Vapaa kuvaus

Aloituksia

78

Kommenttia

1332

1. Kerran kun vietin song donkraania Lenita Kravitzin kanssa, tunnelmoitiin ja soitetti kitartoita... uskomattoman hieno saundi kun näppäilin mollin ja lenita räppäsi menemään duurista. Minä huusin jamma jamma abbabbaa ja lenitra sanoi tsuupiduupi duu, ahaa ahaa. Siihen tuli sitten joku levy mokuli joka sanoi että hyvin pojat vetää, mutta nyt lähette muualle täältä meidän kerrostalon häkki kellarista jonnekin muualle. Neste oli vielä vartin auki ja aimo haki meille rapakaljaa laatikon... pyörätien tunnelissa ryypättiin ja donattiin oikein ku äijät ja pierenskeltiin... aimolla tuli sellanen kakka että otettiin sen kanssa sellfee kuvat.. pitkä kuin kela päivän odottaminen...
  2. Mulla hauskaa... narsissit tekee kotona kanoja niin kuin peukaloinen väsää kanaa lenkki tossut jalassa ja on olevinaan kokki mestari. Jos on jo Thaimaassa, ei tarvi katsoa receptiä netistä vaan tietää jo. Pattajan savossa on vaikeaa tehdä thaimaalaista kanaa. Omanapaan tuijottaja arvostelee kauppa keskuksen karate järjestys miehiä jotka sai taltutettua vaarallisen kauppa pullistelijan hesassa.
    Narsismi ilmenee vastakkain asetteluna. Jos väittää että kauppa myy kannabista huahinissä ja ei ole käynyt katsomassa myykö se, niin silloin se numba joka on jo siellä tietää ettei se myy, koska numba on jo siellä.
    Köyhillä narsisseilla on pankki kortit vaikka ne poistui jo monta kymmentä vuotta sitten. Ne kortit joita myydään pankeissa eivät ole pankki kortteja.

Vielä vähän piologiaa, kun tuntuu olevan hukassa. Vain mies päättää millaisia lapsia lapsista tulee. Äiti vaan synnyttää ne ilman omaa perimäänsä.
    Kävelemällä hitaasti dressman kävelyä, sinua ei luulla narsissiksi vaan olet mies joka ei hikoile, edellyttäen että käytät maailman parasta talkkia.
    Mulle alko tää akka nalkuttaa.. tein omat ratkaisuni https://aijaa.com/tBCGTI

Sanoin hälle että ei enää yhtään kälätystä tai saa laittaa hammas harjan koteloon..
    https://www.youtube.com/watch?v=kNHxLxotQDY
  3. Kerran kun olin pattajan alla, multa oli numba ja ranta pallo hukassa samaan aikaan.
    Nukahdin rannalle, näin unta että ajoin syvän sinisellä kaalihaukalla halki Härmää
    mielen vikaisen hyvä perseisen nuoren pojan kanssa luut pokalla ja kuunneltii tapsa kansaa.

Kun heräsin piitsiltä, naamani oli ravun punainen ja turvonnut kuin sillanpäällä.
    Joku oli piirtänyt kullin kuvan rintaani aurinko rasvalla. Huomasin heti että numbaa ei ole missään ja kakarapennut on vieneet ranta pallon. tai tuuli.
    Hulluuden partaalla heiluin siinä rapu varpaassani ja huusin vuoron perään palloa ja numbaa ja kansainvälistä hätähuutoa payday, payday.

Ketään missään ni lähin siitä toikkaroimaan ranta kadulle etsien opasta avuksi. Mopoon nojasi kaveri muovi liivissä ni annoin sille rahaa ja kysyin paikallisella kielellä että "hur många numborna häv juu titta i ranta katu roud?"
    Hän otti sen rahan ja näytti keski sormella että oota vähän. Ei oo tänä päivänäkää tullu se ukko varmaan takas. Huijareita ne oppaat.

Suomalainen pariskunta tuli siihen ja sano että Herra Jumala missä kunnossa ukko... Minä sanoin että pie sie mursu iho ummessa. Ne rasvas mua varjossa, antoivat vettä ja veivät viileään no go baariin, jossa kuulema parhaat oppaat.
    Siellä kirvely helpotti ja sain ilmaseksi lisää vettä.

Henkilö kunnan opas tuli siihen ja kysyi oonko ogei? Sanoin että oon muu sukupuolinen, koska olin paritellut vain nauta karjan kanssa toistaiseksi.
    Ostin sieltä uuden oppaan mukaan 500 paaterolla. Hän varmaan auttaa ettimään numbaa. Mentiin ulos ja selostin kovasti paikallisella kielellä että "ju nou punkero? niiku tuo lihava veri fat ukko? seim seim?

Demonstroin että yhtä lihava ukko ku tämä, ja otin yhtä lihavaa setää mahasta kiinni jolla oli nahka liivi. Lienee selvää että meinasin tulla hulluksi kun heräsin seuraavana aamuna Bandog hospitalista aivan muumio siteissä.
    Pääsin sairaalasta kahden kuukauden päästä ja kuulin että numba oli jäänyt kahden lava taksin väliin jumiin päästään ja lennätetty jo aiemmin suomeen Jorviin ja siitä suoraan psykiatriselle.

Voi pojat miten me sitte naurettiin tälle seikkailulle kuntoutuksessa.