Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+vai?+Havaittiin+jo+eskarissa+että+olen+yli+älykäs+lapsi+ja+minut+siirrettiin+suoraan+tukioon.
Sain+ilmaiseksi+Suomessa+naista+jo+viiden+vanhana+ja+minulla+oli+jäpäkkä+jöpökki.+
Siitä+suoraan+aka+teemiseksi+korkeimpaan+kouluun+seittemänteen+kerrokseen.+Alkoi+suomalainen+menestystarina+jolle+ei+ole+vertaa.+Opetin+samalla+caratea+ylä+osattomille+orpolapsille+joista+tuli+kolmen+danin+maailman+rakennus+mestareita.+Sitten+naiset+himoitsi+minua+kovin+ilmaisesti+ja+sijoitukseni+poikivat+kohtuu+miljoonia.+Rakkaus+oli+niin+kuumaa+että+suomi+vaimoni+paloi+poroksi.+Heti+kun+vaimo+oli+tuhkana+niin+thai+vaimo+tuli+ja+kosi+ilmaiseksi+ja+sitten+vaklasin+sitä+kun+se+kävi+suihkussa+viekoittelevasti.+Annoin+aina+sille+tippiä+ja+pyyhkeen+kun+se+tuli+suihkusta.+Menestyksestä+toiseen,+se+on+mun+tarinani!
22.09.2021 21:25
Kerran+pyysin+aimoa+säätämään+mersun+venttiilin+rakotulkilla...+koska+meillä+on+eri+kieli+aimo+kuuli+väärin+että+mun+venttiilin+ja+mulkulla...+meinasin+tulla+hulluksi...
22.09.2021 21:08
Resupeppu..+kerran+aloin+oikeen+pohtia+asioita+ja+mietiskellä...+meinasin+tulla+hulluksi.
22.09.2021 20:57
Kaverini+Toveri+Numban+omaisuutta+hallinnoi+asiana+ajaja,+mutta+aito+thaimaalainen+asianajana+nimeltään+Lui+Hu+Vaan.+Kun+asianajaja+kysyy+Numbalta+kokouksessa+hau+du+ju+duu,+Numba+vastaa+yes+dänks.+Sitten+he+katsovat+Nanan+yli+kahden+miljoonan+euron+kondon+papereita,+jotka+Numba+on+itse+tehnyt+ja+hymyilevät+toisilleen+kaffetta+hörpätessään+posliinikupeista.+Lui+Hu+kysyy+more+kaputsiino?+Numba+vastaa+"nou+mii+majuri+tikkariver+suomi"
Asian+ajaja+sanoo+juu+rent+only+mummonmökki+vantaa+and+juu+häv+nou+mani,+nou+nana,+nou+natting.+Numba+tähän+että+yes+pliis,+tuu+sugör+ja+punasta+maitova,+i+häv+paska+in+mai+sivuraitaverkkari.+Asian+ajaja+taluttaa+tässä+kohtaa+sijoittajan+ulos+ja+opastaa+Saviolle+lähtevään+bussiin+Tikkurilan+asemalla.
21.09.2021 21:43
Tumputin+kerran+kuntoutuksessa+niin+kovasti+paraisten+virkistys+majan+puuseessa+Hobby+Hallin+kuvaston+kanssa+että+huusi+kaatui+rinteeseen+kivikkoon..+Aimo+oli+nähnyt+koko+toimituksen+piiloutuneena+paskatynnyrin+taakse.+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+multa+meinasi+mennä+maine.
21.09.2021 20:10
Olin+tavannut+thai+aimon+ekaa+kertaa..+sanotaan+että+kun+löytää+sen+oikean+niin+perhoset+kutkuttelee+vatsan+pohjassa...+mutta+mulla+siellä+ei+kuplinut+kuin+pieru,+mutta+kellohameen+alla++alakerta+kuhisi+kuin+tulessa+ja+kutitti+vallan+vietävästi..+ajattelin+sen+olevan+sitä+ilmaista+tosi+rakkautta..+lopulta+oli+pakko+mennä+lääkäriin+ku+ei+saanut+enää+nukuttua+siinä+rakkauden+tuskassa..+satiaiset+ja+hiivatulehdus.+Aimo+sanoi+saaneensa+ne+yleisestä+vessasta+kun+oli+vahingossa+laittanut+jonkun+toisen+pogserit+jalkaansa.
