Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
125
Kommenttia
4444
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eihän+evlutit+mitään+rukousmattoa+tarvitse.+He+pystyvät+vajoamaan+nirvanaan+missä+vaan+ja+koska+tahansa.+Kelan+patojen+ääressä+olet+ilmeisesti+itse,+koska+juuri+se+tuli+juuri+sinulle+ensimmäisenä+mieleen.
07.11.2019 06:09
Se+on+tosiaan+omituista,+että+homous+kiinnostaa+heitä+niin,+että+he+varmaan+näkevät+siitä+uniakin.+Siitä+voisi+tehdä+oikein+laulun:
Homopiiri+pyörii
hihhulin+päässä+hyörii.
Sormet+sanoo+soo+soo+soo
mut+elimet+sanoo+joo+joo+joo.
07.11.2019 06:06
En+minä+ole+jutustellut+homoista+eduskunnassa+ikinä.+Sen+sijaan+kaikenmaailman+uskovaista+leikkivät+kansanedustajat+tekevät+niin+jatkuvasti+siis+työkseen.
Näkis+vaan+kun+uskovaiset+tekisivät+muuta+kuin+puhuisivat+paskaa.
07.11.2019 06:02
Jos+Räsänen+olisi+mollaamatta+muita,+siitä+ei+olisi+kenellekään+mitään+haittaa.
06.11.2019 08:08
Räsäsen+mielipiteistä+ei+ole+kenellekään+mitään+hyötyä.+Ainoan+mielihyvän+hän+hankkii+itselleen+muita+mollatessaan+"lähimmäisrakkauksissaan".+Pitäköön+turpansa+tukossa+loppu+ikänsä.+Ei+ainakaan+haittaa+ketään.
06.11.2019 07:59
"Se+ei+minua+liikuta."
Ainoa,+jota+hautajaisissa+liikutetaan,+on+vainaja,+koska+hän+ei+pysty+itse+liikkumaan.+Hautajaisten+jälkeen+hän+on+hyvin+liikuttunut+krematorioon.
06.11.2019 05:07
Totta.+Kenellekään+ei+ole+mitään+hyötyä+siitä,+että+Räsänen+leikkii+Jumalaa.+Ainoastaan+hän+itse+saa+siitä+omahyväistä+tyydytystä,+kun+saa+mollata+muita.+Juuri+se+on+sitä+uskovaisten+"lähimmäisrakkautta".
06.11.2019 04:59
Kunhan+alat+kirjoitella+jotain+järkevää.
06.11.2019 04:44
Sinähän+varsinainen+Obelix+olet+:O
06.11.2019 04:43
Totta+prrrkeleessä+olen+kireällä+uskovaisten+touhujen+takia,+koska+niissä+e+ole+järjen+hippua!!!+Sehän+juuri+estää+sen+rentoutumisen!!!+Rentouta+sinä+itsesi+vaikka+kiristämällä+viulun+kieli+kurkkusi+ympärille+(se+on+hyvä!),+mutta+minun+rentoutumisiani+ei+uskovaisten+tarvitse+haitata+turhilla+arkipyhillään.+Painu+mielistelemään+vaan+sitä+olematonta+oskariasi.
06.11.2019 04:41
Hyvin+sanottu!+Uskovaisten+tapa+tuomita+on+äärimmäisen+sairasta.+Jumala+on+sammuttanut+heiltä+järjen+valon.+Heidän+kommenttiensa+perusteella+Jumala+ei+todellakaan+ole+rakkaus+vaan+äärimmäinen+viha.+Hyi+oksetus+sentään!!!
05.11.2019 05:39
"+Nyt+olen+todella+huolissani+sanan-+ja+uskonnonvapaudesta+Suomessa.+"
Eivät+uskovaiset+halua+muuta+kuin+tuomitsemisvapauden.+Toisin+sanoen+he+haluavat+pitää+itseään+Jumalana.+Se+on+sitä+heidän+"lähimmäisrakkauttaan".
05.11.2019 05:34
Näin+on.+Kun+Jumala+tulee,+järki+lähtee.
