Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
105
Kommenttia
1468
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulla+on+jo+sellainen+Norja+huppari.+Hommattiin+viime+kesänä..+velipoika+juuttu+UFF+laatikkoon+kiin+mutta+saatiin+se+jo+samana+yönä+irti.+Vedettiin+Samaralla+hinaus+köyvellä+nilikoista.
02.10.2021 17:15
Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+päivystin+tätä+palstaa+nukkumatta+194+tuntia..+aimo+huitaisi+metrisellä+pölkyllä+päähän+kun+olin+mennyt+psykoosiin.+Olin+huutanut+äitiä+ja+yrittänyt+tunkeutua+savuhormiin+kiukaan+takaa+järsimällä+paneleihin+miehen+mentävän+reijän.+Kun+heräsin+luulin+näkeväni+taivaan+enkelin+mutta+se+olikin+koomaan+vajonnyt+aimo.+Oli+imenyt+ainakin+viiden+sytkärin+butaanit+nenäänsä+ja+kaatuessaan+lyönyt+päänsä+kaminan+kulmaan.+Itselläni+törötti+koivun+oksa+korvan+takana+pystyssä.
Sanoin+aimolle+kun+se+heräs+koomasta+puolen+vuoden+päästä+että+vuolee+seuraavalla+kerralla+sen+pölkyn+oksat+veks+millä+huitelee+menemään.
26.09.2021 18:08
En+usko+että+montaa+on+mutta+se+ei+estä+meidän+heteromiesten+keskinäisiä+kellohametanssiaisia.+Kyllä+hauskaa+voi+pitää+ilman+naisiakin,+sen+tietää+jokainen+joka+on+nakuna+ja+rasvattuna+harrastanut+poikamaista+karhun+painia+ihan+vaan+veljes+rakkaudesta+lajiin+niin+että+sapelit+kalisee.+Murahtelua,+örinää,+ähinää,+piereskelyä,+pierunhajua,+hienhajua,+tuskaa+ja+puhdasta+urheilu+juhlan+tunnelmaa!
26.09.2021 12:36
Vittumitäidiootteja+pattayan+rakkaat+vuorelle+paskojat..+Aina+kun+minä+olen+vuori+juoksun+MM+kisoissa+niin+paskannan+housuun,+vaikka+olenkin+vain+katsomossa+vonkaamassa+ilmaista+kisa+makkaraa+ja+sinabbia.
25.09.2021 08:09
Resupetteri..+kerran+lähdin+anniskelu+ravintola+bucciksesta+kylki+edellä+ovimies+Runqvistin+saattelemana+raikkaaseen+ulkoilmaan.+Siitä+käveli+kaksi+mummelia+rollaattorien+kanssa+ohi+ja+hymyili+vienosti.+Oli+romattinen+olo+niin+kysäisin+että+mitäs+likat?+Ei+puhuneet+mitään+ni+pitelin+toisen+sarvista+kiinni+ja+toistin+kysymyksen.+Kävivät+päälle+kuin+yleinen+syyttäjä+ja+hakkasvat+niin+pahasti+etten+tiennyt+enää+olenko+Britney+Spears+vai+Tina+Turner.+Helppohan+se+on+porukalla+tulla+päälle.
24.09.2021 17:42
Kerran+oli+tosi+romanttinen+tunne...+luulin+sen+olevan+rakkautta+koska+olin+kuullut+että+rakkaus+sattuu.+Ajattelin+jo+kosia+aimoa,+mutta+päätin+käydä+lääkärissä+sitä+ennen.+Ei+se+ollut+rakkautta+vaan+deodorantti+pullon+korkki+oli+jäänyt+kiinni+kakka+reikään.+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+sitä+irroitettiin..
24.09.2021 17:20
Lienee+tarpeetonta+sanoa+että+siinä+lippu+luukulla+totuuden+valjettua+meinasin+tulla+hulluksi...
23.09.2021 09:15
Säästettiin+äiteen+kanssa+mulle+lento+lippuun+rahaa+kerran.+Olin+silloin+48+v.
Äiti+sanoi+että+haet+siltä+thaimaalta+nainen+itellesi+kun+hän+ei+jaksa+enää+kerätä+niitä+koppuraisia+sukkia+sängyn+alta+eikä+kuunnella+kun+itken+öisin.+Äitillä+oli+sitten+lippu+rahat+lompakossa+ja+enomies+lähti+heittämään+meitä+Seutulan+lento+kentälle,+josta+lippu+piti+ostaa.