20.09.2021 19:38
Terapia+tunnilla+piirrustuksen+opettaja+piirsi+mulla+iki+oman+viisumin.+Piirsi+siihen+kuvanikin+ja+laittoi+nimen.+Olisin+laittanut+sen+magneetilla+huoneeni+jää+kaapin+oveen+mutta+mulla+ei+ole+jääkaappia+huoneessani+ja+söin+viimeiset+mangeetit.
19.09.2021 22:45
Meinasin+tulla+hulluksi+kun+kerran+sain+oikein+kunnolla.+Eno+oli+kuitenkin+kohtuullisen+hellä.+Exän+veli+palasi+Hua+Hinista+Suomeen+ja+on+minulle+vihainen+kun+olen+esitellyt+hänen+kuviaan+ominani.+Itse+en+ole+käynyt+kuin+Kotkassa,+Vaasassa+ja+Hesassa.
Keskisen+kylä+kaupassa+käytiin+toissa+kesänä+kuntoutus+matkalla.+Ei+nähty+vesaa+mutta+ostin+vappu+billin.+Oli+tarjousessa.
19.09.2021 21:30
Kerran+juoksin+vuorilla+niin+että+meinasin+tulla+hulluksi.
18.09.2021 12:48
Tuli+mieleeni+tarina+kun+kerran+meinasin+tulla+hulluksi.
17.09.2021 22:06
On+sitä+tehty+aasien+kauppaa+jo+silloin+kun+petterit+vielä+lupsutti+porkkana+sosetta+muovi+lusikalla.+Sain+35+vuotis+lahjaksi+pehmo+aasin+jolle+annoin+nimeksi+polle.
Se+kulki+mukana+kaikkialle.+Käytiin+isän+kanssa+viipurissa+lomalla+ni+polle+jäi+tulliin+ku+isä+ukko+oli+kätkeny+sen+sisään+anfetamiimia.
17.09.2021 13:21
Syytä+siitä+neitiä...+kun+neiti+hoitaa+oman+osansa+niin+sitten+tulee+pandaa+ja+en+puhu+lakuritsasta+nyt+vaan+ehtasta+ähtärin+pandasta.+Täällä+mä+odotan+valmiina+kiparats+asennossa+Chiang+Main+keskus+aukiolla.+Tunnistat+minut+japani-otsapannasta+ja+kurki+asennosta.+Et+voi+erehtyä.+Mister+Miyagi+on+mukana+kans+jos+porukalla+hyökkäätte.+Lyhyt+mutta+vaarallinen.+Samanlainen+tukka+ku+mulla.+Muotia+oki+navalla.
16.09.2021 18:14
Meille+ilmoitettiin+yhtäkkiä+tiisdaina+että+Hoivatalo+MuIkunmutkassa+on+kahelta+henkistä+valmennusta.+Numba+lukittautui+huoneeseensa+eikä+suostunut+tulemaan+pois+ennenku+luvataan+ettei+porata.+Se+kun+luuli+että+kyse+on+hammas+lääkäristä.+Mulla+oli+hauskaa+kun+tiesinhän+mä+että+kyse+on+junppa+tunnista+jossa+tulee+läähätys+kun+tehään+juttuja+pallolla+ja+rengailla.+En+mennyt+mäkään.+Valehtelin+että+on+37+ja+neljä+kuumetta+ja+teeskentelin+teko+yskää.
15.09.2021 20:15
No...+kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+rakastelin+kymmenen+heinä+miehen+kanssa+ilmaiseksi+rypsi+pellossa.+Yhden+lempi+nimi+oli+seivästäjä+eikä+se+nimi+tullut+hänen+heinä+mies+taidoista....
