Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

1459

1. Hieno+tarina+resupetteri.+Minä+olin+9+vuotias+kun+havaittiin+että+olen+yli+älykäs+lapsi+ja+minut+siirrettiin+suoraan+tukioon+tuki+opetukseen.+Siitä+suoraan+armeijaan+luokkaan+C,+joka+tarkoittaa+synnynnäistä+sotakonetta+jonka+ei+tarvi+mennä+oppimaan+amatööreiltä.+Kampura+jalkojen+vuoksi+en+päässyt+pakoon+himokasta+enoa.Eno+lopetti+rääkkäämiseni+vasta+siihen+kun+se+näki+kerran+peilistä+että+hymyilen.Matkalla+maitokauppaan+tapasin+Aimon,+mutta+rakkaus+oli+onneton.+Odotin+Aimoa+turhaan+sätkä+vehkeiden+haku+matkalta+takaisin+kotiin+kantaen+Aimon+edellisestä+liitosta+olevia+19+vuotiaita+kaksosia++ruokkien+niitä+tutti+vellillä.+Sitten+nekin+otettiin+huostaan.++Myöhempi+historiani+onkin+ihan+ledendaarinen.+Valmistuin+kellohame+tanssijaksi+viisi+kymppisenä+mutta+sitten+kihti+vei+jalat.+Arin+kanssa+kävittiin+Hua+Hinissa+ja+Bhuketissa+taksilla.+Siinä+oli+laatua+ja+tasoa+siinä+matkassa.Nyt+olen+Paraisten+Hoivakoti+MuIkunmutkassa+siivousparvekkeen+päivystävänä+sätkämiehenä.+Koskaan+ei+tiedä+jos+Aimo+sieltä+tulee+valkoisella+hevosella+tai+ladalla+hakemaan+mut+pois+täältä.
  2. Minä+vai?+Havaittiin+jo+eskarissa+että+olen+yli+älykäs+lapsi+ja+minut+siirrettiin+suoraan+tukioon.Sain+ilmaiseksi+Suomessa+naista+jo+viiden+vanhana+ja+minulla+oli+jäpäkkä+jöpökki.+Siitä+suoraan+aka+teemiseksi+korkeimpaan+kouluun+seittemänteen+kerrokseen.+Alkoi+suomalainen+menestystarina+jolle+ei+ole+vertaa.+Opetin+samalla+caratea+ylä+osattomille+orpolapsille+joista+tuli+kolmen+danin+maailman+rakennus+mestareita.+Sitten+naiset+himoitsi+minua+kovin+ilmaisesti+ja+sijoitukseni+poikivat+kohtuu+miljoonia.+Rakkaus+oli+niin+kuumaa+että+suomi+vaimoni+paloi+poroksi.+Heti+kun+vaimo+oli+tuhkana+niin+thai+vaimo+tuli+ja+kosi+ilmaiseksi+ja+sitten+vaklasin+sitä+kun+se+kävi+suihkussa+viekoittelevasti.+Annoin+aina+sille+tippiä+ja+pyyhkeen+kun+se+tuli+suihkusta.+Menestyksestä+toiseen,+se+on+mun+tarinani!