Viimeisimpien tietojen mukaan jos ulkoministeriö kieltää matkustamisen vaikkapa thaimaahan mikään matkavakuutus ei ole silloin voimassa, riipumatta siitä milloin se on otettu.
Matkavakuutus thaimaahan...
19
104
Vastaukset
- Anonyymi
Näyttää olevan asiassa on vielä sellainenkin mutka että jos um kieltää matkustamisen kun vakuutettu on jo kohteessa, on 10 vuorokautta aikaa poistua maasta, tai vakuutus raukeaa. Huomasitko tämänkin.
- Anonyymi
Sitten vielä matkustuskielto ja -suositus ovat eri asioita..
- Anonyymi
joo tietyst,i mutta kannattaa kuitenkin ottaa selville matkavakuutusyhtiöstä kattavuus.
- Anonyymi
Herra "Kusinen paikka" Vantaan Hiekkaharjusta taas vauhdissa.
- Anonyymi
Oisko Lerppatin julistamassa Thaimaan sotaa käyväksi alueeksi, LerppaLandia hyökkää sinne tavoitteenaan Niuvan kaurapuuropöytä ?
- Anonyymi
Pattayan matkailupalstan on ottanut näemmä omakseen tämä yksi mielenhäiriöinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pattayan matkailupalstan on ottanut näemmä omakseen tämä yksi mielenhäiriöinen.
yksihän se vain kirjoittaa usealla nimimerkillä..
- Anonyymi
UM ei anna kieltoja vaan suosituksia.
- Anonyymi
Älä yritä, petterille tulee kusiset paikat ja karkoituskeskus kutsuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yritä, petterille tulee kusiset paikat ja karkoituskeskus kutsuu.
ei tule jos on vip vakuutus, musta amex ja elite status.
Anonyymi kirjoitti:
ei tule jos on vip vakuutus, musta amex ja elite status.
voin vakuuttaa että mulla on jo elite.. kotitöllin takana vesakossa ollut ojassa kyljellään jo 37 vuotta Savossa. Väriltään nykyään moni värinen ratkaisu. Penskat sotkeneet sprai maaleilla ja on kirkko venettä ja kuurakettia kylet täynnä... resupetterit... Mustaa amexia mulla ei just nyt oo mutta silmät on.. kikkailin aamulla puurokuksan kanssa aikani niin keittiön täti hermostu ja nasautti kauhalla otsaan. Uskokaa tai älkää petterit mutta nyt on nenä keltanen, posket punaset ja silmät mustat. Naama on ku belgian lippu...
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
voin vakuuttaa että mulla on jo elite.. kotitöllin takana vesakossa ollut ojassa kyljellään jo 37 vuotta Savossa. Väriltään nykyään moni värinen ratkaisu. Penskat sotkeneet sprai maaleilla ja on kirkko venettä ja kuurakettia kylet täynnä... resupetterit... Mustaa amexia mulla ei just nyt oo mutta silmät on.. kikkailin aamulla puurokuksan kanssa aikani niin keittiön täti hermostu ja nasautti kauhalla otsaan. Uskokaa tai älkää petterit mutta nyt on nenä keltanen, posket punaset ja silmät mustat. Naama on ku belgian lippu...
Värit onneksi lähtee aikanaan, toisin kuin afrikkalais-amerikkalaisesta!
- Anonyymi
Joo ja jos valtava meteoriitti iskeytyy kosmisella nopeudella maapalloon niin sitten ei ole ulkoministeriötäkään enää kommentoimaan asiaa, tai jos kuunatsit hyökkää ylivertaisilla aseillaan Pattayalle, niin ulkoministeriö sitten kyllä reagoi asiaan ja viimeisimpien tietojen mukaan kertoo kyllä nettisivulla että elekää hyvät immeeset nyt menkö sinne kun siellä on nyt kuunatsit lomailemassa.
Kaikenlaista voi käydä viimeisimpien tietojen mukaan ja Yleisradio sitten kertoo milloin kannattaa mennä paniikkiin, parahin viimeisten aikojen numeromies.- Anonyymi
Suomessa on paljon elämään ja koko maailmaan kyllästyneitä köyhiä vanhuksia, jotka toivovat ja manaavat maailmanloppua kaikissa yhteyksissä. Koska heidän elämänsä on paskaa, he toivovat sellaista kaikille muillekin ja ovat pettyneitä koko ihmiskuntaan lääkkeitä popsiessaan ja vaivojaan valittaessaan. Nykyään näitä väsyneitä, katkeria ja itkuisia vanhuksia on paljon myös netissä, kuten numeromies. Joillakin on vielä toiveenpilke silmäkulmassa, josko demarit sitten antaa sen vappusatasen.
- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Resupetteri.. mulla on viimeisimmän tiedon mukaan paskat housussain.. taas..
Mä taas voin vakuuttaa että en voi vakuuttaa.. voin vakuuttaa tämän, koska olen jo täällä Hiekkaharjussa vakuuttamattomattomana.. Kuuma on kuin vakuumissa..
By Storyginal BumbBall
- Anonyymi
Jahans. Siellä joku, äärimmäisen valveutunut kansalainen kertoo, että esim. Sotatila toimialueelle matkaavat toimittajat. Eivät saa mitään vakuutuksia?
En nyt sano, että joku pankin asuntolainaasi sisällyttämä tapaturmavakuutus tai metalliliiton jäsenyyteen kuuluva matkavakuutus jotain korvaisi? Sä saat vakuuttaa ihan vaikka omat rintasi tai meisselisi. Halukas vakuutusyhtiö löytyy aina ( Maailma ei ole pelkkä jyväskylä?) Tosin nämä vakuutukset maksavat enemmän kun 120e/vuodessa.- Anonyymi
Aloittaja voisi samalla perustella myös, että miksihän Suomen ulkoministeriö kieltäisi Thaimaahan matkustamisen? Ei se ole sitä aiemminkaan tehnyt, vaikka pommeja on poksahdellut ja eteläraja on levoton ja sotilasjuntta on useampaan otteeseen ottanut itselleen vallan. Olin sattumoisin silloin Pattayalla kun Bangkokissa oli sotilaat kadulla. Kansalaiset kävivät laittamassa rauhan eleenä sotilaiden kiväärien piippuihin kukkasia.
Ei tullut silloinkaan ne kuuluisat "kusiset paikat". Thait ei ala riehumaan, ellei ole aivan pakko, tai ovat pahasti loukattuja tai huijattuja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja voisi samalla perustella myös, että miksihän Suomen ulkoministeriö kieltäisi Thaimaahan matkustamisen? Ei se ole sitä aiemminkaan tehnyt, vaikka pommeja on poksahdellut ja eteläraja on levoton ja sotilasjuntta on useampaan otteeseen ottanut itselleen vallan. Olin sattumoisin silloin Pattayalla kun Bangkokissa oli sotilaat kadulla. Kansalaiset kävivät laittamassa rauhan eleenä sotilaiden kiväärien piippuihin kukkasia.
Ei tullut silloinkaan ne kuuluisat "kusiset paikat". Thait ei ala riehumaan, ellei ole aivan pakko, tai ovat pahasti loukattuja tai huijattuja.Ai niin Chiang Maissa jäi kiinni iso aselasti, joka oli tuotu rajan takaa. Konekivääreitä ja räjähteitä, rynkkyjä ja muita aseita ammuksineen. Tutkinnassa on, oliko tarkoitus aiheuttaa poliittisia kahakoita myös pohjoisessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483