Pattaya on paratiisi meille jotka tiedostavat sen. Täällä nämä alakoululaiset kirjoittelevat skeidaa. Moden on pakko antaa henkilötiedot koska kirjoittelu loukkaa ihmisoikeuksia sekä Thaimaalaisia. Haloo mode kohta helisee. Taas kohta paratiisiin.
Paratiisi thaimaan ystäville
11
87
Vastaukset
- Anonyymi
Loukkaa ihmisoikeuksia voi voi sentään taasen mitä täältä saa lukea.
- Anonyymi
On vain yksi lerppa. Hoivakodissa Suomessa. Katkerana kuin vanha sitruuna. Rahatonna ja mieskunnotonna. Monisairaana ja yksin.
- Anonyymi
Palstaa lukemalla huomaa että pattaya on paratiisi kaltaisillesi ihmissuhde vammaiselle... Nämä apukoululaiset eivät tiedä mitä on ihmisoikeudet, vaikka wikipediasta asian voi jopa apukoululainen tarkastaa, tietysti pitäisi osata lukea ja ymmärtää lukemaansa. laitan linkin helpottaakseni apukoululaisen tiedonhalua, pyydä äitiä lukemaan jos oma taito on hukassa. https://fi.wikipedia.org/wiki/Ihmisoikeudet
- Anonyymi
Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.
Olen nainen. Pattayalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.
Olen nainen. Pattayalla.Katsos, kerro "Nainen" mojova opastarina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.
Olen nainen. Pattayalla.Ohhoh, suomalainen siiderilortto Pattayalla, onko oikein invalesbis polkkatukkainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko olevasi jonkinlainen ihmissuhde-expertti olemalla Pattayan matkailupalstalla noin 18 tuntia vuorokaudesta viimeiset viisi vuotta vähintään? Jos minun kumppani olisi, niin jaksaisin katsoa kolme päivää.
Olen nainen. Pattayalla.Niin olet tietysti, esitän vasta kysymyksen miksi kuvittelet olevasi nainen, onko sinulla muitakin tuollaisia haaveita, kerro vaan rohkeasti, voisit kertoa oletko sinä ihmissuhde espertti ja miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa, lisäksi voisit vielä kertoa on parisuhteesi toinen osa puoli nainen vai mies, ja ajatko rekkaa työksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet tietysti, esitän vasta kysymyksen miksi kuvittelet olevasi nainen, onko sinulla muitakin tuollaisia haaveita, kerro vaan rohkeasti, voisit kertoa oletko sinä ihmissuhde espertti ja miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa, lisäksi voisit vielä kertoa on parisuhteesi toinen osa puoli nainen vai mies, ja ajatko rekkaa työksesi.
Senssu tykkää pukeutua naisten vaatteisiin, mutta on mies. Ei siinä sen kummempaa ole, epätietoisuus omasta sukupuolesta/ sukupuolisesta suuntautumisesta, aiheuttaa tällekkin matkailupalstalle tarinoita, jotka ovat jokaisen palstalaisen luettavissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olet tietysti, esitän vasta kysymyksen miksi kuvittelet olevasi nainen, onko sinulla muitakin tuollaisia haaveita, kerro vaan rohkeasti, voisit kertoa oletko sinä ihmissuhde espertti ja miksi asia sinua niin kovasti kiinnostaa, lisäksi voisit vielä kertoa on parisuhteesi toinen osa puoli nainen vai mies, ja ajatko rekkaa työksesi.
Jonkun ihmisen parisuhteen toisen osapuolen sukupuoli ei kuulu muutakun sinunlaisille poikaparoille, joilla ei ole ollut kun maksullisia parisuhteita Pattayalla. Parisuhteista sinulla ei ole hajuakaan. Isäsi ja äitisi eivät ( ehkä) pystyneet antamaan esimerkkiä. Villi veikkaukseni on... Että isäsi ja äitisi eivät ole yhdessä? Tiedät kai kuka isäsi on? Sekin on ihan hyvin.. Tietyltä ihmisryhmän jälkeläiseltä.
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun ihmisen parisuhteen toisen osapuolen sukupuoli ei kuulu muutakun sinunlaisille poikaparoille, joilla ei ole ollut kun maksullisia parisuhteita Pattayalla. Parisuhteista sinulla ei ole hajuakaan. Isäsi ja äitisi eivät ( ehkä) pystyneet antamaan esimerkkiä. Villi veikkaukseni on... Että isäsi ja äitisi eivät ole yhdessä? Tiedät kai kuka isäsi on? Sekin on ihan hyvin.. Tietyltä ihmisryhmän jälkeläiseltä.
Meikäpoika sai ainakin ilmaiseksi jo varhai buperteetissä... enolta. Myöhemmin anoin käyttää kello hametta. Tosi ilmavaa ilman nansoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun ihmisen parisuhteen toisen osapuolen sukupuoli ei kuulu muutakun sinunlaisille poikaparoille, joilla ei ole ollut kun maksullisia parisuhteita Pattayalla. Parisuhteista sinulla ei ole hajuakaan. Isäsi ja äitisi eivät ( ehkä) pystyneet antamaan esimerkkiä. Villi veikkaukseni on... Että isäsi ja äitisi eivät ole yhdessä? Tiedät kai kuka isäsi on? Sekin on ihan hyvin.. Tietyltä ihmisryhmän jälkeläiseltä.
kiitos poikaparoille huomaa monikko muoto, en ihan käy pojasta olen 60 vuotias, siinä olet oikeassa että isäni ja äitini eivät ole yhdessä toinen kuoli vuonna 2004 toinen vuonna 2006, sitä ennen he olivat kyllä yhdessä liki 50 vuotta... toisaalta veikkauksesi meni pahasti pieleen luuletko että muut osuvat oikeaan, yhdessä asiassa olet täysin oikeassa pidän resuperseinä ihmisiä jotka harrastavat maksullisia suhteita joskaan en kutsuisi niitä parisuhteiksi ja jokaisen pitäisi ymmärtää mikä on kauppatavaraa ja mikä sitä taas ei ole, olen aviossa ollut jo yli 20 vuotta.... joten luulempa että voisin olla ikänipuolesta isäsi...55555
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514