Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1440
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvin+sanottu+etelän+veli!+On+nää+pettereitä..+Oon+ite+jo+rasvannu+rensselin+jos+noita+alkaa+tulla+sellasta+just+miehistä+miestä+apua+khiai!!!!+nyt+on+hyvät+sävärit+ja+ne+osaa+tehä+sen+myös+sormilla+ja+kielillä.+Annoin+mun+pildelle+jo+piiskaa+vähän+ni+pääsee+viiliksiin+uu+la+la+laa..
01.06.2020 12:05
Hyvä+etelän+mies!+Tuohon+ei+pysty+pattajan+resupetterit!+Mä+luulin+kerran+SSRI-yliannos+päissään+olevani+urho+kekkosen+näköinen+pisuaari+johon+kaikki+kävi+lorottelemassa+vuoron+perään.+Heräsin+koira+puistosta+ilman+housuja.+Täysi+kuu+oli+ja+suet+ulvo.+Kaikkein+ihmeellisintä+oli+että+viimenen+muistikuvani+oli+Turengissa+apteekissa+kolme+päivää+aiemmin,+että+millä+hitolla+mä+olin+joutunut+Savonlinnaan+ja+johonkin+koirapuistoon?+Mis+mun+housut?
28.05.2020 15:08
Hyvinkin+tuttuja+tuntemuksia.+Mulla+ku+on+toi+krooninen+olutputkentulehdus+ja+keliakia+ja+laktoosi-intoleranssi+ja+ärtyneen+suolen+oireyhtymä,+keuhkoahtauma,+refluksitauti+ja+mahahaava+ni+joutuu+vähän+kattomaan+missä+on+minkin+verran+etanolia+tai+propanolia+mitää+suuhunsa+tai+muuhunsa+laittaa.
28.05.2020 08:41
Ootko+koskaan+kokeillu+työntää+margariinilla+rasvattua+uimalakkia+hanuriin?+Kuulostaa+ihan+moottoripyörältä+kun+kaasuttaa?+Ite+tein+nii+että+laitoin+voinapin+eka+sinne+ja+sitte+lätsän.
Eteerinen+vaimo+kysyi+missä+uimahattu+ku+se+olis+ollu+menossa+paraisten+saaren+laituri+hyppytorniin+leiskauttamaa+kaksois+slutsin+puoli+volleylla.+Enhän+mä+ilennyt+tunnustaa+mutta+sitten+päästin+potaton+ni+se+heti+arvas+että+ei+hitto+taas...
28.05.2020 08:29
Ennenkuin+edes+ajattelet+ajamista+niin+sinun+on+hallittava+vasta+ohjaus.+Minun+kurssilla+voi+tulla+orpojen+perään.+Täällä+Thaimaassa+joutuu+karkotus+keskukseen+resupetterit+ja+tulee+ikävät+paikat+jos+ei+ole+mitä+voi+vakuuttaa,+voin+vakuuttaa+tämän+sillä+olen+ollut+jo+kauan+täällä+Thaimaassa.+Ladaa+tänne+meri+kontissa+halvalla+ei+saa+ja+sen+voin+vakuuttaa.+Herkulliset+kocktailit+täällä+Thaimaassa+on+40+patia+ja+sillä+syö+koko+illan+hyvin+harrin+paikassa.+Hyvä+ystäväni+Santtu+kertoi+että+kun+vespan+kahvasta+kääntää+niin+vauhti+tublaantuu.+Minulla+onkin+sanonta+joka+kertoo+kaiken+olen+naisen,+vedä+sarvesta+niin+mennään+toiseen+suuntaan+ja+sitten+kun+pukkaa+siitä+toisesta+sarvesta+niin+mennään+vaan+ja+bussilla+loput.
27.05.2020 17:32
Resupetteri+voin+vakuuttaa+että+minäkin+ja+ilmaiseksi+heti+aamulla.+Ilman+kustannuksia+ja+laskutusta+se+hoitui.+Olin+siinä+vaan+kontallaan+ja+se+teki+höpötitiä.+Laulatti+aamulla+kun+hän+oli+lähtenyt+ja+elämäm+tuntui+ihanalta.+Tämä+jäi+korvaan+madoksi..
https://www.youtube.com/watch?v=BUkmSGFmkUw
27.05.2020 17:13
Voin+vakuuttaa+että+olen+jo+täällä.+olut+jo+kauan..+Säädin+juuri+Rolls+Roycen+V12+venttiilid+ja+tilasin+englannista+tulban+hatut.+Tämän+voin+vakuuttaa,+mutta+kamera+on+rikki+enkä+pysty+nyt+ottamaan+kuvaa.+Laitan+vanhan+kuvan+kuksasta+uudelleen+passen+kannen+kanssa+ja+sen+voin+vakuuttaa.
27.05.2020 17:07
Resupetteri+kerran+olin+niin+omassa+kastikkeessani+että+piti+tulla+balokunta+pesemään+paigat.+Kylmähuoneessani+sai+alenuksen+sähkö+laskusta+vaikka+mulla+seinät+taltioi+kylmää+ihan+oikeesti+ne+taltioi
27.05.2020 14:07
Vielå+pitkään+siis..+voi+ei.+Onneksi+olen+suur+lähettilään+hyvä+ystävä+ja+me+tanssittiin+2017+silloinkin+itsenäisyyttä+kun+tanssijaiset+oli+beruttu.+Me+dulemme+taas+putken+pätkäni+hoi,+laulu+virroilla+soi+ja+se+savossa+soi,+me+dulemme+taas+kaiku+viestitä+toi!+me+tuldemme+tulemme+taas!