15.09.2021 17:07
Kerran+kirjoitin+tänne+23+tuntia+putkeen..+vierailevina+tähtinä+oli+kaikki+sivupersoonani+ja+ne+kaikki+sanoi+aina+"hyvin+sanottu"+kun+kirjoitin+itse+itselleni..+hoitaja+tuli+siihen+sanomaan+että+nyt+sammuut+wifi+että+nyt+nukut+ainakin+3+tuntia.+Meinasin+tulla+hulluksi..
14.09.2021 22:39
Kurkistin+sellaisesta+ulos+ekaa+kertaa+1957..+Kätilö+sanoi+että+niin+on+isänsä+näköinen+että+pahaa+tekee.+Pimbsaa+sain+sitten+ekaa+kertaa+1986+ja+heti+perään+1998.+Sisko+nosti+molemmista+syytteet.+Onko+se+mun+vika+jos+se+ei+kestä+kiljunderia+buprofeiinin+ja+silmä+tippojen+kanssa?
Just+ku+pääsin+makuun+ni+tuli+4+vuotta+linnaa+lasten+vakoilemisesta+uima+hallin+vessassa...
Pakenin+Naaralta+lomilla+ja+elin+17+vuotta+metsässä+setämiehen+kanssa.+Se+oli+elämäni+romanddisinta+aikaa.
14.09.2021 19:07
Meinasin+tulla+hulluksi+kerran+kun+olin+seksi+matkalla+Paraisissa,+mutta+eno+oli+hellä+kiinnittäessään+minut+puima+koneen+porpeliin+mutta+sitä+se+kertonut+että+oli+luvannut+mut+Paraisten+Pallon+kortteli+liigan+kakkos+palkinnoksi..+kirjaimellisesti..
14.09.2021 11:30
Vaan+entäs+se+eläke+petteri..?+onko+eläke+kunnossa?+Jos+ei+ole+kunnossa+tulee+kunto+tarkastaja+ja+laittaa+kusiseen+paikkaan+boseen+ja+sieltä+et+lähe+ennenkuin+valta+kunnan+sulttaani+tulee+ja+laskee+suomeen+takaisin+kuopijoon.+Tänään+oli+torilla+muikku+kukot+2+kpl+vitosella.+Nyt+alkaa+olla+hinta+kohillaan.+Multa+puuttui+siitä+vajaa+femma+mutta+sain+pululta+napattua+torinakin.+Melkein+kogonaisen.
13.09.2021 13:33
Meinasin+tulla+hulluksi+kun+kerran+olin+melkein+selvin+päin.+En+ollut+vetänyt+kuin+buprenorfiinia,+tramadolia,+kodeiinia+ja+oksikodonia.+Tsopiklonia+jonkin+verran+ja+tietenkin+oxycontinia+joka+on+kaiken+lisäksi+hyvän+makuinen.+Perinteistä+tradolania+oli+tietenkin+tullut+otettua+kipuihin+ja+perussairauksiin+mutta+oli+hienoinen+virhe+vetää+sitä+samaan+aikaan+imovanen+ja+zopinoxin+kanssa.+Korjasin+tilannetta+metyylifenidaatilla+ja+tsoplideemillä.+Olo+helpotti+kun+otin+vähän+lisdeksamfetamiinia+600+milli+krammaa.+
Tuolloin+huomasin+että+raittius+ei+ole+mun+juttu+ja+sattui+vielä+olemaan+kela+päivä,+niin+aloin+ottaa+oikein+toden+teolla.+Pelin+avasi+teollisuus+bensiini+ja+parketti+lakka+johon+lutrasin+sekaan+temgesiciä+ja+naloksonia.+Tuli+tyttömäinen+olo+kun+annoin+kasseille+kyytiä+kurittamalla+niitä+kärpäs+läpällä.
S
12.09.2021 11:11
Meinasin+kerran+tulla+hulluksi+kun+aimo+veti+varaanin+pois+takasuolestani+just+kun+olin+päästämässä+kimeän+khiai+huudon...+nakkasin+mämmiä+lusikallisen+sen+kasseille+kostoksi.
11.09.2021 19:31
26 / 72