Jos Jumalalla olisi nimi niin mikä se olisi?

Anonyymi

Näin laulaa Joan Osborne. Onko mitään veikkauksia tai ehdotuksia?

42

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pökäle

• Anonyymi

Seiska.

Sillä on itä-huorelan pazksnhajussa vakiintunut seurakuntansa.

• Anonyymi

Saatana.

• Taisto.

• Anonyymi

Vahvero-rousku

• Anonyymi

Jussi.

Koska alussa oli suo kuokka ja Jussi.

• Anonyymi

Kuokka edustaa maskuliinia eli miestä ja suo feminiiniä eli naista. Suon kuokkiminen tarkoittaa seksiä ja Jussi on korkeampi voima joka kesyttää villin ja vapaan naisen miehelle.

• Anonyymi

juumalaa

• Anonyymi

Jallukka

• Jospa olisi vaikka Singing Seagull. Kokeilepa.

• En tiedä Vaaleanpunaisella Näkymättömällä Yksisarvisella olevan erisnimeä.

Ei jumala sellaista tarvitse.

• Anonyymi

Ja sitten Mark5 ilmoittaa, että koska Jumala on Jumala eikä mikään muu voi olla Jumala kuin Jumala, niin tietysti Jumalan ainoa mahdollinen nimi on Jumala.

Arabiaksi se taitaa olla allah.

• Anonyymi

Minä.

Minä olen se mikä olen.

• Sattuma!

Toimii aina kuten se jumalakin.

• Anonyymi

Taikausko

• Anonyymi

Utopium.

• Anonyymi

No ei ainakaan ateisti.

• Anonyymi

Perustelut edelliseeni:MIelestäni MIeluummin siis Teisti koska olisi omahyväinen pässinpää, aivan kuten tämä nykyinenkin Mark5 eikun SamiA
        siis Ramatun Jumala5

• Anonyymi

Satan.
      Jos uskoo vapaamuurareiden korkeinta vihkimyksen tasoa, jolloin paljastetaan Jumalan oikea nimi.

• Siino. Siin olis komee nimi.

• Anonyymi

Thor. Vietämmehän Thorin päivää kerran viikossa, joka Torstai.

• Anonyymi

Luonnonlaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luonnonlaki

Tyr. Vietämme Tyr-jumalan päivää kerran viikossa, joka Tiistai.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyr. Vietämme Tyr-jumalan päivää kerran viikossa, joka Tiistai.

Odin. Vietämme Wotan-jumalan päivää kerran viikossa, joka on keskiviikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odin. Vietämme Wotan-jumalan päivää kerran viikossa, joka on keskiviikko.

Ei Suomessa vietetä, vaan keskiviikko tulee kristinuskosta toisinkuin muut päivät, joina ylistetään aurinkoa, kuuta ja pohjolan jumalia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Suomessa vietetä, vaan keskiviikko tulee kristinuskosta toisinkuin muut päivät, joina ylistetään aurinkoa, kuuta ja pohjolan jumalia.

Ruotsiksi keskiviikko on ruotsiksi ja tanskaksi Onsdag, norjaksi ja islanniksi Odinsdagr, englanniksi Wednesday, hollanniksi Woensdag ja saksaksi Wodanstag. Saksassa samaa päivää kutsutaan myös keskiviikoksi, mittwochiksi mistä suomenkielinen viikonpäivä on suora käännös. Täkäläiset kotosuomalaiset vanhat viikonpäivät ovat alunperin olleet numeroituja ja ilman nimiä: ensipäive, toisapäive, kolmaspäive, nelispäive, vijespäive, kuespäive seitsespäive ja jne kunnes kuukausi vaihtuu.

• Anonyymi

Zeus?

• Anonyymi

Mites Nysoksen Deus?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hihhulien helkentaiveisut ei kiinnosta joten pidä tunkkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hihhulien helkentaiveisut ei kiinnosta joten pidä tunkkis.

Oletpas sinä ilkeä ja pahalla mielellä. Kyseinen musiikkikappale on Eric Bazilianin tekemä, ja hän ei ole uskonnollinen ihminen vaan on kertonut olevansa ateisti. Myöskään laulaja Joan Osborne ei ole uskonnollinen vaan on luopunut katolilaisuudesta.