Minulla+oli+matka+laukussa+pakattuna+muna+voi+leipiä,+kala+kukkoa,+omenia,+sivu+raita+verkkarit,+kesäinen+filapaita+jonka+setä+toi+kanarialta+1981+vuonna.+Thaimaissa+kun+on+kuuma+ilmaston+muutos.+Jännitti+tosi+paljon+ja+piti+pysähdellä+huoltsikoilla+että+pääsin+vessaan.+Tulin+vessasta+siinä+lentoaseman+tien+nesteellä+niin+auton+takapenkki+oli+täynnä+tuuli+lasin+pyyhkijöitä.+Kysyin+äitiltä+mitä+nää+on+ni+Saabin+sulat+oli+kuulema+tarjouksessa+ja+äiti+oli+ostanu+niitä+neljät+kymmenet,+vaikka+enolla+on+Lada.
Lento+asemalla+hyvästeltiin,+äiti+itki,+enomies+itki+ja+taputti+selkään,+piti+puheen+missä+neuvoi+miten+naisen+kanssa+ollaan+ja+näytti+sen+kongreettisesti+vessassa.+Lippu+luukulla+tajuttiin+ettei+äitillä+ole+enää+rahaa+lento+lippuun+kun+melkein+kaikki+meni+tuuli+lasin+pyyhkijöihin.+Oli+meillä+pensa+rahat+kotiin+kuitennii+ja+äiti+osti+Kuopion+torilta+meille+lörtsy+kahvit.+Oli+tosi+hyvää.
23.09.2021 08:54
Minä+vai?+Havaittiin+jo+eskarissa+että+olen+yli+älykäs+lapsi+ja+minut+siirrettiin+suoraan+tukioon.
Sain+ilmaiseksi+Suomessa+naista+jo+viiden+vanhana+ja+minulla+oli+jäpäkkä+jöpökki.+
Siitä+suoraan+aka+teemiseksi+korkeimpaan+kouluun+seittemänteen+kerrokseen.+Alkoi+suomalainen+menestystarina+jolle+ei+ole+vertaa.+Opetin+samalla+caratea+ylä+osattomille+orpolapsille+joista+tuli+kolmen+danin+maailman+rakennus+mestareita.+Sitten+naiset+himoitsi+minua+kovin+ilmaisesti+ja+sijoitukseni+poikivat+kohtuu+miljoonia.+Rakkaus+oli+niin+kuumaa+että+suomi+vaimoni+paloi+poroksi.+Heti+kun+vaimo+oli+tuhkana+niin+thai+vaimo+tuli+ja+kosi+ilmaiseksi+ja+sitten+vaklasin+sitä+kun+se+kävi+suihkussa+viekoittelevasti.+Annoin+aina+sille+tippiä+ja+pyyhkeen+kun+se+tuli+suihkusta.+Menestyksestä+toiseen,+se+on+mun+tarinani!
22.09.2021 21:25
Kerran+pyysin+aimoa+säätämään+mersun+venttiilin+rakotulkilla...+koska+meillä+on+eri+kieli+aimo+kuuli+väärin+että+mun+venttiilin+ja+mulkulla...+meinasin+tulla+hulluksi...
22.09.2021 21:08
Resupeppu..+kerran+aloin+oikeen+pohtia+asioita+ja+mietiskellä...+meinasin+tulla+hulluksi.
22.09.2021 20:57
Kaverini+Toveri+Numban+omaisuutta+hallinnoi+asiana+ajaja,+mutta+aito+thaimaalainen+asianajana+nimeltään+Lui+Hu+Vaan.+Kun+asianajaja+kysyy+Numbalta+kokouksessa+hau+du+ju+duu,+Numba+vastaa+yes+dänks.+Sitten+he+katsovat+Nanan+yli+kahden+miljoonan+euron+kondon+papereita,+jotka+Numba+on+itse+tehnyt+ja+hymyilevät+toisilleen+kaffetta+hörpätessään+posliinikupeista.+Lui+Hu+kysyy+more+kaputsiino?+Numba+vastaa+"nou+mii+majuri+tikkariver+suomi"
Asian+ajaja+sanoo+juu+rent+only+mummonmökki+vantaa+and+juu+häv+nou+mani,+nou+nana,+nou+natting.+Numba+tähän+että+yes+pliis,+tuu+sugör+ja+punasta+maitova,+i+häv+paska+in+mai+sivuraitaverkkari.+Asian+ajaja+taluttaa+tässä+kohtaa+sijoittajan+ulos+ja+opastaa+Saviolle+lähtevään+bussiin+Tikkurilan+asemalla.
