Thaimaanmatkailuhaaveet voi jättää pitkäksi aikaa.

Anonyymi

18

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matkailun puutostilojen seuraamukset ilmenee kirjoituksista joihin ammatikseenkin kirjoituksia analysoiva viittasi.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Suosikki kappaleeni on Satumaa tango. Haaveilen aina Thaimaasta, koska se on minun satumaani.

      • Anonyymi

        Odota hiljaa, pistä silmät kii
        mulla on vaikutusvaltaa ja yhteyksiä poliisiin
        yö on ahdas, meri höyryää
        sä olet röyhkeä ja rietas, sut täytyy hiljentää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota hiljaa, pistä silmät kii
        mulla on vaikutusvaltaa ja yhteyksiä poliisiin
        yö on ahdas, meri höyryää
        sä olet röyhkeä ja rietas, sut täytyy hiljentää...

        Tjaah... en ole ikinä ollut mikään Maija Vilkkumaa fani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tjaah... en ole ikinä ollut mikään Maija Vilkkumaa fani.

        Minä fanitan Paulaa ja Katri-Helenaa, Nasua ja Kymppiä.


    • Hehheh resupetterit! Ei tarvi matkustella ei ja jää ihokosketukset rahalla saamatta taas... Mä olen jo täällä ja sen haluan teille vakuuttaa. Kolmasti päivässä lämmin aderia ja kaks välkkäpalaa. Ilmaiseksi. Sairaala ruuat ihan ookoo tänää jauhe porkkana sosetta ja bäärynä. pitää laihtua vielä 82 kiloa ennenku voivat nukuttaa ja oberoida.
      Uudella remondoitulla osastolla 22 tuumaset tennarit ja paljon kanavia. Mainos televisio ja kaikki. Vaipan vaihdossa tulee ilmasta ihokosketusta. Sitä josta petterit joutuu maksamaan! Osastolla on kiva hillua, kun ilmaseks saa rapsutella omaa..

      • Anonyymi

        Saahan sitä ihokosketusta rahalla Suomessakin, iso on tarjonta tuolla seuralaissivustoilla, löytyy niin kotimaista, thaimaalaista, itäeurooppalaista kuin afrikkalaistakin.


    • Anonyymi

      thaimaahan ei pääse tänä vuonna suomalaisia turisteja ollenkaan.olen ottanut asiasta selvää .ehkä 2021 toukokuussa voi päästä suomi turistit thaimaahan . ehkä.

      • Anonyymi

        "olen ottanut selvää" Sadas kerta kun höpäjät samaa.

        Siihen ei sinun selvänottamisia tarvita, koska kaikki lukee lehdissä. Tilanne on täsmälleen sama kuin se on ollut jo 3 kuukautta eli tilannetta seurataan joka päivä. Thaimaan hallitus tekee päätöksensä sen perusteella mikä on tilanne maailmalla. Ketä päästetään ja ketä ei ja milloin.
        Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "olen ottanut selvää" Sadas kerta kun höpäjät samaa.

        Siihen ei sinun selvänottamisia tarvita, koska kaikki lukee lehdissä. Tilanne on täsmälleen sama kuin se on ollut jo 3 kuukautta eli tilannetta seurataan joka päivä. Thaimaan hallitus tekee päätöksensä sen perusteella mikä on tilanne maailmalla. Ketä päästetään ja ketä ei ja milloin.
        Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen.

        ..resupetteri mä olen ottanut selvää että olen selvinnyt ottaa..


      • Anonyymi

        Voin vakuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "olen ottanut selvää" Sadas kerta kun höpäjät samaa.

        Siihen ei sinun selvänottamisia tarvita, koska kaikki lukee lehdissä. Tilanne on täsmälleen sama kuin se on ollut jo 3 kuukautta eli tilannetta seurataan joka päivä. Thaimaan hallitus tekee päätöksensä sen perusteella mikä on tilanne maailmalla. Ketä päästetään ja ketä ei ja milloin.
        Suomalaiset pääsee bisnesviisumilla taikka jos on osoite ja eläkeläisviisumi. Myös töihin pääsee jos on erikoisosaaja. Terveysturistit pääsee ensi kuussa. Se on se tilanne eli ihan sama kuin aiemminkin. Karanteeni 14pv on edelleen pakollinen.

        Thaimaahan pääsee ihmisiä viidestä eri ryhmästä
        1. Diplomaatit perheineen
        2. Työluvalla, jos sinulla on työlupa voimassa thaimaahan
        3. Thaimaalainen puoliso tai lapsi.
        4. Oleskelupa thaimaahan pysyvä ei vuoden määräaikainen
        5. Terveysturisti saattajan kanssa.

        Jokaisella maahantulevalla pitää olla viisumi hommattuna thaimaan suurlähetystöstä 100.000 euron vakuutus joka kattaa kaikki koronasta aiheutuneet kustannukset, jos se sattuu tulemaan, sekä 14 vrk karanteeni hotellipaikka joka maksettu tilausvahvistus, sekä kuljetus karanteeni paikkaan lentokentältä.

        Kerro vaan rohkeasti mihin ryhmään kuulut. kuopiossa käsin, odottavan aika on hyvin pitkä, nämä perusteet eivät tule muuttumaan ennenkuin korona on maailmalla saat aisoihin.
        By NumBall

        ps. Thaimaan suurlähetystö ei myönnä viisumeja muuhun kuin edellämainittuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaahan pääsee ihmisiä viidestä eri ryhmästä
        1. Diplomaatit perheineen
        2. Työluvalla, jos sinulla on työlupa voimassa thaimaahan
        3. Thaimaalainen puoliso tai lapsi.
        4. Oleskelupa thaimaahan pysyvä ei vuoden määräaikainen
        5. Terveysturisti saattajan kanssa.

        Jokaisella maahantulevalla pitää olla viisumi hommattuna thaimaan suurlähetystöstä 100.000 euron vakuutus joka kattaa kaikki koronasta aiheutuneet kustannukset, jos se sattuu tulemaan, sekä 14 vrk karanteeni hotellipaikka joka maksettu tilausvahvistus, sekä kuljetus karanteeni paikkaan lentokentältä.

        Kerro vaan rohkeasti mihin ryhmään kuulut. kuopiossa käsin, odottavan aika on hyvin pitkä, nämä perusteet eivät tule muuttumaan ennenkuin korona on maailmalla saat aisoihin.
        By NumBall

        ps. Thaimaan suurlähetystö ei myönnä viisumeja muuhun kuin edellämainittuihin.

        Kaikki suomen matkustajavakuutukset kattavat tuon 100.000 euroa..


    • Anonyymi

      Thaimaasta haaveileminen on ilmaista. Haaveilen Thaimaasta joka yö ja rapsuttelen muniani.

      • Anonyymi

        Yöpäivystäjä siivoaa juuri yön roiskeet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yöpäivystäjä siivoaa juuri yön roiskeet

        Ei lerpasta lähde mitään roiskeita.


    • Anonyymi

      Vain perästä irtoaa, ja samaa tulee suusta sekä sormista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe