Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ahaa+että+resupetteriä+kiinnostaa+nyt+meikäläisen+jahdit..+okei+voin+kertoa+siitä+hieman+jos+tarkoitat+tätä+Pattayalta+hankkimaani+kohtuu+miljoona+jahtia?+Ensinnäkin+siinä+on+kansi+ja+ruori+joka+kääntää+perätintä.+Kaasu+poljinta+kun+painaa+niin+viilattu+porpeli+pyörii+villimmin+ja+sitten+mennään+blaanissa+niin+että+kaislikossa+suhisee!+Märssy+korista+kun+kabteeni+katsoo+horisonttihin+niin+näkee+kauvas.+Paatin+pituus+on+30-100+metrijalkaa.+Kone+pellin+alla+jyrisee+V8+moottori+johon+asensin+4+lisämäntää+ja+nyt+se+on+V12.+Amerikkalainen+mosa.+Ei+ihan+halpa+mutta+sattui+tuossa+olemaan+vähän+ylijäämää+ja+veron+palautukset+on+tulossa+kans.+9,32+thaimaan+euroa.+Palpa+pullojen+kanssa+hajen+vähän+märkää+paikallisesta+pitkä+ripasesta.+Savonlinnassa+pientä+tihgu+sadetta+nyt.
11.09.2021 14:05
Julisdan+huahinin+miehen+voittajaksi.+Paremmat+selitykset+kuin+rakkaalla+ja+oma+peräinen+vene+pranburin+satamassa+ja+paremmat+porpelit.
10.09.2021 20:58
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+thai-aimo+päästi+isotooppi+metaani+ibuprofeiini+pierun+naamalleni+jossa+oli+mukana+heinosen+liha+pulla+aromaattia+ja+muita+sallittuja+ja+kiellettyjä+lisä+aineita.
10.09.2021 20:55
Resupetteri+kerran+koetin+ajatella+ja+oikein+pohtia+asioita...+meinasin+tulla+hulluksi.
En+suosittele.
09.09.2021 18:11
Hyvin+sanottu+Campodian+mies!+Kerran+mulla+oli+niin+huono+olo+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Sitten+siihen+tuli+numba+ja+Jeesus+vapahtajamme+Gristus.+Hoitaja+antoi+sähköshokkeja+eteis+värinääni+ja+toiseen+silmääni+palasi+näkö+aisti.+Sillä+reissulla+oltiin+pitkään+kun+moni+elin+vaurio+oli+ja+tulehus+arvot+aivan+tapissa+monta+viikkoa.+Jossakin+vaiheessa+epäilivät+ebolaakin+mutta+ihan+tavallinen+korvike+viina+myrkytys+se+oli+ja+veä+ite+vuosi+kaupalla+ihan+mitä+sattuu+naamariin+ja+koeta+pysyä+terveenä...
09.09.2021 15:31
Kiitos+kysymästä+häiritsetkö+jos+poltan+sätkää+tässä+samalla?+Karvaperse+sätkää+tässä+veän+ku+viltterit+loppu.+Vähän+kohmeloa+on+ku+alko+kuu+railakkaasti+alkolla..+ens+viikolla+nähään+sitten+taas+vilua+ja+nälkää.+Muna+voi+huonosti+mutta+maistuu+hyvältä+piiraan+päällä.+Päivällä+pystyy+aina+syömään+vähän+ku+silloin+ei+okseta+niin+pal.+Hammas+lääkärissä+kävin+ni+se+soitti+ampulanssin+kun+avasin+suuni+ja+otti+itelleen+lisä+happia.
07.09.2021 17:14
Voin+vakuuttaa+että+olen+ollut+Suomessa+jo+63+vuotta+ja+risat+hampaat.
07.09.2021 16:32
Sanos+muuta!+Muuta.+Meinaan+tulla+hulluksi+kun+kukaan+ei+usko+minun+thaimaa+juttujani..+kohtuumiljoonajahteja+löytyy+voin+vakuutta+ja+meren+ranta+huvilat,+laatu+kulkus+pelit+ja+vehkeet+joissa+on+aitoa+amerikkaa...+muut+esittelee+korttejaan+ja+keltaisia+pahvilappuja+joita+myydään+tossa+kioskissa+vieressä..+minä+en+sellasia+tarviste.+Voin+ottaa+kyllä+kuvia+niistä+mutta+ensin+haluan+nähdä+neidon+tatuoinnin+uimassa+mersun+kanssa..+siiten+tulee+komeat+kuva+sarjat+kyllä+jossa+mukana+ledengaarinen+kuksa+jota+kadehtitaan+kaikkialla+maailmassa.
