Pumpuang Duangian vs Paula Koivuniemi

Anonyymi

Molempi hyvä, mutta kumpi parempi?

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käväisin kaksi vuotta sitten Suomessa ja tapasin vanhoja kavereitakin 80- luvun lopun nuoruudesta. Se oli kuin aika olisi pysähtynyt joidenkin osalta.

      Samat jutut, sama kampaus, sama olemus, samanlainen vaatetyyli farkkutakkeineen tai nahkatakkeineen, halpisfarkut jalassa ja jotkut Sievin turvajalkineet tai vastaavat.

      Asuvat samoilla nurkilla samoissa taloissa kuin ennenkin. Uudet puolisot on valittu omalta kylältä kavereiden entisistä kumppaneista. Hieman kunnosteltu niitä vanhoja omakotitaloja.

      Ei puuttunut muuta kuin että selkään olisi kirjoitettu tussilla jokin suomipop- bändin nimi. Ihan sentään Koivuniemi- sukupolvea me kuitenkaan ei koskaan oltu.

      Ei mitään tuomittavaa tuossa eikä mitään pahaa! Päinvastoin se toi muistoja mieleen. Mutta hassua on se että omasta mielestä tuo on muinaishistoriaa, vaan se on edelleen valtakulttuuria "meilläpäin".

      Yksi parhaista nuoruuden kaveri totesi minulle vuosikymmenen jälleennäkemisen ja "radiohiljaisuuden" jälkeen ihmeissään että "Sähän oot ihan se sama xxxxx kuin ennenkin!"

      Totesin että niin sinäkin ja miksikäs sitä tässä enää muuttumaan. Toivoin kuitenkin salaa etten ihan niin kasari olisi olemukseltani kuin kaiffarit ja tukkamuotini on ollut nahkaa jo 10 vuotta.

      Yleisradion aikaan lapsuudessa ei montaa artistia ollut. Sen verran olen jymähtänyt jonnekin menneisyyteen että totean nykyisen suomipopin olevan vain kaupallista roskaa pääpiirteittäin. Kukaan edes enää oikeasti soita. Konemusiikkia. Muutamia helmiä silloin tällöin jotka nekään ei kestä aikaa.

      Mutta se on ajan henki, eikä mikään ole ikuista.

      T 2010

      • Anonyymi

        Poju sinä sotket totaalisesti taas kaksi asiaa suomipop ja rock, ne eivät ole sama asia... Popeda, Pelle, Hassinen, Dave, Sliipparit, Epput, froikkarit, sanoittaja guru Leskinen, Heikki Salo. Suomirock osastoa.
        Suomipop on sitten huomattavasti vaatimattomampi osasto siellä ei montaa mainittavaan nimeä ole, ei tule yhtään mieleen.
        By NumBall


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju sinä sotket totaalisesti taas kaksi asiaa suomipop ja rock, ne eivät ole sama asia... Popeda, Pelle, Hassinen, Dave, Sliipparit, Epput, froikkarit, sanoittaja guru Leskinen, Heikki Salo. Suomirock osastoa.
        Suomipop on sitten huomattavasti vaatimattomampi osasto siellä ei montaa mainittavaan nimeä ole, ei tule yhtään mieleen.
        By NumBall

        Oliko sulla jotain oikeaa asiaakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poju sinä sotket totaalisesti taas kaksi asiaa suomipop ja rock, ne eivät ole sama asia... Popeda, Pelle, Hassinen, Dave, Sliipparit, Epput, froikkarit, sanoittaja guru Leskinen, Heikki Salo. Suomirock osastoa.
        Suomipop on sitten huomattavasti vaatimattomampi osasto siellä ei montaa mainittavaan nimeä ole, ei tule yhtään mieleen.
        By NumBall

        Olisi mielenkiintoista tietää millainen sairaus on ihmisen päässä joka laittaa kyttäämään suomi24 pattaya palstaa lähes vuorokaudet ympäriinsä vuosien ajan. Olisi varmasti psykiatrikin ihmeissään tuumaten että toivoton tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää millainen sairaus on ihmisen päässä joka laittaa kyttäämään suomi24 pattaya palstaa lähes vuorokaudet ympäriinsä vuosien ajan. Olisi varmasti psykiatrikin ihmeissään tuumaten että toivoton tapaus.

        Minua ei kiinnosta lainkaan sinun mielenkiintosi ja tuon alituinen toistaminen kun itse olet päivittäinen päivystäjä noine ympärivuorokautisine selityksinesi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe