Vapaa kuvaus

Aloituksia

101

Kommenttia

1434

1. Näin+ikkunasta+kun+sellainen+pieni+pakolaisboika+seisoi+kaupan+kulmalla+toimettomana.+Nostin+parvekkeella+vähän+kellohameen+helmaa+ja+huusin+sille+että+täällä+olis+tätä+tarjolla.+Se+tuli+siitä+alakerran+parvekkeen+kaiteen+yli,+riuhtas+kellohameen+päältäni+ja+vei+sen+mennessään.+Sanoi+nimekseen+Hummus+tai+sinnepäin.+Neliseiska+sotalapsi+Ruotsista.+Huusin+perään+että+hame+takas+ni+se+vaan+huus+ruattiks+että+itehän+sen+lupasit+ja+teettää+siitä+hameen+kolmelle+normaalivartaloiselle+tyttöystävälleen+ja+kutsui+mua+Globen+hallin+kokoiseksi+lehmäksi.
  2. Minulla+on+virka+miehiltä+suorat+luttamuksellinen+tiedot...+sisäpiiristä+vakuutettiin+että+on+näin+ja+tulee+resupettereille+kusiset+paikat.+Maahan+tulo+kielto+ja+matka+karkotus+keskukseen+voi+alkaa+karateenissa.+Siinä+sitä+on+sitte+lomaa+kahen+viikon+miljonäärillä.+Minä+olen+jo+täällä...+olen+ollut+jo+kauan...+kun+olette+olleet+jo+kauan+niin+tiedätte+asiat+ilman+kuuglea.+Ei+mitään+asiaa+tänne..+ehkä+vuonna+2037.+Täytän+silloin+samana+vuonna+58+ja+olen+ollut+naimisissa+thain+aviomiehevä+20+vuotta+tulee+hääbäivä+silloin.+toiset+joutuu+ostamaan+ihokosketusta+mutta+mulla+on+jo+ja+se+perustuu+rakkauteen+eikä+rahaan,+vaikkakin+meillä+on+jo+sitä+rahaa+ihan+älyttömästi.+voin+sen+vakuuttaa+täällä+teille.+Olen+tosi+paljon+vanhempi+kun+te+yhteensä+ja+kun+lopulta+te+pääsette+eläkkeelle+niin+teillä+ei+ole+eläkettä.+Vaatii+paateroita+niin+paljon+että+ja+vakuutukset.+Voin+vakuuttaa+että+savossa+pysytte.