Voi voi voi sentään!
Kolmas aalto jo tulossa
11
51
Vastaukset
- Anonyymi
Lappalaiset, pysykää siellä pohjoisessa lomallanne, älkääkä tuoko sitä koronaa tänne etelään!
- Anonyymi
Tuntureille on luvassa lunta, kaikki hiihtämään heti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntureille on luvassa lunta, kaikki hiihtämään heti !
vähän hintsusti sitä tuli, mutta tuli kuitenkin
- Anonyymi
Sika-Amalian kuumat aallot tuli jo aiempina vuosikymmeninä vaihdevuosien aikoihin. Ei enää torttu kostunut mutta hyvä niin, sillä kuivassa on vähemmän hiivaa.
- Anonyymi
Numeromies kertoi joskus että Pattayalla turisteja vaanii palmurotat myrkkyhampaineen. Puissa kiipivät ja sieltä käsin sitten loikkaavat pallomahan selkään ja tulee hirmuinen tauti. https://aijaa.com/viODqU
Kyllä hän ihan asiaa puhui. Siellä ne vaanii. Tämäkin onneton tyttöpolo joutunut vasten tahtoaan pallomahan kanssa matkustelemaan hienoissa hotelleissa ja maisemissa syöden parhaissa ravintoloissa. Siihen vielä päälle inhottavat kylpylät, hieronnat, kynsihoidot ja kaikkea muuta ikävää.. Uusia mekkojakin ostellaan hänelle vaikkei haluaisi tietenkään. Kova on kohtalo näillä resupettereiden uhreilla.- Anonyymi
Ei ole tyttöpolo kommentoijan kanssa sanaakaan vaihtanut ja noita kuvia lappalaiset imuroi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tyttöpolo kommentoijan kanssa sanaakaan vaihtanut ja noita kuvia lappalaiset imuroi.
Iskikö senseihin naiskateus? Kyllä me varsin paljon juteltiin hänen kanssaan. Kierreltiin kaksi viikkoa pitkin ja poikin moottoripyörällä, junalla, minibussilla ja lennettiinkin yksi osuus. Minulla on paljon kuvia hänestä ja meistä. Hän oli norjalaisen kanssa kihloissa jo tuolloin, mutta se ei menoa haitannut. Sen jälkeen kun hän Norjaan muutti, en ole kuullut hänestä. Upeimmat illat vietettiin kelluvassa jokihotellissa, joka illalla aina laskettiin auringonlaskun aikaan virran mukana ohjatusti lipumaan ja ennen auringonnousua hinattiin takaisin.
44 - Anonyymi
Tuosta kirjoituksesta näkee miten pahasti pojun arvomaailma on vinossa, hän ostaa 30 eurolla seuraa itselleen kuvittelee olevansa hyväntekijä, joka vie taloudellisesti heikommassa asemassa olevan hienoihin hotelleihin, ja syöttää parhaissa hotelleissa mihin tällä naiselle ei olisi ikinä varaa, päälle vielä kylpylät, hieronnat, kysyhoidot ja kaikkea muuta ikävää, ja nainen maksaa se antamalla persettä tälle reppanalle, säälittävä mielisairas kakara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iskikö senseihin naiskateus? Kyllä me varsin paljon juteltiin hänen kanssaan. Kierreltiin kaksi viikkoa pitkin ja poikin moottoripyörällä, junalla, minibussilla ja lennettiinkin yksi osuus. Minulla on paljon kuvia hänestä ja meistä. Hän oli norjalaisen kanssa kihloissa jo tuolloin, mutta se ei menoa haitannut. Sen jälkeen kun hän Norjaan muutti, en ole kuullut hänestä. Upeimmat illat vietettiin kelluvassa jokihotellissa, joka illalla aina laskettiin auringonlaskun aikaan virran mukana ohjatusti lipumaan ja ennen auringonnousua hinattiin takaisin.
44Pattayan rakkaille kaikki on senseitä.
Ammattikoulutasoista työpäällikköksi itseään nimittävän kirjoitteluita tuonkin tytön jo ollen kuinka mones kymmenes.
Jos sun elämäs on kertakäyttörakkautta ja juttus anopalstalle noine alituisine kuvineen, niin nauti olemuksestas.
Olen lukenut muitakin kirjoituksiasi jonka lopetat 22 tai 2010 ym. ja jne. sanojen ja asenteiden ollen samoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta kirjoituksesta näkee miten pahasti pojun arvomaailma on vinossa, hän ostaa 30 eurolla seuraa itselleen kuvittelee olevansa hyväntekijä, joka vie taloudellisesti heikommassa asemassa olevan hienoihin hotelleihin, ja syöttää parhaissa hotelleissa mihin tällä naiselle ei olisi ikinä varaa, päälle vielä kylpylät, hieronnat, kysyhoidot ja kaikkea muuta ikävää, ja nainen maksaa se antamalla persettä tälle reppanalle, säälittävä mielisairas kakara.
Moottoripyörällä, oliko vallan Ducati?
Hienoissa hotelleissa .... muistan yhdenkin jossa kylpyamme.
Paljon hällä valokuvia heistä kuten aina, vaan kuitenkin julkaisee faceiuroinnin ja tuo alituinen kateudesta kirjoittaminen osoittaa pojun olevan varvasaltaan kingi.
Mä vein yhen akan kerran putkenpätkineen huvibuistoon. Osdin sille hattaran ja sanoin että sinä resupirkko sitten tarjoat hamppari ateriat seuraavaksi koska oon tasan arvoinen. Yritti maksattaa mulla vielä narun vedon ni lähin kävelemään ja huusin että piä putkenpätkäs sitte.. kiroilin tosi paljon kun rullasin tuolillani kotiin siitä sitten ja säästin pussi magsun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514