja vaan laitettu sellaisenaan menemään kun tiedetään että mainoksen levikki hoituu kuin itsestään.

• No tuon on just semmoinen tyypillinen uppista keikkaa -moka, jonka vahingollisuutta mainoksessa sopii jo epäillä.

Tänään oli päivällä Maikkarin sivuilla seuraava otsikko:
        Zelenskyin Suomen-vierailu esti torikaupan - EKP:n odotetaan nostavan ohjauskorkoa

• Anonyymi

what yuo dont know wont kill

• Olet jokseenkin absoluuttisen väärässä.

• Anonyymi

oletko Jouko Jstbvenpä'ä bslyonåpryttuy i?

• Tarkoittaako tuo:
        oletko Jouko Jästipää, pyttipannunarttu?

• Anonyymi

pidän tuosta pelista intestate.... autotaqistelup3eli

• Anonyymi

jä'reä,måoe' aseota aautoissa asennettuna... kranaatinheittimiäkin voi olla heh

• Anonyymi

som' takiat kp sem ett' 'jdet jeööimtaoöasxtem jeöverttoo

• Anonyymi

Otetaa uusiksi. Kikkuli hodarin välissä. 😁

❄️

• No on se herkkää taas tänään... Eikä ole ku makkara jolla on pekonitakki, hyi sinua 🤣

• Anonyymi

No on se herkkää taas tänään... Eikä ole ku makkara jolla on pekonitakki, hyi sinua 🤣

Jäis syömättä. Ylläpito on herkkähipiäinen. Poistuu herkästi kommentti, jos näin nimimerkittömänä kirjoittaa "rumia" sanoja. 😜

❄️

• Anonyymi kirjoitti:

Jäis syömättä. Ylläpito on herkkähipiäinen. Poistuu herkästi kommentti, jos näin nimimerkittömänä kirjoittaa "rumia" sanoja. 😜

❄️

No lähtee rekuiltakin aika herkästi, saa kattoa miten niitä tuhmia puhuu. Paitsi multa, jostain syystä, ihme homma sekin.

• Anonyymi

taixstdelu-autopeli intestate

• Joskus makkarat tai nakit näyttää miehen intiimiltä ruumiinosilta.

Kasarina ja ysärinä oli tosiaan teeveessäkin joskus kaksimielisiä mainoksia. Esim. Tupla-suklaapatukan mainos (muistan tämän ysäriltä), jossa kaksi miestä menee pelastamaan junassa ryöstäjien käsissä olevaa naista. Toinen miehistä työntää suklaapatukan seinän raosta junan vaunuun, jossa nainen on. Mainoksessa sanotaan "Ei taida tyttö tietää, että seinän takana on patukkaa tarjolla".

Yhtenä iltana katselin vanhoja mainoksia Youtubesta (olisko ollu kasarailta ja ysäriltä) ja tuli todettua ainakin yhestä mainoksesata, että olipa kaksimielinen. En osaa sanoa menisikö nykyään sellaiset kaksimieliset mainokset läpi eikä sellaisia taideta niin paljon nykyään tehdäkään.

• Ennen mainokset olivat myös yksinkertaisempia ja niissä oli myös enemmän huumoria.

• Anonyymi

Satuitko kattomaan vanhaa classic-mainosta? Sitä, missä se pieni ukkeli saa naiselta läimäsyn, kun näyttelee käsimerkein jäätelön muotoja. 😅

• "Katsokaa, näkkileipä!"

• Anonyymi kirjoitti:

Satuitko kattomaan vanhaa classic-mainosta? Sitä, missä se pieni ukkeli saa naiselta läimäsyn, kun näyttelee käsimerkein jäätelön muotoja. 😅

Muistan varmaan tuon mainoksen. En löytänyt Youtubesta, kun äsken yritin etsiä.

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Muistan varmaan tuon mainoksen. En löytänyt Youtubesta, kun äsken yritin etsiä.

En oo kans hetkiin siihen törmänny, mut se oli hauska.

• Anonyymi

joku oikein niin autotaistelu-peli interstate.... sitten tule4e4 video: epäonnistuist kuoli tuo tyttö, yritä uudestaan...

• Anonyymi

😆😂 Apua, kerran näinkin päin. Todennäköisesti vulvasta on vastaavia mainoksia nähty ja tehty vuosikymmeniä, ripsipiirakat ja muut tortut, nyt vuorossa miehinen makkara..
      Kieltämättä muistuttaa aika paljon sitä itseään, ehkä kohta saamme nähdä sämpylän uuden muodon joka on kuin vulva auki levitettynä, makkara lepäämässä siinä välissä ja valkoinen majoneesi valuu joka paikasta..😂
      Voi mies parkoja, ei mitään kunnioitusta vaikka suurin osa maailman rikkaista ja johtajista on miehiä niin makkaraksi muuttuvat kaikki..naisten silmissä. Hirvittävän traumatisoivaa varmasti. Miten kehdataankaan tehdä ”pilkkaa” miehistä..törkeää..😩😭🤔🙄

• Niin just, miten kehtaavatkaan 🤣🤣🤣
        Anti palaa vaan, koko rahalla, hauskahan tuo on. Tosin joku mega/mini -muna tulee nyt sitten pahoittamaan mielensä, kun makkara hodarissa on liian pieni/iso, mutta siinähän parkuvat 😂

• Anonyymi

voi minä näin joskus jonkun puolustusvoimien komentaja naisen jotai njutrtelinkin

Rekisterikilvistä ne näkee ja huomaa... joku valojuttu polkupyörässä, muttaz jooh joku tyttö siiskin joku komentajan tehoinen

• Anonyymi

Tarkoituksella tai tarkoittamatta, niin todella tehokas mainos. Sinäkin teet tässä ihan ilmaiseksi mainostyötä R-kioskille jakamalla tätä juttua.

• Kyllä vain. Ja todellakin teen, se oli kyllä tiedossa. Siksikin tuo herätti kysymyksen, että onko kuva tarkoituksella sellainen kuin se on, koska sillä saa taatusti some-näkyvyyttä ilmaiseksi.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8339
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2288
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2142
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1738
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1677
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1497
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1103
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe