Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+lähdössä+irvi+leuka+syyskuussa+omalla+jahdilla+Siamin+lahden+Phukettiin+vähän+liplattelemaan.+Lyhin+reitti+Vääksyn+kanavan+kautta+on+4+tuntia+nopeampi+kuin+jos+menee+Espanjan+vasempaa+puolta+ensin+etelään+ja+tankkaa+Ahvenan+maan+essolla+ennku+tulee+Skipraltarin+salmeen.+Reivasin+jo+märssy+korin+valmiiksi+ja+hoplasin+kapyysin+paapuuriin.
03.06.2021 14:01
Resupetteri....+kysyin+savonlinnnan+tori+obtikolta+mikä+on+seuraava+linssivahvuus+ni+se+sano+opaskoira....
02.06.2021 12:10
Hyi+minuun+ei+ainakaan+työnnetä+noita+likaisia+sormia+ja+kynnenalusia+yäk.....+Näen+karaatit+kyllä+lankomiehen+exän+sormessa+selvästi.....+hyvin+olisko+23,578+karaatia+ihan+selvästi+ja+yö+torilta+ostettu+kopio+laukkukin+on+vähintään+600+paateron+arvoinen....+Herras+väki+laittaa+parastaan.+Tuo+kuninkaiden+annos+on+yhteensä+melkein+250+paateroa.....+rakas+etelän+mies+laita+seuraavaksi+jostakin+laadukkaasta+ja+tasokkaasta+kuvia....
02.06.2021 11:07
"Nyt+sä+jätkä+oot+liemessä"+-sano+Aimo+kun+kiehuvan+keitto+kattilan+päälleni+kippas+musta+sukkasuuksissaan.+Olin+kattonu+liian+pitkään+kuulema+naapurin+katolla+pyllistelevää+nuohoojaa....+Tukka+lähti+ja+nuudelit+piti+irrottaa+pinseteillä+pää+nahasta....
02.06.2021 08:11
Kerran+olin+niin+tuoreella+torilla+tutun+suur+visiiri+poliisi+päällikön+kanssa+että+jauhe+lihakin+esitteli+itsensä+ennenkuin+lähti+kassiin+spaketin+kanssa.
01.06.2021 21:30
Yhessä+välissä+nimi+merkkini+oli+Laadukas+mies+Yökerhossa.+Silloin+haaveilin+ruotsalaisista+pitkä+jalkaisisista+naisista+joilla+on+rantapallon+kokoiset+pakarat+ja+pähkinän+älykkyys+osa+määrä.
Sekään+ei+onnistunut+kun+ne+ei+löytäneet+mua+mutsin+vintiltä.+Ei+ne+vissiin+ettineetkään+mutta+mä+oon+vaikeasti+tavoiteltavaa+tyyppiä.
01.06.2021 18:18
Näin+tänään+niin+siistin+mopon+Pölläkältä+2+kilometriä+Koiraveden+suuntaan+Iso-Salmen+pirtin+paikkeilla+että+meinasin+tulla+hulluksi+täällä+Thaimaassa.
Madallettu+perä+ratkaisu,+kromia+lokareissa,+kura+vaimentimet,+ajon+hallinta+systeemit,+pisara+peilit,+satula+nahkainen+ja+selkä+tuki.+Vauhtia+oli+niin+että+siinä+olis+neidimpiä+hirvittänyt.+Lanko+mies+saa+korona+kuurin+tässä+kuussa+oli+käyny+varaamassa+terveys+asemalla+ku+ei+osaa+tunnistautua+netissä+vielä,+ku+se+on+vasta+kuus+kymmentä.+Ollu+sairas+eläkkeellä+jo+25+vuotta.+Kuulema+selkä+meni+töissä.+Sen+entinen+muija+kyllä+sano+että+ei+oo+sitä+ukkoa+nähny+ikkää+päivääkää+töissä+ja+eikä+sitä+oo+nähny+kukaan+muukaan.+Perintöä+ja+lottovoittoa+oottanu+sen+60+vuotta.+Ei+oo+vielä+natsannu+ku+kolme+ja+lisä+numero.
01.06.2021 17:24
Kerran+kun+olin+maailman+amerikan+disni+ländissä+tommi+läntisen+ja+gerald+fordin+kanssa+ni+nähtiin+enemmän+pelkästään+mikki+hiirejä+kuin+koko+pattayalla+käy+vuodessa+resu+pettereitä.....+Gröönin+Eikka+tuli+siihen+cowboi+hattu+päässä+ja+puhu+amerikkaa.+Tulkkasin+sen+läntiselle+se+meni+näin+"heijaa+ruusud+tuli+bunaiset...+kukkineet...+suon+sulle+suukon+taaksekin+mä+mulle+sulle+mulle+kamat+verkko+kauppaan+takaisin...."++jotenki+noin...+tikkuperunaa+otettiin+ketsupilla+sitten+se+on+amerikassakin+hyvä+aivo+ruoka.
