Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
..Mulla+ainakin+on+jo+liitto.+Invalidiliitto.+Akka+lähti+taimaahan+juomaan+vettä.+Täälläkin+se+joi+vettä+kuopiossa.+Tuli+halvaksi+mutta+sinne+meni+resupirkko.+Jos+jollakin+on+pappatunaan+-73+malliseen+magneeton+koppaa+ni+olis+kiva.+Ilman+koppaa+se+jäähyttäjän+ropeli+on+kun+porkkanan+raastin.+Varmari+housu+säpäleinä.
29.03.2020 10:45
Karateteini?+Sillo+ku+olin+viimeksi+hesassa+ja+päästivät+jorvista+ulkoilemaan+kuksan+kanssa+ni+kävin+makkaratalolla+ku+luulin+sillon+vielä+että+siellä+myydään+makkaraa+halvalla.+Makkara+ku+on+terveellistä+aivoruokaa.+Sillon+olin+kuitenkin+hesan+karate+teini+ja+kuvasin+kuksan+josta+todisteena+kuva+kuksasta.+Hesassa.
29.03.2020 10:31
Oon+täällä+saunamökissä+jo+garanteenissa+voin+vakuuttaa+sen+resupetterit.++Antaa+tulla+vaan+tänne+kurittajat.+Pandakarhuina+lähtevät.+Ei+mua+turhaan+sanota+täällä+kanate-kidiksi.+Tää+on+nimittäin+vanhan+kanalan+pihalla+tää+tölli+jonka+sauna+savuaa+ku+saddaamin+öljy+lähteet.+Lämmitin+sen+vanhoilla+kotti+kärryn+pääly+kumeilla.
29.03.2020 04:31
Mä+olen+jo+täällä,+voin+vakuuttaa+sen.+On+puban+vakuutukset+joita+resuilla+ei+ole.+Mun+ei+tarvi+wikejä+ei+juutuubeja+katsella+koska+oon+jo+täällä.+Vaimo+on+thaimaalainen+ja+se+kertoi+että+sonrkan+on+satokauden+juhla+eikä+uusi+vuosi.+Se+tietää+millon+pellolla+on+vesi+meillä+kun+on+oma+ubuntu+kasvimaalla+ja+rapanperiä.+
Googlen+mapseja+käyttää+ne+jotka+ei+ole+täällä.+Mapsissa+on+hirveitä+virheitä.+Se+ei+tiedä+minne+toi+jokikaan+menee.+Kysyin+paikalliselta+Ton+Tok+Tok+nimiseltä+mieheltä+ja+se+ties+ja+näytti+kädellä+huitoillen.+Resut+katsoo+mapseista+savossa.
Me+lähettiin+koronaa+evakkoon+tänne+sam+roi+yotiin.+Kuopiosta+viis+kilometriä+pohjoseen.+Täällä+on+vähemmän+potilaita.+Äiti+oli+tehny+voikkoleipiä+ja+pakannut+mukaan+delfiini+kuvioiset+pussi+lakanan+ja+tyykkyliinan,+joka+on+mun+lemppari.
Maksaa+enemmän+kuin+resujen+matkat+neljässä+vuodessa.
29.03.2020 00:48
Tilanne+esgaloituu+täällä+thaimaassa+resupetteri+ja+mulla+on+tilaa.+Palvelukoti+Puolitangossa+Pälkäneellä+on+melkein+3000+neliö+kuutiota.
28.03.2020 13:58
Oon+petteri+asettanut+itteni+koko+ukon+liikkumiskieltoon+kihdin+avulla+ja+karateen+niin..+ei+muuta+ku+khiai!+Ruoka+on+lopussa+ja+oon+vetänyt+talkkia+nyt.+ei+se+nii+pahaa+oo+ku+yleisesti+uskotaan.+Hyvää+aivoruokaa.+Muija+juo+vettä.