Eivät varmaan kelpaa Tosiateisteiksi. Sinä kelpaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas sinä ilkeä ja pahalla mielellä. Kyseinen musiikkikappale on Eric Bazilianin tekemä, ja hän ei ole uskonnollinen ihminen vaan on kertonut olevansa ateisti. Myöskään laulaja Joan Osborne ei ole uskonnollinen vaan on luopunut katolilaisuudesta.

Eivät varmaan kelpaa Tosiateisteiksi. Sinä kelpaat.

Mikä saa ateistin laulamaan Jumalasta? Taitavat olla kumpikin feikkiateisteja ihan vaan imagosyistä. Julkihihhulina sen enempää Bazilia kuin Osbornekaan tuskin saisi töitä tai fyffeäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä saa ateistin laulamaan Jumalasta? Taitavat olla kumpikin feikkiateisteja ihan vaan imagosyistä. Julkihihhulina sen enempää Bazilia kuin Osbornekaan tuskin saisi töitä tai fyffeäkään.

Voihan sitä ateistillakin olla halu uskoa johonkin jumalaan tai sympatiat uskonnollisen käsityksen ympärillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä ateistillakin olla halu uskoa johonkin jumalaan tai sympatiat uskonnollisen käsityksen ympärillä.

Uskovaisista saa hyviä ja motivoituneita duunareita paskaduuneihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaisista saa hyviä ja motivoituneita duunareita paskaduuneihin.

No ainakin uskovaisilla ainakin voi teettää niitä paskatöitä joita ei itse alentuisi tekemään. Mutta ihmisroskaa ei kannata muualle juurikaan palkata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laulun tekijä on kertonut että hänen tarkoituksenaan ei ollut tehdä uskonnollista laulua vaan laulu kertoo siitä, miten jonkin kokeminen voi täysin muuttaa maailmankuvan, ja että miten kaikki mitä on luullut tietävänsä, voikin osoittautua päinvastaiseksi. Lisäksi hän on kertonut kirjoittaneensa laulun tehdäkseen vaikutuksen erääseen naiseen, josta sittemmin tuli hänen vaimonsa. Se on siis rakkauslaulu.

• "Näin laulaa Joan Osborne. Onko mitään veikkauksia tai ehdotuksia?"

Tärkeämpää on etsiä Jeesusta omaksi Vapahtajakseen ja Herrakseen, kuin nimeä Jumalle. Miksi pitää jatkuvasti hyppiä sivuraiteille?

• Jeesuksen etsiminen on sikäli toivotonta puuhaa, että hänen olemattomuutensa haittaa oleellisesti siinä puuhassa. Se on samaa kuin etsisit neulaa heinäsuovasta, jossa ei ole neulaa.

• Anonyymi
        siino kirjoitti:

Jeesuksen etsiminen on sikäli toivotonta puuhaa, että hänen olemattomuutensa haittaa oleellisesti siinä puuhassa. Se on samaa kuin etsisit neulaa heinäsuovasta, jossa ei ole neulaa.

Jeesusta ei pidä etsiä samalla tavoin kuin neulaa etsitään.
        Tuomaan evankeliumin mukaan Jeesus on sanonut näin:
        " Jeesus sanoi, ”Minä olen valo kaikkien yllä. Minä olen kaikki: minusta kaikki lähti ja minuun kaikki palaa. Leikkaa puusta pala; minä olen siellä. Nosta kiveä, ja löydät minut sieltä.” "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Jeesus sanoi, ”Minä olen valo kaikkien yllä. Minä olen kaikki: minusta kaikki lähti ja minuun kaikki palaa. Leikkaa puusta pala; minä olen siellä. Nosta kiveä, ja löydät minut sieltä.” "

Tuomaan evankeliumi onkin kerettiläiseksi julistettua gnostilaista hapatusta, joka on ateismia pahempaa syntiä.

• Anonyymi kirjoitti:

"Tuomaan evankeliumin mukaan Jeesus on sanonut"

Tuomas valehtelee. Kuka tahansa saadaan sanomaan vaikka mitä, jos laitetaan hänelle sanat suuhun.

”Minä olen valo kaikkien yllä."

Jeesus on siis katulamppu.

• Anonyymi

Oskari Olematon.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6236
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      36
      3879
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      66
      3565
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      508
      3076
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      232
      2235
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      159
      2116
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      35
      1738
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1381
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1353
    Aihe