Keskiviikon kevyet

Anonyymi-ap

Niin mitä tahansa kevyttä.

48

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka näytti enää 83,5 kg

• Anonyymi

No ootas, mää kipasen sinne. 😉

• Anonyymi
    • Tähän ei nyt oikein sopinut se Kevyesti Keskellä Päivää, joten kaivoin esiin klassikon 😄

The Beach Boys: Surfin' USA
      https://youtu.be/iOqRGErpkSE

• Anonyymi

Mikä oikeinjäänyt mieleen näyttelija Rebecca Ferguson.... uudessa the shining... näytteli julmaa naista kyllä.

• Anonyymi

Doctor Sleep elokuvan nimi.

• Olen huomannut rakas ystävä en sovellu näihin leikkeihin.

• Minusta oli hassua joku kiinalainen sanoi olen kuin vanha kiinalainen🥰
        Minkälaisia ne? Kiinalaiset

• valtakunta kirjoitti:

Olen huomannut rakas ystävä en sovellu näihin leikkeihin.

Me kaikki yritämme vain selvitä parhaamme mukaan ja varsinkin yitämme vaikuttaa pätevämmiltä kuin oikeasti olemme.

• buddy-love kirjoitti:

Me kaikki yritämme vain selvitä parhaamme mukaan ja varsinkin yitämme vaikuttaa pätevämmiltä kuin oikeasti olemme.

Joo koronasta en jaksa jauhaa mutta oletko pysynyt mukana koronassa kun variantteja on monenlaisia ja taas tapaukset nousussa. Minusta tuntuu ikävältä että iäkkäät heitetty kuin oman onnen nojaan. Kun kuuntelin kansanradiota minut ohjattiin sinne . Aloin olemaan taas surullinen heidän puolesta. Joku kävi ruokaa hakemassa kaupan roskiksilta. Pyysi ettei kauppojen roskiksia pistettäisiin lukkojen taakse kun sillä säästää.

• buddy-love kirjoitti:

Toinen pyysi elkää niitä tauteja levittäkö tämä on todella paha. Nyt jontoinen kerta. Olen niin surullinen heidän puolesta kuin kylmää vettä täälläkin heitetään päälle. Haluavatko he tuollaisen elämän vanhana ettei kukaan suojele koska ei ole lähimmäinen.

• buddy-love kirjoitti:

Olen todella surullinen mihin on kadonnut ihmisten halu suojella. Minusta jo FFP2 tämän näyttää joku on pysynyt miten voi suojella iäkkäitä oikein jos he ei ymmärrä itse suojautua netissä lukee mutta eihän edes äitinikään minua usko koska en ole lakkia saanut tai asiantuntija.

• valtakunta kirjoitti:

Toinen pyysi elkää niitä tauteja levittäkö tämä on todella paha. Nyt jontoinen kerta. Olen niin surullinen heidän puolesta kuin kylmää vettä täälläkin heitetään päälle. Haluavatko he tuollaisen elämän vanhana ettei kukaan suojele koska ei ole lähimmäinen.

Täällä meillä ei ole kenelläkään ollut vielä koronaa ja lähikylälläkin vain harvalla.
        Ne uudet versiot ovat yleensä koko ajan lievempiä tauteja kuin ne aiemmat.
        Virukset toimivat niin, sillä ne selviävät itse parhaiten silloin kun niistä aiheutuu ihmiselle vähiten haittaa.

• buddy-love kirjoitti:

Monella iäkkäällä edes suojelee isänikin iskee masspainostus päälle. Kun kukaan muu ei käytä. Muistat varmaan sydämen ohitusleikkaus tehty kun minun toiseksi vanhempi lapsi syntyi kun olin sairaalassa. Voihan olla että puhuin marttyyrimallarille mutta sinun kanssa vaan yksityisviestejä pääsääntöisesti.

• valtakunta kirjoitti:

Monella iäkkäällä edes suojelee isänikin iskee masspainostus päälle. Kun kukaan muu ei käytä. Muistat varmaan sydämen ohitusleikkaus tehty kun minun toiseksi vanhempi lapsi syntyi kun olin sairaalassa. Voihan olla että puhuin marttyyrimallarille mutta sinun kanssa vaan yksityisviestejä pääsääntöisesti.

Siis ainoastaan.

• valtakunta
        buddy-love kirjoitti:

Sinä ystäväni olit kaikkein lähimmäksi minua päässyt.🥰
        Kaikki muut ovat toisensa tavannut minä en ole uskaltanut en koskaan.

• valtakunta kirjoitti:

Sinä ystäväni olit kaikkein lähimmäksi minua päässyt.🥰
        Kaikki muut ovat toisensa tavannut minä en ole uskaltanut en koskaan.

En minäkään ole tavannut kuin Liskon.

• buddy-love kirjoitti:

En minäkään ole tavannut kuin Liskon.

Ouh. Sinä joskus vannoit ettet ketään ota.🥰

• valtakunta kirjoitti:

Ouh. Sinä joskus vannoit ettet ketään ota.🥰

Ei ollut tarkoituskaan, mutta Lisko tarvitsi minua.

• buddy-love kirjoitti:

Täällä meillä ei ole kenelläkään ollut vielä koronaa ja lähikylälläkin vain harvalla.
        Ne uudet versiot ovat yleensä koko ajan lievempiä tauteja kuin ne aiemmat.
        Virukset toimivat niin, sillä ne selviävät itse parhaiten silloin kun niistä aiheutuu ihmiselle vähiten haittaa.

Se on oikeasti vaarallinen isä ei päässyt loka-marraskuussa sisällä vaikka ei hengittää jaksanut. Oli 4 viikkoa yhtäputkeen kipeänä kuvasivat laittoi kotiin taas meni seuraavana päivänä uudelleen kun ei jaksa päivystykseen antoin lääkkeitä ja kotiin ja isä meni taas kun ahdisti henkeä sitä antoi jotain kortisonia.

Siis kaikki ei ole noin sitkeitä hakemaan apua eikä edes ohjannut testeihin pitäisi itse osata.

https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/taudit-ja-taudinaiheuttajat-a-o/koronavirus-sars-cov-2

”Miten koronavirus todetaan?

Koronaviruksen aiheuttama tartunta todetaan terveydenhuollossa PCR-testillä tai antigeenitestillä. Erikoistuneissa viruslaboratorioissa koronaviruksia voidaan myös viljellä.
        Koronaviruksen COVID-19 laboratoriotutkimukset – ohjeita laboratorioille.

Koronatestejä tehdään terveydenhuollossa, jos henkilöllä on koronavirukseen liittyviä oireita ja lisäksi jos

terveydenhuollon ammattilainen on suositellut testiä tai
        työskentelet sosiaali- ja terveydenhuollossa asiakas- ja potilastyössä tai
        työskentelet missä tahansa tehtävässä ympärivuorokautisessa hoiva- tai vammaispalveluissa tai
        kuulut vakavan koronavirustaudin riskiryhmään tai
        Vakavan koronavirustaudin riskiryhmät
        olet raskaana.
        Voit tehdä oireiden arvioinnin Omaolo-palvelussa.
        Omaolo.fi

• buddy-love kirjoitti:

Ei ollut tarkoituskaan, mutta Lisko tarvitsi minua.

Se oli tärkeää et olisi varmasti muuten rikkonut vannomuksia. Sinä olet tärkeä. Harmittaa vuosia katosi. Kunnioitin rajoja.

• Anonyymi

yririn autrtaa parnaani mukaan innostta tyttöjäkin innostaa juttuihin, mutta minunkin valta on rahallinen...anteeksi no jooo ;D

• Anonyymi

mitenkäs kkk-komentsjsykin dsnoivsyt minulle ityse asassa Ohiosta: että on aivan amaa mitä teet, ei haittaa koska olet oikeamieleinen voit höpötelläkän mitä tahansa huvittaa, jolloin pyysin että: en pääse juttuihin sivustoille joihinkin, omasta pyynnöstäni :D

• Kuulostat ystävä vähän kevyeltä tänään. Kun Voi ihan kevyesti puhua.

• Kunhan hassuttelin toivottavasti et loukkaantunut, Kun oli niin kevyt aiheena niin höpöttelen kevyesti.

• https://www.youtube.com/watch?v=T4yh2NZ0kJw

Ben Howard End of the Affair

• Anonyymi

Ei kyllä kovin kevyttä. Onneksi ollaan torstain puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä kovin kevyttä. Onneksi ollaan torstain puolella.

Torstai on totisuutta täynnä

• Nyt on kyllä jo torstai mutta olisko tää teeman mukainen biisi?🙂.

The Hollies: He ain't heavy his my brother

• Anonyymi

Keksiviikon lyhyet, ja Lauantain Luhuet. Ja Perjantain Pätkät.

• Anonyymi

metalli-mosaiikki... kuin paikkaa paikan päälle laittaisi, .... hmmm joos hyvin vinkauhtaa aina mieleen jostain asioista musiikkeja, tuokin:

Pinokkion hallitsija, kuin pääministeri on koko eduskunnan nukkien hallitsija, masteri:

https://www.youtube.com/watch?v=6xjJ2XIbGRk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8299
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2268
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2132
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1728
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1467
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1093
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe