Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pitkätukka-68
profiilit
pitkätukka-68
pitkätukka-68
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
2710
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika+tyypillinen+perustelu:+kun+nainen+ei+halua+synnyttää+lasta,+se+on+"oikku".+Naiset+on+vain+sellaisia,+että+heillä+on+kaikenlaisia+oikkuja,+joten+heidän+ei+pidä+saada+päättää+mistään+itseään+koskevasta+asiasta.
Onneksi+on+teitä+jääräpäisiä+miehiä,+jotka+eivät+oikkuile+eikä+muuta+mieltään+vaikka+järjen+ääni+sanoisi+mitä+tahansa.
01.10.2020 04:23
Musta+toi+kirjoitus+oli+aika+kuvaava:+naiset,+naiset,+naiset,+ja+muut+natsit.
Ihmiset,+jotka+eivät+halua+olla+miesten+määräysvallan+alla+ovat+natseja.+Entä+ne+miehet,+jotka+haluavat+päättää+muiden+asioista.+Mitä+he+ovat?
01.10.2020 04:10
Eniten+mä+pelkään,+että+palstan+pää-ääni+ois+opettaja.
Uskontopalstalla+(kreaonismi,+tarkemmin)+nimittäin+on+eräs+peruskouluope,+joka+opettaa+lapsille+et+maailma+on+luotu+6000+vuotta+sitten.+Tää+ei+kyllä+ole+sama+ihminen.+
Kamala+ajatus+kuitenkin,+että+mun+lapsella+olisi+tuollainen+opettaja+koulussa.
Monilla+onkin.
30.09.2020 23:19
Ehdottomasti.
En+vaan+hyväksy+sellaisia+kommentteja+et+"tämä+on+fakta".+Kun+sei+sitä+ole.
Jotkut+pitää+mielipiteitä+faktoina.+Strumffiouhua.
30.09.2020 23:09
Niin+aina.+
Kyllä+mun+mielestäni+silti++alan+asiantuntioiden+sanomisilla+on+painoarvoa.+En+tarkastanut+oliko+tuon+facebook-kirjoituksen+takana+oikea+gyne,+mutta+onhan+se+helposti+tarkastettavissa+(ja+pitäisi+tarkastaakin+viimeistään+silloin+kun+jakaa+jonkun+sanomisia).
Mut+kaikkien+alojen+asiantuntioina+voi+somessa+tosiaan+esiintyä+kaikki+mahdolliset+mistään+tietämättömät,+ihan+perussuomalaisista+Yhdysvaltain+presidenttiin.
30.09.2020 18:54
Mä+kyllä+veikkaan+tällaisissa+asioissa+usein+väärin,+mutta+mä+uskoisin+että+tämä+pää-ääni+on+ihan+tosissaan.
Mun+perustelut+on+ne,+että+korrekteimmillaankin+hän+kuulostaa+hyvin+samanlaiselta+kuin+eräskin+aloitteentekijä:+
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/417
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/394
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/384
Miten+tää+noi+kuulostaa+ihan+sellaista+"Naisille+tarjotun+koulutuksen+päämääränä+tulee+poikkeuksetta+olla+tuleva+äitiys."+-touhulta.+(Voitte+googlata+kuka+tuon+sitaatin+on+sanonut.)
30.09.2020 18:18
Sinun+mielestäsikö+alan+asiantuntijoilla+ei+saa+olla+mitään+sanottavaa?
Sun+mielipiteesi+kuulostaa+lähinnä+Strumffin+puheelta+,+jossa+hän+esiintyy+kaikkien+alojen+erityisasiantuntijana+ja+muuttaa+lakeja+oman+mielen+mukaisiksi.+Oikeiden+asiantuntijoiden,+ja+jopa+hänen+omien+avustajiensa+vastaisesti.
30.09.2020 18:02
"Edelleen,+siltä+enemmistöltä+kun+ei+vaan+koskaan+olla+edes+kysytty+mitään!+"
Jaa,+mä+olen+aina+luullut+että+me+eletään+demokratiassa,+jossa+täysi-ikäiset+ihmiset+(ihan+kaikki+heistä)+saavat+äänestää+lakeja+säätävät+edustajat+itselleen.
30.09.2020 17:54
Suomi+on+silti+edelleen+hyvänä+esimerkkinä+tasa-arvoisesta+yhteiskunnasta,+koska+meillä+KÄYTÄNNÖT+ovat+ihan+tätä+päivää.+Lakimuutos+tietysti+tarvitaan,+jotta+laki+vastaisi+käytäntöä.+(Lain+tarkoitus+yleensäkin+on+vastata+yhteiskunnan+yleisiä+moraalikäytäntöjä.)
Tietenkään+tasa-arvo+ei+Suomessakaan+ole+muiltakaan+osin++täysin+riittävä,+eli+parantamisen+varaa+edelleen+on,+mutta+ollaan+me+täällä+nykyiselläänkin+sentään+ihan+maailman+huoppuluokkaa.
Jotkut+vaan+ei+oikein+hyväksy+tasa-arvoa+ja+itsemääräämisoikeutta.+Heille+se+on+joku+ihmeellinen+kirosana.+He+itsekkäästi+kuvittelevat+että+tasa-arvo+on+miehiltä+pois.+Asia+ei+kuitenkaan+ole+näin.
