Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Obettaja+sano+että+antaa+mulle+nelosen+matigasta.+Sanoin+sille+resupetterille+että+mä+annan+sulle+golmosen.+hissassa+kysyttiin+suomen+ekaa+pressaa.+vastasin+että+sinuhe+epygtiläinen+joka+oli+oikea+vastaus+mun+mielestä.+sitten+pyyhin+opettajalla+tatamia+ja+annoin+kaigille+borkkanaa
12.05.2020 09:34
Sitten+heräsin+limaiseen+tupakka+yskös+puuskaan+ja+kuulin+kaukaisuudesta+äänen+joka+kuului+ikään+kuin+kaikuna.+"Potilas+Nyrvänkuppi,+herätkää,+oletteko+te+hereillä+jo"+Avasin+rähmivät+turvonneet+silmäni+ja+hitaasti+näkökenttään+hahmottui+osaston+päivystävän+hoitajan+väsyneet,+vanhat+mutta+lempeät+kasvot+ja+hän+sanoi.+"Käännetäänpäs+teidät+kyljelleen+nyt+niin+saadaan+vaihdettua+uusi+suoja+pöksyihin+ennen+ohravelliä.+Tänään+on+mehupuikko+jälkkäriksi"
Tavaraa+olikin+taas+tullut+melkoisesti+molemmista+rööreistä.+Talkituksen+jälkeen+kutina+ja+poltto+helpotti.
11.05.2020 10:09
Eikä+tässä+vielä+kaikki.+Kävi+sitten+toinenkin+juttu+sen+salaisen+Corvetten+ja+mummulle+salaa+hankitun+poreammeen+kanssa.+Sitä+boraamaan+ja+kantamaan+saapui+11+paikallista+rakennus+miestä,+koska+se+oli+niin+suuri+se+pore.
Mutta+ne+ei+olleetkaan+ihan+tavallisia+rakennus+miehiä,+vaan+amerikan+ninjoja+jotka+oli+laitettu+peräämme,+koska+olin+nauranut+heidän+johtajan+hameelle+eräässä+salaisessa+kellohame+iltamassa+jossa+esiintyi+pop+marli.+Ninjat+hyökkäsi+ja+niillä+oli+kaikenlaisia+vehkeitä+joita+nyt+ninjoilla+on.+Päästin+kimeitä+khiai+huutoja+ja+niitä+sitten+kaatuili+jokaiseen+ilmansuuntaan+niitä+ninjasia.
Sitten+kuulin+kaukaisuudesta+äänen+joka+kuului+kuin+kaikuna.+"Potilas+Nyrvänkuppi,+oletteko+te+hereillä+jo"+Avasin+silmät+ja+hitaasti+näkökenttään+hahmottui+osaston+päivystävän+hoitajan+väsyneet+mutta+lempeät+kasvot+ja+hän+sanoi.+"Käännetäänpäs+teidät+kyljelleen+niin+saadaan+vaihdettua+uusi+inkontinenssisuoja+ennen+ohravelliä.+
Tavaraa+on+taas+tullut+melkoisesti+molemmista+rööreistä"
10.05.2020 16:27
resu+betterit..+aina+sanotaan+että+huassa+ei+ole+tekemistä+eikä+elämää.+Kyllä+vaan+on+ja+ei+mitään+halpaa+betoni+viihdettä+vaan+laadua.+Tänään+esimerkiksi+tarkkailin+kylmä+huoneen+verhon+raosta+katsellen+maan+tiellä+ohi+kiidäviä+autoja+kuusi+ja+puoli+tuntia.+Molemmat+oli+lava+autoja+mutta+toinen+oli+sininen.
10.05.2020 14:42
Vastaan+yksinäni+93+prosenttisesti+kaikesta+tämän+palstan+kirjoituksista+ja+kaikki+kirjoitukseni+on+täyttä+roskaa,+enkä+ole+ikinä+käynyt+pattajalla.+Mitä+sitten?++Sou+vot?
Mua+ottaa+pannuun+se+jäljelle+jäävä+7+prosenttia+ja+ihmin+suuresti+mitä+pattajan+turistit+tekee+pattajan+palstalla+juttelemassa+koska+tää+on+mun+hiekkalaatikko+eikä+niiden.+tosi+omituisia+resupetteriä+ja+ainakin+sillä+yhellä+seisoo+juttujen+mukaan.+en+usko+tätä,+mutta+sen+uskon+että+jäykillä+siellä+vedellään+menemään+ja+rahalla.+iho+kosketusta+haetaan+sitten+niin+vaan+eikä+ymmärretä+ilmaisesta+läsnäolosta+mitään.
10.05.2020 10:56
Resupetteri,+kassat+ei+laula+mutta+minä+poiga+laulan!+Se+oli+gunnar+se+oli+gunnar+tuo+poika+vierasmaalainen..+me+oltiin+jo,+voin+vakuuttaa+sen!
10.05.2020 10:49
Resupetterit+mä+olin+jo+Parkanossa+ja+kysynkin+istuiko+tytöt+ollen+siinä+heti+oikealla+kun+astuu+ovesta+sisään?+Tonidsit+söivät+ja+birdelöt+joivat.+Makuna+mansikka.
10.05.2020 10:27
ja+ihan+ku+mutsi+ei+mukamas+tiennyt.+Samassa+huoneessahan+me+oldiin.
09.05.2020 17:51
no+tostakin+munkin+reissusta+tuli+jälki+pyykkiä+sitten.+modellin+johtaja+oli+soittanut+äiteelle.+äiti+kysyi+multa+että+veivasitko+verhoon?+vastasin+rehellisesti+että+verhoon+veivasin.
09.05.2020 17:50
Resupetterit+mä+olin+kerran+seksituristina+jo.+Äiteen+kanssa+saatiin+soppalasta+ilmaiset+vapaa+bussi+liput+tuurin+kylä+kauppaan+ja+yöpyminen+paikallisessa+modellissa.
Sain+oman+laatu+huoneen+katu+tasosta+missä+oli+ikkuna+kadulle.+Istuin+kiihottuneessa+mielen+tilassa+pöydällä+ikkunan+edessä+ilman+housuja+ja+katselin+ohikulkevia+ihmisiä
ja+veivasin+menemään.+Paikalle+tuli+boliisit+mutta+äiti+sai+puhuttua+ne+pois.+Jatkoin+verhon+raosta.
09.05.2020 17:29
Mikko+Ala+talo+lauloi+että+ennemmin+aidsi+ku+kokonaan+paitsi.+Voin+vaguuttaa+että+mulla+on+jo+täällä+Thaimaassa+hiiva+sieni+ja+hauskaa+mulla+ollen.
07.05.2020 12:09
Olin+noiden+kaikkien+tapausten+sattuessa+laitoshoidossa+keski+vahvassa+lääkityksessä.+Voin+kuitengin+vakuuttaa+että+olen+jo+täällä+thaimaassa.
07.05.2020 11:33
Voin+vaguuttaa+että+mä+olin+jo+kerran+täällä+thaimaassa+petterit.+oli+lämmintä+ja+olin+jo+täällä.+sitten+olin+kylmä+huoneessa+tasokkaasti.+vietin+laatu+aikaa+ja+kuulun+kastiin.+sitten+loppu+ajan+olin+vaan+maleksien+ja+aivopesten+porkkanaa+tatamilla+pyyhkien+hauskaa+mulla+ollen.
07.05.2020 08:22
resupetteri+kävin+vastikään+Chiang+Main+parhaalla+hammas+klinigalla+tarkastuksessa.+Sattumalta+vaimo+omistaa+sen+klinikka+keskuksen+kiinteisdöineen.+Tarkastus+ei+kestäny+ku+20+sekundia.+Kysyin+miltäs+näyttää?+Hammas+läägäri+sanoi+että+muuten+hyvä+hampaat,+mutta+toisessa+on+useita+reikiä.
04.05.2020 16:05
Meillä+hua+hinissa+ei+ole+yhdäkään+betonista+tehtyä+rakennusta.+En+paljasta+teille+resuille+mistä+hua+hinin+talot+on+tehty,+mutta+ei+ainakaan+betonista.+Ikkunat+on+meillä+muovia+ja+seinät+taltioi+kylmää+niin+että+tulee+ihan+vilun+väreet+kun+aatteleegin.
