Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten+kukaan+kykenee+palvomaan+olematonta?
Jumalalle+on+kaikki+mahdollista+paitsi+oleminen.
17.08.2019 07:17
"+eikä+tyhjästä+nyhjästä+mitään+senhän+kumoavat+jo+fysiikan+lait."
Paitsi+uskovaisten+jumala+kykenee+nyhjäisemään+tyhjästä,+koska+olemattomana+kykenee+ihan+mihin+tahansa+paitsi+olemiseen.+Jumalalle+ei+mikään+ole+mahdotonta+paitsi+oleminen.
16.08.2019 07:00
Nuo+ovat+vain+sinun+harhakäsityksiäsi,+mutta+minä+kerroin+faktoja.+Ihminen+saa+varmasti+"yhteyden"+mihin+tahansa+kuvittelemaansa+henkiolentoon,+kunhan+riittävän+kauan+itsekseen+mumisee+sille.+Harhat+voittavat+todellisuuden.
Kuolemanpelkosi+on+niin+kova,+että+haluat+itserakkaan+narsistisesti+haaveilla+olevasi+kuolematon.+Niin+kuin+muka+jollakulla+olisi+tarve+katsella+sinua+ikuisesti+:D+Valitettavasti+se+vain+jää+haaveeksi,+sillä+katsos+kuolema+tappaa+sinutkin.+Eikä+tämä+ole+minun+käsitykseni+vaan+sinun+kannaltasi+valitettava+fakta.
Jumala+on+ihmisten+keksimä+satuhahmo.+Jos+niin+ei+olisi,+Jumala+toisi+itsensä+esille+aivan+samaan+tapaan+kuin+ennen+vanhaan+hyvään+Raamatun+kirjoittamisen+aikaan.
16.08.2019 06:44
Jumala+olisi+kaikkivoivaksi+väitettynä+pystynyt+loihtimaan+maapallon+täyteen+Raamattuja+jo+ennen+kirjapainotaidon+keksimistä,+mutta+tätä+tehtävää+haittasi+hänen+olemattomuutensa.+Siksi+ihmisten+piti+toteuttaa+homma+hänen+puolestaan.
Raamatun+kirjoittajia+on+ohjannut+sama+vimma+kuin+muitakin+satusetiä+tarinoita+keksiessään.+Se+Jumala+puuttuu+edelleen.
16.08.2019 06:24
Milloin+sinusta+tulee+tervepäinen?
15.08.2019 20:04
Tieteelliset+tutkimustulokset+perustuvat+tieteellisiin+tutkimustuloksiin+toisin+kuin+kristinusko,+joka+perustuu+pehmeäpäisiin+höpötyksiin.
15.08.2019 20:00
Tieteelliset+tutkimustulokset+perustuvat+tieteellisiin+tutkimustuloksiin+toisin+kuin+kristinusko,+joka+perustuu+pehmeäpäisiin+höpötyksiin.
15.08.2019 20:00
Kuolema+tappaa+uskovaiset+-+aina.+
Niin+olen+havainnut+tapahtuvan.
15.08.2019 06:45
"Jeesushan+ei+ole+mikään+fiktiivinen+hahmo"
Kyllä+muuten+on+ja+täyttä+fiktiota.
"Ja+Jeesus+elää+ja+voi+hyvin"
Outoa,+ettei+hän+silti+käy+täällä+itse+kommentoimassa+vaan+tarvitsee+kaltaisesi+ressukan+valehtelemaan+puolestaan.
"Ja+tämä+samainen+Jeesus++kärsi+ristillä+vajaa+2000+vuotta+sitten+rangaistuksen+meidän+ihmisten+puolesta"
Melkoinen+vitsi,+että+kuvittelet+saavasi+omat+pahat+tekosi+anteeksi+toisen+tappamalla+:D+Kärsi+kuule+rangaistuksesi+ihan+itse+vaan.+
Raamattu+on+edelleenkin+vain++ihmisten+kirjoittama,+sepitteellinen+teos.
