- No ei oikein ole, kun minäkin vierailen täällä niin harvoin. :D
- Tässä muuten yks outo juttu: mä olin kateellinen isosisaruksille kun en saanut "isojen lasten" muovupusseja illalla. Mä en tarvinnu, mut vanhemmat sisarukset pissas yöllä sänkyyn.
- Ja ehdottomasti alapesu myös pissan jälkeen. Kokosuihua en kaipaa päivittäin.
Mut tietysti jos ois sellasta hikoilevaa sorttia niin sit ois kai eri. Mulla ei ees sukat haise kuten joillain. Mut toisaalta en käytäkään mitään hikoilutossua (lenkkareita(. Hyi olkoon. - Emmä nyt nenää kaiva, mut mä kyllä niistän ihan kadulla. Siis silleen et etusormi nenään toisen sieraimen päälle ja sit jonnekin puhultaa. Kaikki ei tykkä.
Mua taas oksettaa sellanen ku joku niistää nestuukiin ja laittaa takas taskuun niistämisen jälkeen. Tai et sen heittää sit kadulle. - Ei tietenkään pelkän fiktiivsen sarjan perusteella, mutta kun moni antaa Sille nimen, kysynkn miksi. Ihan yhtä outoa musta on antaa omalle navalleen (eris)nimi.
Samasta sarjasta muuten sellainen outous, että siinä naiset eivät edes tienneett missä on virtsarokko ja missä klitoris. Toivottavasti Suomessa ei ole yhtä tietämättömiä nasia kuin amerikkalaisissa sarjoissa (en tosiaan tiedä on ihan kaikki amerikkalaisetkaan ihan noin tietämättömiä). - Johtunee siitä, että niissä kulttuureissa se on miehen omasuutta.
- Jaa niin, pitihän minun musiikkiakin laittaa. Musiikin kautta kuitenkin ajattelen luomakuntaa. https://www.youtube.com/watch?v=Vaa0XzsmAWU
- Kappas muuten. Ekenäs kyrka tossa profiilikuvan taustalla. Mä tykkään vanhoista kirkoista.
- En edes ajattele, miltä sinä "tuoksut".
- Mä haluan pitää tään keskustelun yllä, koska monilla on käsitys collien vaikeahoitoisuudesta. Ne on kyllä pitkakarvaisia, mutta tosi helppohoitoisia.
Tietysti pitää harjailla, mutta ei ne ole mitään buudeleita, joita pitää aina kosmetoloida. - Tää olikin huonompi ku muistin. Laitan sit Tähkää. Tää on ainaki hyvä. https://www.youtube.com/watch?v=Am-6D_tgdFI
- En tie mikä anonyymi ala-astelainen täällä on huudellut.
Hän voi tehdä ihan ihmiskokeen: sen kun kaappaa kourallisen voita kämmeneensä, ja pesee sen sitten vedellä pois. Mikä lie lopputulema. Veikkaan, että kädet jää vähän rasvaisiksi, mutta toisin kuin tämä juuri koulussa oppinut "rasva ei ole vesiliukoinen" väittää, suurin osa rasvasta huutoutuu pois.
Kämmenet on tietenkin eri asia kuin karvat. Silti tästä voi todeta, että (ylimääräinen) rasva tosiaan huuhtoutuu pois.
Kämmenet ovat tietenkin eri asia kuin karvoitus. Silti kämmenkään ei saa olla liian kuiva. Ylimääräinen aina huuhtoutuu pois, jos vain huuhtelee. Jäljelle jää tarpeellinen.
Karvojen kuuluu olla jonkin varran rasvaiset, koska se nimenomaan auttaa vedenpitävyydessä. Ylimääräinen rasva huuhtoutuu vesipesussa pois, mutta tarpeellinen määrä jää.
(shampoopesu on tietenkin tarpeen esmes jos koira pyöriskelee paskassa, öljylätäköissä tai vastaavissa.) - No ajattelin enemmänkin et on ihanaa, jos on sellaset naapurit, jotka ei räksytä kaikesta mahdollisesta joka on katsojan kodin ulkopuolella.
- Näätäpsykoosista mulla tuli ekana mieleen piripäinen fretti (sellanen ois kyllä kamala), mut ei se tuohon kuvaukseen sopinut.
- Piti kirjoittaa "virkkeestä".
- Aloitus oli kyllä sinänsä erinomainen, mutta onkohan hän käynyt peruskoulua ekaa luokkaa pidemmälle. Ei ollut yhtään isoa kirjainta eikä ainoatakaan välimerkkiä. Yhtä lausetta vain. Kyse ei ollut edes vikkeestä.
- Mut osaatko asettua miehen asemaan? Miehet ei ihan niin helpolla saakaan naista. Ei edes tyhmää tai rumaa.
- En tiiä. Norjaan tai Tanskaan. Ehkä.
Voin mä mennä minne vaan. Vaikka hinduhakaristipaita päällä Saksaan. - Kuka tahansa nainen saa miehen. Nykynaiset on onneksi sen verran fiksuja, ettei huoli ketä tahansa idioottia.
- Mun mielestäni nirso kannattaakin olla, koska suurin osa miehistä on kusipäitä. Etenkin ne komeat.
Sanon tän miehenä.