Matkavakuutus thaimaahan...

Anonyymi

Viimeisimpien tietojen mukaan jos ulkoministeriö kieltää matkustamisen vaikkapa thaimaahan mikään matkavakuutus ei ole silloin voimassa, riipumatta siitä milloin se on otettu.

19

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näyttää olevan asiassa on vielä sellainenkin mutka että jos um kieltää matkustamisen kun vakuutettu on jo kohteessa, on 10 vuorokautta aikaa poistua maasta, tai vakuutus raukeaa. Huomasitko tämänkin.

    • Anonyymi

      Sitten vielä matkustuskielto ja -suositus ovat eri asioita..

      • Anonyymi

        joo tietyst,i mutta kannattaa kuitenkin ottaa selville matkavakuutusyhtiöstä kattavuus.


    • Anonyymi

      Herra "Kusinen paikka" Vantaan Hiekkaharjusta taas vauhdissa.

    • Anonyymi

      Oisko Lerppatin julistamassa Thaimaan sotaa käyväksi alueeksi, LerppaLandia hyökkää sinne tavoitteenaan Niuvan kaurapuuropöytä ?

      • Anonyymi

        Pattayan matkailupalstan on ottanut näemmä omakseen tämä yksi mielenhäiriöinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pattayan matkailupalstan on ottanut näemmä omakseen tämä yksi mielenhäiriöinen.

        yksihän se vain kirjoittaa usealla nimimerkillä..


    • Anonyymi

      UM ei anna kieltoja vaan suosituksia.

      • Anonyymi

        Älä yritä, petterille tulee kusiset paikat ja karkoituskeskus kutsuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä, petterille tulee kusiset paikat ja karkoituskeskus kutsuu.

        ei tule jos on vip vakuutus, musta amex ja elite status.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei tule jos on vip vakuutus, musta amex ja elite status.

        voin vakuuttaa että mulla on jo elite.. kotitöllin takana vesakossa ollut ojassa kyljellään jo 37 vuotta Savossa. Väriltään nykyään moni värinen ratkaisu. Penskat sotkeneet sprai maaleilla ja on kirkko venettä ja kuurakettia kylet täynnä... resupetterit... Mustaa amexia mulla ei just nyt oo mutta silmät on.. kikkailin aamulla puurokuksan kanssa aikani niin keittiön täti hermostu ja nasautti kauhalla otsaan. Uskokaa tai älkää petterit mutta nyt on nenä keltanen, posket punaset ja silmät mustat. Naama on ku belgian lippu...


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        voin vakuuttaa että mulla on jo elite.. kotitöllin takana vesakossa ollut ojassa kyljellään jo 37 vuotta Savossa. Väriltään nykyään moni värinen ratkaisu. Penskat sotkeneet sprai maaleilla ja on kirkko venettä ja kuurakettia kylet täynnä... resupetterit... Mustaa amexia mulla ei just nyt oo mutta silmät on.. kikkailin aamulla puurokuksan kanssa aikani niin keittiön täti hermostu ja nasautti kauhalla otsaan. Uskokaa tai älkää petterit mutta nyt on nenä keltanen, posket punaset ja silmät mustat. Naama on ku belgian lippu...

        Värit onneksi lähtee aikanaan, toisin kuin afrikkalais-amerikkalaisesta!


    • Anonyymi

      Joo ja jos valtava meteoriitti iskeytyy kosmisella nopeudella maapalloon niin sitten ei ole ulkoministeriötäkään enää kommentoimaan asiaa, tai jos kuunatsit hyökkää ylivertaisilla aseillaan Pattayalle, niin ulkoministeriö sitten kyllä reagoi asiaan ja viimeisimpien tietojen mukaan kertoo kyllä nettisivulla että elekää hyvät immeeset nyt menkö sinne kun siellä on nyt kuunatsit lomailemassa.

      Kaikenlaista voi käydä viimeisimpien tietojen mukaan ja Yleisradio sitten kertoo milloin kannattaa mennä paniikkiin, parahin viimeisten aikojen numeromies.

      • Anonyymi

        Suomessa on paljon elämään ja koko maailmaan kyllästyneitä köyhiä vanhuksia, jotka toivovat ja manaavat maailmanloppua kaikissa yhteyksissä. Koska heidän elämänsä on paskaa, he toivovat sellaista kaikille muillekin ja ovat pettyneitä koko ihmiskuntaan lääkkeitä popsiessaan ja vaivojaan valittaessaan. Nykyään näitä väsyneitä, katkeria ja itkuisia vanhuksia on paljon myös netissä, kuten numeromies. Joillakin on vielä toiveenpilke silmäkulmassa, josko demarit sitten antaa sen vappusatasen.


      • Resupetteri.. mulla on viimeisimmän tiedon mukaan paskat housussain.. taas..


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Resupetteri.. mulla on viimeisimmän tiedon mukaan paskat housussain.. taas..

        Mä taas voin vakuuttaa että en voi vakuuttaa.. voin vakuuttaa tämän, koska olen jo täällä Hiekkaharjussa vakuuttamattomattomana.. Kuuma on kuin vakuumissa..

        By Storyginal BumbBall


    • Anonyymi

      Jahans. Siellä joku, äärimmäisen valveutunut kansalainen kertoo, että esim. Sotatila toimialueelle matkaavat toimittajat. Eivät saa mitään vakuutuksia?

      En nyt sano, että joku pankin asuntolainaasi sisällyttämä tapaturmavakuutus tai metalliliiton jäsenyyteen kuuluva matkavakuutus jotain korvaisi? Sä saat vakuuttaa ihan vaikka omat rintasi tai meisselisi. Halukas vakuutusyhtiö löytyy aina ( Maailma ei ole pelkkä jyväskylä?) Tosin nämä vakuutukset maksavat enemmän kun 120e/vuodessa.

      • Anonyymi

        Aloittaja voisi samalla perustella myös, että miksihän Suomen ulkoministeriö kieltäisi Thaimaahan matkustamisen? Ei se ole sitä aiemminkaan tehnyt, vaikka pommeja on poksahdellut ja eteläraja on levoton ja sotilasjuntta on useampaan otteeseen ottanut itselleen vallan. Olin sattumoisin silloin Pattayalla kun Bangkokissa oli sotilaat kadulla. Kansalaiset kävivät laittamassa rauhan eleenä sotilaiden kiväärien piippuihin kukkasia.
        Ei tullut silloinkaan ne kuuluisat "kusiset paikat". Thait ei ala riehumaan, ellei ole aivan pakko, tai ovat pahasti loukattuja tai huijattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja voisi samalla perustella myös, että miksihän Suomen ulkoministeriö kieltäisi Thaimaahan matkustamisen? Ei se ole sitä aiemminkaan tehnyt, vaikka pommeja on poksahdellut ja eteläraja on levoton ja sotilasjuntta on useampaan otteeseen ottanut itselleen vallan. Olin sattumoisin silloin Pattayalla kun Bangkokissa oli sotilaat kadulla. Kansalaiset kävivät laittamassa rauhan eleenä sotilaiden kiväärien piippuihin kukkasia.
        Ei tullut silloinkaan ne kuuluisat "kusiset paikat". Thait ei ala riehumaan, ellei ole aivan pakko, tai ovat pahasti loukattuja tai huijattuja.

        Ai niin Chiang Maissa jäi kiinni iso aselasti, joka oli tuotu rajan takaa. Konekivääreitä ja räjähteitä, rynkkyjä ja muita aseita ammuksineen. Tutkinnassa on, oliko tarkoitus aiheuttaa poliittisia kahakoita myös pohjoisessa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe