Vapaa kuvaus

Aloituksia

105

Kommenttia

1468

1. Kerran+meinasin+tulla+hulluksi+kun+päivystin+tätä+palstaa+nukkumatta+194+tuntia..+aimo+huitaisi+metrisellä+pölkyllä+päähän+kun+olin+mennyt+psykoosiin.+Olin+huutanut+äitiä+ja+yrittänyt+tunkeutua+savuhormiin+kiukaan+takaa+järsimällä+paneleihin+miehen+mentävän+reijän.+Kun+heräsin+luulin+näkeväni+taivaan+enkelin+mutta+se+olikin+koomaan+vajonnyt+aimo.+Oli+imenyt+ainakin+viiden+sytkärin+butaanit+nenäänsä+ja+kaatuessaan+lyönyt+päänsä+kaminan+kulmaan.+Itselläni+törötti+koivun+oksa+korvan+takana+pystyssä.Sanoin+aimolle+kun+se+heräs+koomasta+puolen+vuoden+päästä+että+vuolee+seuraavalla+kerralla+sen+pölkyn+oksat+veks+millä+huitelee+menemään.
  2. Syytä+siitä+neitiä...+kun+neiti+hoitaa+oman+osansa+niin+sitten+tulee+pandaa+ja+en+puhu+lakuritsasta+nyt+vaan+ehtasta+ähtärin+pandasta.+Täällä+mä+odotan+valmiina+kiparats+asennossa+Chiang+Main+keskus+aukiolla.+Tunnistat+minut+japani-otsapannasta+ja+kurki+asennosta.+Et+voi+erehtyä.+Mister+Miyagi+on+mukana+kans+jos+porukalla+hyökkäätte.+Lyhyt+mutta+vaarallinen.+Samanlainen+tukka+ku+mulla.+Muotia+oki+navalla.