27.05.2020 13:46
Mua+kerran+väitettiin+homoseksuaaliksi.+Näytin+kloakki+aukkoni+heille+ja+sanoin+että+kokeilkaapas+sormella+onko+se+kulunut+vai+ei.+Kukaan+ei+koskenut.+Päästin+piarun+ja+pidin+heille+masturpaatio+keikari+shown+joka+on+mun+pravuuri.+Pesismailalla.
Poika+kaveriani+nauratti+kovasti+hällä+hauskaa+ollen.+Aimon+kansa+sitte+mentii+kotiin+ilmaiseksi.
27.05.2020 13:31
Naisten+putkenpätkät+ei+enää+tässä+iässä+kiinnosta+ja+en+ymmärrä+miksi+ne+kedään+miestä+kinostaa?+Sitten+rahaa+on+ja+nauretaan+mun+ladalle+samalla+kun+rahalla+luullaan+rakkaudesta+ollen+kyse.+Kun+tulette+minun+ikään+niin+tajuatte+miähiä+joita+ei+kiinnosta+mutta+puhuu+ranskää.
27.05.2020 13:16
Kerran+ohjasin+oikealle+mutta+Lada+meni+aina+vaan+vasemmalle.+Norra+poikki.+Auto+män+aksilaa+myöte+nevaan.+Zetorilla+se+sieltä+koitettii+kiskoa,+mutta+kettinkii+jäi+vain+vetokoukku+kiinni+ja+muta+paakkui.
27.05.2020 12:29
Kerran+tuli+niin+iso+paska+että+meinasin+tulla+hulluksi.+Onnex+olin+lepo+siteissä+ni+en+päässyt+raapimaan+itteäni+ja+kynsimään+naamaani.
27.05.2020 12:25
Kotona+oon+sisä+siisti.+Lupasi+aimolle+että+ulos+teen+ulosteen.+Se+on+jämpti+pötkö+kuin+tuloste.
27.05.2020 11:57
Meidän+kukka+yhtiö+läisten+keski+ikä+alkaa+olla+yli+80.+Ollaan+aika+lihavia+ja+kutsumme+itsejämme+riski+ryhmäksi.+Rikoo+on+riskillä+ruma.+Kukka+yhtiömme+on+nykyään+kuka+yhtiö,+kun+meillä+on+kaikilla+alts+haimeri+ja+joudutaan+esittelemään+itsemme+joka+aamu+uudelleen+ku+ei+muisteta+enää+kuka+oli+kuka+ja+joku+tai+mikä+mutta+aamulla+saa+ite+sitten+päättää+täällä+Thaimaassa+meidän+kuka+yhtiössä+että+kuka+on+tänään+sensei+ja+kuka+numbapapa.
27.05.2020 11:55
Kerran+oldiin+pattajalla+ja+voin+vakuuttaa+että+uin+siellä+meressä+ulosteen+ja+vaipan+seassa.+Joku+huusi+rannalta+että+älä+nyt+jumankekka+sinne+mereen+ulosta+ja+tuot+sen+vaippas+kans+pois+sieltä+justiinsa+tai+kutsun+poliisin.+Heh,+se+olinkin+mä+itte+kelle+sattus+vahinko..
27.05.2020 11:49
Resupetteri+tässä..+mutta+missä+on+kuvat+sun+ostovaimosta?
https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/07/30/17/2AF7B5C700000578-3180109-image-a-6_1438272684811.jpg
27.05.2020 11:44
Toiset+kundid+ei+saa+ilmaiseksi+koska+ne+on+rumanlaisen+näkösiä+naamoistaan.+Minulla+hyvä+ulko+näkö+naamassani+ja+saan+siksi+ilmaiseksi.+Sen+voin+vakuuttaa+täällä+Thaimaassa.+Tänää+ajattelin+jos+vaan+20+tuntia+olisin+tällä+palstalla+ilman+huomiota+ku+eillinen+wifi+elämä+vielä+väsyttää+silmä+luomea.
27.05.2020 11:12
Moi!+Olen+huomannut+että+moni+alakastilainen+hakee+huomiota+itselleen.+Voin+vakuuttaa+että+mulla+on+jo+se+huomio+ja+en+tarvi+siihen+suomi+kakkos+nelosia.
Toiset+kuntid+ei+saa+ilmaiseksi+koska+ne+on+rumia+näköisiä+naamoistaan.+Minulla+hyvä+näkö+naamassani+ja+saan+siksi+ilmaiseksi+maalla+merellä+ja+ilmassa.+Pitkä+jalkaisia+lentoemäntiä+puikotan+menemään+täysin+veloituksetta+ohjaamossa+ja+verhon+takana.
Sitten+vaimo+tekee+silmukan+ja+ostaa+saaren.+Tapa+nani+on+pitää+matalaa+brofiili+täysin+ilman+huomioda.
27.05.2020 11:09
Unohdin+sanoa+että+olen+hyvän+näköinen+täällä+Thaimaassa+ja+saan+siksi+ihan+ilmaiseksi+täällä+Thaimaassa+ja+saan+kyllä+Suomessakin+koska+ulko+näköni+on+hyvä+ja+elämän+nauta+on+minulle+ilmainen.
27.05.2020 11:03
54 / 72