26.03.2020 21:15
hyvä+ystäväni+sakke+on+lahja+kas+liike+mies+niin+kuin+minäkin.+Paljon+on+tehty+ja+pisnegset+kukkoistaa.+https://www.seiska.fi/Uutiset/Ulosotossa-yli-23-miljoonaa-euroa-Muusikko-Sakke-Jarvenpaalta-karhutaan-jattisummaa/1150492
26.03.2020 12:50
olin+kerran+oikealla+etelän+lomalla+eräässä+kauniissa+pikku+kaupungissa+hauholla+ilta+elämässä.+kaupa+nurgalla+joku+atte+tuli+siihe+kiilaamaa+ku+söin+tosi+kallista+lihisdä+joka+maksaa+enemmän+kun+resujen+vuosipuudeli.+sanoin+sille+hyypälle+että+ylihuomenna+tulee+kaks+päivää+siitä+ku+muutuit+pandaksi.+päästin+kimeän+khiai+huudon+ja+päästin+jotain+muutakin.+sarkahousuuni+lurahti+liiottelematta+lumilapiollinen+sitä+ihteään.+satsi+oli+niin+hevi+että+henkselit+ei+sitä+enää+kestäneet.+napit+kirposi+irti+ja+housut+valahti+nilkkoihin.+tietenkin+just+sinä+päivänä+aluhousuni+oli+likoamassa+saunapaljussa.+Porukka+nauroi+ja+voi+pahoin.+häpeissäni+tuli+vielä+hätäpieruja+ja+kuraa.+osa+lensi+sen+öykkärin+kengälle.+Mulla+hauskaa.+siitäs+sai!+
S
26.03.2020 11:20
resupetterit+vaimoni+veli+on+pangokin+pää+kanisteri+ja+kun+savu+saunottiin+siaminlahden+phuketin+rannalla+niin+hän+kertoi+minulle+että+battaya+aiotaan+miinoittaa+ja+tulee+sotatila.+ulko+maalarit+asetetaan+vakavaan+karateen+leiriin+känsäin+välisesti.+Tuttu+vaikutus+valtainen+virkailija+sanoi+että+siitäpäs+saavat+ja+muut+lappuliizat+yhtyivät+puheeseensa+raiguvilla+alpodeilla.+Mulla+hauskaa+kun+nilkka+pilkkaa.
26.03.2020 10:31
Mun+pitää+vielä+kertoo+mikä+on+mun+rabvuuri.+Vedän+kello+hameessa+Rii+hannan+andö+mai+ambrellan+sanoilla+andö+mai+kello+hame+hame+hame+ee+ee+andö+mai+kello+hame+ee+ee+ee.
Yleisö+sekoaa+iha+täysillä.+Viimeksi+sain+kehuja.+Iso+karju+tuli+siihe+ihan+täpinöissään+ja+sano+että+alku+kuulosti+kamalalta+mutta+hyvä+että+lopetit+nopeesti.+Sanoin+että+oon+aina+ollu+nopee+kiitos.+Sitten+pyyettiin+muuallekin+samalla+keikalla.+Tuli+kaks+rotevaa+kaveria+ja+pyysi+että+mee+muualle+hoilaamaan.+Menin+viereisee+baariin+mutta+siellä+dunnelma+ei+ollu+yhtä+letgeä.+Nappasin+käsidesi+pullon+tiskiltä+huivii+ennenku+baari+mikko+ehti+tehä+mitään.+Nopee+olin+taas
24.03.2020 12:35
Nauraks+sä+mun+kellohame+ildamille?+Henkinen+kun+tavallinen+amerikkalainen+thaimaalainen+vetää+Baul+Ankkaa+migrofoniin+tasokkaasti+ni+siinä+on+tunnetta+ja+tuoksua.+Tuoksua+on+kyllä+mun+kellohameessakin+kun+söin+tsili+duunelia+samalla+lusigalla+millä+raaputin+kengän+pohjista+koiruudet+pois.
24.03.2020 11:09
Oon+yrittänyt+houkutella+asiakkaita+sisään+Fonzieksi+pukeutuneena+ja+huutelen+heiiiii+huutoja+mutta+kukaan+ei+halua+tulla+suljettuun+baariin+vaikka+laitoin+bahvi+kyltin+että+korona+olut+60b+pullo.+Juoma+kaappien+täyttö+vie+nyt+vähemmän+aikaa+kun+ei+ole+asiakkaita.+Pidin+yksin+viime+yönä+kellohame+tanssiaiset.+Tunnelma+oli+amerikkalaishenkinen+ja+riehakas.+Yhdessä+välissä+lauloin+garaogea.+Amerikkalaisella+kielillä.+Sain+aika+moiset+alpodit.
24.03.2020 10:32
Ongo+savoja+muga+muualla+ku+Suomessa+resupetteri?
21.03.2020 03:15
Voin+vaguuttaa+että+oon+jo+täällä+ja+mulla+on+jo+miljardi+vaguutus+sveitsin+hubba+bubba+vaguutus.+Korvaa+korvatulehduksen+mutta+suolisto+säädetään+suomessa.+Viimene+leikkaukseni+epä+onnistu+ja+taistelen+jopa+35+euron+kelakorvauksista+nyt+jo+kolmatta+vuotta.+Apteekkarin+herjaaminen+käsitellään+kesällä+käräjillä.+Sanoin+sitä+mursuksi+ja+koetin+heittää+makkara+pötköllä+mutta+unohdin+sen+kesken+heiton+ja+aloin+syömään+sitä+aivoruokaa.+Poliisit+tuli+just+ku+etsin+sinappia+allergia+hyllystä.
21.03.2020 01:47
resut,+mä+siirsin+sonnankin.+Olen+jo+täällä.+Normaalisti+teen+sen+samaan+aikaan+aamu+puuron+kanssa+mutta+nyt+rokotan+sen+punttiin+vasta+ysildä.+Johtuu+lääkkeistä.+Halusin+viis+gee+verkkoa+niin+kovasti+että+hoin+viis+gee+viis+gee+viis+gee+viis+gee+niin+kauan+että+saan+viis+geen.
En+saanu+viis+geetä+mut+sain+aika+huimat+tabut.+Nyt+käyn+nii+hitaalla+että+multa+kestää+tunnin+verran+ees+sanoa+viis+gee.+Siksi+multa+kestää+se+kosto+sonnankin+synnytys+tolkut+tomasti.+Mutantti+ninja+kilpi+konnat+tulee+samaan+aikaan+ja+ovi+on+pidettävä+auki.+En+kuule+ääniä+tänne+gunnolla.+Muut+ei+tykkää+sitte+kun+huudan+huusista+vähä+väliä+että+mitä+se+sano.+Alotin+kirjottaa+tätä+eilen.
21.03.2020 01:33
Meinasivat+katkasta+wifin+koko+osastolta+kun+kirjoitellessa+tänne+palsdalle+ku+multa+tulee+tahdosta+riippumattomia+khiai+huutoja+sillon+ku+oikein+innostun.+Uhkasin+aloittaa+taas+ulosteella+tuhrimis+kampanjan+yleisissä+tiloissa+jos+wifi+viedään.+No+ne+taasen+uhkas+sitte+lepositeillä+mutta+mä+vetosin+ihmis+oikeuksiini+laskea+housuun+lepositeissä+niin+ettei+ne+kerkee+muuta+ku+vaihtaa+vaibboja.+päästii+kombromissiin+ja+sovittiin+että+mun+suun+eteen+teipataan+vessapaperirulla+joka+aamu+heti+puuron+jälkeen+äänen+vaimentimeksi.+Vaan+mietin+että+jos+mulla+tulee+korona+molempiin+nenän+reikiin+ni+mistä+se+henki+sitte+kulkee?+Ulos+pystyn+henkäisemään+alhaalta+mutta+sisään?
17.03.2020 22:52
Moikkuli+vain+kaikki+raskaat!+Hyvä+ysdäväni+Chiang+Main+poliisi+bäällikkö+viirapata+sirapatapata+kerto+ilta+kävelyllä+sisäbiirin+tietoa+että+pattajyan+perustukset+ovat+halkeilleet+ja+mereen+sortuminen+alkanut.+Syöminen+kielletään+maanantaista+alkaen+ja+viinasta+tulee+krapula+tiistaista+eteenpäin.+tullaan+puutumaan+ankarasti+kaikkiin+tapauksiin+ja+joutuu+karateen+pojat+ja+sitten+kotiin.+Loppuu+se+matkailu+ja+siilijalan+jälki.
17.03.2020 22:00
taksi+magsut+hoidetaan+titaanisella+amex+kortilla+resupetteri..+oon+jo+täällä+voin+vaguuttaa.+puhut+nyt+kuusikymppiselle+elämää+kokeneelle+miehelle+jolla+on+kylmää+taltioivat+seinät+ja+patentti+jolle+kannattaa+olla+kateellinen.+Mulla+on+niin+hienot+amerikkalaiset+varkut+jalassa+että+yhelläkään+resupetterillä+ei+oo+varaa+edes+katsella+niitä
16.03.2020 01:59
narsissina+unohtanut+läsnäoveluuden+ja+läheis+kasvatuksen.+Labset+heitteillä.+läheis+kasvatuksessa+ollaan+lapsen+kanssa+vaan+eikä+tehä+mitään.+Tulee+sikahyviä+kansalaisia+työttömyys+kortistoon.+Kaikille+olen+kelakortit+hommannu.+Muija+joi+vettä+ruuan+kanssa+ni+se+tuli+halvaks+ja+jäi+aikaa+läsnä+oloon.+silloin+kun+lensin+tikka+kosgella+hydrolla+ni+mulla+oli+aina+lapset+mukana+turva+kaugaloissa.+sitten+tein+niille+terveellistä+aivo+ruokaa+duuneleista+ja+sbagetista+kestupilla.+Dupruttelen+juuri+sikarissa+jahtia+ja+nauran+pattajan+rakkaille+ja+neidille.
14.03.2020 14:13
resupetterit+täältä+vantaan+hiekkaharjusta+invataksi+maksaa+63+euroa+Jorviin.+Ei+siis+mikään+halba+matka+tällä+kertaa+mutta+kela+diilaa+mulle+ton+vip+matkan.+tyttö+duo+lauloi+ja+aikanaan+että+taksi+vie+ja+invataksi+tuo+vai+miten+se+oli..+kikka+ja+taiska+tais+olla+se+tyttö+duo
14.03.2020 11:09
54 / 67