31.05.2021 19:42
Taas+on+mun+emälää+kadehtivat+pattaijan+poika+varastanut+palan+mun+emälän+seikkai+luita.+Kerran+oli+ihan+mahtavat+sessiot+eräällä+pitkällä+kauko+matkalla+ilmaiseksi+ettei+sille+naimiskelun+lätkeelle+meinannu+tulla+loppua+ollenkaan.....+oiva+kokoon+pano+oli+siihen+menoon+ja+meininkiin....+koti+matkalla+istuin+uima+renkaan+päällä+ja+pyysin+bussi+rahastajalta+jäitä.+Se+sano+että+ku+pysähyttään+iisalamessa+ni+matkahuollon+kahviossa+saattaa+olla.....+Porukan+kesken+siinä+sitte+halailtiin+läksiäisiksi+ja+sovittiin+että+tää+otetaan+vielä+uuvestaan+kyllä+ni+joku+ehdotti+että+ens+reissulle+otettais+naisiaki+mukaan....
31.05.2021 19:28
Langomiehen+kanssa+tuli+kerran+riitaa+kummalla+on+isompi+tontti.+Se+sano+että+sen+koko+tontin+kiertämisen+jälkeen+on+kauhee+hiki+ja+joutuu+välillä+pysähtymään+syömään+matkan+varrella+eväitä.+Mä+sanoin+että+ei+toi+mitään+kun+mun+tontin+kiertämisen+aikana+joutuu+jäämään+yöksi+välillä+ja+menee+invarollaattorista+kahet+renkaat+matkan+aikana.+Väitti+mua+valehtelijaksi+ni+yritin+seuraavana+yönä+tukehuttaa+sen+kello+hameella+ku+se+veteli+uniapneaa+kolmos+huoneessa,+mun+naapurihuoneessa+siis.+Heräsi+pendele+ja+humautti+käsi+laukulla+ohimoiden+seutuville.
Yli+hoitaja+sanoi+että+lopettakaa+riitely+ja+selvis+että+me+molemmat+ollaan+Hoivapirtti+Emäläntuskan+potilaita+samalla+tontilla.+Kunta+yhtymä+maksaa+viulut+ja+hanurin+soitot.
31.05.2021 17:54
Tollanen+rakentaja+mummo+pitäis+olla+kaikilla+ni+sitten+vois+vaihtaa+sen+kanssa+taloa.+Sehän+talo+on+sitten+melkein+ku+hilttoni+kun+se+niin+lähellä+on+hilttonia.+Hyvin+sanottu+numba.
Kerran+nostettiin+merta+että+se+näkyis+meille+chiang+maahan+ja+saatiin+sitten+kohtuu+miljoonia+myynnisdä.+Kun+on+todella+iso+tontti+niin+siihen+kannattaa+rakentaa+piimä+purkin+näköinen+tötterö+joka+on+olennaisesti+jossakin+vaiheessa.
31.05.2021 17:45
Kerran+keitettiin+niin+hyvä+soppa+Psykiatrisen+osaston+kuntoutus+puolella+että+ylihoitaja+hihkasisi+innossaan+että+"Nyt+te+pojat+vasta+sopan+keititte"+
.....sähöt+meni+koko+Töölöstä+vuoro+kaudeksi....+eihän+me+sitä+tiedetty+ku+meiät+oltiin+jo+siirretty+ihon+siirto+osastolle.+Olo+oli+ku+muumion+kosto+elo+kuvassa+niissä+kääreissä....
31.05.2021 17:38
Tähän+ikään+mennessä+on+emälässä+monen+laiset+sopat+keitetty.+Kerran+oli+tosi+hyvä+makkara+sato+vuosi+ja+pidettiin+sitten+sato+kauden+avajais+sopan++keitto+kausi.
Kaiki+katilat+oli+pontikassa+ni+jouvuttiin+tekemää+soppaa+tynnyrissä.+Se+jäi+sitten+kypsymään+yöksi+ku+me+soppamiehet+sammuttiin+kartano+mallin+ladan+kabiiniin+kuuntelemaan+sora+teiden+virtuoosia+Pauli+Raddingia.
Kaasu+pullot+oli+liian+likellä+kynsitulia+pontikka+pannujen+vieressä+ja+koko+komeus+räjähti+viiden+kilo+poforin+voimalla.+Liiteri+ja+huusi+kaatu+ja+kaatu+puida.+Mentaali-parantola+Kahjupirtin+johtaja+juoksi+kauhussaan+paikalle+ja+huusi+että+nyt+te+äijät+keititte+itellen+kusiseen+soppaan.+Oltiin+me+siinä+jonkun+verran.+Ton+tieteellisen+kokeen+tulos+oli+toisen+ja+kolmannen+asteen+palovammoja+viidelle+ja+puolen+vuoden+ulkona+liikkumis+kielto.