07.09.2021 16:30
Maapallolla+ei+ole+olemassa+eikä+ole+koskaan+ollut+yhtäkään+lajia+joka+ei+taistelisi+olemassaolostaan+ja+suojelisi+omiaan+kaikin+keinoin.+
Hyvätahtoiset+ja+heikommat+lajit+syödään+pois+kuleksimasta,+tai+surmataan+kuluttamasta+luonnonvarojamme,+jos+ei+maistu.+Niistä+voi+osasta+veistää+pahkoja+ja+tehdä+kivoja+koriste+-tai+käyttöesineitä.+
Ainakin+kiinalaisten+mielestä+kikkuli+jöpöttää+paremmin+kun+kirjahyllyssä+on+gorillan+ja+tiikerintassuja+ja+kaikkein+varmin+stondis+tulee+sarvikuonon+sarvijauheesta.
Ihminen+on+nuori+laji,+joka+harjoittelee+maapallon+hallintaa+ja+haaveilee+avaruusmatkoista.+Yli+90+miljardia+ihmisensukuista+on+elänyt+ja+kuollut+ennen+meitä.+Ei+me+heitäkään+voida+syyttää+alkukantaisuudesta,+koska+he+olivat+alkukantaisia+kuten+mekin+olemme+edelleen.
Surmaa+tai+tule+surmatuksi,+on+ollut+vähintään+sen+miljoonan+vuotta+ohjenuora+elossapysymiseen.+
Mihin+ne+vietit+ja+vaistot+olisi+kadonnut+yhtäkkiä+vaikka+vietetäänkin+kohta+vihreää+digitaaliaikaa+jossa+tuulimyllyt+humisee+ja+elokapinalliset+saavat+palkkaa+siitä+että+makaavat+Mannerheimintiellä+Kelan+kustantamassa+lääkityksessä?
Luonto+hoitaa.+Voimakkaimmat+ja+nokkelimmat+jäävät+henkiin+ja+jatkavat+sukua,+ellei+suuri+meteori+tai+gammapurkaus+meitä+sitä+ennen+hoitele.+Luonto+hoitaa+kyllä+hallitsemattoman+väestönkasvun+nälän,+tautien+ja+sotien+avulla.
Suuria+joukkotuhoja+on+ollut+noin+12+ennen+ihmistä.+Maapallon+eläimistä+99%+on+kuollut+sukupuuttoon+jo+ennen+ihmistä.+Ei+ihmistä+voi+siis+aina+kaikesta+syyttää.+Jääkaudet+eivät+ole+tulleet+siitä+että+heteromies+lämmittää+makkaraa+puukiukaalla+Härmässä.
06.09.2021 17:38
Ystäväni+lento+kapteeni+majuri+insinööri+koe+lentäjä+keksijä+sotilas+kouluttaja+Numba+ei+valehtele+koskaan.+Hän+puhuu+viittä+kieltä.+Myyn+muassa+ranskää.+Oli+siellä+keksijänä+vuosia.+
Tänäänkin+Numba+on+Thaimaan+hengessä,+mutta+vaikka+kaverini+onkin+niin+pakko+sanoo+että+sen+thaimaan+henki+haisee+pierulle.+Se+oli+tutun+hajuisa+se+henki+kun+suudeltiin.+Epäilen+että+se+on+lipittänyt+aimon+pyhintä+kielellään.+Ei+ole+olemassa+kahta+saman+hajuista+aimon+pyhättöä.
06.09.2021 17:22
Aimo+"rokotti"+minua+ensitreffeillä+niin+että+meinasin+tulla+hulluksi.
06.09.2021 16:29
Kerran+oli+niin+kauhea+kabuli+että+meinasin+tulla+hulluksi..+Aimo+oli+laittanut+täi+samppoota+ja+hyttys+kiekuroita+kiljuun+kertomattani.+Ne+kun+ei+käy+yhteen+viemärin+avaajan+ja+butaanin+kanssa+joita+olin+itse+sinne+jo+laittanut.+Aimo+loikki+pihalla+ja+ulvoi+kuin+susi+järsien+naapurin+lasten+rattaiden+pehmustuksia,+minä+uskoin+voivani+lentää+ilmojen+halki+kuin+taivaan+lintu..+ei+olis+koskaan+pitänyt+mennä+sen+vajan+katolle+näin+jälki+viisaana..
06.09.2021 15:48
Nyt+jätkät+pää+kiinni+tai+tulee+fyrkkaa...