Viihde+ei+hua+hinissa+ole+tehty+betonista,+vaan+aidoista+kansainvälisistä+laatu+materiaaleista.+Pattajalla+potku+ballotkin+on+betonia,+kotiin+jätettävää+mallia,+ei+tuu+lapsille+riitaa+rannalla.+entinen+omais+hoitaja+sanoi+samaa+minusta.+kotiin+jätettävää+mallia.+Itekseen+se+aina+kävi+joka+paikassa+ja+jätti+minun+kylmä+huoneeseen+malegsimaan.
04.05.2020 14:38
Oon+reenannu+hullun+lailla+nyt+kunto+huoneella+ja+pinkkien+delhviinien+kanssa+koko+talven+ja+alkaa+tulokset+nägyä.+lumi+töit+tein+käsi+pelillä+ja+muija+joi+vettä+vaan.+Aimo+sanoi+aamulla+heti+ku+heräsin+että+tohon+ei+moni+pysty.+
Minä+että+mihin+ei+moni+pysty?+-No+tohon+kun+käännät+sängyssä+kylkeä,+ni+napa+pysyy+paikallaan.
04.05.2020 08:40
resupetterit+olin+salilla+hiekka+harjussa+kerran+ja+siihen+tuli+sellainen+pullistelija+muskelieneen+paikalle.+Sanoin+että+veän+tomaattikainalo+kaks+kertaa+enemmän+pengistä+ku+sinä.+Asetuin+telineisiin+valmius+asendoon.+Jännitti+niin+että+rupsahti+kesä+kurpitsan+kokonen+pökylä+verkka+housun+lahgeeseen.+Tanko+jäi+telineeseen+ja+menin+vessaan+niin+kauaksi+aika+että+ne+lopetti+nauramisen.+Sain+lempi+nimen+Bullshit-Mentula
03.05.2020 19:08
resut+oon+ite+ratkaissut+aina+aisat+oveluudella.+äitee+lukitti+peruna+kellarin+lapsena+ku+söitiin+isän+kansa+kaikki+porkkanat+sieltä+raakana.+alettiin+kaivaa+tunnelia+sinne+kellariin+sitte+naapurin+tontilta+ni+ettei+äitee+nää.+oltiin+naamioitu+neena+kunnan+kaivo+miehiksi.+nauratti+ku+isällä+luki+härkiö+ja+se+kirjotti+meiän+haalarin+selkään+"kunan+kavio+mees"Kolmannella+palion+iskulla+ukko+osu+kunnan+voima+virta+kaabeliin.+lapio+meni+plittuun+ja+isä+ukko+lensi+hevonvittuun.+Lapijo+hosui+mua+leuaag.+Raisaalassa+iha+ok+kafsat.+Hihalientä+ja+rumeketta.
03.05.2020 17:04
resupetterit..+jo+koulussa+olin+naru+hyppely+mestari.+siinä+kumi+nauha+viuhui+kun+hybbelin.+Ylä+asteella+sainkin+jo+arvostetun+lempi+nimen+Jumppapallo.+musiikissa+olin+myös+lahja+kas.+Sielläkin+sain+lempi+nimen.+Laulava+lihapulla.+Pojat+pelasi+pallo+pelejään+mutta+minä+juoksin+tyttöjen+kanssa+tamburiini+kädessä+ja+tein+kukista+nättejä+seppe+leitä.
Kurkin+poikien+puku+huoneeseen+oven+raosta.+Ivasivat+sitten+välkällä+masturbaatio+keikariksi.+Pakko+se+on+myöndää+että+olin+kova+poika+lupsuttelemaan+sitä+peukalon+ja+etu+sormen+välissä+myös+kotona.+sillon+se+vielä+kiinnosti.+isot+pojat+sitten+syötti+mulle+mänty+suobaa+ja+panaanin+kuoria.
03.05.2020 12:09
Unohtu+koko+linkkiki+https://aijaa.com/0fgThR+illalla+löyty+vielä+muutama+liha+dikku+vaimon+hampaan+kolosta+ja+leuka+poimuista.
02.05.2020 08:08
51 / 67