31.05.2021 17:28
Matkastelu+on+hauskaa+mutta+sen+pitää+olla+aitoa+eikä+betoni+viihdettä.+Rahan+kuluttaminen+lomalla+on+itsekästä+omanapanarssujen+neitien+hommaa.+Ei+thaimaalaiselle+annettu+raha+mene+thaimaalaiselle+vaan+matkailijalle+itselleen.+Siksi+ilmainen+lomailu+on+aitoa+ja+rakkaus+myös.+Vastustan+ankarasti+rospuuttoa+rahan+kanssa.+Jos+ei+mies+saa+eroosiota+ilmaiseksi+niin+sitten+ei+tarvi+saada+ollenkaan.+
Lombakot+piiloon+ja+oikeille+matkoille.+Kun+pälpättää+thainaiselle+että+saat+suomalaisen+kela+kortin+ja+mun+perinnön+jos+nait+mut+ilmaseksi+ni+sillon+ollaan+aidon+rakkauven+jäljillä.+Ei+sitä+perintöä+tarvi+oikeesti+olla+eikä+sille+antaa+mutta+kuhan+sanot+vaan.+Ne+on+niin+tyhmiä+ettei+ne+tajua+ja+sitten+saat+ilmaseksi+suoraan+riisi+pellolta+köyry+selkäsen+vaimon+joka+ei+osaa+sanoa+ku+öö+ja+ää+kun+käskytät+sitä+keittiössä+ja+puu+tarhassa.
28.05.2021 12:30
Nuo+on+resupetterit+vain+halpaa+betoniviihdettä+eikä+aitoa+Thaimaasetaa.+Meillä+päin+orpo+lapsetkin+on+rikkaampia+kuin+te+ja+käyttävät+rahaa+vuosi+tasolla+todella+paljon+oma+koti+taloissa+asuskellen+työttöminä.+Jouduin+myymään+kulo+saaren+että+sain+niiden+sähöt+maksettua+ne+kun+tykkää+että+ilmasdointi+on+koko+ajan+päälle+ja+hellassa+silakka+laatikot+kuumina+heti+valmeina.+Tuttu+bäällikkö+sanoi+että+kaikki+on+nyt+työttömiä+ja+kongressissa+tätä+menoa.+Annoin+päällikölle+ale+kuponnin+heseen+missä+wrappeja+kaks+yhen+hinnalla.
Lupasi+kattoa+teiän+autojen+rekisteri+kilvet+tieto+kannasta+ja+aiheuttaa+kusiset+baikat+moisille+pettereille+jotka+itseään+siellä+jee+sii+vaan.
28.05.2021 11:39
Ajattelin+ostaa+kaikille+thaimaslaisille+oma+koti+talot.+Kylhän+ne+jonki+verran+maksaa+mutta+maksaa+mitä+maksaa.+Tunnen+vastuuni+ja+kihdin.
26.05.2021 17:00
Resupetteri,+Pattaya+sortuu+mereen.+Vuonna+2026+tulee+samalla+lennolla+40+miljoonaa+turistia.+Sitä+ennen+ei+ole+yhtään+turistia+koska+kaikki+kanootit+on+rannassa.
Sitten+kaikki+pelastuu.+Sitä+ennen+minä+ja+pohjoisen+mies....+eikun+siis+etelän+mies+pelastamme+kaikkien+thaimaaselaisten+rahatilanteet.+Turha+teiän+tuoda+tänne+karkkirahaa+ja+ilman+melaa+ei+voi+soutaa.+Aimo+vetää+plaanissa+niin+että+tyrä+pullottaa+tossa+ja+se+ei+ole+ainoa+mikä+aimossa+pullottaa....+jos+tiiätte+mitä+tarkotan....?+Thaimaa+on+riippuvainen+maa+matkailusta+mutta+matkailu+ei+pelasta+matkailua+vaan+me+matkailemattomat+mutkattomat+miehet+jo+täällä.+Voin+vakuuttaa.
26.05.2021 16:57
..ei+tule+musta+thaimaan+jullia..+mutta+imen+kaiken+väristä...?
24.05.2021 20:30
Sitä+että+Lada+on+loisto+auto+ja+onhan+kela+päivä+vielä+huonemmakin.
24.05.2021 20:15
Olipa+hyvin+sanottu+etelän+mies,+en+minäkään+maksa.+Näitkö+italian+sonnin?+Olipas+se+olipas+se+huh+huh+just+ku+se+sburgutus+joka+oli+kalidaattorien+päällikkö+vikiinnien+aikaan+Norjassa.
S
23.05.2021 17:53
34 / 72