06.09.2021 15:42
Ihastuin+alunperin+radio+mainokseen+ja+valitsin+tuon+hoivatalon.
"Hoivakoti+MuIkku,+Hoivakoti+MuIkku,+olit+noupadi+tai+julkku,+terve+tuloa+messiin+vaan,+joukkoon+vittuilevaan.+Männyssä+Mutkassa+MuIkun+näät+sä+oravan+ja+tulkun,+oravan+ja+tulkun"
Laitoin+heti+paperit+vetämään+ja+paikka+aukesi+kun+Huuru-Hilkasta+aika+jätti+B+osaston+huoneessa+117.
06.09.2021 13:20
Hei+kohtuu+rakkaat!+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+näin+tänään+rannassa+kyykkysavella++ollessani+niin+siistin+paatin+että+meinasin+tulla+hulluksi.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSObSr2lSRQ5AbOXjkiCmweS7uNl6H9sXYUAQ&usqp=CAU
Kramppasi+reidet+siinä+kyykyssä+ja+pompin+venhon+luokse+ikäänkuin+sellaisilla+lyhyillä+pupu+jussiloikilla+ja+otin+kuvan.+Töpöhäntä+roikkui+vielä+perässä+kun+ei+ollu+paperia.
Joku+ukko+tuli+siihen+ja+kyseli+että+kukas+paskaperse+se+täällä+kyykkii+minun+veneen+luona.+Tein+kohtuullisen+tarjouksen+ja+ukko+lähti+sitä+kotiin+harkitsemaan+sanaakaan+sanomatta.+Ei+oo+vielä+vastannut+viesteihini.+Hommaan+tohon+tohatsun+jyrisemään+takaosaan+ja+säädän+porpelit+maksimiin.+Nousee+plaaniin+herkästi.+Tässä+ihan+liikuttuu+itekki.
05.09.2021 19:02
Resupetteri...+et+voi+omistaa+keltasta+kirjaa+koska+se+on+ulko+maisille.+Vain+thaimaalainen+voi+omistaa+ulko+maalaisen+kirjan.+Voin+vakuttaa+että+kun+mummon+kanssa+vaihtaa+päikseen+talot,+niin+se+on+niin+normaalia+ettei+siitä+mitään+kirjoja+tehdä.+Et+voi+asua+keltaisessa+kirjassa+mutta+talossa+voi+asua+resu+petteri...+kun+katsoo+tarkkaan+koogos+puiston+oksaston+läpi+niin+näkee+kolmannen+kerroksen+ikkunan+joka+on+hyvin+tavallista+täällä+Thaimaassa.
Mulla+on+id+kortti+painettuna+titaani+ameksiin+sinne+taakke.+Tiedän+nämä+asiat+koska+vakuutan+jo+kauan+täällä+Thaimaassa.
05.09.2021 13:10
Kerran+kaks+ysikymppistä+akkaa+otti+kyytiin+ja+se+oli+kamalaa...+olin+silloin+ite+11...
03.09.2021 20:27
Sillä+sialla+ei+ole+enää+mitään+asiaa+meille...kiljut+särpi+ja+oli+imeskellyt+kaapista+liha+liemi+kuutiotkin+nälissään...+lupasi+kela+päivänä+korjata+kaiken+mutta+ei+oo+sitä+loppasuuta+näkynny...+jos+näkyy+ni+sano+sille+että+teen+sille+maksan+siirron+oksa+sahalla+liiterin+takana...
03.09.2021 10:32
Meinasin+tulla+hulluksi+kun+näin+unta+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+siitä+heräsin+ja+oli+tosi+sekava+olo.+Kaikkein+oudointa+oli+että+heräsin+Hoivapirtti+MuIkunmutkan+viereisestä+petäjästä+käpy+suussa+ja+luulin+hetken+aikaa+olevani+pieni+veikeä+orava..
03.09.2021 09:46
Kerran+oli+sellainen+kutina+kellohameen+alla+että+anoin+aimoa+rapsuttamaan+meikäplikan+nyymiä+vähän+anonyyminä+hameen+alta+Ronald+Reagan+naamari+päässä+mutta+sitten+huomasin+että+sen+kynsi+vallit+oli+huonossa+kunnossa+ja+peukalo+likainen.+
Sanoin+että+tuota+peukaloa+ei+minuun+työnnetä.
Asia+ratkaistiin+siten+että+aimo+rapsutti+nyymiä+vessa+harjalla.+Oli+aika+residenssillinen+olo!
01.09.2021 11:19
27 / 72