Ja syy seuraavassa, sekä viikon päästä alkava toinen aalto opiskeijoiden alkaen kokoontua.
https://yle.fi/uutiset/3-11487047
Thaimaanmatkailuhaaveet voi jättää pitkäksi aikaa.
18
50
Vastaukset
- Anonyymi
Matkailun puutostilojen seuraamukset ilmenee kirjoituksista joihin ammatikseenkin kirjoituksia analysoiva viittasi.
- Anonyymi
Juuri näin.
- Anonyymi
Suosikki kappaleeni on Satumaa tango. Haaveilen aina Thaimaasta, koska se on minun satumaani.
- Anonyymi
Odota hiljaa, pistä silmät kii
mulla on vaikutusvaltaa ja yhteyksiä poliisiin
yö on ahdas, meri höyryää
sä olet röyhkeä ja rietas, sut täytyy hiljentää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odota hiljaa, pistä silmät kii
mulla on vaikutusvaltaa ja yhteyksiä poliisiin
yö on ahdas, meri höyryää
sä olet röyhkeä ja rietas, sut täytyy hiljentää...Tjaah... en ole ikinä ollut mikään Maija Vilkkumaa fani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tjaah... en ole ikinä ollut mikään Maija Vilkkumaa fani.
Minä fanitan Paulaa ja Katri-Helenaa, Nasua ja Kymppiä.
Hehheh resupetterit! Ei tarvi matkustella ei ja jää ihokosketukset rahalla saamatta taas... Mä olen jo täällä ja sen haluan teille vakuuttaa. Kolmasti päivässä lämmin aderia ja kaks välkkäpalaa. Ilmaiseksi. Sairaala ruuat ihan ookoo tänää jauhe porkkana sosetta ja bäärynä. pitää laihtua vielä 82 kiloa ennenku voivat nukuttaa ja oberoida.
Uudella remondoitulla osastolla 22 tuumaset tennarit ja paljon kanavia. Mainos televisio ja kaikki. Vaipan vaihdossa tulee ilmasta ihokosketusta. Sitä josta petterit joutuu maksamaan! Osastolla on kiva hillua, kun ilmaseks saa rapsutella omaa..- Anonyymi
Saahan sitä ihokosketusta rahalla Suomessakin, iso on tarjonta tuolla seuralaissivustoilla, löytyy niin kotimaista, thaimaalaista, itäeurooppalaista kuin afrikkalaistakin.
- Anonyymi
thaimaahan ei pääse tänä vuonna suomalaisia turisteja ollenkaan.olen ottanut asiasta selvää .ehkä 2021 toukokuussa voi päästä suomi turistit thaimaahan . ehkä.
- Anonyymi
"olen ottanut selvää" Sadas kerta kun höpäjät samaa.
Siihen ei sinun selvänottamisia tarvita, koska kaikki lukee lehdissä. Tilanne on täsmälleen sama kuin se on ollut jo 3 kuukautta eli tilannetta seurataan joka päivä. Thaimaan hallitus tekee päätöksensä sen perusteella mikä on tilanne maailmalla. Ketä päästetään ja ketä ei ja milloin.
Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen. Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei sinun selvänottamisia tarvita, koska kaikki lukee lehdissä. Tilanne on täsmälleen sama kuin se on ollut jo 3 kuukautta eli tilannetta seurataan joka päivä. Thaimaan hallitus tekee päätöksensä sen perusteella mikä on tilanne maailmalla. Ketä päästetään ja ketä ei ja milloin.
Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen...resupetteri mä olen ottanut selvää että olen selvinnyt ottaa..
- Anonyymi
Voin vakuuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen.Thaimaahan pääsee ihmisiä viidestä eri ryhmästä
1. Diplomaatit perheineen
2. Työluvalla, jos sinulla on työlupa voimassa thaimaahan
3. Thaimaalainen puoliso tai lapsi.
4. Oleskelupa thaimaahan pysyvä ei vuoden määräaikainen
5. Terveysturisti saattajan kanssa.
Jokaisella maahantulevalla pitää olla viisumi hommattuna thaimaan suurlähetystöstä 100.000 euron vakuutus joka kattaa kaikki koronasta aiheutuneet kustannukset, jos se sattuu tulemaan, sekä 14 vrk karanteeni hotellipaikka joka maksettu tilausvahvistus, sekä kuljetus karanteeni paikkaan lentokentältä.
Kerro vaan rohkeasti mihin ryhmään kuulut. kuopiossa käsin, odottavan aika on hyvin pitkä, nämä perusteet eivät tule muuttumaan ennenkuin korona on maailmalla saat aisoihin.
By NumBall
ps. Thaimaan suurlähetystö ei myönnä viisumeja muuhun kuin edellämainittuihin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Thaimaahan pääsee ihmisiä viidestä eri ryhmästä
1. Diplomaatit perheineen
2. Työluvalla, jos sinulla on työlupa voimassa thaimaahan
3. Thaimaalainen puoliso tai lapsi.
4. Oleskelupa thaimaahan pysyvä ei vuoden määräaikainen
5. Terveysturisti saattajan kanssa.
Jokaisella maahantulevalla pitää olla viisumi hommattuna thaimaan suurlähetystöstä 100.000 euron vakuutus joka kattaa kaikki koronasta aiheutuneet kustannukset, jos se sattuu tulemaan, sekä 14 vrk karanteeni hotellipaikka joka maksettu tilausvahvistus, sekä kuljetus karanteeni paikkaan lentokentältä.
Kerro vaan rohkeasti mihin ryhmään kuulut. kuopiossa käsin, odottavan aika on hyvin pitkä, nämä perusteet eivät tule muuttumaan ennenkuin korona on maailmalla saat aisoihin.
By NumBall
ps. Thaimaan suurlähetystö ei myönnä viisumeja muuhun kuin edellämainittuihin.Kaikki suomen matkustajavakuutukset kattavat tuon 100.000 euroa..
- Anonyymi
Thaimaasta haaveileminen on ilmaista. Haaveilen Thaimaasta joka yö ja rapsuttelen muniani.
- Anonyymi
Yöpäivystäjä siivoaa juuri yön roiskeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yöpäivystäjä siivoaa juuri yön roiskeet
Ei lerpasta lähde mitään roiskeita.
- Anonyymi
Vain perästä irtoaa, ja samaa tulee suusta sekä sormista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262578- 1431961
- 661897
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351483KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.581453Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet621347Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771279- 1171194
Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591142Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571137