Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
siino
profiilit
siino
siino
Vapaa kuvaus
Aloituksia
119
Kommenttia
4099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Eiköhän+se+käy+jumalattomallekkin+käy+ennenmmin+tai+myöhemmin+käy+selkenemään,+että+mikä+on+totuus.+Mikään+ei+synny+tyhjästä."
Jos+tarkoitat,+että+vasta+kuoleman+jälkeen+tulisi+jotain+todisteita,+puhut+paskaa.+Kuoleman+jälkeen+et+todistele+enää+mitään.+Teikäläisten+rumala+on+syntynyt+tyhjästä.+Sitä+ei+ollut+ennen+kuin+joku+keksi+sen+tyhjästä+tyhjässä+päässään.+Ja+kas+kummaa+tyhjäksi+koko+keksintö+jäikin,+koska+ko.+rumala+on+täysin+salattu.+Myös+sinulta,+koska+et+pysty+muuta+todistamaan.
"Saat+nauraa+aivan+vapaasti,+koska+se+on+kaikki+jumalattomalle+aivan+turhaa,+koska+totuus+kun+tulee+julki,+se+muuttuu+monella+itkuksi,+sit+saatte+nauraa+sille+mitä+jumalattomuudella+saatte+aikaan,+mikäli+enää+naurattaa."
Olet+naurettava+:D
Mitään+sinun+totuuttasi+ei+ikinä+tule,+rumalaton.+Sinulla+ei+sitä+rumalaa+ole+näyttää.
"Katos+on+pikkaisen+vaikea+olla+miehenä+raskaana+ja+kun+en+harrastele+mitään+homo+hommia,+siksi+en+myöskään+hyväksy+heidän+tapojansa+ja+tekojansa,+enkä+tule+puoltamaan+homoliittoja"
Sinähän+rakastat+herraa!+Homo+sinä+silloin+olet.+Ja+se+sinun+rumalasi+on+kuulemma+kaikkivoiva,+joten+rukoile+häneltä+ihmettä,+että+voisit+tulla+raskaaksi+miehenä.+Ja+minä+en+muuten+ole+homo,+joten+lakkaa+levittelemästä+väärää+todistusta+syntisäkki!!!
14.07.2019 13:08
"Jeesus+on+herra."
Näytäs+sitten+Jeesuksen+vehkeet+todisteeksi.
14.07.2019 07:43
"Jeesus+on+herra."
Näytäs+sitten+Jeesuksen+vehkeet+todisteeksi.
14.07.2019 07:43
"ei+muuta+kun+käykäämme+odottelemaan."
Mitä+me+odottelemme?+Joulupukkiako?
"Niinhän+te+teette,+nytkin+uskovaisille,+mutta+eikös+se+ole+niin,+että+itku+pitkästä+naurusta."
En+ole+koskaan+itkenyt+naurettuani+uskovaisille.+Teidän+höperöt+juttunne+naurattavat+aina+vaan+uudelleen+:D
"Ei+muuta+kun+käydään,+sit+odottelemaan."
Oletko+raskaana?+Vatsakkaana+sentään+loppusi+on+lähellä.
14.07.2019 07:28
"ei+muuta+kun+käykäämme+odottelemaan."
Mitä+me+odottelemme?+Joulupukkiako?
"Niinhän+te+teette,+nytkin+uskovaisille,+mutta+eikös+se+ole+niin,+että+itku+pitkästä+naurusta."
En+ole+koskaan+itkenyt+naurettuani+uskovaisille.+Teidän+höperöt+juttunne+naurattavat+aina+vaan+uudelleen+:D
"Ei+muuta+kun+käydään,+sit+odottelemaan."
Oletko+raskaana?+Vatsakkaana+sentään+loppusi+on+lähellä.
14.07.2019 07:28
Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.
"Hyö+sais+nauraa+aivan+vapaasti+oikeudessa"
Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D
Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D+
"Sitäpaitsi,+päivä+päivältä,+olemme+totuutta+lähempänä.+"
Nimenomaan+näin+:)+Nimenomaan+näin+:)+Nimenomaan+näin+:)
12.07.2019 18:35
Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.+Väitteesi+ovat+lapsellista+liirumlaarumia.
"Hyö+sais+nauraa+aivan+vapaasti+oikeudessa"
Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D+Hyö+naurais+tosiaan+:D
"Sitäpaitsi,+päivä+päivältä,+olemme+totuutta+lähempänä.+"
12.07.2019 18:35
:D
12.07.2019 04:44
"Jumala+kyllä+vihaa+syntiä+ja+syntistä+kansakuntaa,+ja+moni+kansakunta+on+tuhoutunut+Jumalan+vihan+alla."