05.11.2019 05:22
Lannoitetta+kasvavat+koiranputket+tarvitsevatkin.+Ja+oli+niillä+vainajillakin+aikoinaan+kusihätä.
05.11.2019 05:18
"Jumalattomille+joulu+on+tavallista+arkea"
Juuri+sinä+olket+jumalaton,+koska+eihän+sinulla+ole+tuoda+sitä+Jumalaa+esittelyyn.+Sinulla+on+vain+lapselliset+väitteesi,+että+olisit+muita+parempi.
Toivottavasti+järki+vielä+voittaa+ja+saamme+kaikenmaailman+turhat+arkipyhät+lopetettua,+jotta+uskovaisten+ainainen+halukkuus+lakkoiluun+saadaan+aisoihin.+Asiallisesti+arkipyhistä+ei+ole+kenellekään+muuta+kuin+harmia.
Taidan+muuten+tehdä+jouluksi+ihan+itse+vedestä+viiniä+ja+haistattaa+huilut+Alkolle+ja+Alkon+rahanryöstölle.+Pistäköön+kauppansa+kiinni+vaikka+lopullisesti!!!!
05.11.2019 05:14
Kirjoitat:+"Ateistit+epäjumaloivat+järkeä."
Sitten+jatkat:+"Ateisti+itsekin+tietää+sen+että+jo+raskas+viinanjuonti+ja+sen+aiheuttama+hämärän+humalan+tila+aiheuttaa+sen+että+järki+hämärtyy,+pimentyy+ja+jopa+sammuu."
Etkö+tajua+ristiriitaisuutta+kommentisssasi+tollo?+Miksi+järki+pitäisi+pimentää,+jos+sitä+pitää+jumalana?+Nimenomaan+uskovaiset+laittavat+järjen+narikkaan+uskoessaan+mielikuvituskaveriin.+Se+järki+on+sammunut+teikäläisiltä+täydellisesti.+
Jos+minä+otan+toisinaan+pienet,+se+vain+rentouttaa,+mutta+se+ei+pimennä+järkeä+kuten+teillä+on+tapana+tehdä+jopa+ilman+viinaa.
05.11.2019 05:06
Hei+mutkutin!+Ehkä+Jumalan+olemattomuus+on+parempi+selitys+hänen+kuulemattomuudelleen.+Jumala+olisi+voinut+luoda+kaiken+suoraan+valmiiksi+taivaaseen,+niin+kaikki+olisi+häntä+ja+hihhuleita+miellyttävällä+tavalla.+Harmi+nyt,+jos+oma+luomistyö+vituttaa+niin+rankasti,+ettei+voi+sietää+sitä.
05.11.2019 04:59
Häpeä+ihan+itse+vaan+"lähimmäisrakasta"+kommentointiasi!!!
En+minä+mitään+raivoa+kuten+sinä+vaan+totean+kuivasti+uskovaisten+tavan+rakastaa+taantumusta+enemmän+kuin+sujuvaa+elämää.+Joten+häpeä+ihan+itse+vaan!!!
Et+sinäkään+niitä+vainajia+henkiin+saa+vaikka+polttaisit+tonnin+kynttilöitä+pyhäinpäivänä+tai+arkena!!!+Yrittäisit+pitää+kuolleesi+muistissa+muulloinkin+kuin+kalenteriin+merkityinä+päivinä+häpeämätön!!!
05.11.2019 04:54
Kerrohan,+miten+se+Jeesus+sinua+rakastaa.+Saatko+hänen+ansiostaan+orgasmeja?+Vai+tekeekö+hän+pankkitilillesi+suuria+talletuksia+ihan+vain+siksi,+että+sinulla+olisi+varaa+ostaa+kaupasta+häppää?+Jotenkin+konkreettisestihan+hänen+pitää+auttaa,+jos+hän+on+niin+pirun+hyvä.
04.11.2019 07:16
Miekat+pitäisi+korvata+risteillä.+Silloin+se+kertoisi+rehellisesti,+millaista+työtä+kristityt+ovat+tehneet+uskonsodissaan+alistaessaan+väkivalloin+muita+kansoja.
04.11.2019 07:11
133 / 223