21.09.2021 21:43
Tumputin+kerran+kuntoutuksessa+niin+kovasti+paraisten+virkistys+majan+puuseessa+Hobby+Hallin+kuvaston+kanssa+että+huusi+kaatui+rinteeseen+kivikkoon..+Aimo+oli+nähnyt+koko+toimituksen+piiloutuneena+paskatynnyrin+taakse.+Meinasin+tulla+hulluksi+kun+multa+meinasi+mennä+maine.
21.09.2021 20:10
Olin+tavannut+thai+aimon+ekaa+kertaa..+sanotaan+että+kun+löytää+sen+oikean+niin+perhoset+kutkuttelee+vatsan+pohjassa...+mutta+mulla+siellä+ei+kuplinut+kuin+pieru,+mutta+kellohameen+alla++alakerta+kuhisi+kuin+tulessa+ja+kutitti+vallan+vietävästi..+ajattelin+sen+olevan+sitä+ilmaista+tosi+rakkautta..+lopulta+oli+pakko+mennä+lääkäriin+ku+ei+saanut+enää+nukuttua+siinä+rakkauden+tuskassa..+satiaiset+ja+hiivatulehdus.+Aimo+sanoi+saaneensa+ne+yleisestä+vessasta+kun+oli+vahingossa+laittanut+jonkun+toisen+pogserit+jalkaansa.
20.09.2021 19:38
Terapia+tunnilla+piirrustuksen+opettaja+piirsi+mulla+iki+oman+viisumin.+Piirsi+siihen+kuvanikin+ja+laittoi+nimen.+Olisin+laittanut+sen+magneetilla+huoneeni+jää+kaapin+oveen+mutta+mulla+ei+ole+jääkaappia+huoneessani+ja+söin+viimeiset+mangeetit.
19.09.2021 22:45
Meinasin+tulla+hulluksi+kun+kerran+sain+oikein+kunnolla.+Eno+oli+kuitenkin+kohtuullisen+hellä.+Exän+veli+palasi+Hua+Hinista+Suomeen+ja+on+minulle+vihainen+kun+olen+esitellyt+hänen+kuviaan+ominani.+Itse+en+ole+käynyt+kuin+Kotkassa,+Vaasassa+ja+Hesassa.
Keskisen+kylä+kaupassa+käytiin+toissa+kesänä+kuntoutus+matkalla.+Ei+nähty+vesaa+mutta+ostin+vappu+billin.+Oli+tarjousessa.
19.09.2021 21:30
Kerran+juoksin+vuorilla+niin+että+meinasin+tulla+hulluksi.
18.09.2021 12:48
Tuli+mieleeni+tarina+kun+kerran+meinasin+tulla+hulluksi.
17.09.2021 22:06
On+sitä+tehty+aasien+kauppaa+jo+silloin+kun+petterit+vielä+lupsutti+porkkana+sosetta+muovi+lusikalla.+Sain+35+vuotis+lahjaksi+pehmo+aasin+jolle+annoin+nimeksi+polle.
Se+kulki+mukana+kaikkialle.+Käytiin+isän+kanssa+viipurissa+lomalla+ni+polle+jäi+tulliin+ku+isä+ukko+oli+kätkeny+sen+sisään+anfetamiimia.
17.09.2021 13:21
Syytä+siitä+neitiä...+kun+neiti+hoitaa+oman+osansa+niin+sitten+tulee+pandaa+ja+en+puhu+lakuritsasta+nyt+vaan+ehtasta+ähtärin+pandasta.+Täällä+mä+odotan+valmiina+kiparats+asennossa+Chiang+Main+keskus+aukiolla.+Tunnistat+minut+japani-otsapannasta+ja+kurki+asennosta.+Et+voi+erehtyä.+Mister+Miyagi+on+mukana+kans+jos+porukalla+hyökkäätte.+Lyhyt+mutta+vaarallinen.+Samanlainen+tukka+ku+mulla.+Muotia+oki+navalla.
16.09.2021 18:14
27 / 74