30.09.2020 17:52
Nämä+arvon+abortinvastustajat+epäilemättä+haluaisi+käyttää+väestönkasvun+lisäämisen+päinvastaisia+keinoja+kuin+nykyiset+käytönnöt.+Eli+väestönkasvu+saadaan+nopeaan+kasvuun+kieltämällä+abortit,+ehkäisy+ja+sukupuolivalistus.
30.09.2020 17:43
Miten+musta+on+mahdotonta+hyväksyä+väitettä,+että+sellainen+uskonto+jota+ei+ole+olemassakaan,+olisi+murhannut+yhtään+ketään.+Tai+miten+olematon+voisi+ylipäätään+tehdä+yhtään+mitään.
30.09.2020 17:14
"Mitä+tässä+muilla+nyt+on+jäänyt+ymmärtämättä+selvästä+suomen+kielestä?+"
Esimerkiksi+sanat+"ihminen",+"lapsi"+ja+"murha".
30.09.2020 17:11
Pystytkö+nimeämään?
Tuskin.
"vaikka+joku+itse+kertoisi+ettei+ole+uskova."
Kuten+sinä+olet+monesti+väittänyt,+koska+et+kehtaa+tunnustaa+olevasi+vahvasti+uskovainen.
"+NImeäni+en+tietenkään+täällä+kerro.+Edes+sinulle,+Sami+O."
Toiset+meistä+on+rehellisiä,+toisilla+on+jotain+salattavaa.
"Mutta+tunnetko+montakin+uskovaa+jotka+kannattaisi+kuolemantuomiota+ja+eutanasiaa?"
Mun+tuttujen+joukossa+on+sen+verran+vähän+uskovia,+etten+voisi+sanoa+mitään+vastausta+kovin+isoksi+otannaksi.
30.09.2020 17:10
Sittenpähän+näytät+ne+tilastot.+Mun+näkemäni+ovat+nimittäin+täysin+päinvastaisia.
30.09.2020 17:04
Osataan+kyllä,+vaikka+parannettavaa+vielä+on.+Aborttikielto+ei+ole+se,+millä+abortteja+saadaan+vähennettyä.
Pitää+miettiä+ketkä+niitä+abortteja+eniten+tekee,+ja+mitä+heidän+hyväkseen+voisi+tehdä.
Aimut+sä+haluat+vaan+tuomita+heidät+vankeuteen+murhasta.
29.09.2020 22:48
"hyvä+kun+itsekin+tajuat+että+kaikki+perustuu+pelkkiin+mutuihisi."
Mihin+sinun+sanomasi+perustuu?
29.09.2020 22:41
Tunnistin+kyllä+ketä+lainasit.+Ihmettelen+miksi+laitat+ne+minun+sanomisikti.
Sosiologin+logiikka+ei+heitä+häränpyllyä,+koska+useimmat+naiset+eivät+ole+kiinnostuneet+abottiasioista,+mutta+jos+mikä+tahansa+naisten+oikeuksia+vähentävä+laki+aojeittaa+isoja+ääniä-
29.09.2020 20:30
En+tiedä+miksi+vastaat+mulle,+ja+siteeraat+aivan+toisen+kirjoittamaa+tekstiä.
Tunnistin+kyllä+kuka+nuo+oli+kirjoittanut+(laitoit+kerrankin+copypastea,+etkå+jotain+mukamassanomisia)
"Eikös+logiikkasi+heitä+hiukan+häränpyllyä+nyt+tässäkin?"
Vastaan+edelleen+toisen+kirjoittamaan+tekstiin.
Musta+ei+ole+yhtään+epäloogista,+ettäikö+nekin+naiset+jotka+ei+kovinkaan+isosti+ole+kiinnoistuneta+aborttiasioita,+lähtisi+vastustamaan+naisten+itsemääräämisoikeuksia+vähentäviä+lakeja.
29.09.2020 19:57
Ei+kaikki+ole+seniilejä+eikä+ukkoja.
Mut+jokainen+on+vahvassa+uskossa.
Pystytkö+edelleenkään+nimeämään++ei-uskonnollista+henkilöä,+joka+haluaa+kieltää+muilta+avontinteon?
29.09.2020 19:43
Kerro+nyt+onko+tää++hauskaa.
Mä+käyn+täälläsilloin+tällöin,+välillä+jää+kukausiakin+väliin.+Joskus+olen+useammin.
Mut+aina+täällä+on+sama+kirjoittaja+samoine+väitteineen.+Mitään+hän+ei+todista,+mutta+kaikki+sanomansa+on+faktoja.+Jos+pyytää+vastausta+kysymykseen,+vastaus+on+aina+se+et+"olen+vastannut+jo+monesti".Jos+sanoo+hänen+kirjoittaneen+jotain,+se+on+aina+ollut+joku+toinen+kirjoittaja.+
Asioista+voi+olla+eri+mieltä,+mutta+mahdoton+keskustella+sellaisen+ihmisen+kanssa,+joka+ei+suostu+ymmärtämään+edes+suomenkielisten+sanojen+merkitystä.
29.09.2020 19:23
1 / 136