Rumala+on+tasainen+luonne:+aina+vihainen.+Hyväksi+kehutaan,+mutta+täys+prrrrkele+hän+on.+Vaikuttaa+ihan+ihmisten+keksinnöltä.+Niin+mut+hei,+ihmisethän+sen+raamatun+ovat+kirjoittaneetkin!!!+Olisi+se+julli+luonut+sitten+paremman+maailman,+jos+nykyinen+ottaa+häntä+pattiin.
"Mutta+älä+etsi+ensisijaisesti+vain+vihastuvaa+Jumalaa,+lainsäätäjää,+joka+panee+täytäntöön+vihansa+suuressa+suuttumuksessa."
Olisi+sen+rumalan+jo+aika+näyttää+hiukan+hyvyyttäänkin,+koska+sellaiseksi+mainostetaan.+Uskovaisilta+on+se+rakkaus+yhtä+kadoksissa+kuin+taivaallinen+jullikin.+Niitä+ei+vaan+ole.+Vain+tuomitsemishalu+on+hihhuleilla+vahva+ja+voimakas.
11.07.2019 06:07
Todista+sitten+muuta.+Toistaiseksi+rumalasta+ei+ole+näkynyt+edes+hänen+rumaa+naamaansa.+On+vain+ihmisten+kirjoittamia+satuja.
11.07.2019 05:55
"Vaikka+minulla+olisi+pätevätkin+todisteet,+niin+sinulle+en+niitä+ensimmäisenä+kuitenkaan+antaisi."
Sinulla+ei+ole+todisteen+todistetta,+etkä+siksi+pysty+antamaan+muuta+kuin+lapsellista+vänkäystä.+
"kuoleman+jälkeistä+elämää+on"
Kaikki+kuolleet+ovat+jostain+ihmeen+syystä+kuolleet.+
"sinulla+ei+ole+asiasta+mitään+todisteitakaan."
Se+olet+sinä,+joka+kirjoittelet+puuta+heinää+olemattomista.
"Valitettavasti+minulla+ei+tarvitse+olla+mitään+todisteita"
Jos+sinä+olisit+todistajana+oikeudessa+ja+sanoisit+siellä,+että+sinulla+ei+ole+todisteita,+mutta+ne+tulevat+itsestään+myöhemmin,+arvaa,+naurettaisiinko+sinut+pihalle,+humoristi+:D
"onneksi+ongelma+ei+ole+minun,+vaan+sinun"
Harhasi+ovat+nimenomaan+vain+sinun+ongelmasi,+pellepotilas.
11.07.2019 05:52
En+usko+paholaiseen,+joten+nimittele+ihan+itseäsi+vaan+saatananpalvojaksi.
Ja+mihin+te+tarvitsette+sovittajaa?+Kärsikää+itse+pahat+tekonne.+Lapsellista+kuvitella+toisen+tappamalla+saada+omat+sontansa+pyyhkäistyiksi+pois++:D
Lähimmäisrakkautesi+on+yhtä+kadoksissa+kuin+se+kuvittelemasi+mikkihiiri.
11.07.2019 05:41
Tässä+on+oikea+jumalan+kuva:
https://static.mvlehti.net/uploads/2017/02/aasi-nauraa.jpeg
10.07.2019 20:53
Totta+viserrät.+Jumala+on+uskomaton+tapaus.
10.07.2019 20:51
Rumala+vissiin+pamautti+siinä+samalla+myös+itsensä,+koska+ei+ole+jullia+näkynyt.
10.07.2019 20:45
Toki+vedenpaisumus,+Sodomat+ja+Gomorrat,+raskaana+olevien+naisten+halkaiseminen+miekalla+ja+oman+pojan+kiduttaminen+hengiltä+ovat+juuri+sitä+rakkautta,+jota+uskovaiset+itsekin+haluavat+suoda+toisille+ja+etenkin+ateisteille.
10.07.2019 20:43
Toki+vedenpaisumus,+Sodomat+ja+Gomorrat,+raskaana+olevien+naisten+halkaiseminen+miekalla+ja+oman+pojan+kiduttaminen+hengiltä+ovat+juuri+sitä+rakkautta,+jota+uskovaiset+itsekin+haluavat+suoda+toisille+ja+etenkin+ateisteille.
10.07.2019 20:43
Tuo+on+muuten+totta.+Tutuille+viskiä,+sitä+tutunomaista+virvoketta,+panevat+menemään+Hattulan+virtausjuhlissa+kuppilan+palleilla.
10.07.2019 20:38
Minä+olen+nähnyt+kirstuksen,+joka+on+kivestä:
https://im.mtv.fi/image/316002/landscape16_9/1024/576/c7cd7efb54612502b994254ebc169151/ta/1232265.jpg
10.07.2019 20:23
Minä+olen+nähnyt+kirstuksen,+joka+on+kivestä:
https://im.mtv.fi/image/316002/landscape16_9/1024/576/c7cd7efb54612502b994254ebc169151/ta/1232265.jpg
10.07.2019 20:23
176 / 205