15.08.2019 06:37
"On+viisautta+laittaa+Jumalan+kanssa+välit+kuntoon+hetimiten"
Jumala+on+hyvä+vaan+ja+tulee+ihan+itse+kommentoimaan,+miten+se+välien+kunnostus+tapahtuu.+Saan+välit+kuntoon+jopa+Mikki+Hiiren+kanssa+yhtä+hyvin+kuin+kyseisen+Jumalan.+Mistähän+se+johtuu?+Johtuisikohan+se+siitä,+että+molemmat+ovat+fiktiivisiä+hahmoja+:O
14.08.2019 07:17
Kylmäsavustettu+Jeesuksen+kylki+olisi+kyllä+taatusti+hyvää.+Tapolalle+voisi+ehdottaa,+että+alkaisivat+valmistaa+jeesuksenverimakkaraa.
13.08.2019 14:17
Kristityt+tiedostavat+oikein+hyvin,+että+heidän+keskustelunsa+ns.+Jumalan+kanssa+on+vain+yksipuolista+itsekseen+mumisemista.+Totta+kai+sellaisesta+tulee+pönttö+olo.+Etenkin+kun+vielä+yrittää+valehdella+itselle+ja+toisille,+että+juuri+se+tyhjäpäinen+olo+on+muka+elämän+tarkoitus.+Harmittaahan+ns.+Jumalan+vaitonaisuus+tietenkin,+ja+siksi+kristityt+tuomitsevat+ateistit+herkästi,+koska+vain+siitä+he+saavat+elämälleen+tarkoituksen.
12.08.2019 17:46
Kristityt+ovat+aina+tykänneet+leikkiä+tulella.+Noitavainojen+aikaan+he+halusivat+sytyttää+rovioita+ja+polttaa+elossa+olevia+ihmisiä.+Olisivat+polttaneet+Jeesuksenkin,+niin+olisi+nähty,+herääkö+tuhka+eloon+kolmantena+päivänä.
12.08.2019 06:11
Tosi+harmillista+kyllä,+että+Roope+suivaantui.+Hänellä+jos+kellä+olisi+ollut+mahdollisuudet+malarian+torjuntaan.+Jumala+ei+olemattomana+tosiaan+pysty+tekemään+asian+eteen+yhtään+mitään.+Nyt+täytyy+tehdä+taloudellinen+jippo+Roopelle+ja+houkutella+hänet+innostumaan+hankkeesta+uudelleen.+Hän+voisi+esimerkiksi+myydä+malarialääkettä+hyvällä+voitolla,+jolloin+hän+rikastuisi+entisestään.+Näin+hänen+sijoituksensa+tuottaisi+kelpo+bonuksen.
11.08.2019 15:51
Mikki+Hiirikin+haluaisi+auttaa,+mutta+lopputulos+on+sama+kuin+Jumalalla.
11.08.2019 06:49
Saatana,+sanoi+kristitty,+kiusaa+minua.
10.08.2019 06:40
Jumala+on+siis+surkea+luomaan,+koska+ei+pystynyt+muuta+kuin+sontaa+loihtimaan.+Olisi+jättänyt+luomatta+kokonaan,+jos+oma+luomistyö+ei+miellytä.+Tai+olisi+tappanut+mieluummin+itsensä,+minkä+muuten+on+tehnytkin,+koska+eipä+kyseistä+jullia+kukaan+ole+ikinä+nähnyt.
07.08.2019 19:14
Missä+kohtaa+kyseistä+teosta+tuo+on+mainittu,+satusetä?
07.08.2019 19:10
"Kuka+keksi+rakkauden?"
Onko+se+patentoitu?
No+heitän+arvauksena,+että+ilotalon+emäntä+tietenkin.
07.08.2019 07:04
On+hullua+uskoa+saatanoihin.+Sinä+itse+olet+sellaisen+juoksupoika.+Jumalaakaan+ei+ole.
05.08.2019 17:48
170 / 205